Miehet haluaa kunnollisen naisen

Anonyymi

62

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ovatko miehet itse kunnollisia? Haluaisin jännämiehen jos olisin jännämiehen exä!

• Ennen wanhaan minäkin olin jonkinlainen jännämies, vietin vapaamielistä taiteilijaelämää ja diggailin eksentrisiä tyyppejä.
      En ollut rikollinen enkä päihteiden väärinkäyttäjä. Kyllä on naisten vaatimustaso noussut.

• Anonyymi

Ego ei kestä,kun tuntee itsensä jännämiestä huonommaksi. Tokavaihtoehdoksi. Nyyh.

• Anonyymi

Juu, tuollaisen tyypin ego ei kestä. Järkikään ei ole kovin kummoinen, kun kuvittelee olevansa "toka vaihtoehto", vaikkei ollut ollut aiemmin edes naiselle tuttu. Nämä tapaukset eivät tajua, että siitä valitaan mitä on kulloinkin tarjolla.

• Anonyymi

Pitäähän tuo paikkansa. Kerran eräs muutaman kerran deittailema nainen kertoi Lontoossa bileissä kokaiinia käytettyään saaneensa sarjaorgasmeja.

Jäi kyllä se nainen

• Anonyymi

Onneksi kunnolliseksi näköjään rankataan hyvin vähällä. Riittää kun ei käytä huumeita. Ei vaadi paljoa.

• Anonyymi

Kunnolliseksi näköjään rankataan hyvin vähällä. Riittää kun ei käytä huumeita. Helppoa kun mikä.

• Anonyymi

Keneen voi lopulta luottaa tosi paikan tullen (itseensä ainakin). Halua riittää uskoa, et nainen lähellä olisi myös luottamuksen arvoinen, mut onko lopulta. Kuka haluaa pettyä, ei kukaan, mut kaikki tulee pettymään.

Mitä vähemmän pettyy sitä parempi tai jos usein pettyy, sillä ei ole niin merkitystäkään enää, vaan asenne muuttuu, et toinen onkin vain toisarvoinen itselle, ei enää niin merkityksellinen (omistusoikeus toisesta, kukaan ei halua olla toisen omistama vaan itsenäinen oma itsensä).

Luottamuksella toiseen on merkitystä. Missä kulkee rajat, jossa luottamuksen toiseen voi menettää. Toiset huijaa, valehtelee enemmän kuin toiset, johtuuko se luottamuksen puutteesta, pettymyksistä vai molemmista (oma kokema vaikuttaa asioihin).

• Kyllä naisetkin moni haluaa kunnollisen naisen tai heterot miehen. Huumeet ja alkoholin kanssa läträäminen on selkeä rasite ihmiselle, joka itse ei niistä ole innostunut, kuten en itsekkään ole. Samoin tupakkatuotteet, ei kiitos.

Raittius ei tarkoita tylsyyttä eikä uskonnollisuutta, vaikka monen kuulee näin olettavan.

Itse en kyllä haluaisi kumppaniksi ateistia sen enempää kun uskovaistakaan. Joku jolle koko uskonnot ja uskomukset on ihan sama, evvk.

Ei niitä tartte vatvoa kumminkaan päin, kun ei niillä ole itselle mitään merkitystä.

• Anonyymi

No siis toi linkattu rtikkelihan alkaakin juuri sillä, että naiset etsivät huumeetonta miestä jne. Vaan jostain syystä aloittaja on laittanut ko linkin esimerkiksi juusi miehistä, jotka etsivät "kunnollista" naista. Itelleni tosin ei vielä pelkkä päihteettömyys riitä kunnollisuuteen.

• Anonyymi kirjoitti:

No siis toi linkattu rtikkelihan alkaakin juuri sillä, että naiset etsivät huumeetonta miestä jne. Vaan jostain syystä aloittaja on laittanut ko linkin esimerkiksi juusi miehistä, jotka etsivät "kunnollista" naista. Itelleni tosin ei vielä pelkkä päihteettömyys riitä kunnollisuuteen.

No ei mullekkaan riitä. Mutta on tärkeä osatekijä jotta jaksan katsella ihmistä seuranani.

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

No ei mullekkaan riitä. Mutta on tärkeä osatekijä jotta jaksan katsella ihmistä seuranani.

Nuorena jotenkin vielä sieti kupittamista, tupakointia, pälliä menoa, mutta nyt ei enää yhtään.

