Joiden olemassaolo unohtuu hyvin pian heidän kuolemansa jälkeen?
Onko olemassa ihmisiä?
20
600
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä yksinäiset vanhukset, jonka lapset ovat maailmalla ja ystävät kuolleet.
- Anonyymi
hyvinkin filosodfonrn pohdinta jos it olet vain ihminen, kaikki muut eläimiä, ... ravia ja harakoita, vareiksiakin tiaisia.
- Anonyymi
"olemassaolo unohtuu"
Hmm, en usko että tuo on mahdollista tuollaisenaan. Eli jokainen muistaa elämänsä loppuun asti ympäriltään kuolleet ihmiset (muistisairaus on asia erikseen). Sen sijaan vaikkapa yksinäisiä vanhuksia, joilta kaikki sukulaiset, ystävät ja tuttavat ovat kuolleet ei ole muistamassa jälkeen ketään.
- Sheena - Anonyymi
Ätmit unohtuu.
- Anonyymi
Kuten sinä.
- Anonyymi
Kukaa ei ees muista mun olemassaoloo ja ois yhdentekevää jos kuolisin nyt
- Anonyymi
vain avaruusolioita on.... mutta kun Braun taisiladata.... LadyBraun-juttu voi olla heillä myös tytöille
Veikkaan että suurin osa ihmisistä on juurikin tällaisia.
Enpä usko että minuakaan kukaan jää kaipaamaan, kun heitän veivini niin pitkälle, etten enää löydä sitä.
Rahat testamenttaan Korkeasaaren berberiapinoille.- Anonyymi
Huorapelle poisti täysin sääntöjen mukaisen viestin. Huorapelle ätmi on vajakki.
- Anonyymi
ihmisdiä eioleolemassa.... mutta erräsidea... tytöillekinniin jos kosketinsoitin... voi kokeilla itsekokeilla....
Joo, toivottavasti unohtuu. Mutta noi kuvat, mitä oon ottanu ois hyvä saada johonkin jemmaan.
On, minäkin. Elävien elämän kuuluu jatkua, ei hiipua minun mukana.
- Anonyymi
Lapset eivät unohda, jos niitä on.
Anonyymi kirjoitti:
Lapset eivät unohda, jos niitä on.
Ei unohda, muttei jatkuvasti muistelekkaan. Elämän kuuluu jatkua lapsillakin.
- Anonyymi
Kyllä, mutta en enää muista heidän nimiään.
No minä ainakin unohdun vikkelästi, luultavasti jo elinaikanani ja se on ihan hyvä niin.
Vain 99% ihmisistä käy niin 🙂
Syrjäytyneet alkoholistit siunataan ilman yleisöä.
Kaverit ovat metsässä ryyppäämässä, hyvä jos viime viikosta jotain muistavat.
Jos olet hyvä kaveri, sunt hetken muistetaan.
Jos olet ykshailee, olet unohdettu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897209- 353811
- 453400
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082336
- 412332
- 1232226
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292139Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401789