Vinkkinä palstan naisille

Anonyymi-ap

Mä en käsitä sellasta asiaa, että kun nuorilla naisilla tai oikeastaan tytöillä, siinä ikähaarukassa 17-25 vuotta takapuoli on sellain pyöreä, kiinteä, pieni ja taakse päin kutsuvasti höröttävä niin miksi ihmessä sen 25 vuoden jälkeen naiset alkavat levittään vähitellen takapuoltaan, vetämään sitä sisän päin, hörötys häviä ja koko komistus lässähtää kuin joku tyhjäksi ammuttu rantapallo.

Eikö sen nyt jukopliuta kannattais pitää sellaisessa shapissä kunnossa, tehdä jotain lihasliikkeitä, vähentää istumista, syödä vähemmän herkkuja ja laardia jne. jne.

Kamalan näköistä katsella sellaista venähtänyttä ja leveetä weeberiä appelssiini-iholla ja raskausarvilla. Ja vaikka miten sellaista yrittäis stretseihin sulloa niin ei se siitä yhtään parane jos sen leviäksi kerran päästää.

Me ei täällä Punkalaitumella oikein tykätä semmosistä leveistä persikoita, joissa jotkut tulitikut törröttää jalkoina ja muutenkin vartalo on kuin kuin joku rupsahtanut omena. Pitäkää naiset itsestänne parempaa huolta niin teitä viitsii katsella ja vihellellä peään. Kukaan ei sellaisen objektin perään kuolaa, joka muiatuttaa jotain paiskottua ladonovea. Tämä nyt vaan ihan vinkkinä kaikille palstan naisille!

55

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis anteeksi mitä? Mun perse on ainakin ihan mun näköinen. En todellakaan ala jumpata sitä yhdenkään miehen takia!! Ihan itseni iloksi, niin voin tehdä.. kaikkea sitä taas lukeekin🙈

      Naisilla vaan sattuu lihasmassa vähenemään vanhetessa, sori… mut hei se on vaan pintaa.. voit miettiä seurusteletko perseen kanssa vai aidon ihmisen?

      • Anonyymi

        Ehkä kannattais jumpata. Päädyt vielä vanhaksi piiaksi tuolla menolla :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kannattais jumpata. Päädyt vielä vanhaksi piiaksi tuolla menolla :(

        Olenko sanonut etten jumppaa?

        Ihan vaan huomiona. Jos mies on niin pinnallinen että tuijottelee vaan takapuolta, niin olen ilomielin yksin koko loppu elämäni.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Olenko sanonut etten jumppaa?

        Ihan vaan huomiona. Jos mies on niin pinnallinen että tuijottelee vaan takapuolta, niin olen ilomielin yksin koko loppu elämäni.

        Nooh...aina teidän naisten joukosta löytyy yksilöitä, jotka kilpailevat miesten huomiosta pitämällä itsestään huolta ja keikistelemällä puolipukeissaan vaikka sinä jostain syystä vetäytyisitkin kisasta etkä kestäisi miesten asettamia ulkonäköpaineita. Onnea valitsemallasi tiellä kuitenkin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kannattais jumpata. Päädyt vielä vanhaksi piiaksi tuolla menolla :(

        Aina kuule löytyy meistä naisista joille voi Haaveilija olla ihan helmi pyllyineen päivineen, jos te pojat ette hyvän päälle ymmärrä. 😉


    • Tiedäkkö.. se perse mätänee haudassa tai katoaa tuhkana tuuleen. Siis, mitä väliä?
      Miehiä saa ja niitä tulee ja menee.. miksi mä välläisin sun mielipiteestäsi?

    • Ei miehetkään freshinä pysy, ilman liikuntaa ja terveellistä ruokaa.

      • No ei, on huomattu. Luulee kyllä moni olevansa pallomahoineen ja eltaantuneine ihoineen ihan timangissa kunnossa.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        No ei, on huomattu. Luulee kyllä moni olevansa pallomahoineen ja eltaantuneine ihoineen ihan timangissa kunnossa.

        Mikä siinä muuten on, että kun miehet lähestyy kolmeakymppiä niin niillä valahtaa kaikki massa hartialinjasta vatsanseutuun? Painovoima? Nuoret miehethän on sellaisia ylösalaisin olevan kolmion mallisia leveine hartioineen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä muuten on, että kun miehet lähestyy kolmeakymppiä niin niillä valahtaa kaikki massa hartialinjasta vatsanseutuun? Painovoima? Nuoret miehethän on sellaisia ylösalaisin olevan kolmion mallisia leveine hartioineen.

        Tai neljääkymppiä lähestyttäessä viimeistään. Mutta rupsahdukselta ei välty kukaan.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Tai neljääkymppiä lähestyttäessä viimeistään. Mutta rupsahdukselta ei välty kukaan.

        Sitä vastaan auttaa kuntoliikunta ja saliharjoitteet. Ja pitäisi katsoa mitä syö. Mutta ei se niin helppoa ole miltä kuulostaa.


    • Anonyymi

      Aloittajan pää pitäs irrottaa ja laittaa tikun nokkaan torille, katotaan kuin freeshinä pysyypi siinä..

    • Anonyymi

      Etpä ole sitten montaa 17-25 vuotiasta nähnyt. Nuorissa naisissa on ihan älyttömän paljon ylipainoisia ja suorastaan sairaalloisen ylipainoisia. Asiasta pitäisi voida puhua, siis ylipainosta, joka on aito ongelma. Mutta jotta siitä voitaisiin puhua, niin ensiksi pitäisi päästä eroon tämänkin aloituksen kaltaisesta haukkumisesta ja paskanpuhumisesta. Putäisi pääsyä tilanteeseen, jossa painosta voi puhua ilman perseen haukkumista.

      • Totta turiset. Asialinjalla ihan asiasta ja haukkumatta. Terveyden takia.


    • Jaahas… täällä on joku jäänyt ilman naista selkeesti. Aloituksesta paistaa läpi epätoivo ja kitkerä katkeruus. Ei voi muuta todeta.

      • Anonyymi

        Tänään kaupassa katselin kahta selllaista noin parikymppistä nuorta plikkaa, jotka äitinsä kanssa olivat kalatiskillä ostoksilläa ennen minua. Kyllä oli plikoilla timmit takapuolet ja piukat stretsit, huh huh. Äiti oli vähän jo lässähtänyt kun ikääkin jo siinä neljänkympin hujakat, mutta tyttärillä oli vielä toivoa


    • Anonyymi

      Onneksi käytän likipitäen aina pitkiä villatakkeja ja vastaavia (olen käyttänyt myös nuorena). Kenenkään ei siis tarvitse ahdistua perceestäni, vaikka monet sitä hinkuvatkin katsella.

    • Ei mulla ole ikinä ollu mitään höröttävää persettä. Perus lättänä jo nuorena.

    • Punhalaitumen palstasetän vuorisaarna. 😁

      Saahan sitä vouhottaa mitä vouhottaa, joku palstatätikin voi tässä vuohkata, että miehille pitäisi saada päähän taottua, ettei naisia esineellistetä ja seksualisoida ja siinä sinäkin olet ja kirjoitat tälläistä.

      Kuin tuuleen huutais. 🤣

    • Anonyymi

      Sellainen provo tällä kertaa.

    • Miksi jopa nuorilla miehillä on isot kaljamahat, jenkkakahvat ja manboobsit?

      "Eikö sen nyt jukopliuta kannattais pitää sellaisessa shapissä kunnossa, tehdä jotain lihasliikkeitä, vähentää istumista, syödä vähemmän herkkuja ja laardia jne. jne. "

      Pitäkää miehet itsestänne parempaa huolta, niin teitä viitsii katsella ja vihellellä perään.

      😂😂😂

      • Anonyymi

        Siksi kun teinit ovat kehopositiivisia transnaisia jotka viihtyvät uljaina pöllöttävissä raskauvatsoissansa tuntien suurta kehollista tunnetta ennen kuin yhtyvät aktissa toiseen samanoloiseen oman sukupuolensa löytäneen transnaiseen.

        Onko sulla muka jotakin syytä mollata meitä transnaisia, sillä meilläkin on oikeus omaan laardikehoomme eikä se oo sulta pois !

        Mä en sitten kirjoittanut tuota ja olen edelleen naimisissa äitini kanssa vaikka välillä tekee tiukkaa meidän erimielisyytemme näistä transnaisista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun teinit ovat kehopositiivisia transnaisia jotka viihtyvät uljaina pöllöttävissä raskauvatsoissansa tuntien suurta kehollista tunnetta ennen kuin yhtyvät aktissa toiseen samanoloiseen oman sukupuolensa löytäneen transnaiseen.

        Onko sulla muka jotakin syytä mollata meitä transnaisia, sillä meilläkin on oikeus omaan laardikehoomme eikä se oo sulta pois !

        Mä en sitten kirjoittanut tuota ja olen edelleen naimisissa äitini kanssa vaikka välillä tekee tiukkaa meidän erimielisyytemme näistä transnaisista.

        Liirumlaarum ja jäkäti, jäkäti! 🤖👽👾

        Älä haaskaa aikaasi turhanpäiväisiin jaarituksiin!


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Liirumlaarum ja jäkäti, jäkäti! 🤖👽👾

        Älä haaskaa aikaasi turhanpäiväisiin jaarituksiin!

        Lippeti-luuri-pulijonkka. Elon Musk on isäsi ja olet siitä vieläpä ylpeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lippeti-luuri-pulijonkka. Elon Musk on isäsi ja olet siitä vieläpä ylpeä.

        Huihai!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun teinit ovat kehopositiivisia transnaisia jotka viihtyvät uljaina pöllöttävissä raskauvatsoissansa tuntien suurta kehollista tunnetta ennen kuin yhtyvät aktissa toiseen samanoloiseen oman sukupuolensa löytäneen transnaiseen.

        Onko sulla muka jotakin syytä mollata meitä transnaisia, sillä meilläkin on oikeus omaan laardikehoomme eikä se oo sulta pois !

        Mä en sitten kirjoittanut tuota ja olen edelleen naimisissa äitini kanssa vaikka välillä tekee tiukkaa meidän erimielisyytemme näistä transnaisista.

        "kehopositiivisia transnaisia jotka viihtyvät uljaina pöllöttävissä raskauvatsoissansa "

        Väärää tietoa.

        transnainen = biologisesti mies, joka kuitenkin kokee olevansa nainen.

        Koska on biologisesti mies, transnainen ei voi tulla raskaaksi, ja hänellä ei siten voi olla raskauvatsaakaan. Muusta syystä johtuva ylipainoisuus on toki mahdollinen, mutta ei sellaista voi eikä pidä nimitää raskauvatsaksi.

        Jos taas on kyse aivan oikeasta, myös biologisesti naisesta, niin tietenkin nainen voi tulla raskaaksi, ja siten tuo raskauvatsakin on mahdollinen.

        Mutta tässä tapauksessa nimitys transnainen ei tietenkään ole asiallinen.

        Miksi asioita pitää sotkea ja vääristellä ?


    • Anonyymi

      Nyt jokaisen naisen olisi syytä tiedostaa sellainen asia, että missä tahansa ja milloin tahansa minä tai kaltaiseni mies voi olla takanasi ja likaisella mielikuvituksellaan riisua katseellaan vaatekappaleitasi, arvostella muotojasi tai jopa kiihottua näkemästään. Käytännössä sinä tai tyttäresi olette julkisessa tilassa aina tällaiselle alttiina. Itsestänne on kiinni, minkälaisen vaikutelman annatte itsestänne. Haluatteko olla sellaisia rupsahtaneita lättäpeppuja vai pyöreäpeppuisia ja kaikkien haluamia ja kuolaamia miss universumeja?

      Suosittelen lämpimästi, että taivutte jälkimäiseen vaihtoehtoon, sillä objektiksi ei tulla olemalla "taviksia". Vaaditaan pitkäjänteistä työtä, jotta miehet aidosti kiinnostuvat. Muistakaa meikit, vaatteet ja muodot tekevät naisesta naisen. Vasta parisuhteessa ja viiden synnytetyn lapsen jälkeen voi ottaa rennommin

    • Anonyymi

      Punkalaitumen pappalla ei kyllä taida olla mitään toivoa saada naista. Kukaan tervejärkinen ei katso miestä (vanha ukkoa) tuolla asenteella.

      En oikein usko, että Punkalaitumen papan peilistä katsoo uimarivartaloinen komistus, jolla olisi varaa muita nimitellä (tosin urheilijat harvemmin haukkuu tai seuraakenenkään ulkonäköä, koska elämässä on muuta paljon tärkeämpää). Aloitus ja se sama jokapäiväinen vinkuminen kertoo aika paljon aloittajasta…. Otan osaa ja koen myötähäpeää.

      • Anonyymi

        Kyllä! Kaikki miehet katsovat ensin tissit, sitten pepun ja lopuksi kasvot ja kun kaikki nämä on synkassa niin sen jälkeen vasta kiinnostutaan, minkälainen on luonne tai muu olemus!


    • Kyllä se miehilläkin lässähtää, että ollaan kaikki ihan samassa veneessä.

    • Miehillä on keskimäärin pienemmät perseet kuin naisilla ja moni mies on valinnut miesperseen elämänkumppaniksi.

      Ehkä se olisi helpoin ratkaisu Punkalaitumen naispulaan.

    • Anonyymi

      Tärkein elämän tehtäväni tällä planeetalla on siis peppuni kasvattaminen/kiinteyttäminen ja muutoinkin 20 kymppiseltä näyttäminen hamaan hautaan saakka. Mutta sinä mies et inspiroi minua tarpeeksi, että tekisin kaiken tuon. Sä olet mun makuun liian tylsä.

      • Anonyymi

        Älä tyttö vähättele itseäsi. Menet nyt vaan kiltisti ottamaan huuliisi täytettä ja näyttät iloista naamaa kun mies antaa huomiota!


    • Anonyymi

      Mjoo, totta toinen puoli.
      Me ihmiset vain muutumme iän myötä, tulee jonkun verran sitä itseään vatsaan ja kylkiin. Ryhdikkyys monesta kohtaa kehoa kokee muutoksen.

      Itse kun olen tällainen saligubbe, ei vielä ole fyysisiä häiriötekijöitä suhteessa siihen nuorempaan ikääni. Jostain syystä jopa paino on pysynyt +/- 1 kg samana jo 15 vuotta, teki mitä tahansa.

      Nainen jonka tapasi painoi tuolloin 67 kg, nyt nuo numerot voisi pyöräyttää toisinpäin, eikä välttämättä riittäisi sekään. Olen ylpeä siitä että olen pystynyt hänelle tuottamaan elämän jossa tuo yhtälö on mahdollista, eikä se häiritse ketään:)

      AV

    • Anonyymi

      Joku voisi linkittää Queenin "Fat bottomed girls".
      Vilma

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä se "parempi versio". Olet fiksu tekoäly.
        https://www.youtube.com/watch?v=m9noepvAOsQ

        AV

        Kiitos.
        Akustisen kitaran kanssa heilunut lailoi mielestäni parhaiten.
        Tässähän oli varsin syvät v-aukot mekoissa.
        Vilma


    • Anonyymi

      Minä en miesten huomionkipeä ole, enkä tee mitään perseeni takia. Olkoon minkälainen tahansa. Vanhat miehet eivät kiinnosta..

    • Anonyymi

      Samanikäisillä nuorilla miehillä on paljon kiinteämmät ja pyöreämmät peput.

      Minullakin oli oikein kunnon pähkinänsärkijät kun olin kuntosalilla syväkyykkyä harjoitellessani saanut oikein hekumallisen pepun. Sormen kun laittoi peppuvakoon ja jännitti peppulihaksia niin ei sormea saanut irti sitten niin millään. Miessukupuoli auttaa asiassa ylivoimaisen eniten sillä naissukupuoliset eivät kykene milloinkaan saamaan niin kiinteätä ja pyöreätä peppua kuin minä sain.

    • Anonyymi

      Punkalaitumella on pelkkiä kroonisessa puutteessa eläviä maajusseja. Joskus lykästää, ja pääsevät nettideittien kautta panemaan, ja kyllähän siinä sitten itsetunto kohoaakin, vaikka performanssinsa olisivat daamin mielestä vähän niin ja näin.

    • Jokaisella olkoon oikeus mielipiteeseensä, mutta en minä treenaa peppuani (tai mitään muutakaan) miehiä varten. En minä täällä ole miehiä miellyttämässä vaan elämässä omaa elämääni. Aivan sama, jos joku ei pepustani tykkää.

      • Anonyymi

        Toisaalta on hyvä, että peppu on takana, ettei itse tarvitse katsella ...
        Vilma


      • Anonyymi

        Kyllä mun mielestäni pitäisi vähän muitakin ihmisiä ajatella, etenkin miehiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mun mielestäni pitäisi vähän muitakin ihmisiä ajatella, etenkin miehiä!

        Eiköhän me ajatella koko ajan muita muun muassa ja miehiä muun muassa. Lyhenne mm.
        Vilma


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta on hyvä, että peppu on takana, ettei itse tarvitse katsella ...
        Vilma

        Onhan se kätevää siinäkin mielessä, että on helpompi istua, kun peppu on takana 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mun mielestäni pitäisi vähän muitakin ihmisiä ajatella, etenkin miehiä!

        Miksi muita ihmisiä minun peppuni kiinnostaisi? Ei minuakaan kiinnosta muiden peput.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Onhan se kätevää siinäkin mielessä, että on helpompi istua, kun peppu on takana 😁

        Niin ja jos lentää p**silleen.
        Ja jalkojenkin pitäisi ehkä olla asennettu toistepäin.
        Varsinainen moka suunnittelijalle on tullut käsien suhteen.
        Lisäpari olisi tarvittu.
        Tosin vaatetehtaille olisi haastetta istuttaa hihoja takkeihin paitiksiin jne.
        Pääsevätpähän helpommalla.
        Vilma


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Onhan se kätevää siinäkin mielessä, että on helpompi istua, kun peppu on takana 😁

        Eikös mies ja nainen voisi treenata vaikka yhdessä peppulihaksia jos se molemmille olisi tärkeä asia. Jalkaprässiin painoa ja pakkotoistoja, laske kulta syvempään, ja nostoa. Pientä avustusta kun näkee että se toinen jää painon alle. Kutsutaan sitten ambulanssi viemään kotiin, sillä eihän omat jalat enää kanna:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja jos lentää p**silleen.
        Ja jalkojenkin pitäisi ehkä olla asennettu toistepäin.
        Varsinainen moka suunnittelijalle on tullut käsien suhteen.
        Lisäpari olisi tarvittu.
        Tosin vaatetehtaille olisi haastetta istuttaa hihoja takkeihin paitiksiin jne.
        Pääsevätpähän helpommalla.
        Vilma

        Välillä kyllä tuntuu, että käsiä voisi olla toisetkin parit. Sen verran joskus kannettavaa eritoten lasten kanssa, että lisäpalikka tulisi tarpeen 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös mies ja nainen voisi treenata vaikka yhdessä peppulihaksia jos se molemmille olisi tärkeä asia. Jalkaprässiin painoa ja pakkotoistoja, laske kulta syvempään, ja nostoa. Pientä avustusta kun näkee että se toinen jää painon alle. Kutsutaan sitten ambulanssi viemään kotiin, sillä eihän omat jalat enää kanna:)

        AV

        Ehdottomasti voi yhdessä treenata mitä lihaksia vain, treenailuhan olisi loistava tapa viettää aikaa yhdessä. Mieluisin tapa treenata lihaksia tietenkin olisi rakastelun lomassa. Siinä tulee treenattua vähän kuin huomaamattaan 😁


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ehdottomasti voi yhdessä treenata mitä lihaksia vain, treenailuhan olisi loistava tapa viettää aikaa yhdessä. Mieluisin tapa treenata lihaksia tietenkin olisi rakastelun lomassa. Siinä tulee treenattua vähän kuin huomaamattaan 😁

        Voisi treenin jälkeen vaikka hieroa lihaksistoa, vaikka öljyn kanssa :)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisi treenin jälkeen vaikka hieroa lihaksistoa, vaikka öljyn kanssa :)

        AV

        Juuri niin, lämmin rentouttava hieronta.. Tälläkin hetkellä tulisi hieronta tarpeeseen, kun olin illalla ystävän kanssa tekemässä mäki- ja porrastreeniä. Eritoten pohkeet tuntuivat tänään saavan enemmän kuin tarpeeksi treeniä. Täytyy kai paremman puutteessa rullailla lihaksia auki 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi treenin jälkeen vaikka hieroa lihaksistoa, vaikka öljyn kanssa :)

        AV

        Öljypullosetämies elostelee taas :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öljypullosetämies elostelee taas :D

        Ne jotka urheilevat, tietävät myös miten hyvältä se lihashuolto voi tuntua.
        Koskee ihan jokaista lihasta.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne jotka urheilevat, tietävät myös miten hyvältä se lihashuolto voi tuntua.
        Koskee ihan jokaista lihasta.

        AV

        Treenin jälkeen venyttely, rullailu, hieronta jne tuntuu kyllä hyvältä. Eritoten näin päälle nelikymppisenä palautuminen ei ole ihan samanlaista kuin nuorempana, joten olisi erityisen tärkeää antaa keholle myös lempeyttä treenin jälkeen. Lämmin suihku toimii erinomaisesti myös 😊


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3232
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      90
      2182
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      85
      1940
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1569
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      273
      1386
    6. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      134
      1196
    7. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      18
      1168
    8. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      155
      1157
    9. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1104
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      54
      1096
    Aihe