Nuorena jotenkin vielä sieti kupittamista, tupakointia, pälliä menoa, mutta nyt ei enää yhtään.

Samoin kun kaikenmaailman polyt, monikkosuhteet, avoimet suhteet yms. twistaamiset, pervoilut, sekoilut, seksiaddiktiot ja extreme kokemushakuiset, maksullinen seksi, seksityöläinen, kevytkenkäisyys, niin ei kiitos.

Samoin kun kaikenmaailman polyt, monikkosuhteet, avoimet suhteet yms. twistaamiset, pervoilut, sekoilut, seksiaddiktiot ja extreme kokemushakuiset, maksullinen seksi, seksityöläinen, kevytkenkäisyys, niin ei kiitos.

Rikollisuus kaikissa muodoissaan, ei kiitos.

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Sieti vai? Itse en kyllä oikein sietänyt ja humalaisten käytös vitutti. Ainoastaan, jos itsekin otti (ja otin nuorenakin harvoin) se ei vituttanut. Ja toisaalta ei mua asiallinen ja suht harvoin tapahtuva häiritse nykyäänkään.

Mä muuten jossain vaiheessa totesin ihan ääneenkin sen (sisäistettyäni asian), että mua raivostutti nimenomaan eksäni juominen. Ei mua kenekään muun juominen ole pistänyt sillä tasolla raivostuttamaan, jos lainkaan. Se oli oikeastaan ihan sama miten hän enää siinä kohtaa joi. Vaikka olis juonut yhden pullon olutta tai vaikka sormustimellisen, niin mä olisin nähnyt punaista. Siinä kohtaa totesinkin, että se siitä.

Tupakka taas oli/on sellainen, että ei se mua nykyäänkään varsinaisesti häiritse. Pidän tapaa idiotismina, mutta onhan ihmiset idiootteja monella muullakin tavalla, Sisätiloissa tapahtuvaa tupakointia en ole sietänyt ikinä ja röökin jälkeen on ihan turha pusuja vongata. Nykyään kun tupakansavua ei tullut vuosikausiin sen isommin haiteltua niin se on tosiasia, että se ihan tuntuu keuhkoissa pahalta ja raha ärsyttäisi tavattomasti, jos niihin tupakoinnin kustannuksiin pitäisi edes välillisesti osallistua.

• Anonyymi kirjoitti:

Sieti vai? Itse en kyllä oikein sietänyt ja humalaisten käytös vitutti. Ainoastaan, jos itsekin otti (ja otin nuorenakin harvoin) se ei vituttanut. Ja toisaalta ei mua asiallinen ja suht harvoin tapahtuva häiritse nykyäänkään.

Mä muuten jossain vaiheessa totesin ihan ääneenkin sen (sisäistettyäni asian), että mua raivostutti nimenomaan eksäni juominen. Ei mua kenekään muun juominen ole pistänyt sillä tasolla raivostuttamaan, jos lainkaan. Se oli oikeastaan ihan sama miten hän enää siinä kohtaa joi. Vaikka olis juonut yhden pullon olutta tai vaikka sormustimellisen, niin mä olisin nähnyt punaista. Siinä kohtaa totesinkin, että se siitä.

Tupakka taas oli/on sellainen, että ei se mua nykyäänkään varsinaisesti häiritse. Pidän tapaa idiotismina, mutta onhan ihmiset idiootteja monella muullakin tavalla, Sisätiloissa tapahtuvaa tupakointia en ole sietänyt ikinä ja röökin jälkeen on ihan turha pusuja vongata. Nykyään kun tupakansavua ei tullut vuosikausiin sen isommin haiteltua niin se on tosiasia, että se ihan tuntuu keuhkoissa pahalta ja raha ärsyttäisi tavattomasti, jos niihin tupakoinnin kustannuksiin pitäisi edes välillisesti osallistua.

Kyllä mä siedin, ryyppäshän mun porukatkin isä ainakin joka viikko 13 vuotta. Viikonloput oli rairai. Ja kaverit möykkäs meillä päissään. Sitten poikakavereissa oli rairai ja tupakkamiehiä.

Nyt en jaksasi katella yhtään rairai edes kavereita. Käskisin suksia vittuun viinoineen ja juomineen.

Kyllä mä siedin, ryyppäshän mun porukatkin isä ainakin joka viikko 13 vuotta. Viikonloput oli rairai. Ja kaverit möykkäs meillä päissään. Sitten poikakavereissa oli rairai ja tupakkamiehiä.

Nyt en jaksasi katella yhtään rairai edes kavereita. Käskisin suksia vittuun viinoineen ja juomineen.

Niin ja porukat tupakoi sisällä että ulkona, ketjupolttajina vieläpä. Samoin niitten kaverit.

• Anonyymi

Niin ja porukat tupakoi sisällä että ulkona, ketjupolttajina vieläpä. Samoin niitten kaverit.

Niin nä mä olen nostanut isällenikin jo viisivuotiaana metelin sisällä polttamisesta.

Rikollisuus kaikissa muodoissaan, ei kiitos.

Pakkomielteinen materialismi ja osteluvimmaisuus, ei kiitos. Holtittomuus talousasioissa ei kiitos, velkaantuminen, ei kiitos. 😂

Meikä jäis sinkuks takuulla näillä ehdoin. 🤣

• Anonyymi

Pakkomielteinen materialismi ja osteluvimmaisuus, ei kiitos. Holtittomuus talousasioissa ei kiitos, velkaantuminen, ei kiitos. 😂

Luultavasti. Varsinkin jos määrittelet nuo kovin tarkkaan.

Miessukupuoli, ei enää kiitos. Vaikeat mielenterveysongelmat, ei kiitos. Aatteellisuus, kuten natsismi tms. ei kiitos. 😆

• Anonyymi kirjoitti:

Niin nä mä olen nostanut isällenikin jo viisivuotiaana metelin sisällä polttamisesta.

Olen minäkin, eipä auttanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, olen aika tarkka turhuuksien suhteen kyllä. 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Loppupäätelmä, olen nyt ihan hyvässä seurassa ja suhteessa edellämainittujen ei kiitos asioiden osalta.

Miehen laiskuus vaan on negaatio.

• Anonyymi

Olen minäkin, eipä auttanut.

Me mietittiin tota siskon kanssa joskus aikanaan, että me oltiin molemmat sellaisia lapsia, jotka olisimme luultavasti tehneet itse itsestämme lastensuojeluilmoituksen. Jos se olis ollut tarpeen.

• Anonyymi

Juu, olen aika tarkka turhuuksien suhteen kyllä. 😅

Mä taas ajattelen, että jos omiaan tuhlaa, niin ei se ole mun päätösvallassani.

• Anonyymi kirjoitti:

Me mietittiin tota siskon kanssa joskus aikanaan, että me oltiin molemmat sellaisia lapsia, jotka olisimme luultavasti tehneet itse itsestämme lastensuojeluilmoituksen. Jos se olis ollut tarpeen.

Ok.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä taas ajattelen, että jos omiaan tuhlaa, niin ei se ole mun päätösvallassani.

Jos mun kanssa asuu, niin olen tarkka, mitään hamstraajaa en jaksasi. Joka ostaa vaikkei tarttekkaan, älytöntä käytöstä.

• Anonyymi

Jos mun kanssa asuu, niin olen tarkka, mitään hamstraajaa en jaksasi. Joka ostaa vaikkei tarttekkaan, älytöntä käytöstä.

Voihan se aina vuokrata tavaroilleen varaston.

• Anonyymi kirjoitti:

Voihan se aina vuokrata tavaroilleen varaston.

Ja maksaa siitä, että saa säilytellä turhaa roinaa jossain. Vielä älyttömämpää. 😂

Mä luulen, että en kyllä muuttas enää kenenkään kanssa yhteen. En varmaan pystyis, kun tykkään pitää kotini harkitusti sisustettuna, eikä niin että alkaa olla rompetta siellä täällä ja kaikki lopulta nurkat täynnä jotain turhaa.

• Anonyymi

Ja maksaa siitä, että saa säilytellä turhaa roinaa jossain. Vielä älyttömämpää. 😂

Mä luulen, että en kyllä muuttas enää kenenkään kanssa yhteen. En varmaan pystyis, kun tykkään pitää kotini harkitusti sisustettuna, eikä niin että alkaa olla rompetta siellä täällä ja kaikki lopulta nurkat täynnä jotain turhaa.

