Jos saisisitte kenet vaan naisen?

Anonyymi-ap

Kenet ottaisitte?

99

1494

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

34-vuotiaan ätmin äidin!

• Anonyymi

Hän on joutunut kestämään paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on joutunut kestämään paljon.

l

l - - - - - - - - - - Tietenkin - Kenet Vain !

l

• Anonyymi

Mahdoton kysymys, koska en osaisi valita.

• Anonyymi

J-naista toivoisin kainalooni.

• Sen, joka haluis ottaa mut. 🙃

• Tietty minunkin pitäisi miellyttyä hänestä... mutta enpä ole kovin huolissani siitä. Tiedän kyllä mikä mua miellyttää. 😃

• Anonyymi

Tuksu olis kiinnostunut.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuksu olis kiinnostunut.

Saa toki olla...

• Vaimon...

• Oih 😘

Ikävää että ei nallekarkit oo mennyt tasan,
        tai jotain muuta hölpötystä...

Sä ottaisit vaimon,
        ja mä haluisin olla vaimo.....
        Mutta niin ei ole reilua.....

Moi vaan sulle .... 😊

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Oih 😘

Sä ottaisit vaimon,

Moi vaan sulle .... 😊

Randomi on Saara Särmän perään, sori.

• originalpieninainen kirjoitti:

Oih 😘

Sä ottaisit vaimon,

Moi vaan sulle .... 😊

Nooh, jäitä hattuun. Ainakin hattuun...

Jos osaisin, niin vaimon haluaisin, mutta taitaa olla niin, etten osaa sellaisia taikatemppuja. Vaan se nyt ei ole mitenkään iso vahinko, en ole ensimmäinen enkä viimeinen, näin ne asiat nyt menivät. Parisuhde, kestävä ja onnellinen sellainen ei ole helppo päiväkävely ja mun rahkeeni eivät taida riittää siihen vaativampaan vaihtoehtoon. Semmoista sattuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Randomi on Saara Särmän perään, sori.

Who the F is Saara Särmä? Tai sen perä?

• randombypasser kirjoitti:

Who the F is Saara Särmä? Tai sen perä?

Voihan perä sentään 🙂

Jos osaisin, niin vaimon haluaisin, mutta taitaa olla niin, etten osaa sellaisia taikatemppuja. Vaan se nyt ei ole mitenkään iso vahinko, en ole ensimmäinen enkä viimeinen, näin ne asiat nyt menivät. Parisuhde, kestävä ja onnellinen sellainen ei ole helppo päiväkävely ja mun rahkeeni eivät taida riittää siihen vaativampaan vaihtoehtoon. Semmoista sattuu.

Jooh,
        semmoista sattuu...

Ei kai mikään suhde ole aina niin helppo..

Mä luulen et ei musta enää vaimo tuu...
        Ei mua kukaan ees kestäisi nii kauan
        et noin pitkälle pääsisi menemään.
        Ellei ois tyylii ensitreffit alttarilla..

Ei kai tollaseen tarttis mitää taikatemppuja...
        Siis sun kohdalla...

Tiedätkö kun mielestäni liikaa manailet ja syyllistät itseäsi. On meissä naisissakin omat vikamme. 😉 Parisuhde ei ole ikinä helppo ja sen eteen on vaan tehtävä työtä, toivoen että molemmat panostaa siihen. Eli hyvin on sulla vielä mahdollisuus saada/löytää itsellesi sellainen vaimo joka hyväksyy sinut sinuna. Minä kun tunnen sinua edes hieman, niin näen sinussa kyllä potentiaalia.. mahdollisuuksia jos vaan annat itsellesi luvan avata sydämesi uudelleen. Eli luota enemmän itseesi. 🤗❤️

