Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
2506
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaa,+lentokoneelle+olisi+kyllä+käyttöä.+Pitää+laittaa+harkintaan...
12.09.2022 21:32
Ennen+wanhaan+minäkin+olin+jonkinlainen+jännämies,+vietin+vapaamielistä+taiteilijaelämää+ja+diggailin+eksentrisiä+tyyppejä.
En+ollut+rikollinen+enkä+päihteiden+väärinkäyttäjä.+Kyllä+on+naisten+vaatimustaso+noussut.
12.09.2022 21:19
Saavutukseni+oli+siinä,+että+tunne+voitti+järjen.
Ostin+jotakin,+jota+en+tarvitse,+mutta+halusin+sen,+vaikka+se+maksaa+paljon+ja+pitäisi+säästää.
Viisi+vuotta+taistelin+järkeä+vastaan+ja+kesällä+voitin.+Enää+ei+tarvitse+pyöritellä+asiaa+mielessä.
12.09.2022 20:31
Sen+verran+olen+tapausta+seurannut,+että+kansa+on+kerääntynyt+jonkun+linnan+eteen+nähdäkseen+Charlesin.+Kuningasta+ei+näkynyt,+mutta+ohi+ajoi+roska-auto,+jolle+kansa+hurrasi.
MTV3+uutiset+kertoi+tämän.
11.09.2022 15:40
Naisen+huomioiminen+käy+niin+luonnollisesti,+että+itse+en+ajattele+siihen+liittyviä+nöyriä+elementtejä+lainkaan.+Kun+on+tarpeeksi+suuri+ego,+on+varaa+olla+nöyrä.
08.09.2022 22:40
Sanna+Marin+inspiroi+meitä+vanhuksia+bilettämään+ja+heti+aion+bilettää+kun+jaksan.
Tykkäsin+tuosta+Sannan+liikkeestä,+missä+kädet+olivat+niskan+takana+ja+lantiota+keinutetaan.+Varmaan+tekisi+meille+vanhuksillekin+hyvää,+kun+tuo+vetreys+katosi+jo+kasarilla.
08.09.2022 16:23
Kun+kohtaan+yksilön,+en+koe+häntä+kohtaa+ennakkoluuloa,+vaikka+hän+edustaisi+ryhmää,+jota+kohtaan+minulla+on+ennakkoluuloja.
Jokainen+yksilö+arvioidaan+erikseen,+hiljalleen+ja+hyvää+odottaen.
07.09.2022 17:16
Mitä+kauniimpi+tai+älykkäämpi+nainen,+sitä+epävarmempi+olen+itsestäni.+Mutta+onko+se+sitten+ujoutta,+en+tiedä.
07.09.2022 17:01
Viinamies+on+tänäänkin+ollut+palstanaisten+huulilla.+Taitaa+olla+palstan+kiinnostavin+mies.
05.09.2022 23:43
On+varmaan+raskasta+olla+täydellinen+:)
05.09.2022 20:08
Yksi+väärin.+Luulin+nuottien+alennusmerkkiä+ylennysmerkiksi.+Pitäisi+minun++nyt+jotain+tietää+nuoteista,+aloitinhan+1.+sinfoniani+sävellystyön+jo+13-vuotiaana.
Piirsin+kaverin+avustuksella+nuottiavaimen+vihkoon,+sitten+tuli+luova+tauko.
05.09.2022 19:50
Ap+muistuttaa+yhtä+mun+kaveria,+jonka+kanssa+tein+etelänmatkan.
Mies+istui+flegmaattisena+baarissa+ja+ihmetteli+missä+ne+puhumani+naiset+olivat.
Eikä+niitä+naisia+tullut,+vaikka+mies+tilasi+uuden+kaljan.
Viinan+juonnin+tarkoitus+on+siirtyä+menevään+mielentilaan.+Kyse+ei+ole+promilleista+veressä,+ei+naiset+siitä+innostu.
05.09.2022 19:05
Nuori+minä+ihmettelee,+miksi+en+pelaa+tietokoneella,+vaikka+mulla+on+viimeisen+päälle+hienot+pelit+ja+vehkeet.
Vanha+vastaa+nuorelle,+että+tahko+sitä+Doom+ykköstä+kuin+viimeistä+päivää,+pian+olet+rahjus,+jolla+on+kahden+sekunnin+reaktioaika.+
Sunt+ammutaan+heti+kun+liityt+verkkopeliin.+:\
05.09.2022 18:26
Jos+joku+tuntematon+selvinpäin+tulee+eteeni+ja+pyytää+treffeille,+mä+kyllä+pelästyisin.+
Humalaiselta+nyt+voi+odottaa+mitä+tahansa.
05.09.2022 17:38
Joo,+mullakin+on+ihan+sama+kirjoitanko+mä+tällä+palstalla+jotain+vai+höpisenkö+mä+ittekseni+omia+juttuja.
05.09.2022 16:57
"paskan+syönny,+nyrpeenokka"
Jos+sellaisen+näkisin,+kaukaa+kiertäisin.+Ravintolassa+aika+harvoin+näkee+nyrpeitä+ilmeitä+ja+nekin+ovat+olleet+enimmäkseen+miehiä.
05.09.2022 15:59
😃+No+sehän+on+hyvä.+Joskus+jotkut+miehet+ovat+palstalla+kummastelleet+naismaista+tyyliäni+ja+siihen+kun+vielä+liitetään+feministiset+mielipiteeni,+munsta+on+tullut+heidän+silmissään,+heikko+,+naisia+mielistelevä+mies.
Toistaiseksi+ei+tarvitse+lisätä+toksista+maskuliinisuutta+mun+juttuihin.
04.09.2022 00:39
En+sitten+kerinnyt,+kun+oli+sitä+kirjoittamista+niin+paljon.+Vaimo+näkee+hyvin,+mitä+kirjoitan+ja+jäinkin+miettimään,+että+onko+tyylini+palstalla+lirkutteleva.
Itse+en+sitä+huomaa,+mutta+naiset+näkee+nämä+asiat+miestä+paremmin.
04.09.2022 00:15
Tyttö+tulee+halaamaan+minua+kesken+somettamisen,+naureskelee+mun+kirjoituksille+ja+kysyy+milloin+mulla+on+treffit+noiden+naisten+kanssa.
Näin+kävi+eilen+ja+siitä+tuli+hyvä+mieli.
03.09.2022 18:44
Ei+villiä+kurppaa+kannata+kahlita,+siitä+tulee+äksy+ja+epävakaa.+Kurpalle+pitää+luoda+oma+kotoisa+ympäristö,+missä+se+voi+vapaasti+hyöriä+ja+toteuttaa+omaa+luontaista+viettiään,+pesän+somistamista.
03.09.2022 18:17
116 / 126