Naisen löytäminen on nykyää melkein mahdottomuus. Vähä niinku etsisi neilaa heinäsuovasta.Vaikka itse en ole ruma omasta mielestä ja naisille näyttäny kuvaa, he sanonut et ole ruma. Silti jo jatkuvasti yrittäny tutustua naisiin, mutta eivät kiinnostu ja halua treffeille. En jaksa oikein enään. Nainenki vähä vois tulla vastaan ja vastata niihin viesteihin, suurin osa ei vastaa. Ei tässä oo mitää järkee. Baareistakaa viimeaikoina saanut mitään.
Naisen saaminen mahdottomuus.
49
479
Vastaukset
Saaminen ja saaminen..
Aina vaan ollaan ottamassa..- Anonyymi
Tässä olen kanssasi samoilla linjoilla. Poikien pitäisi oppia antamaan naisille. Sen jälkeen se saaminenkin paranisi... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä olen kanssasi samoilla linjoilla. Poikien pitäisi oppia antamaan naisille. Sen jälkeen se saaminenkin paranisi... :)
Miehet haluaa vaan saada. Mies aina ottaa paljon enemmän kun antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet haluaa vaan saada. Mies aina ottaa paljon enemmän kun antaa.
Pojat haluaa vaan saada, ei miehet. Jotkut pojat eivät vaan ikinä kasva miehiksi... :)
Anonyymi kirjoitti:
Pojat haluaa vaan saada, ei miehet. Jotkut pojat eivät vaan ikinä kasva miehiksi... :)
Onko ne niitä poikamiehiä?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Onko ne niitä poikamiehiä?
Tuskin. Mut aikamiespoikia kylläkin... :D
- Anonyymi
Köyhänä ei naista saa. Pitäisi mennä työkokeiluun ainakin.
Mutta sitten ulkonäkö ei kelpaaa naisille joten työn teko onkin turhaa.- Anonyymi
No olen aina köyhä, veikkaan että aika harva on rikas. Vaikka saisi 2 tonnia kk töistä palkkaa. Joo mutta itse en ole ruma.
- Anonyymi
Itse saan noin 700 e nettona kk. Ja urheilen käyn salilla. En polta. Siisti tyyli. Kaipaisin naista.
- Anonyymi
Ylipainoa on vähän kyllä mahaa,mut omasta mielestä ihan ok, rumiaki miehiä näkee,mut alkukesän jälkee ei ole mitää sutinaa ollut, paska homma
- Anonyymi
Ette sitte oo kummosia supliikkimiehiä😏
Naisilta sinun on turha ymmärrystä hakea....Ei ähkyyn itsensä syönyt ymmärrä nälkää. (vertauskuva)
Se on nykypäivänä vaikeaa...Se on ihan fakta homma.
Deittipalstat, tinderit, sukupuolijakauman epäsuhta jne jne...blade83 kirjoitti:
Kaikki noi sataa naisten laariin....Tavallisilla Suomalaismiehillä aika vaikeaa.
Pidätkö sä itseäs tavallisena suomimiehenä?
Wwuwuw kirjoitti:
Pidätkö sä itseäs tavallisena suomimiehenä?
Olen hyvin erityislaatuinen timantti...
Minä keskustelen täällä yleisellä tasolla...Minulle naisia on jonkinverran tarjolla, mutta itse etsin marginaaliryhmää.. Harva täyttää niitä kriteereitä.
- Anonyymi
Naiset kaipaa miestä jotka vie jalat alta ja vie vähän muutenkin:) terkuin nainen.
- Anonyymi
Ei kai niitä jalkoja tarvi ihan pyyhkäisemällä alta viedä. Eiköhän se riitä, että polvet notkahtaa... :)
No jos mariset samaan tapaan viesteissäsi, niin tuskin kukaan viitsii paljon vastaillakaan. Treffeistä puhumattakaan.
- Anonyymi
Aha no jos sun mielipide, ei pahemmin kiinnosta:).
Anonyymi kirjoitti:
Aha no jos sun mielipide, ei pahemmin kiinnosta:).