Omat ovat rahansa. Mä en jaksa toisen rahankäyttöön puuttua, kunhan en itse joudu edes välillisesti osallistumaan. Ja kääntäen en kuuntelisi natinoita omaan rahankäyttööni liittyen. Kun yhteiset ovat maksettu niin loppu on MINUN, käytettäväksi kuten ihan itse päätän. Tai sitten olen käyttämättä. Sekin on oma asiani. Tuo lienee kai mulla se painavin syy, että en siedä puuttumista omiini, joten en puutu toisen raha-asioihin. Mulla menisi luultavasti aika nopeasti hermo, jos joku muu kuvittelisi päättävänsä mun palkkani käytöstä.

Mä taas en oikeastaan sisusta lainkaan. En ole oikein koskaan tajunnut sitä. Mulle koti on elämistä ja viihtymistä varten ja sisustus on toisarvoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omat ovat rahansa. Mä en jaksa toisen rahankäyttöön puuttua, kunhan en itse joudu edes välillisesti osallistumaan. Ja kääntäen en kuuntelisi natinoita omaan rahankäyttööni liittyen. Kun yhteiset ovat maksettu niin loppu on MINUN, käytettäväksi kuten ihan itse päätän. Tai sitten olen käyttämättä. Sekin on oma asiani. Tuo lienee kai mulla se painavin syy, että en siedä puuttumista omiini, joten en puutu toisen raha-asioihin. Mulla menisi luultavasti aika nopeasti hermo, jos joku muu kuvittelisi päättävänsä mun palkkani käytöstä.

Mä taas en oikeastaan sisusta lainkaan. En ole oikein koskaan tajunnut sitä. Mulle koti on elämistä ja viihtymistä varten ja sisustus on toisarvoista.

Täytyis sen verran aktivoitua sisustamisen suhteen, että hankkisi uuden sohvapöydän. Alkaa jo pikkuhiljaa nyppiä tuo kirjapino lattialla, joka on toimittanut yhden jalan virkaa alkukesästä saakka. xD

• Anonyymi kirjoitti:

No sisustus on baikkapa tietynlainen sohva tai hylly huoneessa. En minäkään millään krääsällä kotia vuoraa.

Juu, vaikka ois kuin omat rahat mutten siedä romukasoja missään missä itse asun ja elän. Oman kämppänsä saa täyttää vaikka kattoon asti, mun ei. ☺️

No sisustus on baikkapa tietynlainen sohva tai hylly huoneessa. En minäkään millään krääsällä kotia vuoraa.

Juu, vaikka ois kuin omat rahat mutten siedä romukasoja missään missä itse asun ja elän. Oman kämppänsä saa täyttää vaikka kattoon asti, mun ei. ☺️

Ite oon kyllä tarkka, kun ostan kalusteita, verhoja ja mattoja, että ne käy yksiin väreiltään ja tyyliltään. Vituttaa jos on mitä sattuu "tilkkutäkkiä" koko koti, kuten mun porukoilla on aina ollu. Mihin on sattunu rahat riittämään.

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyis sen verran aktivoitua sisustamisen suhteen, että hankkisi uuden sohvapöydän. Alkaa jo pikkuhiljaa nyppiä tuo kirjapino lattialla, joka on toimittanut yhden jalan virkaa alkukesästä saakka. xD

Ristus, nyt menis hermot. 😝

Kirjakasas kanssa.

• Anonyymi

Niin no kun en kun en mä ole koskaan ostanut esim. sohvaakaan sisustusmielessä. Olen ostanut sellaisen, joka on mukava ja itseasiassa se on käytettynä ostettu eli valikoima oli hyvin rajallinen. Toi kuvaastaa varsin hyvin mun "sisustamistani". Krääsää täältä kyllä löytyy., tai no kasveja, kasveja ja lisää kasveja. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no kun en kun en mä ole koskaan ostanut esim. sohvaakaan sisustusmielessä. Olen ostanut sellaisen, joka on mukava ja itseasiassa se on käytettynä ostettu eli valikoima oli hyvin rajallinen. Toi kuvaastaa varsin hyvin mun "sisustamistani". Krääsää täältä kyllä löytyy., tai no kasveja, kasveja ja lisää kasveja. :)

Jos ei se tekis pahaa rakenteille, niin mä varmaan virittäisin jonkun köynnöksen kasvamaan kattoonkin. xD

• Anonyymi

Ristus, nyt menis hermot. 😝

Kirjakasas kanssa.

Luultavasti menis monella muullakin. Tuskinpa olet ainoan. xD

• Anonyymi kirjoitti:

Asut sie viidakossa? 😁

No itellä on migreeni justiinsa, jos harmonia puuttuu. Lilliksellä oli kiva sisustusmaku, kun kerran Dissen sisutuksien yhteydessä tuumittiin. Olis kiva nähdä hänen kotinsa. Veikkaan, että suht vaaleita sävyjä löytyy.

Skandinaavinen henki on mainio.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ei se tekis pahaa rakenteille, niin mä varmaan virittäisin jonkun köynnöksen kasvamaan kattoonkin. xD

No kasvit on jees. 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti menis monella muullakin. Tuskinpa olet ainoan. xD

Tuskin. Olenkin yllättävän niuho, löysin itsestäni uuden piirteen. 🤣

• Anonyymi

Asut sie viidakossa? 😁

No itellä on migreeni justiinsa, jos harmonia puuttuu. Lilliksellä oli kiva sisustusmaku, kun kerran Dissen sisutuksien yhteydessä tuumittiin. Olis kiva nähdä hänen kotinsa. Veikkaan, että suht vaaleita sävyjä löytyy.

Skandinaavinen henki on mainio.

Kasvit ja luonto on se mun juttuni ja onhan täällä aika "vihreää". Mä tykkään noista mun "lemmikeistäni" ja niiden suhteen olen kyllä suht tarkkakin. Mulla ei ole mitään kukkaruukkukokoelmaa, vaan vähän erilainen systeemi. Yks ystävä just nauroi, että mulla on asettaa uusi "kukkaasetelma" esille vaikka joka viikolle. Ja juu, jos se olis millään tasolla järkevää niin mä varmasti kasvattaisin noita köynnöksiäni seinille ja sinne kattoonkin. Vaan järki pitää pitää mukana, kun ei se tosiaan tekis noille pinnoille ja rakenteille hyvää.

Skandinaavinen sisustus ei ole oikein koskaan ollut mun juttu. Tosi monilla ystävillä on niitä ja munsta siellä on aina "kylmä". Minä kaipaan värejä. Mä olen rempannut elämäni varrella pari kämppää ihan vaan myyntiin ja vaalealla skandinaavisellahan niissä mentiin. Itse en tykkää, mutta se myy. Keittiöremppaa olen miettinyt, kun tuo alkaa olemaan jo aika epäkäytännöllinen ja jos tekisin niin kaapit olisivat mustat

• Anonyymi kirjoitti:

Kasvit ja luonto on se mun juttuni ja onhan täällä aika "vihreää". Mä tykkään noista mun "lemmikeistäni" ja niiden suhteen olen kyllä suht tarkkakin. Mulla ei ole mitään kukkaruukkukokoelmaa, vaan vähän erilainen systeemi. Yks ystävä just nauroi, että mulla on asettaa uusi "kukkaasetelma" esille vaikka joka viikolle. Ja juu, jos se olis millään tasolla järkevää niin mä varmasti kasvattaisin noita köynnöksiäni seinille ja sinne kattoonkin. Vaan järki pitää pitää mukana, kun ei se tosiaan tekis noille pinnoille ja rakenteille hyvää.

Skandinaavinen sisustus ei ole oikein koskaan ollut mun juttu. Tosi monilla ystävillä on niitä ja munsta siellä on aina "kylmä". Minä kaipaan värejä. Mä olen rempannut elämäni varrella pari kämppää ihan vaan myyntiin ja vaalealla skandinaavisellahan niissä mentiin. Itse en tykkää, mutta se myy. Keittiöremppaa olen miettinyt, kun tuo alkaa olemaan jo aika epäkäytännöllinen ja jos tekisin niin kaapit olisivat mustat

Kasvit on kyllä minunkin makuun. Tekee viihtyisyyttä. Mulla vaan ei tässä talossa kasvit menesty, vaikka kuinka noudatan ohjeita. Kuivuu täällä.

Ulkona kyllä menestyy kaikki.

Sehän se, kun rakenteet kostuu niistä kasveista. Väreistä omat lempparit on harmaansävyt ja terrakotta. Välimeren terrakotta. 😄

Ja lilan sävyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muksu halus puumajan, eikä meillä ole pihassa sellasia puita, että moinen onnistuis. Henkin sille sitten parvisängyn ja päästit sisäisen teatterilavastajani irralleen naamiointiverkon ja tekokasvien kanssa. Tuli hieno, vaikka itse sanonkin ja asukas on majaansa tyytyväinen. Vähän siivoojan painajainen, mutta olkoon nyt aika aikansa kutakin. Ei tuo muksu kauaa kuitenkaan tuollaisia halua ja nautitaan kun vielä haluaa. :)

Kasvit on kyllä minunkin makuun. Tekee viihtyisyyttä. Mulla vaan ei tässä talossa kasvit menesty, vaikka kuinka noudatan ohjeita. Kuivuu täällä.

Sehän se, kun rakenteet kostuu niistä kasveista. Väreistä omat lempparit on harmaansävyt ja terrakotta. Välimeren terrakotta. 😄

Ja lilan sävyt.

Vihreistä sävyistä oliivi ja utuinen usva.

• Anonyymi kirjoitti:

Muksu halus puumajan, eikä meillä ole pihassa sellasia puita, että moinen onnistuis. Henkin sille sitten parvisängyn ja päästit sisäisen teatterilavastajani irralleen naamiointiverkon ja tekokasvien kanssa. Tuli hieno, vaikka itse sanonkin ja asukas on majaansa tyytyväinen. Vähän siivoojan painajainen, mutta olkoon nyt aika aikansa kutakin. Ei tuo muksu kauaa kuitenkaan tuollaisia halua ja nautitaan kun vielä haluaa. :)

Vähän pölynkerääjä, mutta varmasti hieno. ☺️👍

• Anonyymi

Ja lilan sävyt.

Kuiva sisäilma voi olla ongelma. Siksipä mäkin laitan noita kasveja useamman samaan ruukkuun ja sitten erikorkuisia kasveja ja ruukkuja limittäin. Kai se näyttääkin kivemmalta, mutta tärkeämpää on se, että kasvit viihtyvät ainakin mulla noin paremmin myös kuivassa huoneilmassa. Ne luovat yhdessä siihen ympärilleen oman "mikroilmaston". Täällä tuppaa valon puute olemaan se suurin ongelma talvella.

• Anonyymi

Vähän pölynkerääjä, mutta varmasti hieno. ☺️👍

Mä olen yllättynyt miten vähän siihen on pölyä kertynyt. Sen saa aika helposti imuroitua, kun pistää tehon sopivan alhaiselle.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuiva sisäilma voi olla ongelma. Siksipä mäkin laitan noita kasveja useamman samaan ruukkuun ja sitten erikorkuisia kasveja ja ruukkuja limittäin. Kai se näyttääkin kivemmalta, mutta tärkeämpää on se, että kasvit viihtyvät ainakin mulla noin paremmin myös kuivassa huoneilmassa. Ne luovat yhdessä siihen ympärilleen oman "mikroilmaston". Täällä tuppaa valon puute olemaan se suurin ongelma talvella.

Haa, annoitkin hyvän idean, kiitos. Täytyy kokeilla tuota jippoa vielä. Harmittaa, kun kaikki kasvit riutuu täällä. On kyllä kuiva ilma.

Jospa raaskis vielä ostaa kokeeksi jokusen ja koittaa tuota sun tyyliä, jos se toimis täälläkin.

• Anonyymi

Haa, annoitkin hyvän idean, kiitos. Täytyy kokeilla tuota jippoa vielä. Harmittaa, kun kaikki kasvit riutuu täällä. On kyllä kuiva ilma.

Jospa raaskis vielä ostaa kokeeksi jokusen ja koittaa tuota sun tyyliä, jos se toimis täälläkin.

Kannattaa hankkia siihen ainakin yksi sellanen kasvi, joka haihduttaa paljon vettä. Ainakin peikonlehti on mulla yks sellanen, josta oikein aamuisin näkee, että sillä on sellasen pienet vesipisarat lehtiensä kärsissä. Ei se ainakaan mulla tiputa sitä vettä mihinkään mutta ympärillä olevat vähän herkkikset tykkäävät.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa hankkia siihen ainakin yksi sellanen kasvi, joka haihduttaa paljon vettä. Ainakin peikonlehti on mulla yks sellanen, josta oikein aamuisin näkee, että sillä on sellasen pienet vesipisarat lehtiensä kärsissä. Ei se ainakaan mulla tiputa sitä vettä mihinkään mutta ympärillä olevat vähän herkkikset tykkäävät.

Mä aloin heti kaivelemaan mun kukkaruukkuja varastosta. Altakasteluruukkuja kaikki. Nythän mun täytyy suunnitella kukkasille paikka. 😛

Peikolehti on kivannäköinenkin.

• Anonyymi

Mä aloin heti kaivelemaan mun kukkaruukkuja varastosta. Altakasteluruukkuja kaikki. Nythän mun täytyy suunnitella kukkasille paikka. 😛

Peikolehti on kivannäköinenkin.

:) Suunnittelet ensiksi hyvin ja mietit sen paikan ja sitten mietit ne kasvit sen paikan mukaan. Valaistus, lämpötila ja ilmankosteus, ei kasvit muusta niin suuresti piittaa. Kastelua tietysti haluavat aina välillä, mutta se kai on selviö. Itselläni on aika moni ruukku koostettu niin, että siinä on yksi isompi kasvi, sitten joku matalampi peittokasvi ja sitten ehkä joku herkempi tai joku kukkiva tai jotenkin huomiotaherättävämpi. Ajatuksena, että ne isommat usein haihduttavat enemmän ja se matala peittokasvi estää suoraa mullan kuivumista ja sitten se herkempi saa siinä hyvät olot muiden avulla. Tähän asti olen saanut aika vaikeiksikin kuvatut kasvit viihtymään noin. Tosin ei mulla ole mitään sellaisia tosi spessuja multaseoksia yms kaipaavia kasveja. Ihan perusviherkasveja, mutta vähän herkempiä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa oli todella hyvä kohta " onhan ihmiset idiootteja muutenkin ".
        Nimenomaan, kukin tavallaan.
        Itsekin oon joskus idiootti, joskus ehkä muidenkin, joskus ainakin omasta mielestäni.

Idiooteinta yleensä on se, jos asettaa itsensä muiden yläpuolelle, ja heitäkin valitettavasti riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa oli todella hyvä kohta " onhan ihmiset idiootteja muutenkin ".
        Nimenomaan, kukin tavallaan.
        Itsekin oon joskus idiootti, joskus ehkä muidenkin, joskus ainakin omasta mielestäni.

Idiooteinta yleensä on se, jos asettaa itsensä muiden yläpuolelle, ja heitäkin valitettavasti riittää.

Kyllä. Mä olen ihan taatusti monenkin mielestä täysi idiootti ja monenkin asian takia. Joissain asioissa olen jopa itse sitä mieltä, mutta teen silti mistä tykkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Mä olen ihan taatusti monenkin mielestä täysi idiootti ja monenkin asian takia. Joissain asioissa olen jopa itse sitä mieltä, mutta teen silti mistä tykkään.

Ja siis musta joko tykkää omana itsenäni tai sitten on tykkäämättä. Oma vapaa valinta, joka ei suuremmin minua hetkauta. Tietysti se vähän harmittaa, jos jonkun tietyn haluaisi tykkäävän, eikä se tykkää. Mutta lopulta sekin on parempin noin. Eipä tarvitse jatkuvasti esittää jotain muuta kuin on.

Se vaan aina joskus jaksaa ihmetyttää miten kovin hanakasti jotkut ihmiset jaksavat sen juuri oman "idiotisminsa" paremmuutta todistella.

• Anonyymi

Mä en tartte ketään, porno riittää.
      Säästyy paljon rahaa ja mielipahaa.

• Anonyymi

Jos ylipäätään suhteen tahtoo,siinä on vaan luotettava ja otettava riski,tai sitten pysyttävä sinkkuna. Se että epäilee jatkuvasti ja hyvässälykyssä jo ennen kuin suhde on kunnolla alkanutkaan,pilaa kaiken aivan varmasti. Itse odotan ehdotonta luottamusta itseeni ,en mitään epäilyä ja kyräilyä.

• Anonyymi

Nainen on kunnollinen jos ei ole ollut naimisissa koskaan. Aika vähän on silti kunnollisia naisia olemassa. Suurin osa jännämiesten ja viinamiesten käyttämiä.

• Anonyymi

Ai että sinkkuilijat on kunnollisia ja avioituneet ei...
        Outoa ajattelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että sinkkuilijat on kunnollisia ja avioituneet ei...
        Outoa ajattelua.

Etkö ole koskaan päässyt naimisiin? Etkö kelpaa kenellekkään? Siitäkö kateus ja katkeruus🙂

• Anonyymi

On luonnollista ja oikein, että mies haluaa kunnollisen ja kiltin naisen joka ei ole tuhansien jännämiesten käyttämä.

Mutta naisille ei kelpaa kunnollinen ja kiltti kilttimies.

• Anonyymi

'Silittää päätä,niistää nenän ja antaa tikkukaramellin'

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7765
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1965
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1016
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe