Naiset viihtyy nykyään paremmin sinkkuna ovat kiireisiä ja kaikkee.

Anonyymi

Olen jutellut tässä naistenkaa ja osa viihtyy hyvin sinkkuna, ei halua miestä ja ei ehkä koskaan halua, itsellä päinvastanen tilanne, että aikaa olisi hyvin naiselle ja kaipais läheisyyttä. Osa on jumittanu töihin ja ei ole muuta elämää ja sillain, kertokaas naiset miksi näin?

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhteiskunta vie meiltä miehet. Mistä saadaan vuorokauteen pidennystä?

• Se ei välttämättä ole halusta vaan siitä, että joku suunnittelee sun itses puolesta paremmin (eli työ ja tuottavuus, valtio).

Ei voi vaikuttaa ajankäyttöön, ei voi vaikuttaa paikkakuntaan, ei voi saada lasta jos mielii saada palkkaa jne.

Nyt sulla on kyllä monisäikeinen aihe. Ei riitä tämä yö eikä huominenkaan.

• Naiset eivät enää tarvitse elättäjää joten he voivat valita miehen. Ei tarvitse ottaa ketä vaan, voi olla ihan yssikseenkin ja edetä urallaan... :)

• Anonyymi

Ja havahtua vuosien kuluttua olevansa vanha ja katkeroutunut täti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkeroitunut mihin? Hehän voivat valita yksin elämisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkeroitunut mihin? Hehän voivat valita yksin elämisen.

Siihen ettei oma taso riittänytkään parhaaseen mieheen. Sitten voi käydä ostamassa kissan ja dildon. Kyllä Suomessa akkojen feministikerhoja riittää jossa voi sitten sielunsiskojen kanssa purkaa elämäntuskaa ja selittää markkina-arvon menttäneenä vanhana haaskana miten kaikki miehet on huonoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen ettei oma taso riittänytkään parhaaseen mieheen. Sitten voi käydä ostamassa kissan ja dildon. Kyllä Suomessa akkojen feministikerhoja riittää jossa voi sitten sielunsiskojen kanssa purkaa elämäntuskaa ja selittää markkina-arvon menttäneenä vanhana haaskana miten kaikki miehet on huonoja.

Kuulostaa vähän ätmien puheilta.. kaikki naiset huonoja kun ei saanut nuorena sitä seksikästä unelmatyttöä.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi jonkun kohdalla niinkin käydä, mutta katkeroituminen vaatii sen, että on katkera jostakin ja hyvästä elämästä on vaikea olla katkera. Kas kun yksin eläminen on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin elää katkeran miehen kanssa huonossa suhteessa. Kun voi valita, ei ota huonoa, ellei satu olemaan masokisti.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun oma taso on sellainen, ettei halua sitä huonoa, silloin kissakin on parempi vaihtoehto kuin se huono parisuhde ja feministikerho kyllä pesee huonon miehen mennen tullen. Ja senhän tiedämme kaikki, että dildo hakkaa huonon rakastajan 100-0

• Anonyymi

Miksipä ei näin? Useat parisuhteissa elävät ystävättäret huokailevat vuodesta toiseen, kun hoitavat kokopäivätyön lisäksi myös kaiken kotona. Harvalla onnekkaalla tuntuu olevan se tilanne, että mies auttaa kodin- ja lastenhoidossa tasapuolisesti. Toki niitäkin löytyy, ja luonnollisesti me muut ämmät olemme kateudesta vihreinä näistä huippuaviomiehistä.

Itseä ei ainakaan houkuttele ruveta kumppanille äidiksi/ taloudenhoitajaksi. Itsekseen kun elää, jää aikaa ja energiaa harrastaa, nähdä ystäviä, matkustella jne. Olisihan se toki mukava tavata mies seuraksi näihin aktiviteetteihin, mutta oma kokemus on jo osoittanut että kodinhoitajan hommiksi se tuppaa lipsumaan alkuhuuman haihduttua.

Ellei löydy tasa-arvoista suhdetta, miksi lähteä moiseen laisinkaan. Laaja ystäväpiiri ja aktiivinen elämä pitää huolen siitä, ettei yksinäinen olo iske. Jos joskus kohtaan upean miehen, toivotan tervetulleeksi elämääni totta kai. Mutta jos tässä vietellään sinkkuelämää hautaan asti, ei haittaa sekään ja onnellinen olen!

• Anonyymi

Jos naisella on parisuhdeasioissa noin passiivinen asenne niin hänelle sopii hyvin mies joka on kotitöissä puolestaan laiska ja aloitekyvytön.

• Anonyymi

Niin tai nainenhan vois elättää miehen ja mies on kotona ja tekee kotityöt.