Ihmettelet miksi et saa naista, mutta muiden mieleipiteet asiasta ei kiinnosta?
No saathan tuon selitellä itse itsellesi ihan parhaimmalla mahdollisella tavalla. Ja jatkaa marisemista.- Anonyymi
Ehkä sunkin pitäs kattoo peiliin:). Suosittelen.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sunkin pitäs kattoo peiliin:). Suosittelen.
Meillä lienee kuitenkin se ero, että minun ei ole tarve marista jollain palstalla saamattomuudestani.
- Anonyymi
Aika moni mies täälä valittaa kun ei saa naista. Että ilmeisesti osalle valitus on kauhee ongelma.
- Anonyymi
Allu eli ap täällä valittaa joka päivä. Saa sen kuvan kuin olisi useampikin mies valittamassa.
- Anonyymi
Ei kukaan halua tollasta valittajaa vaivoikseen.
"Voit tarkastella perheisiin kuulumattomien miesten ja naisten osuuksia kunnittain klikkaamalla nuolesta (oikealla). Vertailussa ovat mukana yli 2000 asukkaan kunnat, koska pienemmissä kunnissa satunnaisvaihtelu vaikeuttaisi vertailua."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201808182201109969- Anonyymi
Ei voi muutaku ihmetellä:)
- Anonyymi
Nainen ei yleensä sano miehelle suoraan, onko mies ruma.
Rumalle miehelle nainen sanoo, ettet ole ruma ihan vaan säälistä miestä kohtaan.
Kyllä ruma mies tietää olevansa ruma, kun on rumuutensa itse todennut ja täten on ruma kaikkien naisten silmissä, ei ruma mies muuten olisi yksinäinen.
t. Ruma mies - Anonyymi
Mutta kai se oikea joskus löytyy. Ite ainaski päässy seurustelemaan.
- Anonyymi
Baarissa ei ole nykyään mitään toivoa, nettitreffitkin käyvät vuosi vuodelta vaikeammiksi vaikka vaikeaa se on ollut aina, Tinderissä tulee joskus osumia mutta en viitsi enää aloittaa juttelua koska naisetkaan eivät niin tee.
- Anonyymi
Juu samaa myös minä huomannut, vaikeemmaksi menee kaikki, naiset eivät olleet niin nirsoja ennen, niin pääsi treffeille.
- Anonyymi
Nykyään joskus osumia välillä tulee, huonontunut sekin. Ja sitten naiset eivät vastaa tai poistavat, siihen mennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään joskus osumia välillä tulee, huonontunut sekin. Ja sitten naiset eivät vastaa tai poistavat, siihen mennyt.
Mitä vittua te kitisette?
Lähtekää vittuun tindereistä ja muista vastaavista. Miehien joukkopako niiltä saiteilta ja johan alkaa naisilla ääni kellossa muuttumaan. Ei ne "top 10 miehistä" niin kovia panomiehiä ole, että kaikkia naisia jaksais hoidella... :D
Biologiseen systeemiin kuuluu, että molemmille sukupuolille seksi on ollut niukkuushyödyke. Vain harvat saavat sitä niin runsaasti, että ovat määrään tyytyväisiä, aniharvat siten, että ovat laatuunkin tyytyväisiä.
Suurin osa molemmista sukupuolista kärsii puutetta, osa melkein totaalista, ja moni totaalistakin.
