Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
profiilit
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
1043
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ap,+rohkeasti+toit+ajatuksesi+esille.+Itse+olisin+jättänyt+tuon+kirjoittamatta.
28.08.2022 18:54
Siinä+rakkautta+odotellessa+on+luontevaa+miettiä+millaista+se+on.
28.08.2022 18:30
Se+on+totta.+Pointtini+on+kuitenkin+se,+että+asuisin+mieluummin+elävässä+kaupungissa+kuin+erämaassa.
28.08.2022 17:56
Asuin+vuosia+Rotterdamissa,+jonka+jälkeen+Turku+tuntui+pimeältä+tuppukylältä.+Turun+uumenissa+asui+synkkä+jurottava+kansa,+joille+ei+ollut+tarjolla+minkäänlaisia+elämyksiä.
Ja+kun+asuu+tuppukylässä+ainoa+ikkuna+maailmaan+on+internet.+Siihen+on+tyydyttävä.
28.08.2022 17:38
Olen+kuitenkin+lapsirakas+ja+uskon+että+nämäkin+vesselit+jonain+päivänä+aikuistuvat+ja+luopuvat+karkeasta+kielenkäytöstä.
Rähjä-äijä
28.08.2022 16:37
Sitä+tuntee+itsensä+vanhaksi+kun+arvostamani+työkaverit+menevät+eläkkeelle+ja+tilalle+otetaan+kiljuvia+lapsia.
28.08.2022 16:14
Luin+1+hengen+ympärileikkausmatka,+tarttis+varmaan+mennä+nukkumaan.
Lähtisin+maailmanympäri,+kunhan+etapit+eivät+ole+liian+primitiivisiä+ja+kokonaiskesto+on+enimmillään+3+kk.+Reissaaminen+on+pirun+raskasta.+Mieluummin+asuisin+kohdemaassa.
Vaimo+tulee+tietysti+mukaan,+maksoi+mitä+maksoi.
27.08.2022 23:58
1+virhe,+Trivial+Pursuit+oranssin+osalohkon+kysymysaihe,+urheilu.
Urheilutietous+on+mun+inhokki.+sitä+on+kaikkialla+liikaa.+Urheiluruudun+alkaessa+sammutan+telkkarin.
KUPS+-+HUPS++0-2++ja+muuta+höpötystä.
27.08.2022 22:23
Ei+sun+"omituisuutesi"+ole+kuitenkaan+niin+outoa,+etteikö+sulle+löytyisi+soulmatea.
Tietysti+jos+sä+asut+pienessä+konservatiivisessa+yhteisössä,+sellaisen+löytyminen+on+vaikeampaa.
No+nyt+mä+näen+sunt+paremmin.+Tekisi+mieli+laittaa+tuo+asia+muistiin,+etten+unohda+ja+taas+uudelleen+ihmettelisi+sitä.++:)
Pitäisi+perustaa+rekisteri+kirjoittajista+:P
27.08.2022 20:23
Mun+mielestä+tällä+palstalla+sä+et+elä+kuplassa.
Ehkä+oikeassa+elämässä+sä+käyttäydyt+erilailla.+Pidät+välimatkaa+muihin,+etkä+ota+yhteisössä+tilaa+itsellesi.+Olet+kuitenkin+ujo+ja+hämmentynyt+omasta+persoonasta+ja+sen+asemasta+sosiaalisessa+hierarkiassa.
27.08.2022 19:19
"Mutta+kun+mun+iskä+on+samanlainen,+hupsu+pieni+tyttö.+:D"
Raavas+rekkamies+joka+hupsuttelee+kuin+pieni+tyttö?+
Minulla+on+poika+ja+meillä+oli+poikien+leikit.+Toki+me+hupsuteltiin,+mutta+miesmäisesti.+
Erityisesti+poikani+piti+siitä,+kun+keksin+hänelle+tarinoita+Tikusta,+Takusta+ja+Aku+Ankasta.
Niissä+Akulle+kävi+muksismoksis+ja+oravat+oli+nokkelia.
Poika+piti+eniten+juuri+näistä+Disneyn+animaatioista.
Tyttöä+kasvattaessa+saattaisin+ottaa+naismaisemman+roolin.+:)
27.08.2022 19:11
Kaikissa++naisissa+asuu+pieni+tyttö,+romanttinen+hupsu,+joka+rakastaa+pehmoeläimiä.+
Toiset+tuo+vaan+sitä+vähemmän+esille.
