Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Disseisback
Disseisback
Disseisback
Vapaa kuvaus
Hörölöblöö.
Liittynyt 4v sitten
209
aloitusta ·
20655
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi viineri että sä osaat olla huono numeroissa(kin)...
Ei hyvää työtä tekevää ja tuottavaa viskota pihalle... pihslle jää ne, jotka pitävät tärkeämpänä palkkaansa, kuin mitä sen eteen pitäisi tehdä...
Minäkin olen ollut nuori, epävarma itsestäni ja kokematon...ja tukeuduin Ay-mulkkuihin.... ne lypsi minulta palkasta paljon, enkä ikinä saanut mitään...ei sain mä kalenterin ehkä 4-5 vuotta, sit ois pitänyt tilata se itse...monta sataa/kk eikä mitään.
95% liittoihin maksavista ei saa mitään siitä mitä maksavat sinne... sekin 4 % mikä saa ansionsidoinnasta, saisi saman YTK;sta...
Siinä sulle ynnäilemistä, hönö. 😄
19.01.2025 18:58
Pikkuisen lirauttaa, niin kosteuden perysteella kyllä löytää. 😄
19.01.2025 18:49
No et oo voinut ohittaa.... oot vaan sulkenut ne liian likaisina mielestäs. 🤣
19.01.2025 18:46
Eiku... ✌️😁✌️
19.01.2025 18:44
Ihanaa, kun ainakaan sinä isikullan pikkunuppeli et karannut piiloon, kun aletaan puhua aikuisten kesken. 😄
Se, että olisit nyt vaikka 100;n sinappikoneen tulostaja nyt, on ajat erilaiset kun sinä niitä olisit tuupannut maailmaan... se ois jotain 1990-2010...
Sinä sait silloin kahdella ehjällä kädellä ja jalalla lainaa taloon, autoon..mihin vaan ja "JäykkäPaavo" veti kokkareita turpaan itsevaltiaissa. Syötti heinää kepulaisille....
Nyt vaan nuo "Paavon villitpäivät" on ohi ja ei tule samaa, vaikka sinne otetaan "viisikko" naisia ohjaamaan.
Tyhjästä ei nyhjäistä...
19.01.2025 18:43
No mihinkäs se öljyhieronta hihhuli hävis?
Elä nyt saakeli ainakaan sano, että olit käyttämässä tytärtä ulkojäillä...🤣
19.01.2025 16:35
Ai että... kunnon pslstailua pitkästä aikaa..😄
19.01.2025 16:33
Sinäkin saat sen eläkkeesi... pääset mummoliiteriin vetämään porkkanakeittoa vaipat housuissa Av seniilinä öljyhierontaa yhä tarjoten, vaikka et ole oman lapsen niskap.skoja kertaakaan putsannut...
Kun eilen js tänään kävin katsoo tuon työkamun arkihelvettiä, sitä mitä se elää 24/7... niin muistui mieleen se oma aika tuolloin...
Ei siinä kuule tälläisiin pohdintoihin ollut aikaa...se on SELVIÄMISTÄ...
Av karkas jonnekin Kiinaan ja sä et ole fiksumpana sellaiseen vaan lähtenyt, mutta ette te voi puhua noiden arjen sanjareitten puolesta yhtään mitään. Olette ulkopuolisia... -fakta-
19.01.2025 16:30
Höhöö... joko kaivoit poteron pihalle? 😆
En minä sinusta ole sanonutkaan tietäväni kaikkea, mutta sinulla ei ole itsekertomasi perusteella pa.kaakaan ymmärrystä (kun ei ole kokemusta) mitä on olla perheellinen tässä maailmassa. Olet saanut nyt Av;een tueksi, jota itsekin dissaat siitä, että sluibaa vastuistaan ja kaikesta öljyhieronta-fiksaatioillaan. 😄
Joo, voi sitä olla, että nautin aikaisempien työtaisteluiden ja muiden hedelmistä...olenkos kuitenkaan missään vaiheessa sanonut, että ne olisi olleet turhia? En. Mutta nyt ne tavat ei enää toimi...
Minusta taas sinä ja tuo yks v.tun runkku ootte itsekkäitä... ette todellakaan mieti kuin vaan omaa p.rsettänne.
19.01.2025 16:19
Ehkö sä munaton voi vastata mulle suoraan, että nään minulle kohdistetut viestit vellikellossa? 😡
Tuo että työnsntaja sidotaan nykyään työntekijän pitämiseen talossa, oliko töitä tai ei, on älytöntä. Sinunkin kaltaiset vassarit ajattelee aina, että työnantajat, firmat kuokkii malmia aina ja maksimit...että he hyötyvät vain aina...
Mutta ei se niin mene...
Mietitään esimerkki... kahvila/ravintola.
Rahavirta koostuu ruuasta/palvelusta. Tuotto= raaka-aineet, työntekijäkulut-vuokrat-verot-eläkemaksut ja ties mitä muuta...
Mutta ei siinä kaikki...tuon työntekijän täytyy miinuksensa eteen tuottaa hyvää tuotetta ja palvelua, että työpaikka on turvattu hänelle....jos hän ei siihen kykene...halua, tai pysty.. niin mistä se hänet palkannut yrittäjä sen taikoo?
Teistä vassareista sen vaan pitäis tulla jostain...yrittäjän, firman tms toimesta...eikä teidän tarvitse (hyvän asian puolella kun olette) tarvitse sitä perustella ikinä millään...
19.01.2025 16:08
Ei mulle tää työ ole ahistava. Ymmärrät väärin.
Minut pyydetään Hesaan istumaan hienoihin pöytiin ja pomot syö kädestä...(provoilua)
Ay-pomot haluaa minunkaltaiset liiderit taakseen (ne sun mieliset) kyykyttämään työnantajaa saamaan parempaa (muka) niille heikommille (vrt mun työkamu, nuori ja 4 lasta)
Mutta ei noita uurastajia (se 4 muksun iskä mm) pysty ajattelemaan mitään, vaan he koettaa selvitä ja heitä ahdistaa työtaistelut ja lakot yms. Ei sinua kapsettomans tai minua tässä tilsnteessa ahdista mikään lopulta... meidän on hyvä olla...
Mutta mä oon ollut pienten lasten isä ja oon elänyt sitä "arkihelvettiä". Ja mun sitä tilaa on käytetty sumeilematta hyväksi...olemalla kollektiivin osa...ja voittaja en ole IKINÄ ollut minä...vaan AY liike..ja ne, jotka on hankkineet sieltä isomman kakun itselleen.
Kertaakaan ei ole kukaan ay-tyyppi tullut jeesaamaan palkoissa tms. Luottamusmiehet lukee vaan omia etujaan kirjasta. Vanhoja helevetin laiskoja ukkoja, jotka vain miettii mitä tekevät eläkkeellä. V.tut niitä kiinnosta muiden ongelmat...
Ihmisestä tulee ahne, kun se saa valtaa, oli vasemmalla tai oikealla...kyllä se vaan niin kuule Linukka on...
19.01.2025 15:50
Mä törmään töissäni vaan siihen, että mitään ri voida oikein tehdä hyvin, jos 3/4 yrittää ja 1/2 tekee...
Lisöksi kollektiivisen palautteen takia jokainen työntekijä katsoo vierustoveriaan epäuskoisesti...
Mun nuorempi työkamu tekee hyvin töitä... mutta ottaa noi kollektiiviset palautteet itseensä. Eilen just...tai tänäänkin rymyttiin sen kanssa... pitää tosi ahdistavana tilannetta. Kotona 4 muksua...
Tyyppi joka taas luivii meidän muiden kustannuksella saa palkkaa toisestakin paikasta... sukulaissuhteella on nimetty johonkin kun joku pitää olla nimetty....huoltoesimies tms...
Ja tietää tasan mistä narusta milloinkin vetää...osaa työehtosopparit ja muut ulkoa...
Ei nämä nykyiset systeemit turvaa tavallista shkeraa työntekijää, vaan huijareita ja nilkkejä.
19.01.2025 14:31
Kukas siitä on puhunut? Siis laittomuudesta?
19.01.2025 14:09
Hauska...😄
Mut nyt... I have to go....
Tuli menoa.... moikkuliiiss..😄
18.01.2025 22:22
Mårtesson js satisfäksöni pitää ettii...😁
Ei löydy..
Enkä etsikään, kun nyt tuli muuta menoa...
Kaverit kutsuu ja raipatiraa..
Heippatirallaa ja niin pois päin...
18.01.2025 22:21
Olipa kiva ralli papoilta...
https://youtu.be/9d8SzG4FPyM?si=USy0WhUTHn0ohB_4
Mulle tulis mieleen tälläinen pilpatus tähän väliin...😄
18.01.2025 21:46
Taudkihsn on coverikingi...😄
https://youtu.be/yaNiVup129o?si=CYJ07clw9GI0eRlW
Ai kun hirvee koveri...😄
18.01.2025 21:32
Kyllä.
Kommenteissakin oli, että: "isäni makasi koomassa puoli vuotta ja lsitoin tämän soimaan ja isä vaihtoi kappaletta". 🤣
Upea biisi tähän ketjuun ja LÖYTÖ!
Lisää...😄
18.01.2025 21:19
Tääkin vissiin coveri...
https://youtu.be/-yfbIBDPUx8?si=7GaXjvsq0NRBVCW3
Hyytävä suomekskin...🙄
Ei nää kaikki oo ihan tuubaa...
18.01.2025 21:12
Helppoahan kaikki on nykyään..
Mä saoisin, että hrlpompaakin vois olla, eikä tarttis liittyä koko työvoimaan firmassa.
Nyt kaiken pitää olla virallista, koskea kaikkia.
Kaikrn pitää olla kollektiivista... kun kyse olisi vaan yhdestä tyypistä...
Mutta sinulla varmaan on sitten mielipiteeseesi näyttöä...että homms täällä toimii...
18.01.2025 20:42
3 / 1033