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Tiedätkö kun mielestäni liikaa manailet ja syyllistät itseäsi. On meissä naisissakin omat vikamme. 😉 Parisuhde ei ole ikinä helppo ja sen eteen on vaan tehtävä työtä, toivoen että molemmat panostaa siihen. Eli hyvin on sulla vielä mahdollisuus saada/löytää itsellesi sellainen vaimo joka hyväksyy sinut sinuna. Minä kun tunnen sinua edes hieman, niin näen sinussa kyllä potentiaalia.. mahdollisuuksia jos vaan annat itsellesi luvan avata sydämesi uudelleen. Eli luota enemmän itseesi. 🤗❤️

Avaa vetoketjus mulle, tahdon pelkkää munaa sulle <3

• Anonyymi kirjoitti:

Avaa vetoketjus mulle, tahdon pelkkää munaa sulle <3

Kiitos tarjouksesta, nyt täytyy kieltäytyä. En ole munaa vailla. 🙂

Jooh,
        semmoista sattuu...

Ei kai mikään suhde ole aina niin helppo..

Mä luulen et ei musta enää vaimo tuu...
        Ei mua kukaan ees kestäisi nii kauan
        et noin pitkälle pääsisi menemään.
        Ellei ois tyylii ensitreffit alttarilla..

Ei kai tollaseen tarttis mitää taikatemppuja...
        Siis sun kohdalla...

No on ja ei ole, riippuu ihan korvien välistä, pitkälti ne haasteet suhteissa tulee ihan omasta ittestä. Omasta itsekkyydestä. Tarpeettomasta vänkäämisestä. Henkisestä laiskuudesta.

Mutta kun sekään ei riitä, että ymmärtää tuon, ei, sitä vaan kävelee samoihin miinoihin arjessa toisen kanssa uudelleen ja uudelleen. Helpommallakin voisi ittensä ja toisen päästää. Ja siihen jos mihin tarvitaan taikatemppuja, ainakin mun kohdallani.

Olen mä saanut oman osani parisuhdetta, onnellisena ja välillä vähemmän onnellisena, siitä on pakko olla kiitollinen, olen ollut onnekas. On kuitenkin ihmisiä jotka eivät ehkä ikinä saa kokea parisuhdetta, ei niitä hyviä puolia, eikä kyllä niitä ei niin hyväkään puolia. Mutta ettei ikinä...

• Haaveilija39 kirjoitti:

Et ole lainkaan väärässä, et, mutta nykyisellään olen vähän taipunut siihen, että josko mun annostukseni parisuhteita olisi nyt täynnä. Paljon on annettu ja paljon enemmän saatu, mutta ei oikein jaksaisi enää. Ja vaikka ikä tuo perspektiiviä ja ehkä malttiakin, niin aina sitä suhteissa sattuu ja tapahtuu, ainakin juuri nyt tuntuu siltä, ettei sitä vempuilua ihmeesti jaksaisi, vaan haluaisi vain olla itsekkäästi omassa rauhassaan. Mutta tottakai tilanne voi olla taas aivan eri vaikkapa ensi keväänä, tulevaisuutta on niin hankala ennustaa.

Et ole lainkaan väärässä, et, mutta nykyisellään olen vähän taipunut siihen, että josko mun annostukseni parisuhteita olisi nyt täynnä. Paljon on annettu ja paljon enemmän saatu, mutta ei oikein jaksaisi enää. Ja vaikka ikä tuo perspektiiviä ja ehkä malttiakin, niin aina sitä suhteissa sattuu ja tapahtuu, ainakin juuri nyt tuntuu siltä, ettei sitä vempuilua ihmeesti jaksaisi, vaan haluaisi vain olla itsekkäästi omassa rauhassaan. Mutta tottakai tilanne voi olla taas aivan eri vaikkapa ensi keväänä, tulevaisuutta on niin hankala ennustaa.

