Uskaltaisitko mennä turvallisen tilan G Livelabiin oluelle ja bändiä kuuntelemaan?

Anonyymi-ap

Ravintola & klubin säännöissä on monia kohtia, joiden rikkomiseen voit syyllistyä vaikka epähuomiossa, esim: älä tee oletuksia kenenkään seksuaalisesta suuntautumisesta, sukupuolesta, kansallisuudesta, älä tuijota ketään jne. Muuten joku voi tehdä sinusta ilmoituksen DEI-koulutetulle vahtimestarille. Miten tuollaisessa paikassa uskaltaa olla, pussi päässä, suu teipattu kiinni?
https://glivelab.fi/tampere/events/5f859a50294d8f001741008a/

38

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kyse uskalluksesta vaan periaatteesta. En anna rahojani ihmisille jotka vihaavat minua. Kaikki DEI ja wokefirmat ovat boikotissa.

      • Anonyymi

        Miten on hoitunut nämä päivittäisasiat periaatesodan keskellä?


    • Anonyymi

      Ei ainakaan valkoisen heteromiehen kannata mennä tuollaiseen paikaan silmätikuksi, saattaa vahtimestari antaa etälamauttimesta sähköä ja kyynelkaasua päälle, pelkän "rasistisen" ulkonäön perusteella.

      • Anonyymi

        Valkoinen heteromieskö siis aina jotenkin tulilinjalla? Kunpa valinnoilla voisi vaikuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkoinen heteromieskö siis aina jotenkin tulilinjalla? Kunpa valinnoilla voisi vaikuttaa

        Puhutko Ylestä?


    • Tuo on vain turvallisempi tila, mutta itse suostun menemään vain turvallisimpaan tilaan.

    • Jos osaa käyttäytyä fiksusti, pärjää hyvin jopa turvattomissa paikoissa.

      • Anonyymi

        Toisaalta näissä "turvallisissa" ns. turvallisen tilan paikoissa on yleensä ahdasmielisin ja suvaitsemattomin ilmapiiri, jonka takia raaka väkivalta saattaa räjähtää koska vaan silmille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta näissä "turvallisissa" ns. turvallisen tilan paikoissa on yleensä ahdasmielisin ja suvaitsemattomin ilmapiiri, jonka takia raaka väkivalta saattaa räjähtää koska vaan silmille.

        Suvaitsematon ilmapiiri syntyy sillä hetkellä, kun suvaitsematon ihminen tulee puukkojunkkarimaisesti kylään.

        Tuskin turvaa hakevat siellä keskenään tappelee.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Suvaitsematon ilmapiiri syntyy sillä hetkellä, kun suvaitsematon ihminen tulee puukkojunkkarimaisesti kylään.

        Tuskin turvaa hakevat siellä keskenään tappelee.

        Vihervasemmistolaiset ovat hyökkäilleet monesti sellaisten kimppuun, joiden tietävät ajattelevan asioista eri tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasemmistolaiset ovat hyökkäilleet monesti sellaisten kimppuun, joiden tietävät ajattelevan asioista eri tavalla.

        Fyysisesti ja käsirysylläkö?


    • Anonyymi

      Uskaltaisin tietysti. En muutenkaan tee mitään mainituista, joten no problem.

      • Anonyymi

        Miten pystyt estämään kielletyt ajatukset ja johtopäätökset ihmisten sukupuolesta, tai ettei katsettasi tulkita kielletyksi tuijottamiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pystyt estämään kielletyt ajatukset ja johtopäätökset ihmisten sukupuolesta, tai ettei katsettasi tulkita kielletyksi tuijottamiseksi?

        Mä en yleensäkään toimi noin. Mä en ajattele ihmisiä sukupuolen mukaan. En ole koskaan ajatellut. Ainoastaan, jos joku kiinnostaa siinä mielessä, mutta sellaisia yksilöitä on vähän. Ajatuspoliisejahan tuolla ei ole, joten riittää kun noita harvoja ei ilmaise ääneen ja sekin on mulle täysin normaalia, etten rupea noin vain mitään tuollaista laukomaan.

        Mulla ei myöskään ole tapana tuijotella ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en yleensäkään toimi noin. Mä en ajattele ihmisiä sukupuolen mukaan. En ole koskaan ajatellut. Ainoastaan, jos joku kiinnostaa siinä mielessä, mutta sellaisia yksilöitä on vähän. Ajatuspoliisejahan tuolla ei ole, joten riittää kun noita harvoja ei ilmaise ääneen ja sekin on mulle täysin normaalia, etten rupea noin vain mitään tuollaista laukomaan.

        Mulla ei myöskään ole tapana tuijotella ketään.

        Olet valmis sopeutumaan ja elämään vaikka jossakin pohjoiskorean kaltaisessa kommunistidiktatuurissa. Kun sinun kaltaisia ihmisiä on tarpeeksi paljon, on helppo alistaa ne loputkin pelolla.
        YLE on tuosta viimeisin esimerkki, sen sairaasta, sekä ahdistavasta työilmapiiristä meni yksi työntekijä avautumaan julkisesti ja on nyt vainoamisen ja eristämisen kohteena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet valmis sopeutumaan ja elämään vaikka jossakin pohjoiskorean kaltaisessa kommunistidiktatuurissa. Kun sinun kaltaisia ihmisiä on tarpeeksi paljon, on helppo alistaa ne loputkin pelolla.
        YLE on tuosta viimeisin esimerkki, sen sairaasta, sekä ahdistavasta työilmapiiristä meni yksi työntekijä avautumaan julkisesti ja on nyt vainoamisen ja eristämisen kohteena.

        Ei mun tarvi sopeutua, kun tuo on minulle ihan luontaista, ollut aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet valmis sopeutumaan ja elämään vaikka jossakin pohjoiskorean kaltaisessa kommunistidiktatuurissa. Kun sinun kaltaisia ihmisiä on tarpeeksi paljon, on helppo alistaa ne loputkin pelolla.
        YLE on tuosta viimeisin esimerkki, sen sairaasta, sekä ahdistavasta työilmapiiristä meni yksi työntekijä avautumaan julkisesti ja on nyt vainoamisen ja eristämisen kohteena.

        Ainoa tuollaimen ahdistava ilmapiiri on ollut, kunnolen joskus erehtynyt sanomaan eräille miespuolisille, että "ei se mitään, en mä ole koskaan ajatellut sua miehenä". Sitä ei kannata samoa, vaikka se olisi täysin totta, että minä en koskaan näe heitä miehinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet valmis sopeutumaan ja elämään vaikka jossakin pohjoiskorean kaltaisessa kommunistidiktatuurissa. Kun sinun kaltaisia ihmisiä on tarpeeksi paljon, on helppo alistaa ne loputkin pelolla.
        YLE on tuosta viimeisin esimerkki, sen sairaasta, sekä ahdistavasta työilmapiiristä meni yksi työntekijä avautumaan julkisesti ja on nyt vainoamisen ja eristämisen kohteena.

        Jos Sinulle on ylivoimaista luopua edes muutamaksi tunniksi rasismistasi, misogyynisyydestäsi, homofoobisuudestasi ja suvaitsemattomuudestasi, ei ko. paikka ole Sinulle, valitan.

        Kai vapaassa Suomessa on vielä vaihtoehtojakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet valmis sopeutumaan ja elämään vaikka jossakin pohjoiskorean kaltaisessa kommunistidiktatuurissa. Kun sinun kaltaisia ihmisiä on tarpeeksi paljon, on helppo alistaa ne loputkin pelolla.
        YLE on tuosta viimeisin esimerkki, sen sairaasta, sekä ahdistavasta työilmapiiristä meni yksi työntekijä avautumaan julkisesti ja on nyt vainoamisen ja eristämisen kohteena.

        Tiedätkö mikä on minusta tässä kohussa piristävää? Se miten yhtäkkiä ollaan kovasti tummaihoisen puolella. Mä odotan innolla persujen tulikivenkatkuisia kannatuspuheenvuoroja Lloyd Libisolle. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mikä on minusta tässä kohussa piristävää? Se miten yhtäkkiä ollaan kovasti tummaihoisen puolella. Mä odotan innolla persujen tulikivenkatkuisia kannatuspuheenvuoroja Lloyd Libisolle. 🙂

        Tässä kohussa on piristävää ja etenkin paljastavaa, miten vihervasemmistolaiset eivät olekaan tummaihoisten puolella, vaan syrjivän ideologian, jonka suojissa he voivat toimia ja kupata veronmaksajien rahoja, kuten yle tekee.


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Jos Sinulle on ylivoimaista luopua edes muutamaksi tunniksi rasismistasi, misogyynisyydestäsi, homofoobisuudestasi ja suvaitsemattomuudestasi, ei ko. paikka ole Sinulle, valitan.

        Kai vapaassa Suomessa on vielä vaihtoehtojakin...

        Woke on sinussa kuin syöpä, et pääse siitä eroon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Woke on sinussa kuin syöpä, et pääse siitä eroon.

        Täällä saat olla fasisti ihan rauhassa, vaikka hautaan asti. Joissakin baareissa on korkeammat vaatimukset, ja niihin pitää vain Sinunkin sopeutua, eli pysyä poissa niistä.

        Eikö se ole reilu peli?


      • Nostaahan se hymyn huulille, että kaltaisesi pitää itseään muita ihmisiä parempana! 🤣


      • Anonyymi

        Ai. Mä olen kyllä naiseksi syntynyt heteronainen (en käytä sitä c-sanaa, ettei sua ahdista), joka äänestää oikeistoa. Siltikään tuo paikka ja vaikka sinne meneminen, ei tuota mitään ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa tuollaimen ahdistava ilmapiiri on ollut, kunnolen joskus erehtynyt sanomaan eräille miespuolisille, että "ei se mitään, en mä ole koskaan ajatellut sua miehenä". Sitä ei kannata samoa, vaikka se olisi täysin totta, että minä en koskaan näe heitä miehinä.

        Ei mennä miestrolli ym nyt näihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mennä miestrolli ym nyt näihin

        Ei mebnäkään. Mä kun olen nainen ja tarina on ikävä kyllä tosi. Sä saat tietenkin vapaasti kuvitella muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet valmis sopeutumaan ja elämään vaikka jossakin pohjoiskorean kaltaisessa kommunistidiktatuurissa. Kun sinun kaltaisia ihmisiä on tarpeeksi paljon, on helppo alistaa ne loputkin pelolla.
        YLE on tuosta viimeisin esimerkki, sen sairaasta, sekä ahdistavasta työilmapiiristä meni yksi työntekijä avautumaan julkisesti ja on nyt vainoamisen ja eristämisen kohteena.

        YLE vs Pohjois-Korea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mikä on minusta tässä kohussa piristävää? Se miten yhtäkkiä ollaan kovasti tummaihoisen puolella. Mä odotan innolla persujen tulikivenkatkuisia kannatuspuheenvuoroja Lloyd Libisolle. 🙂

        Minä taas en odota niiltä mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kohussa on piristävää ja etenkin paljastavaa, miten vihervasemmistolaiset eivät olekaan tummaihoisten puolella, vaan syrjivän ideologian, jonka suojissa he voivat toimia ja kupata veronmaksajien rahoja, kuten yle tekee.

        Mikä tämä sortava ideologia sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Woke on sinussa kuin syöpä, et pääse siitä eroon.

        Nuorissa on tulevaisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tämä sortava ideologia sitten on?

        Sun kai se pitäis tietää. Mä en seuraa näitä koohkauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kai se pitäis tietää. Mä en seuraa näitä koohkauksia.

        Ja jos et tiiä niin kysy alottajalta. Se varmaan tietää.


    • Anonyymi

      Aina liikkeellä jotain kähmijöitä jotka uhkaa kieroilla rosikseen1!

      • Anonyymi

        Montakohan oikeusmurhan uhria Suomessa on


    • Vaikuttaa siltä, että aloittajaa närästää rankasti se, että on olemassa paikkoja, joista aloittaja lentäisi raudoitettuna pihalle alle vartissa. No onneksi on muitakin paikkoja, ihan kaikkea ei ole tarpeen kokeilla.

      • Anonyymi

        Huh huh, onko paikka tosiaan tuollainen valkoihoiselle! Nyt ainakin normaalit ihmiset osaa varoa, meno alkaa muistuttamaan liikaa Ylen toimintaa.

        Ei voi muuta sanoa, te vihervassari punikkilesbot olette täyshulluja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh, onko paikka tosiaan tuollainen valkoihoiselle! Nyt ainakin normaalit ihmiset osaa varoa, meno alkaa muistuttamaan liikaa Ylen toimintaa.

        Ei voi muuta sanoa, te vihervassari punikkilesbot olette täyshulluja.

        Se menee yleensä niin, että ne jotka innokkaimmin ovat julistamassa muita hulluiksi, ovat niitä kaikkein kajahtaneimpia. Ja näin se on läpi historian ollut liki poikkeuksetta.


    • Anonyymi

      Jos siis vilkuilen jotain miestä, se voi olla juuri tuota kiellettyä kyttäämistä. Tai menen juttelemaan. Liian tiukkapipoista. Toisaalta tuolla ei kukaan tulisi lääppimään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3232
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      90
      2182
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      85
      1940
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1569
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      273
      1386
    6. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      134
      1196
    7. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      18
      1168
    8. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      155
      1157
    9. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1104
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      54
      1096
    Aihe