"Kuulemma+elän+ihan+omassa+maailmassani"
Taitaa+olla+sun+miehes+kommentti.+Mies+joka+pelaa+joka+päivä+omassa+maailmassa.
27.08.2022 18:46
On+sun+rakkaudessa+paljon+hömppääkin,+mutta+niissä+syvissä+tunteissa+on+jotain+koskettavaa.+:)
27.08.2022 18:26
"Minusta+tuntuu+yhä+itsestäkin+hyvältä,+kun+mua+halataan+tai+katsotaan+rakastavasti+ja+kerrotaan+tunteista."
Hyvin+kiteytit+kaipuusi+tuossa+lauseessa.+:)+
Pidän+persoonasi+rakastavasta+puolesta.
27.08.2022 18:17
En+minäkään+muista+euforiaa,+enkä+paljon+muutakaan.+Nämä+pohdiskelut+ovat+ajatusleikkejä,+eikä+tarkoitus+ole+väittää+mitään.
Mielihyvää+kokiessaan+lapsi+ei+pysty+käsittelemään+sitä+tunnetta+tietoisella+tasolla+ja+tämän+vuoksi+siitä+ei+ole+muistikuvaa.+
Tunteita+on+vaikeampi+palauttaa+mieleen+kuin+muistikuvia.
27.08.2022 17:50
Vaikea+antautua,+kun+kukaan+ei+yritä+valloittaa.
27.08.2022 17:21
Entä+jos+rakastumisen+syyt+löytyisivät+varhaislapsuudesta?+Lapsi+on+kokenut+jotain+euforian+kaltaista+mielihyvää+ollessaan+vuorovaikutuksessa+toisen+ihmisen+kanssa.
Eli+rakastumisen+sytyttäisi+aikaisempi+kokemus+hyvästä+vuorovaikutussuhteesta.
27.08.2022 16:54
"Olet+pulmunen!
Olet+pulmunen.+Sinä+lentävä+lumipallo+tuot+kevään+tullessasi,+kun+palaat+kavereiden+kanssa+ulkomaanreissulta+Suomeen.+Arvostat+perhearkea+ja+tasa-arvoa+lasten+kasvatuksessa,+mutta+jokavuotiset+ryhmämatkat+ulkomaille+ovat+sinulle+henkireikä.+Valitettavasti+sinun+kaltaisiin+arktisiin+lajeihin+ilmastonmuutos+iskee+rajuimmin.+Pesintä+siirtyy+yhä+pohjoisemmaksi,+ja+kohta+on+Jäämeri+vastassa.+Kantasi+on+pienentynyt+niin+paljon,+että+olet+uhanalaisten+lajien+Punaisella+listalla."
Hauska+testi.+
Koin+tämän+vinoiluna+naistenlehtien+"millainen+ihminen+olet"+testeille.+:)
27.08.2022 15:58
Miksei+sitä+voi+ekana+kokeilla+miltä+toinen+tuntuu.+Hengailla+sen+tyypin+kanssa+vaikka+viikon.
Jos+kokemus+on+OK,+voidaan+jatkaa+kuukausi+eteenpäin,+jne.+
Jos+tuntuu,+että+kaikki+kriteerit+eivät+täyty+kyllin+nopeasti,+lopettaa+suhteen.
Jotkut+tekevät+asiat+toisin+päin.+Arvioivat+ehdokkaan+kriteerilista+kädessä+ja+sen+jälkeen+päättävät+kannattaako+tyyppi+"koeajaa".+
Oma+puoliso+koeajoi+minut.+Eräässä+testissä+hän+tarkkaili,+miten+käyttäydyn,+kun+hävisin+Mini-golfissa.+Minun+rauhallinen+reaktio+miellytti+häntä.+😊++
Hänellä+oli+kokemuksia+miehistä,+jotka+eivät+kestä+häviötä.
Parin+kuukauden+jälkeen+mulla+oli+olo,+että+minut+hyväksyttiin.
27.08.2022 01:11
Minun+,50++miehen,+kriteerit+naiselle,+on+tosi+matalalla.+Nykyinen+naiseni+ylittää+ne+kevyesti.
Nuorempana,+sinkkuna,+mulla+ei+ollut+kriteerejä+ollenkaan.+Tuli+tavattua+monenlaisia+ja+muotoisia+naisia.+Eikä+yksikään+tuttavuus+ollut+huono.
Sitten+tuli+nainen,+johon+ihastuin+jo+ennen+kuin+istuin+hänen+pöytäänsä.
26.08.2022 23:40
45 / 53