Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
profiilit
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
2090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Puolialastomia naisia kaljatölkkiin, Erotica Beer...
Sellaista kaljaa voisi kokeilla.
Kumman kauan kaljatölkit ovat olleet koruttomia.
Alkoholia juodessa mies silmäilee pullonsa etikettiä hartaasti. Miksei siihen voisi painattaa jotain silmänruokaa.
07.02.2024 18:49
PS hakee kannattajia nuorten miesten joukosta. Ehkä näemme vielä Mestari-oluen sukkeline sananlaskuineen. Ja legenda leviää persukaljaa juodessa.
07.02.2024 13:57
"Mihin pahukseen se toinen lasikenkä on taas jäänyt?"
Kuningatar joutuu nyt hetken odottamaan, kyllä se kenkä varmasti löytää jalkansa. 😂
Ellei kukaan tule sovittelemaan lasikenkää viikon sisällä, niin sitten kannattaa hukata se toinenkin kenkä. Nämä lakot sotkevat arjen rutiineja.
06.02.2024 21:12
"PS. Sinulla on hieno profiilikuva! 👍"
Kiitos. Pukeuduin parhaimpiin näin arvokkaassa tilaisuudessa.
06.02.2024 20:12
Prinsessa-kategoriassa olet maailman jännin satumainen prinsessa. 😀
Me miehet täällä sammakko-osastolla ollaan huolissaan omasta statuksesta.
06.02.2024 19:49
Joskus anonyymit aloittajat esiintyvät naisina. Jotkut tekevät sitä tosissaan, toiset kieli poskessa.
06.02.2024 19:42
Hyvä profiilikuva sulla. Jännästi juuri tuon näköisenä näen sinut.
Olet niitä harvoja aitoja naisaloittajia tällä palstalla. Naisena esiintyviä miehiä on aloituksissa ihan liikaa.
Välillä tuntuu että olemme antiikin ajan kreikkalaisessa teatterissa, missä miehet esittivät myös naisten roolit.
06.02.2024 18:44
Lehdessä aikoinaan luki, että arkeologi löysi kiven, jossa oli ihmisen tekemä reikä.
Esineelle ei heti keksitty muuta käyttötarkoitusta kuin masturbointi.
Myöhemmin samasta aiheesta oli artikkeli, että esineelle oli löydetty parempi selitys.
Ehkä kokeellinen arkeologia avarsi tutkijan näkemystä.
06.02.2024 17:05
Kaverini on kitaristi ja kiirehdin neuvomaan, että moottorisahaa ei sitten pidellä kuin kitaraa.
En tiedä onko siinä polttomoottori, mutta mulla on sellainen tunne, että hänen moottorisahansa päätyy olohuoneen seinälle, luomaan miehistä tunnelmaa.
06.02.2024 15:10
Ilman anonyymiteettiä saattaisimme kokea Matti-raukan kohtelun.
06.02.2024 06:14
Sinkkupalstalla, yleisesti ottaen, ukkomiehet ovat vähiten jännittäviä.
05.02.2024 23:50
En osaa sanoa, en tunne julkkiksia.
Kuvasta tuli mieleen sarja "Pieni talo preerialla".
Olet yksi näistä kolmesta tytöistä, jotka juoksevat kedolle.
https://www.youtube.com/watch?v=nUZfAw7DWFA
05.02.2024 23:31
Vaimo sanoi, että nykyään muistutan hymyilessäni nano-nano miestä. (Robin Williams nuorena).
https://www.pinterest.com/pin/other-things--608337862166182769/
Sinne meni mun sexual appeal.
Yleensä naiset tykkää tuimailmeisistä miehistä.
05.02.2024 22:50
Viestin lähettämisen jälkeen sitä ei kai enää voi editoida, ei ainakaan tällä alustalla?
Mulle riittäisi ihan katumusnappula, jota painamalla oma viesti katoaa. Viestiarkistoni kaipaisi siistimistä.
04.02.2024 16:42
Kaipaan taukoa sinkkujuttuihin, joten mainitut herrat jääköön tänne.
04.02.2024 15:56
Uinuva palsta, viimeisin kirjoitus vuodelta 2015... 😂
Saattaisi toimia. Onhan nämä mun jutut enemmän sellaista kirjoittamisen harjoittelua.
04.02.2024 15:12
Suurimmat epävarmuudet, tällä hetkellä, liittyy Sinkku-palstaan.
Monesti jään miettimään, pitikö mun nyt näin höläyttää, että eihän tässä ole mitään järkeä ja joku voi vielä loukkaantua.
04.02.2024 14:59
Onko vapaata tahtoa. Ei taida olla.
Vatsa oli jo täynnä. Jääkaapissa oli kebab. Päätin, että säästetään kebab huomiseksi.
Sitten kummasti ajauduin jääkaapille, katselemaan sitä kebabbia.
Tässä kohtaa menetin lopullisesti kontrollin. Vaikka kuinka vastustelin annos meni automaattisesti mikroon ja mikro pantiin päälle.
Ei auttanut päänsisäinen huuto, että et prkle syö sitä!
Kun kädessäni oli lämmin kebab, järki ja tunne tekivät sovinnon. Annosta ei voi uudelleen lämmittää, joten pakko se on syödä, ettei mene hukkaan.
Opetus: Tee nyt mitä tykkäät, järkeistä tekosi myöhemmin, vetoa vapaan tahdon puutteeseen.
04.02.2024 01:33
Just. Traktorointi on sellainen miehinen harrastus, vähän niinkuin kaikki muukin voimatyökalujen kanssa puuhailu.
Nörttikaverini osti viisikymppisenä moottorisahan ja sille tuli heti miehekkäämpi olo. 😀
03.02.2024 18:05
Olen urbaani mies.
Olen kuitenkin nähnyt traktorin ihan läheltä. Ei tehnyt vaikutusta.
Kysyisin onko traktoreita, joilla saisi naisia?
Sellainen traktoreiden Porsche tai Jaguar? Sellainen jolla voisi ajeluttaa tyttöjä kylänraitilla?
03.02.2024 17:24
40 / 105