• Anonyymi

Onko teille kumppanin ihanuus pelkästään siitä kiinni kuinka paljon tekee kotitöitä. Kotitalouskonettako etsitte. Voi, voi. Oon myös oppinut, että kateus ei oo kannattavaa, sillä ihmisten elämästä ja sielunmaisemasta ei paljoa ulkoapäin tiedä. Juttu on myös niin, että aina löytyy niitä joilla asiat on paremmin eli kilpailuhenkisellä kateudella elämästä tulee kaameaa. Onnea valitsemallenne tielle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko teille kumppanin ihanuus pelkästään siitä kiinni kuinka paljon tekee kotitöitä. Kotitalouskonettako etsitte. Voi, voi. Oon myös oppinut, että kateus ei oo kannattavaa, sillä ihmisten elämästä ja sielunmaisemasta ei paljoa ulkoapäin tiedä. Juttu on myös niin, että aina löytyy niitä joilla asiat on paremmin eli kilpailuhenkisellä kateudella elämästä tulee kaameaa. Onnea valitsemallenne tielle.

Mitä ihmeen ”kotitalouskonetta” nainen mukamas etsisi?

Äskeinen kertoi mielummin hoitavansa vain omat pyykkinsä, omat sotkunsa, omat tiskinsä ja ruokansa, kuin että joutuisi niiden lisäksi hoitamaan myös miehen vastaavat.

Kaksinkertaista kotityömäärää se parisuhde usein naiselle merkitsee. Sitä harva nainen oikeasti haluaa elämäntehtäväkseen. Asia on tietysti eri, jos nainen on kotirouvana ja mies tuo leivän taloon. Sellaiset parisuhteet vain ovat äärettömän harvinaisia nykypäivänä, eikä kovin moni nainen edes halua sellaiseen riippuvuussuhteeseen, jossa joka sentti pitää mieheltä kerjätä. He käyvät mielummin itsekin töissä.

• Anonyymi

"Harvalla onnekkaalla tuntuu olevan se tilanne, että mies auttaa kodin- ja lastenhoidossa tasapuolisesti. Toki niitäkin löytyy, ja luonnollisesti me muut ämmät olemme kateudesta vihreinä näistä huippuaviomiehistä."

Harvat naiset päättävät olla ottamatta ns. jännämiestä, siitä se johtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeen ”kotitalouskonetta” nainen mukamas etsisi?

Äskeinen kertoi mielummin hoitavansa vain omat pyykkinsä, omat sotkunsa, omat tiskinsä ja ruokansa, kuin että joutuisi niiden lisäksi hoitamaan myös miehen vastaavat.

Kaksinkertaista kotityömäärää se parisuhde usein naiselle merkitsee. Sitä harva nainen oikeasti haluaa elämäntehtäväkseen. Asia on tietysti eri, jos nainen on kotirouvana ja mies tuo leivän taloon. Sellaiset parisuhteet vain ovat äärettömän harvinaisia nykypäivänä, eikä kovin moni nainen edes halua sellaiseen riippuvuussuhteeseen, jossa joka sentti pitää mieheltä kerjätä. He käyvät mielummin itsekin töissä.

Kotitöiden lisäksi on se tunnetyö.

Eli ihmissuhteet vaatii toisen aktiivista huomiointia. Sinkkuna ei sitä tarvii tehdä eikä sitten taas kärsiä siitä toisen huomion puutteestakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Harvalla onnekkaalla tuntuu olevan se tilanne, että mies auttaa kodin- ja lastenhoidossa tasapuolisesti. Toki niitäkin löytyy, ja luonnollisesti me muut ämmät olemme kateudesta vihreinä näistä huippuaviomiehistä."

Harvat naiset päättävät olla ottamatta ns. jännämiestä, siitä se johtuu.

Yhtään jännämiestä ei ole elämässäni ollut, mutta kummasti ovat silti sotkeneet. Ei tavismies osaa yhtään sen paremmin laittaa roskia roskikseen, astioita koneeseen tai sukkiaan pyykkikoriin,

• Anonyymi

Ite en ole mitenkään parisuhdevastainen. Mielelläni jakasin elämäni toisen ihmisen kanssa, mutta huonoa parisuhdetta en enää halua. Olen käyny elämässäni sen verran tiukassa paikassa ja repinyt itseni siitä ylös, että ihan mihin vaan en lähde mukaan. Sen miehen täytyis siis tosiaankin olla aikuinen, itseellinen, asiallinen ja ongelmaton tapaus, joka kykenee suhtautumaan asioihin järkevästi.

Alotin reilu vuosi sitten absoluuttisen unelmatyön. Sellasen homman, josta olen oikeastaan aina haaveillu. Se ei rehellisesti sanoen tunnu edes työltä. En oo koskaan aikasemmin ollu aina aamusin innoissani, että pääsen töihin. Varsinkin tässä kohtaa hommaan kuuluu tosi paljon kaikenlaista edustustilaisuutta ja ne vie kaiken sosiaalisen energian mitä mulla on. Eli en yksinkertasesti jaksa enää vapaa-ajalla olla sosiaalinen.Lisäksi minulla on pieni poika, joka vie sitten sen kaiken muun liikenevän ajan. Sen miehen pitäis siis tulla vastaan jossain täysin vahingossa - tyyliin ruokakaupassa. Lapsen elämään taas en suostu noin vain tuomaan ketään tuntematonta, eli tapailemiseen ja tutustumiseenkin pitäisi löytää jostain jotakin ylimääräistä aikaa. No kyllähän sitä tietysti aina järjestyis, jos joku oikeasti kiinnostava osuu kohdalle. Hieman haastavaa se kuitenkin olisi :)

Pohjimmiltaan en kai vaan jaksa ruveta näkemään vaivaa miehen etsimiseen. Hän osuu kohdalle sattumalta, jos on osuakseen. Periaatteessa näinkin on ihan hyvä ja meillä on kaikki mitä me tarvitsemme. Jotenkin näin se itseni kohdalla menee.

• Anonyymi

Tee kuten peris, ala seurustella äidin kanssa.

• Anonyymi

Mut entä jos ei oo vihervasemmistolainen? Kato kun muuta sakkii ei sukurutsaus ja muu pervoilu kiinnosta.

• Anonyymi

Niin he eivät kaipaa kai läheisyyttä ja seksiä ja mitään koska on töitä kavereita ja kaikkee, et semmosta.

• Anonyymi

Älä unohda MATKUSTELUA

• Anonyymi

En mäkään halua huonotta parisuhdetta, missä valehdellaan tai ei haluta nähdä ku joskus, tai näkemisen ehdottelu on ykspuolista sun muuta. Mielellään hyvän suhteen haluaisi, mutta en halua yksinkää elää elämääni, ja kyllä naisen tahtoisin.

• Anonyymi

Mitään yksiselitteistä syytä en osaa sanoa miksi en halua parisuhdetta. En ole koskaan halunnut. Muistan jo 9-vuotiaana kun parhaan ystävän kanssa suunniteltiin tulevaisuuttamme ja vannoimme ettei koskaan miestä. Minä pidin päätökseni, kaveri ei.

En osaa sanoa mitään yksiselitteistä syytä miksi en halua sitoutua. Niin vain on ollut aina, ja olen jo alle kymmenvuotiaana antanut tietää että minusta tulee "vanhapiika" enkä koskaan halua lapsia!
      Eikä johdu huonosta isäsuhteesta tms. Minulla oli maailman parsas isä jonka suureksi surukseni menetin muutama vuosi sitten.
      Olen vain aina ollut varsin itsenäinen ja tiedonhaluinen ja eteenpäin pyrkivä. Nautin uuden oppimisesta ja olen utelias tietämään aina uutta. Ei ole mielenkiintoa mihinkään toisen kyljessä kyhnäämiseen ja muuhun tylsään, puhumattakaan että haluaisin lapsia! Varjelkoon, ei!
      Haluan suunnitella ja rakentaa ihan oman näköiseni elämän, liikkua maailmalla, nähdä ja kokea. Haluan keskittyä työhöni joka on minulle hyvin tärkeä. Elämä on lyhyt, sitä ei saa haaskata mihinkään sellaiseen mitä ei todellakaan halua.

• Anonyymi

Sama juttu. En ole miesvihaaja ja nautin niin töissä kuin vapaa-ajallakin miesten seurasta, mutta kiitos ei parisuhteelle. Elämä vain on täydellistä tällaisenaan. Ja kun asiat ovat hyvin niin minulla on se ilosta tai onnesta pakahtuva tunne päällä. Viihdyn ihmisten parissa ja mukavia juttutuokioita miettii vielä illalla nukkumaan mennessäkin. Elämästä pitää tehdä omannäköistään. Sellaista, mistä itse tykkää eikä jotain yhteiskunnan normien mukaista, jossa parisuhdetta pidetään avioerotilastojen surullisista lukemista huolimatta jotenkin ainoana onnellisena muotona elää. Ei kiitos. Jokaisella lupa elää halutessaan toisinkin. Tavalla, joka oikeasti onnellistuttaa juuri sinut tai minut. Yksin tai yhdessä, mikä kullekin tuntuu hyvälle.

• Anonyymi

Teidän tilanne on nyt tuollainen, mutta eletyn elämän myötä asennevoi muuttua. Itekään en alle parikymppisenä haaveillut mistään lapsista ym, mutta aika teki tehtävänsä. Elämässä olisi hyvä kulkea mahdollisimman avoimin mielin eikä tehdä mitään ehdottomuuspäätöksiä. Yleensä asiat yhteiskunnassa menee sykleissä, kun yksi sukupolvi on vahvasti työorientoitunut ja nähdäön tämän haittavaikutukset niin monesti seuraava sukupolvi on toista ääripäätä: työ on vain työtä ja pehmeät arvot lasten saamisineen ja/tai vapaa-aikoineen nähdään tärkeiksi. Elämä kuitenkin aina opettaa. Yleisesti ite tuumaan, että jos elämä on liikaa yhden kortin varassa on riskit sortumiselle suuret, kun se yksi palikka olkoon se sitten työ, koti, suhde ym.menee alta. Uskon, että ihminen on onnellisimmillaan kun eri osaset on tasapainossa eli on työ, jossa edes jollain tavoin viihtyy, on toimiva parisuhde, ystäviä ym. Jos ja kun näistä sitten, joku osa-alue pettää niin ei ihminen ole ihan tyhjän päällä. Mutta nää on mun ajatuksia ja itte tavottelen niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän tilanne on nyt tuollainen, mutta eletyn elämän myötä asennevoi muuttua. Itekään en alle parikymppisenä haaveillut mistään lapsista ym, mutta aika teki tehtävänsä. Elämässä olisi hyvä kulkea mahdollisimman avoimin mielin eikä tehdä mitään ehdottomuuspäätöksiä. Yleensä asiat yhteiskunnassa menee sykleissä, kun yksi sukupolvi on vahvasti työorientoitunut ja nähdäön tämän haittavaikutukset niin monesti seuraava sukupolvi on toista ääripäätä: työ on vain työtä ja pehmeät arvot lasten saamisineen ja/tai vapaa-aikoineen nähdään tärkeiksi. Elämä kuitenkin aina opettaa. Yleisesti ite tuumaan, että jos elämä on liikaa yhden kortin varassa on riskit sortumiselle suuret, kun se yksi palikka olkoon se sitten työ, koti, suhde ym.menee alta. Uskon, että ihminen on onnellisimmillaan kun eri osaset on tasapainossa eli on työ, jossa edes jollain tavoin viihtyy, on toimiva parisuhde, ystäviä ym. Jos ja kun näistä sitten, joku osa-alue pettää niin ei ihminen ole ihan tyhjän päällä. Mutta nää on mun ajatuksia ja itte tavottelen niitä.

Jos lasta ei halua, niin sitten sitä ei halua. Ihan kaikki jutut tässä maailmassa pitää paikkansa tässä ja nyt. Kukaan ei voi tietää varmaksi mitä tapahtuu minuutin päästä. Täytyy vain luottaa siihen miltä nyt tuntuu. Huomenna voi olla jo kuollut ... ei voi tietää ... ja sitä on turha murehtia ja pohtia ... voi vaan yrittää tehdä parhaansa sen tunteen pohjalta, joka on just nyt.

• Suurin osa ihmisistä ryhtyisi suhteeseen, jos se olisi laadukas. Jos ei olisi laadukas, naiset kieltäytyvät suhteesta useammin kuin miehet.

Ero johtuu biologisesta rakenteesta. Naisen kranttuus johtuu siitä, että kumppanin laatugeenien kautta saadulla evolutiivisella menestyksellä on naiselle suurempi merkitys, kun miehelle. Ei se sen mystisempää ole, mutta koska se on BIOLOGINEN painotusero, se pysyy myös tulevaisuudessa.

• Anonyymi

lehden kyselyn mukaan lempi leiskuu parhaiten eläkeläisillä kun ei ole enää opiskelu eikä työ paineita taakkana,

• Anonyymi

En jaksa kuorsaavaa tolloa vieressä. Sitä kun mies haukkuu kännissä minut paskaksi. En jaksa komentelevaa virtahepoa minun kodissani. Kaiken tämän kokeneena tulen toimeen omillani. Voin kyllä satunnaisesti vierailla mukavassa sinkkumiesluolassa.

• Anonyymi

Muslimiperheissä tytöt tekee kaikki kotityöt, pojat tekee mitä haluaa ja tällaista kulttuuria yritetään Suomeen juurruttaa. Muutenkaan tytöt ei saa päättää mistään asiasta. Täysin ovat veljiensä orjia, huh, huh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      34
      2353
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2096
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      40
      2032
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      320
      1850
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      117
      1493
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1425
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1308
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1157
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1055
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe