Silleen saa kumppanin

Anonyymi

Kun menee vaan ihmisten eteen ja pyytää treffeille.
Viinaa ei tarvita vaan rohkeutta pyytää treffeille.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No pitkälti näinhän se menee. Pitää vaan uskaltaa mennä tykö ja puhua. Ehkäpä kysyä samalla kertaa jo tapamaan kahvilla tms?

    • Anonyymi

      Joo hyvä neuvo. Minä pyysin ihan selvinpäin kun en kännissä ole juuri koskaan. Olin todella rohkee ja sain pakit.

      • Anonyymi

        Mutta ehkä ne pakit johtu siitä etten mennyt eteen vaan olin vierellä. Voiko se vaikuttaa pakkeihin?


      • Anonyymi

        Mitäs yhdet pakit?
        Kun näin aluksi kysyt vaikka sadalta sopivalta niin katsotaan sitten onko tärpännyt, veikkaan, että on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs yhdet pakit?
        Kun näin aluksi kysyt vaikka sadalta sopivalta niin katsotaan sitten onko tärpännyt, veikkaan, että on.

        Miksi minä sataa yrittäisin. Veikkasit oikein, tärppää vähemmästäkin.


    • Totta, tyhjän saa pyytämättäkin.

    • Jos joku tuntematon selvinpäin tulee eteeni ja pyytää treffeille, mä kyllä pelästyisin.
      Humalaiselta nyt voi odottaa mitä tahansa.

    • Anonyymi

      Näin toimimalla olen saanut pakkeja. Ihan uskomatonta! Yksi ei lähde treffeille, kun on Jehovan Todistaja, joka on vapaa valitsemaan kumppanin vain omiensa joukosta. Toinen kertoo olevansa lesbo. Että sellaista.

      Erikoisiin naisiin minäkin kiinnitän huomioni ensimmäisenä...

    • Anonyymi

      Koskaan en ole selvinpäin päässyt treffeille. Huppelissa olen päässyt aina.

    • Anonyymi

      Ajatuksena toimii noin. Käytännön tasolla pitäisi olla somealustat joista selvittää suhde status.
      Varattua on karseaa vikitellä tietämättä.
      Ihmisten uteliaisuus juontaa juurensa siihen että toisten asioita pitää utsia jotta osaa koukata oikeaan saumaan.

    • Anonyymi

      Ei se noin mene tosielmässä kuten aloittaja kirjoittaa , baarit parhaita , siellä myös naiset voisivat osoittaa kiinnostuneensa , näinhän ei yleensä ole ja ite ainakaan viitsi vonkaamaan alkaa vierasta ihmistä , etovaa hommaa ja narrin maine !

    • Anonyymi

      Treffeille lähtisin heti jos joku pyytää 😊

    • Anonyymi

      Näin se menee jos on komea, tasokas, urheilullinen ja menestyvä alfauros.

      Näin se ei mene jos on tylsä, kilti ja kunnollinen homssuinen kilttimies ilman kunnon palkkaa. Silloin saa korkeintaan läpsäisyn naamalle ja #metoo-syytteet niskaansa. Naiset eivät voimaantuneet itsenäisiksi ja vahvoiksi feministeiksi siksi, että voisivat alkaa äideiksi isoille kilttimiesvauvalapsille. Vahva ja voimaantunut nainen ansaitsee vahvan ja menestyvän miehen.

      t. tosiasiamies

    • Anonyymi

      Naisiin tutustuu viinaa juomalla baareissa. Baarissa mies menee naiselle esittäytymään kuka on ja siitä se tutustuminen alkaa. Kokeilkaa kadulla samaa niin naista ei kiinnosta. Baarissa nainen haluaa tutustua.

      T: viinamies

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe