Päättämättömyyden multihuipentuma.

Nyt kun taitaa tulla kostea viikonloppu ilmaston puolesta, niin kysymys asiasta tietäville ja tietämättömillekin. Olen pohdiskellut kahden vaihtoehdon välillä ja ajattelin ratkaista sisäisen kiistani heittämällä Suomi24:n palstalle kysymyksen: Age of Empires 2 vai Starcraft 2?

Mukavaa viikonloppua!

7

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Chun Li.

      • Piti pikeen katsoa tuo. Street Fighter. Amigalla tullut sitä joskus hakattua.


    • Anonyymi

      Minä valitsisin Age of Empiresin, mutta ihan vainnkoska en pidä Starcraftista. Eli en tiedä onko kummoinenkaan perustelu.

      Itse käyn tässä juuri suurta tahtojen taistelua itseni kanssa siitö marssinko ostamaan PS5:sen. 😆

      • On se ihan hyvä perustelu. 😄 Jos ei tykkää asiasta X, niin miksi sitä suotta suosittelisi.

        Tuohon en osaa ottaa kantaa. Konsoli on ihan ok, mutta vain tiettyihin genreihin mielestäni. Esim Final Fantasy tyyliset, tai simulaatiohuristelut. Tasoloikat ja mättöpelit. 🤔


      • Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

        On se ihan hyvä perustelu. 😄 Jos ei tykkää asiasta X, niin miksi sitä suotta suosittelisi.

        Tuohon en osaa ottaa kantaa. Konsoli on ihan ok, mutta vain tiettyihin genreihin mielestäni. Esim Final Fantasy tyyliset, tai simulaatiohuristelut. Tasoloikat ja mättöpelit. 🤔

        Mä olen harkinnut sitä ihan vain sen takia, että kaikkia ps:lle tulevia pelejä ei enää adaptoida pleikka neloselle. Osaa voi tietysti pelata myös pc:llä, mutta tykkään pelata tietyntyyppisiä eniten konsolilla. Konsolissa on myös se hyvä puoli, ettei tarvitse ihan koko ajan tuijotella tehovaatimuksia 😂.


    • Itse en ole pelannut kumpaakaan, mutta eräs tuntemani on pelannut paljon tuota jälkimmäistä.

    • Age of Empires 2, sodankäynti siinä on sähläämistä, mutta resurssien hallinta on kivaa.

      Age of Empires 4 oli pettymys. Se on aivan liian nopea strategiapeliksi. Jos on nopeat refleksit ja tarkka hiirikäsi, saattaa pärjätä hetken aikaa.
      Ajatella ei ehdi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3232
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      90
      2182
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      85
      1940
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1569
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      273
      1386
    6. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      134
      1196
    7. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      18
      1168
    8. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      155
      1157
    9. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1104
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      54
      1096
    Aihe