Kesän paras saavutuksesi?

Anonyymi

Mikä oli kesän 2022 paras saavutuksesi?

Omani oli, kun suutelin nuorta naista alle 60 sekunnin tuttavuuden jälkeen. Minulla ei ole aavistustakaan hänen nimestään ja nainen poistui paikalta aika nopeasti tapahtuneen jälkeen. Tajusi varmaan sen, että olen alemman tason mies aloitteita tekemässä ja lähti nopeasti karkuun! Kuvittelin hetken, että voin feikata olevani jännämies ja käymällä estoitta kiinni saa naisseuraa. Kukapa nainen paikalta poistuisi, jos saa kauniin kesäisen suudelman vetävältä mieheltä?

41

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saavutus, siis millä alueella? Ai siis,ihan mikä tahansa hyvän mielen asia?

      Noh, elokuussa saatoin äitini edestakaisin sairaalaan kaihileikkaukseen. Kaikki meni ok. ja hän toipui hyvin. Nyt hän näkee vasemmalla silmällä jopa ilman laseja.
      Täytyy olla tyytyväinen, että voin olla läsnä ja auttaa äitiäni jälkihoidossa. Se silmätipparumba ei ole mitään kovin helppoa, siinä pitää olla jämpti, säännöllinen ja kärsivällinen.

      • Anonyymi

        Mikä tahansa saavutus, josta olet ylpeä.


    • Anonyymi

      Pakinoitsin ja loin pakotteita

    • Anonyymi

      Noin yleisesti ottaen en yrittänyt kesällä saavuttaa mitään muuta kuin rentoutumista ja se onnistui hyvin. Tuo taas ei oikeasti ole aiempina kesinä ollut mikään itsestäänselvyys, sillä työhönsä näin intohimoisesti suhtautuvan on vaikea päästää siitä 100 €:sti irti. No en mä sadassa prosentissa nytkään onnistunut, mutta hyvin kuitenkin.

      Jos pitää miettiä mitä mä sain aikaiseksi (paitsi rentouduin) niin maalasin talon ja tein pihalle yhden kokonaan uuden istutusalueen ja toisen viime vuonna aloittamani loppuun.

    • Anonyymi

      Kyllä se oli ehdottomasti irtautuminen tältä palstalta elokuun lopussa.
      Valitettavasti kesä meni ohitse ja jäi terassit taas kokematta.

      • Anonyymi

        Minä kävin terassilla olihan se kokemus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kävin terassilla olihan se kokemus

        On se aina. Pääsee tiirailemaan naisia.


    • Anonyymi

      Opettelin golfin ja nyt pelaan vielä lumeen asti.

    • Anonyymi

      Sen ymmärtäminen, että olen yksin loppuelämäni. 👵

      • Anonyymi

        Mimmonen mies sulle kelpaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mimmonen mies sulle kelpaisi?

        Jaa miten niin, oletko tyrkyllä? No kerro itsestäsi jotain, niin katsotaan! 🧐👵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa miten niin, oletko tyrkyllä? No kerro itsestäsi jotain, niin katsotaan! 🧐👵

        Valitettavasti en oo tyrkyllä. Sähän ärhäkkäästi nappasit kiinni, taidat olla aika eläväinen muori. Kai sä kumminkin nainen olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti en oo tyrkyllä. Sähän ärhäkkäästi nappasit kiinni, taidat olla aika eläväinen muori. Kai sä kumminkin nainen olet?

        Heh, valitettavasti olen nainen edelleenkin, vaikka minua jatkuvasti mieheksi epäillään. Kyllähän se testosteronitaso vanhemmiten nousee ja viiksiäkin saa ajella, mutta ei se minusta miestä tee siltikään. Jos et ole kerran tyrkyllä, miks pirussa sua edes kiinnostaa mikä mulle kelpaa? 👵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, valitettavasti olen nainen edelleenkin, vaikka minua jatkuvasti mieheksi epäillään. Kyllähän se testosteronitaso vanhemmiten nousee ja viiksiäkin saa ajella, mutta ei se minusta miestä tee siltikään. Jos et ole kerran tyrkyllä, miks pirussa sua edes kiinnostaa mikä mulle kelpaa? 👵

        Kai ihminen saa olla kiinnostunut sunsta 😀, ilman että lyödään hynttyyt yhteen.
        Tietysti jos sä et halua kertoa edes miestoiveita, niin se on ihan OK.
        Jotkut kertoo, toiset ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ihminen saa olla kiinnostunut sunsta 😀, ilman että lyödään hynttyyt yhteen.
        Tietysti jos sä et halua kertoa edes miestoiveita, niin se on ihan OK.
        Jotkut kertoo, toiset ei.

        Niinpä niin. Minä en lyö hynttyitä yhteen enää kenenkään kanssa. 👵


    • Anonyymi

      yliopi8saron oeoifweoein juo9rrninwn hyumlaN TRHLLISAWARI. HWHWH

      Professori ovaniin idioottej, hwn mutta joo, hyvä prsssori.... uskalla edes käynnistää llaisiaq grafiikaprose34ssorei tieokoneen koritlla, kun niin tehokkai ja vievä sähkö lujaaRadeoni ;D

    • Anonyymi

      Sain seksiä yksin huoltaja naiselta. Eihän seksin saaminen nyt mikään saavutus ole vaan yllättävä asia..

    • Anonyymi
    • Paras saavutus... Menee nyt pääpalkinto kahtaalle, on vaikea päättää.

      Ensimmäinen ehdokas on se, että liki parin vuoden tupakkilakon jäljiltä asettauduin ultimaattiiseen tulikokeeseen ja tulikokeen aikana havaitsin, ettei yhtää tee mieli itse kähyytellä norttia. Tuli todellinen voittajfiilis.

      Toinen ehdokas on sitten kaikki uudet ihmiset, joíhin olen kesän aikana tutustunut, upeaa porukkaa ja erittäin palkitsevaa.

      • Anonyymi

        Äänestän tätä ☝


    • Anonyymi

      Rikosilmoituksen tuosta voisi tehdä, se mikään saavutus ole.

    • Anonyymi

      Jos aloittaja tuollainen on iloinen asia, niin itse suutelin yhden illan aikana viittä eri naista.
      Tosin jäin sitten kuitenkin yksin kun en osannut päättää kenen mukaan lähtisin.

      • Anonyymi

        Ongelma tuokin. Minulle riittää yksi, mutta nuori nainen pakeni paikalta.


    • Anonyymi

      Satasen aidat.

    • Anonyymi

      Tandem laskuvarjohyppy. Varmaan koko elämän paras saavutus! :)

      • Anonyymi

        Varmaan hienoa. Minä kävin lentämässä paikallisen ilmailukerhon pienkoneella. Hienoa oli, mutta kallis harrastus. Lupakirja 10.000 € ja sen jälkeen konetta saa vuokrata hintaan 200 €/tunti.

        En tiedä montaa harrastusta autoilu- tai veneilyharrastusten lisäksi, johon "pääsee kymppitonnilla mukaan, vaatii 200 tuntia asioiden opiskelua ennen aloitusta ja harrastaminen maksaa 200 €/h tai enemmän." Hinnalle ei ole mitään ylärajaa, mutta ei hinnalle mitään ylärajaa ole veneily- tai autoiluhommissakaan. Isot jahdit maksavat kymmeniä miljoonia, Manny Khosbin -tyylinen autotalli kymmeniä miljoonia ja jos ilmailu kiinnostaa, oma liikesuihkari myös luokassa kymmeniä miljoonia euroja.

        Näissä harrastuksissa tällainen brutto 100.000 vuodessa tienaavakin tuntee olevansa ihan täysin persaukinen ;)


    • Ei minulla ehkä mitään saavutuksia .. kohokohtia kyllä.

      Yhtenä kohokohtana .. ei tosin niin positiivisessa mielessä.. äiteen sattaminen maan poveen.
      Toisena kohokohtana, joka positiivinen.. uusi ihminen, joka saapunut elämääni. Jää vielä nähtäväksi, kuinka pysyvä tuo ihminen elämässäni on. Mutta en ota paineita siitä.
      Kolmantena kohokohtana kesän mittaan tapailuni sisarusteni kanssa.

      Sit olen oikein tyytyväinen, että sain pikkupihani laitettua mieleiseen kuntoon. Ja iloinen olen myös tapailemisista Pujottelijan kanssa.
      Onnellinen olen siitä, että sain viettää kesän terveenä, eikä sairastamastani koronasta tullut jälkioireita. Ainakaan mitän kovin vakavia.

      Kaikkinensa muistan kesän 2022 aika onnellisena. Olen hyvin tyytyväinen kuluneeseen kesään. Vaikka se sisälsi suruakin.

    • Saavutukseni oli siinä, että tunne voitti järjen.

      Ostin jotakin, jota en tarvitse, mutta halusin sen, vaikka se maksaa paljon ja pitäisi säästää.

      Viisi vuotta taistelin järkeä vastaan ja kesällä voitin. Enää ei tarvitse pyöritellä asiaa mielessä.

      • Anonyymi

        Lentokone!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lentokone!

        Jaa, lentokoneelle olisi kyllä käyttöä. Pitää laittaa harkintaan...


    • Anonyymi

      Minulla ehdottomasti se kun pystuin hoitamaan lomien takia kahden ihmisen työt työpaikassa ihan uutena. Minun vastuullani oli 36 potilasta, kun tähän on yleensä 2 henkilön miehitys. Ekalla viikolla tuntui että juoksen kerroksesta toiseen nimilista kädessäni kuin aropupu. Älyttömän hienosti kaikki kuitenkin meni. Saatiin ansiostani hoidettua muutamat lääkelopetukset ja sitä kautta asiakkaiden vakaampi käytös. Tämä oli kesäni haastavisnta aikaa, mutta lopputulos oli jopa odotettua parempi.
      Toinen saavutukseni oli se kun vihdoin sain heitettyä talviturkkini pois. Tänäänkin olin rannalla, mutta vesi oli niin jäätävään kylmää etten olisi kyennyt uimaan. Eräs mies kuitenkin pystyi uimaan siellä varmaan lähemmäs puoli tuntia.
      Kun miestä ei kuulunut takaisin, niin minä aloin jo katselemaan rannan pelastusrangasta, jonka voin hänelle tarvittaessa heittää. :D

      • Anonyymi

        Niin ja tähän vielä bonuksena kotonatetaukset ja positiiviset vastaukset eristykseineen. :D Tunnen todellakin onnistuneeni. Eikä vieläkäänn koronatartuntaa!! ;DD
        Siellä useimmilla oli ollut jo kahdesti. :)


    • Anonyymi

      Uskaltauduin vihdoinkin ottamaan kylmän suihkun. Vilukissalle iso juttu. - cu-

      • Anonyymi

        Hrrrr 🥶 kunnioitettavaa. 👵


    • Anonyymi

      Miksi minun, kiltin ja kunnollisen homomiehen, saavutus on poistettu? Ei minun saavutukset sitten taida merkitä mitään 😢

      • Anonyymi

        Yp poistelee sääntöjä rikkomattomat viestitkin. Ihan vain jos ei mahdu omaan ajatusmaailmaan.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Vapusta alkaneen kiljun juonin jälkeen tuli eka kova kakka ja vielä pönttöön.

    • Anonyymi

      Saavutus tänä kesänä oli kun eräs henkilö kävi n******a. Ihanaa. Toivon, että saan hänet kiikkiin.. Oliko minun saavutus? Omalla tavallaan oli...

    • Olenko mää saavuttanut tänä(kään) kesänä yhtään mitään🤔
      Pysyny hengissä?
      Ja voisko tota Raitapaitaa pitää myös jonkinlaisena saavutuksensa..

      • Ja parantuneet välit erään ystävän kanssa, tosin ehkä enemmän hänen ansiostaan


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe