Mitä olet oppinut palstalta?

Anonyymi-ap

Minä olen oppinut että kotiin toimitus prismasta on halvempi kuin haku salesta.

Lisäksi olen oppinut että jos nainen haluaa kiihkeän rakastajan on toimittava ajoissa. Viiskymppiset poikamiehet on liian mukavuudenhaluisia liikahtaakseen.

46

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan ne naiset nuorempia miehiä houkutella mukaansa :)

      • Anonyymi

        No niinhän naiset toimii...testailee omaa viehätysvoimaansa ja saa itsetuntoa kohotettua kun näkee miten joku kaunis nuori tyttö on ihastunut johonkin samanikäiseen adonikseen. Harakka makkara tulee kulman takaa ja nappaa adoniksen kutuluolaansa. Nuori kaunis nainen jää nuoleskelemaan näppejään kun Emäntä on tehnyt oman siirtonsa. Petoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän naiset toimii...testailee omaa viehätysvoimaansa ja saa itsetuntoa kohotettua kun näkee miten joku kaunis nuori tyttö on ihastunut johonkin samanikäiseen adonikseen. Harakka makkara tulee kulman takaa ja nappaa adoniksen kutuluolaansa. Nuori kaunis nainen jää nuoleskelemaan näppejään kun Emäntä on tehnyt oman siirtonsa. Petoja.

        *reps!* no niin just varmaan 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän naiset toimii...testailee omaa viehätysvoimaansa ja saa itsetuntoa kohotettua kun näkee miten joku kaunis nuori tyttö on ihastunut johonkin samanikäiseen adonikseen. Harakka makkara tulee kulman takaa ja nappaa adoniksen kutuluolaansa. Nuori kaunis nainen jää nuoleskelemaan näppejään kun Emäntä on tehnyt oman siirtonsa. Petoja.

        Oho, että silleestikin voi käydä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, että silleestikin voi käydä..

        Sen oppinut, että harvassa taitaa olla ne, jotka olisivat luottamuksen arvoisia?


    • Jaa'a... Ei nyt äkkiseltään tule mieleen mitään yksittäistä asiaa, mutta on täältä kyllä oppeja vuosien varrella saatu. Ne vaan usein on arkisia ja tulee omaksutuksi heti, niin sitten ei enää muista.

    • Anonyymi

      Paljon uusia suomenkielisiä sanoja. Ja ehkä että hänellä on tunteita minua kohtaan.

    • Alan hiljalleen ymmärtämään , että ajantappo palstalla ei kannata tässä iässä. On niin paljon muutakin koettavaa.

      Käy sääli niitä, jotka hukkaavat nuoruutensa täällä.

    • Että kaikenlaisia sitä maailma elättää. :oD

    • Anonyymi

      Elämässä kannattaa ottaa oppia livestä.

      Vai oikeat ihmissuhteet opettavat elämään.

      🌈

      • Anonyymi

        Levollista yötä. Jeesus myötä.

        🌈🙏🏻🌾


    • Anonyymi

      helpoin on n. 18-25 väelle kun menee vaan viinabaarin tiskille tyrkylle notkumaan.. siellä katseet kohtaa ja jutulle, kohta zuk zuk..

    • Anonyymi

      Ei haluta minkäänlaista rakastajaa.

    • Anonyymi

      No sillä nyt ei taida olla mitään tekemistä mukavuuden halulla itseni kohdalla ainakin seurustelussa kun tarpeeksi monesti saa naiseen pettyä ni miksi turhaan vaivautua yrittään samanlaisia ne on kuitenkin kaikki niin kuin te naisetkin suhtaudutte miehiin ni miksi teihin muka pitäs suhtautua mitenkään eritavalla

    • Anonyymi

      En kyllä ymmärrä minkälainen luuseri pitää olla että pitää tyytyä omanikäiseen saatika itseään vanhempaan naiseen. Hyi helvetti

      • Anonyymi

        Rakastuminen on se, mitä et ymmärrä.


    • Anonyymi

      Että ihmiset on syvältä. Eläimet paljon kivempia.

      • Mutta Gise kun sitä silitti, niin se tykkäs, mutta ei ilmoittanut sitä että millon riittää, vaan suoran löi hampaat käteen kiinni. Paitsi yks silitti Gisee väärin, koska häntään ei saanu koskea, siitä ei tykänny.


    • Täällä, S24 palstailuvuosinani, olen oppinut valitsemaan mukavimmat keskusteluketjut, eikä minun tarvitse osallistua jokaisen asian jauhamiseen..
      Vaikka minulla olisi hyviäkin mieipiteitä, ei minun tarvitse olla joka paikassa suuna päänä huseeraamassa ja riehumassa.
      Kylmän rauhallisesti "kävelen" rähisijöiden yli ja siirryn seuraavaan ketjuun.

      Hyväksyn myös muiden näkemykset, enkä ala haastamaan riitaa kenenkään kanssa. Mitä sekin hyödyttäisi? Ei mitään.
      Jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiinsä (vaikka ne mielestäni olisivakint hieman omituisia). Ei se ole minulta pois.

      Hyvällä käytöksellä ja kohteliaalla keskustelulla pärjää pitkälle.

    • Anonyymi

      Ei ole höynempää kuin kiimainen mies, mutta olen törmännyt samaan myös irl-livenä

      • Anonyymi

        Kyllä nuo mehtän eläimetkin osaa, etenkin sarvipäiset...ne eivät vain harrasta sitä ympäri vuoden :D


    • Anonyymi

      Vanhat miehet haluavat nuoren naisen. Kun eivät saa sitä, ovat ennemmin yksin.

      Vanhat naiset ovat mieluiten yksin.

      Täällä on inceleitä, muutama järkijätkä, ja varattuja, 40-50v naisia.

    • Anonyymi

      sen olen oppinu että naiset ovatmukavia.

    • Anonyymi

      Jossain määrin avartava kokemus, palstailu siis...huonoine puolineenkin. Matkailu avartaa sanotaan :), jotenkin koen päässeeni vain puolittain perille.

    • Anonyymi

      Erilaisia ihmisluonteita.
      Erilaisia tapoja ilmaista itseään.
      Erilaisia arvoja.
      Erilaista huumoria.
      Vilma
      Ois kyllä kauhean tylsää, jos kaikki olisivat samanlaisia.
      Sit on kivaa olla joistain yhtämieltä.
      Lapsetusjutut ovat välillä hauskoja.

    • Anonyymi

      Ihmisillä on paljon erilaisia tunteita, joita pidetään piilossa.
      Monet asiat, jotka vuorovaikutuksessa IRL huomataan, jätetään sanomatta. Täällä asioita voi pohtia anonyymisti ja ilmaista näitä muuten omana tietona pidettäviä ajatuksia.
      Moni asia on lopulta melko koominen jokaisen arjesta poimittavissa oleva tilanne, jossa käyttäytymiskoodit tekevät sen, että tilanne on hämmentävä mm. tilanteet, joissa tiedostaa, että katsoa saa, muttei koskea tai ajatella saa, muttei sanoa. ”Kuumat perunat” on parhaita

      • Anonyymi

        Joo, näppejä ei kannata polttaa. Tulee rakkuloita. Henkisiä.
        Vilma


    • Varmaan ihmisyyden eri puolia on tullut vuosien varrella opittua tunnistamaan ja tuntemaan. Toki olen elänyt IRL joskus niin paljon ihmisten keskuudessa, että siinäkin on oppinut vaikka mitä. Mutta täällä on ihmiset herkemmin rehellisiä, ei ole kasvojen menetyksen vaaraa.

    • Anonyymi

      Sen, että jotku on ”vähä” liian inessä trollimiehen jutuissa ymmärtämättä niitä trollimiehen jutuiksi, ahdistava kuva suorastaan

      • Anonyymi

        Siksi kävellään sivuttain kuin rapu jos kävellään että juu okei kaunis päivä ompi


    • Anonyymi

      Sen olen oppinut, että suomalaisissa miehissä on hämmentävän paljon porukkaa, jolla ei ole pienintäkään hajua ihmisten välisistä terveistä ja toimivista sosiaalisista suhteista etenkään eri sukupuolien välillä.

      Varmaan iso osa on ihan vaan suoli24-trollaamista, johon myönnän välillä itsekin sortuvani, mutta pelkään yllättävän ison prosentin olevan ehtaa itsekeskeistä idiotismia.

      • Anonyymi

        En yhtään mieti, onko joku trollina. Sehän on hänen ongelmansa.
        Aiheeseen, milä nappaa jotenkin, kirjoittelen, enkä edes kaikkiin aloituksiin.
        Trollaajakin on ihminen.
        Asia voi olla vakava, mutta sitä voi käsitellä eri tavoin.
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhtään mieti, onko joku trollina. Sehän on hänen ongelmansa.
        Aiheeseen, milä nappaa jotenkin, kirjoittelen, enkä edes kaikkiin aloituksiin.
        Trollaajakin on ihminen.
        Asia voi olla vakava, mutta sitä voi käsitellä eri tavoin.
        Vilma

        Erittäin hyvä näkökulma aiheeseen. Trollaus voi olla olla oire ja trollaaja tarvita myötätuntoa.


    • Anonyymi

      No ei nyt tiiä kun tämä on suoli24 palsta samalla, eli ei ne asiat, vaan kun moni voi pulputtaa nimettömänä mitä sattuu, kun virallisemmat areenat ovat vähissä tai moderoituja. Mutta:

      harvakseltaan täältä saattaa bongata mietittyjäkin viestejä, ehkä pari sellaista päivässä (niinku tasoitettuna) kääntöpuoli on vaan että ne peittyvät roskaan pian, kun suuri osa someporukasta jaksaa vain yhden sivun one linerit, sättiherjat ja muut "(sex)kallubit";
      ja kun sitä tavaraa taas tulee tuutin täydeltä. Se vähän harmittaa niiden puolesta, kun po.viestit valuvat nopeaan näkyvistä, ja menevät vaikeammin havaittaviksi.

      Ihmissuhteiden ongelmissa on joskus ajateltujakin puheenvuoroja, löytyy myös ns.kokemusasiantuntijan 'tatsia' joissakin tilanteissa jne.
      Ääri-ihmisten äkkijyrkät mielipiteet tuottavat joskus vastapuolelta perusteltuja näkemyksiä, joita on mukava lukea, koska niissä usein on nähty vaivaa. Tietenkään ääri-ihmisten "sementoituneet" käsitykset eivät muutu perusteluista (ainakaan anonyymipalstan kehässä), mutta vääntö voi olla satunnaisesti viihteellistäkin silloin kun ei ollut uskottavissa trolliksi. (Esimerkkinä tämän lajin 'filosofi' oli mm.nimimerkki Kynis kun joskus suuttui eri näkemyksiä esittävälle kuin itsellään oli, suuttumuksen aitous teki sen ettei tulkinnut trolliksi ;)

      Kuulopuheiden mukaan vuosiksi palstalle puheenaihetta on antanut v.2008 julkaistu pamflettikirjoitus H.Laasanen: Naisten seksuaalinen valta. (Ytimenä on gradu-tutkielma, mutta sitä on laajennettu kirjaksi vapailla mielipiteillä). Palstalle se on tuonut suorastaan uuden 'sisäpiirisanaston' kaikkine atm,...ytm:ineen ym., mitä näkee kirjoituksissa tänäkin päivänä, jos haluaa tehostaa sanottavaansa vertaisilleen.
      Tietenkin palstayleisöstä johtuen kirjan sisältöä on provomielessä tulkittu kirjaimellisesti ja överisti, ja sehän on ollut kuin heittää "bensaa liekkeihin". Kirjasta on aikanaan ollut julkinenkin kohu, mutta vaimentunut nyttemmin. Mutta tämän päivän incel-akronyymit ja vastaavat "palstatermit"(!) saattavat olla peräisin jo sieltä,
      "en tiiä" onko näistä mitään oleellista oppinut, mutta olipahan siinä illan ratoksi hivenen erilainen kuin yksirivinen kommenti, saapas näkee jaksaako kenkä lukee....

    • Anonyymi

      Pidän yllä kirjoittamisen ja vuorovaikutuksen taitoja, josta jälkimmäinen toki pysyy kunnossa työelämässäkin. Kevyt ajanviete, joistakin palstoista saa jopa apua arkiseen pulmaan, auto, atk, kunnostus, vakuutukset... Edes yksi kanava jossa ei tarvitse sitoutua mihinkään, maksaa maksuja, voi vain tulla kun huvittaa.
      Ketjujen törkyturvat ovat ongelma, lähtee juttu ihan väärille raiteille, joku onneton pilaa mukavasti soljuvan aiheen, mutta kai sitä pitää antaa kaikkien kukkien kukkia, jos eivät muuhun pysty niin enemmän sekin kuin kämpässä yksin möllöttäminen, joten hyvää viihdettä palstoista heillekin toivon.

    • Anonyymi

      Nykyään katselen kaikkia onnettomia syrjäytyneitä hiippareita suomi24:n ätmi-jankuttajina. Aiemmin pidin heitä suht tavallisesti ajattelevina yksilöinä, nyt mietin että tuo jankkaa viinan juontia, tuo p*llun puutetta, tuo on kateellinen naisille, tuo qwxgf ih nffgh, tuo kirjoittelee koronarokotteiden mikrosiruista, tuo purkaa naisvihaansa (pelkoaan), tuo naputtaa jokaisen naisoletetun viestin perään "vihervassari", tuo lutkittelee ja vakoilee putinille... 😌

      xLiner

      • Anonyymi

        😂 ei tuo vielä mitään, pahempaa on kun minäkuva muuttuu. Ennen katselin kassaneitejä silmiin ja tervehdin selkeästi, nykyään tunnen olevani likainen setämies tiiraamassa viattomia kassaneitejä kuola valuen...eikun vaimea hei kassalle mentäessä eikä missään tapauksessa enää katsekontaktia ettei vain joudu huomioiduksi millään tavalla. Ostokset kassiin pikavauhtia ja puolijuoksua kohti uloskäyntiä 😁, kiitos palsta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 ei tuo vielä mitään, pahempaa on kun minäkuva muuttuu. Ennen katselin kassaneitejä silmiin ja tervehdin selkeästi, nykyään tunnen olevani likainen setämies tiiraamassa viattomia kassaneitejä kuola valuen...eikun vaimea hei kassalle mentäessä eikä missään tapauksessa enää katsekontaktia ettei vain joudu huomioiduksi millään tavalla. Ostokset kassiin pikavauhtia ja puolijuoksua kohti uloskäyntiä 😁, kiitos palsta

        Tuohan on helppo, tervehdit edelleen kassamiehiä selkeästi, ja luulen ettet tiiraa heitä kuola valuen ja katsekontaktikin mennee luontaisesti. Näin treenaamalla käytös vakioituu (neutraloituu), ja tämän jälkeen voit tervehtiä kassaneitejäkin selkeästi tuntematta itseäsi likaiseksi.
        Edellyttää tietysti ettei mielessäsi ole tylsiä vitsejä, koska kassaneidit ovat hyviä näkemään aiotut vitsit naamasta jo ennen kertomista. Mutta sopivasti tasapainotellen hyvä tulee.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 ei tuo vielä mitään, pahempaa on kun minäkuva muuttuu. Ennen katselin kassaneitejä silmiin ja tervehdin selkeästi, nykyään tunnen olevani likainen setämies tiiraamassa viattomia kassaneitejä kuola valuen...eikun vaimea hei kassalle mentäessä eikä missään tapauksessa enää katsekontaktia ettei vain joudu huomioiduksi millään tavalla. Ostokset kassiin pikavauhtia ja puolijuoksua kohti uloskäyntiä 😁, kiitos palsta

        No mutta, olet parantanut palstan ansiosta tapojasi! 😂

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta, olet parantanut palstan ansiosta tapojasi! 😂

        xLiner

        Riippuu vähän siitä mistäpäin katsoo, onko ne tavat sitten parantuneet vai pahentuneet 🙂, tulkinnat vähän vaihtelee. Listastasi puuttuu muuten "likainen kuolaava setämies" 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on helppo, tervehdit edelleen kassamiehiä selkeästi, ja luulen ettet tiiraa heitä kuola valuen ja katsekontaktikin mennee luontaisesti. Näin treenaamalla käytös vakioituu (neutraloituu), ja tämän jälkeen voit tervehtiä kassaneitejäkin selkeästi tuntematta itseäsi likaiseksi.
        Edellyttää tietysti ettei mielessäsi ole tylsiä vitsejä, koska kassaneidit ovat hyviä näkemään aiotut vitsit naamasta jo ennen kertomista. Mutta sopivasti tasapainotellen hyvä tulee.....

        Katsotaan...saa nähdä selviänkö tästä ilman kallonkutistajaa ja kolmen vuoden terapiaa 🙂


    • Olen oppinut valtavasti itsestäni. Omat rajoittuneisuuteni ovat lientyneet ja olen kehittynyt itsekseni palstan myötä. Niin hyvässä kuin pahassakin.

      Oma persoonani oli vähän hukassa ennen palstalle tuloa. Olen saanut palstalta voimaa olla enemmän oma itseni. Täydemmin .. samalla ymmärtäen paremmin muita.

      Voidaan kai sanoa, että palsta ja sen ihmiset ovat olleet matkakumppaneina itseeni.

    • Anonyymi

      Rekisteröityneet ja anonyymit ovat samoja ihmisiä. Rekisteröityneenä puhutaan fiksuja, ja ilman kirjautumista tullaan tappelemaan.

    • Anonyymi

      Ainakin sen että sosiopsykologian kurssi kouluttaa yliopistoissa Jeffrey Dahmereita srjatuotantona.

    • Anonyymi

      Sosiopsykologian kurssin suorittaneen lempinimi olkoon: näin: hyvin koulutettu Jeffrey Dahmeriksi.

    • Anonyymi

      Ja että jokainen pswykologi on synnynnäinen sosiopaatti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3232
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      90
      2182
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      85
      1940
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1569
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      273
      1386
    6. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      134
      1196
    7. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      18
      1168
    8. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      155
      1157
    9. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1104
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      54
      1096
    Aihe