Vika ei ole vastakkaisessa sukupuolessa, vaan äärimmäisen pahassa maailmassa. Sama tilanne tulee olemaan niin kauan, kuin maailma on pystyssä.- Anonyymi
ämmät ovat muuttuneet jo vaativimmiksi kuin ennen
huolettaa itseänikin
helpottaa kun lapsen syntyvät, niin mikään ei paina
mutta en voi kuvuitella vaivanne, kaverit, joilla ei lapsia
ämmiä ei kannata saada muuten vain mutta tositarkoituksella
muuten ohittaa senkin mitä luoja suonut
kantsii synnyttää ja heti
kertokaa suoraan mitä tavoittelette
kun tavoittelette vain seksiä, niin saatte sen
mutta pitkässä suhteessa saatte seksiä joka tapauksessa
niin pitkässä suhteessa on kannattavaa olla
lapset syntyvät ja ongelmat poistuvat
uusia reitteja elämään
ämmät aina mysteeri, ei tiedä mitä heiteä vaivaa
yhteiskunnassa on joku vittu, eikä yksilössä
Hyvä kirja Kaari Utrion kirjoittama Perhe
kertoo perhestä läpi historian
viisi osainen
Rooman aika verrattavissa nykyaikaan vapauksissa
Varhaiskristillisyys aloitti selibaatin ja puritaanisuuden
perhe käsitys perustuu köyhään juutalaiseen talonpoikaan
yksi mies, yksi vaimo ja lapset sekä se talous, ,mitä itse ylläpitää
Antiikin Roomassa sitten oli eroja, homoja, insestiä ym.- Anonyymi
Toinen seikka mitä luin Afrikan historiasta suomalaisten kirjoittama 1989 luvulta.
Eka sivilisaation muoto on sellainen, jossa perhe on ylin auktoriteetti.
Toinen jossa pari isoa sukua yhdessä. Iso kylä.
Kaupunki sitten on viimeinen, jossa paljon vieraita ihmisiä.
Tossa kehityksesä on se juju, että PERHEEN ARVO LASKEE.
Itseäni tämä juju on ajatellut koko ikäni, tyyliin, että ketkä ovat kaikki vieraat ihmiset ympärilläni? Miksi mun pitää ymmärtää heitä? Tahdon isän ja äidin luo.
Mua ei ymmärtänyt kuitenkin jopa oma äitinikään, mutta ajoi pois kouluun ja töihin. Miksi? Eikö äiti rakastanut mua?
(Mikä on maailman loppu)
Se mies joka ei arvosta äidillistä hoivaa on täysin kahjo, väärässä.
Ennen vanhaan perheetön sai olla pappi tai ammattisotilas vain.
ONKO HOMO SAPIENSIN KEHITYKSEN LINJAUS SITÄ, KYSYN, ETTÄ PERHEN MERKITYS KATOAA?
Tätä havaittavissa nyt Suomessa. Perheitä rikotaan lain nojalla. Tai onko Suomessa käyvä politiikka väliaikaista, että itse kääntyvät takaisin päin, perheitä päin? Kukaan vielä ollut täydellinen yksin kasvaessa vieraassa ympäristössä.
Joka tapauksessa kun opin elää koko ajan vieraiden keskellä niin vapauden kaikesta.
Voin tunnustaa, että vihaan jo nyt elämäni.
Avauksesta pisti silmään sen lopetus, "Baareistakaa viimeaikoina saanut mitään."
Tämä antaa ymmärtää, että aloittajalle on jossain vaiheessa menneisyyttään herunut baareista muutakin kuin maitoa, mutta nyt hän ikäväkseen toteaa, että se lähde on kuivunut. Lopetus on näin ilmeisessä ristiriidassa aloituksen otsikon kanssa, jossa todetaan "Naisen saamisen mahdottomuus".
Aloittajalle ei naisen saaminen siis ole ollut mitenkään mahdotonta. Se saattaa olla sellaista nyt, mutta ei ole sitä aina ollut.
Aloittajan asettamat sanat kielivät asenteesta, että tapaamispaikat, varsinkin sellaiset joissa anniskellaan alkoholia, ovat hänelle jonkinlainen haaremin korvike, joista hänen tulisi voida ottaa mukaan kulloiseenkin tarpeeseensa sopiva nainen.
Naiset saattavat pitää kyseisiä anniskelupaikkoja ja myöskin treffipalstoja jonkinlaisina haaremin korvikkeina, joista poimivat tarvitsemansa. Mikäli näin on, ei avauksen tekijä jostain syystä ole enää haaremin halutuin "vaimo" ja joutuu odottamaan vuoroaan pitkään, kenties lopun ikäänsä. Tästä syystä useimmat eivät halua olla "haaremivaimoja", vaikka sellainen tiettyjä vapauksia elämään tuokin.
Vaikka ihmiskunta kasvaakin lukumäärältään jatkuvasti, ei halukkaita kumppaneita ole tarjolla loputtomasti. Sen vuoksi olisikin syytä ottaa tilaisuudesta vaari, eikä jatkuvasti odottaa löytävänsä seuraavalla kerralla paremmin sopivaa kumppania itselleen. Mitään parempaa ei ole tulossa, sillä suudelma ei ikinä tule saamaan ilotulitusta aikaiseksi, sydämet eivät sula yhteen ensitapaamisella eikä kukaan täytä täydellisen kumppanin fantasiaa.
Parisuhde ei ala salamaniskulla vaan se rakennetaan yhdessä ja yhteisin panostuksin siten, että kumpikin osapuoli luopuu mahdottomista haaveistaan ja hyväksyy elämän tosiasiat sekä omalla että puolisonsa kohdalla.
Puolison saaminen ei ole mahdotonta kenellekään, mutta omista vaatimuksistaan, odotuksistaan ja haaveistaan tinkiminen sen sijaan on monille.
Valkokankailla ja musiikkivideoilla esiintyvät kaunottaret ja muut mallit eivät ole aamulla herätessään lainkaan niin kauniita kuin he ammattilaisten meikkaamina julkisuudessa ovat. Ja auta armias jos sellaisen vierestä joskus heräisi, huomaisi kaiken loiston ja viehätysvoiman karisseen hänestä kuin neulaset kuusesta joulun jälkeen.
Kumppaninvalinnassa vaikuttaa aina oma ylpeys, siis millaisen puolison katsoo olevan ulkoisesti kyllin hyvä, että kehtaa näytellä häntä niin kylillä kuin kavereille ja sukulaisillekin. Jos tinkii omasta ylpeydestään, voi huomata, että puoliehdokkaita olisi tarjolla enemmän kuin riittävästi. Kukin voi siis miettiä itsekseen, että meneekö vanhuuteen ylpeänä yksikseen, vaiko perheellisenä ja sekä lempeänä että onnellisena ukkina taikka mummina omille jälkipolvilleen.- Anonyymi
valtio jätti nuorten pariutumiset omaan harkintaan
mikä ei kanna
itse kuulen enemmän kuin tahdon ympäristöstäni sitä kuinka vielä neljäkymppiset miehet ja naiset kertovat yhä että eivät tahdo perhettä
mietin, että ymmärtääkö itse ihminen koskaan biologiset tarpeensa
mietin, että itse ihminen ei voi oivaltaa itsensä siinä mielessä
hän tarvitsee apua
mutta annettu vapaus toisinpäin on loppuisku yksilölle itselleen
kun idiootti ei vapautunut ajattelun kahleista eikä oivaltanut lasten saannin ensihätäistä pelastautumista
tuota humaanista minä tahdon ja fyysistä minä toteutan on tosi vaikeata ellei mahdotonta oivaltaa
pitää olla onnea, hyvää perhetuki, kaverituki ja horoskooppi arvo, sekä muut arvot, jotta päättyy hyvään suhteeseen
toisaalta englannissa hahmotettavissa teiniraskaudet kaiken yliopiskelun vastapainoksi
sekä itse naisissa pirulaisissa on sitä mysteeriä yllin kyllin, että täysin yllättäen tulevat raskaaksi jopa Tchernobolyn ydinvoimalan kattilan päällä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valtio jätti nuorten pariutumiset omaan harkintaan
mikä ei kanna
itse kuulen enemmän kuin tahdon ympäristöstäni sitä kuinka vielä neljäkymppiset miehet ja naiset kertovat yhä että eivät tahdo perhettä
mietin, että ymmärtääkö itse ihminen koskaan biologiset tarpeensa
mietin, että itse ihminen ei voi oivaltaa itsensä siinä mielessä
hän tarvitsee apua
mutta annettu vapaus toisinpäin on loppuisku yksilölle itselleen
kun idiootti ei vapautunut ajattelun kahleista eikä oivaltanut lasten saannin ensihätäistä pelastautumista
tuota humaanista minä tahdon ja fyysistä minä toteutan on tosi vaikeata ellei mahdotonta oivaltaa
pitää olla onnea, hyvää perhetuki, kaverituki ja horoskooppi arvo, sekä muut arvot, jotta päättyy hyvään suhteeseen
toisaalta englannissa hahmotettavissa teiniraskaudet kaiken yliopiskelun vastapainoksi
sekä itse naisissa pirulaisissa on sitä mysteeriä yllin kyllin, että täysin yllättäen tulevat raskaaksi jopa Tchernobolyn ydinvoimalan kattilan päällähomo sapiens ylittää yksilöä, sukupolvea siten, että me ryhmässä ollaan tärkeitä, kokonaisia, jota yksilön on vaikea ymmärtää
esimerkiksi kun yksi sukupolvi harrasti yhtä juttua paljon, niin seuraava sukupolvi ei enää harrasta, mutta kasvaa eteenpäin
ehkä voi käydä, että kun venytettään synnyttämisetn ääriin, niin syntyy aika kun synnytetään taas 12 v kun naisten maistruaatio alkaa vuotaa....ja hehän ovat lapsia vielä, mutta silloin sanomme, että tämä tyttö on ihan valmis äidiksi
tässä ajassa, enemmän kuin seksistä voisi puhua rakkaudesta
mies ei osaa rakastaa koska puhutaan seksistä
naisille praktinen lähestyminen voi merkitä turvaa
mitä sekin on
naiset tahtovat ryhmässä häivyttää huora käsitettä
me naiset huoritaan, mutta emme kutsu asiaa tällä nimellä
ehkä elämässä mies aikakaudet vaihtuvat yksinkertaisesti naisaikakausiin, jolloin naisen ääni astuu näyttämölle ja kaikki miehet kusevat housuihinsa näkemästään sodomasta mitä naiset oikeasti ovat
kuten nyt me too nais natsien kostokamppanja, että jopa miehen kuolema ei osta miehen tekemiä syntiä yli tuhannen vuoden takaa
kali yuga - pimeä kausi
ei mikään demokratiaa visiin tai onko
ja missä on se armo, jota tietämätön mies saa kesken pimeän kauden, jotta kasvaisi
mies kasvaa saadessaan olla naisen kanssa, sillä nainen kasvattaa
mutta kun nainen on lesbo ja vihainen, niin saako mies? Anonyymi kirjoitti:
homo sapiens ylittää yksilöä, sukupolvea siten, että me ryhmässä ollaan tärkeitä, kokonaisia, jota yksilön on vaikea ymmärtää
esimerkiksi kun yksi sukupolvi harrasti yhtä juttua paljon, niin seuraava sukupolvi ei enää harrasta, mutta kasvaa eteenpäin
ehkä voi käydä, että kun venytettään synnyttämisetn ääriin, niin syntyy aika kun synnytetään taas 12 v kun naisten maistruaatio alkaa vuotaa....ja hehän ovat lapsia vielä, mutta silloin sanomme, että tämä tyttö on ihan valmis äidiksi
tässä ajassa, enemmän kuin seksistä voisi puhua rakkaudesta
mies ei osaa rakastaa koska puhutaan seksistä
naisille praktinen lähestyminen voi merkitä turvaa
mitä sekin on
naiset tahtovat ryhmässä häivyttää huora käsitettä
me naiset huoritaan, mutta emme kutsu asiaa tällä nimellä
ehkä elämässä mies aikakaudet vaihtuvat yksinkertaisesti naisaikakausiin, jolloin naisen ääni astuu näyttämölle ja kaikki miehet kusevat housuihinsa näkemästään sodomasta mitä naiset oikeasti ovat
kuten nyt me too nais natsien kostokamppanja, että jopa miehen kuolema ei osta miehen tekemiä syntiä yli tuhannen vuoden takaa
kali yuga - pimeä kausi
ei mikään demokratiaa visiin tai onko
ja missä on se armo, jota tietämätön mies saa kesken pimeän kauden, jotta kasvaisi
mies kasvaa saadessaan olla naisen kanssa, sillä nainen kasvattaa
mutta kun nainen on lesbo ja vihainen, niin saako mies?Huoruus ei ole ainoastaan naisten synti ja ominaisuus, myös miehet syyllistyvät siihen omalta osaltaan.
Ylipäätään käyttäytyminen vastoin perinteistä sukupuolimoraalia ei ole johtanut mihinkään sellaiseen hyvään taikka parempaan etuun, mitä ei olisi ollut saavutettavissa perinteisen sukupuolimoraalinkin vallitessa.
- Anonyymi
Se on kuule peiliin katsomisen paikka, jos ei naista saa! Rahalla ei ole merkitystä, jos on siisti mies ja osaa tanssia. Naisen nyt pokaa vaikka kaupan kassajonosta. Tai hakeutuu vaikka sopivaan yhdistykseen toimimaan itseä kiinnostavan harrastuksen parissa, sieltäkin löytyy mahdollisesti saman henkinen nainen kaveriksi. Kansalaisopiston kurssit alkaa nyt syksyllä, sieltä löytyy naisiakin, kun valitsee sopivan kurssin, vaikka se tanssikurssi.
- Anonyymi
naisia jokaiseen elämän tilanteeseen
niin kuin nainen olisi miehen toinen puolisko
mies ei ole täydellinen yksin
mutta vain naisen kanssa
niin aina kun miehellä on kysyttävää
niin nainen vastaa ja toisinpäin
se on luontoa - Anonyymi
Juuri niin, ei se ole naamasta kiinni!!!
- Anonyymi
Mies on ruma jos ei saa naista. Ei edes rumaa naista, ei rumat naiset halua teitä joten olette rumia. Ulkonäkö on naisille tärkeintä miehessä. Sitä on vaikea myöntää olevansa ruma mutta kun ette pääse treffeille eikä naiset muutenkaan puhu teille niin silloin ulkonäössänne on vika. Tiesin jo 13 vuotiaana etten saa naisia koskaan ja olen jo 36 vuotias.
- Anonyymi
maailman ennätyskirjan mukaan minkä kannattaa selata
maailman vanhin isäksi tullut oli intialainen 96 vuotias
vanhin luonnollisesti synnyttänyt oli intialainen nainen yli 60 vuotias
nuorin ana mendez 5 vuotias
suurin siberiasta 1800 luvulla yli 60 lasta yhdelle naiselle
suurin perhe on kiinasta - yksi mies ja kerrostalollinen vaimoja lapsia
chansseja on varsinkin globaalisena aikakautena
kun metsään jää niin ei pääsee tapaamisiin
kun rasisti niin ei itse rakentaa muureja
pidä mieli avoimena aina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maailman ennätyskirjan mukaan minkä kannattaa selata
maailman vanhin isäksi tullut oli intialainen 96 vuotias
vanhin luonnollisesti synnyttänyt oli intialainen nainen yli 60 vuotias
nuorin ana mendez 5 vuotias
suurin siberiasta 1800 luvulla yli 60 lasta yhdelle naiselle
suurin perhe on kiinasta - yksi mies ja kerrostalollinen vaimoja lapsia
chansseja on varsinkin globaalisena aikakautena
kun metsään jää niin ei pääsee tapaamisiin
kun rasisti niin ei itse rakentaa muureja
pidä mieli avoimena ainakorjaus: kun on rasisti niin rakentaa itse estoja muureja, mitä ei kannata tehdä
- Anonyymi
Okei sitten et saa se on sun asia, varmasti olet seurustellut?
- Anonyymi
Ei ole siinä vain vika, vaan jos ei synkkaa toisenkaa ja ole yhteistä tai kemiaa, ettekö tajua et naama ei oo se numero 1.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350