Tulee huomattavasti parempi fiilis lukemastani. Sehän tässä elämässä on myös parasta, saa itse päättää mitä sillä tekee. Eikä tuo sinunkaan ajattelema itsekkyys, niin kovin paha asia ole. Se on vaan oikeasti hyvä kun tietää mitä haluaa, elämä kummasti helpottuu.🤗 Elämme täällä kumminkin hyvin lyhyen aikaa. Eikä sitä pidä tuhlata sellaiseen mitä ei halua. Ihanaa viikkoa sun hiljaiseen mökkiin❤️

Tulee huomattavasti parempi fiilis lukemastani. Sehän tässä elämässä on myös parasta, saa itse päättää mitä sillä tekee. Eikä tuo sinunkaan ajattelema itsekkyys, niin kovin paha asia ole. Se on vaan oikeasti hyvä kun tietää mitä haluaa, elämä kummasti helpottuu.🤗 Elämme täällä kumminkin hyvin lyhyen aikaa. Eikä sitä pidä tuhlata sellaiseen mitä ei halua. Ihanaa viikkoa sun hiljaiseen mökkiin❤️

Jäi sanomatta, että lähden apinalaumani kanssa risteilylle… Saas nähdä kuinka poikki olen kun palataan kotiin🙈🤣

Jäi sanomatta, että lähden apinalaumani kanssa risteilylle… Saas nähdä kuinka poikki olen kun palataan kotiin🙈🤣

Uhhuh. Eli muksut pallomereen, vanhemmat pullomereen 😂
        Onneksi apinat osaa kyllä myös käyttäytyä, niin ehket ole ihan niin poikki palatessa, saatat jopa yllättyä positiivisesti. Ainakin mä toivon niin 😘

Uhhuh. Eli muksut pallomereen, vanhemmat pullomereen 😂
        Onneksi apinat osaa kyllä myös käyttäytyä, niin ehket ole ihan niin poikki palatessa, saatat jopa yllättyä positiivisesti. Ainakin mä toivon niin 😘

Siis no nyt oli suht helppo reissu vaikka vähän jännitin sitä kun lähdin ainoana aikuisena lasten kanssa reissuun. Aamupalat sujui hyvin, iltapäivän buffetti ei mennyt ihan nappiin, kun nuorin alkoi olemaan jo tosi väsynyt. Onneksi laivalla oli paljon lapsiperheitä, niin kukaan ei katsele niin kieroon sitä touhua.. Tiedätkö kun välillä noi nuoret niin villitsee toinen toistaan🙈🤪 Lapset nautti oli paljon puuhaa ja oli se myös itseni mielestä mukava käydä vähän lomalla vaikka laivalle saa hupenemaan kyllä monenmonta satasta.😬 Kiva muisto kyllä ja uudestaan mennään myös jatkossa.

Joko oot itse lomalla?🤔 lomasuunnitelmia? Mulla lähtee huomenna lapset mökille ja saan viikon verran nauttia omasta ajasta.🤩

Siis no nyt oli suht helppo reissu vaikka vähän jännitin sitä kun lähdin ainoana aikuisena lasten kanssa reissuun. Aamupalat sujui hyvin, iltapäivän buffetti ei mennyt ihan nappiin, kun nuorin alkoi olemaan jo tosi väsynyt. Onneksi laivalla oli paljon lapsiperheitä, niin kukaan ei katsele niin kieroon sitä touhua.. Tiedätkö kun välillä noi nuoret niin villitsee toinen toistaan🙈🤪 Lapset nautti oli paljon puuhaa ja oli se myös itseni mielestä mukava käydä vähän lomalla vaikka laivalle saa hupenemaan kyllä monenmonta satasta.😬 Kiva muisto kyllä ja uudestaan mennään myös jatkossa.

Joko oot itse lomalla?🤔 lomasuunnitelmia? Mulla lähtee huomenna lapset mökille ja saan viikon verran nauttia omasta ajasta.🤩

Katos, mä osuin suht oikeaan ja apinat pysyi enimmäkseen ruodussa, loistavaa! On ne ihan huippuveijareita, vaikka toki osaavat olla ihan apinoitakin toisinaan 😁
        Toi on kyllä kiva kuulla kaikkinensa, etenkin se, että jatkoa seuraa ja se menee ehkä vielä helpommin kun laivakuviot on sitten jo tuttuja juttuja 🤗

Mun lomat alkaa 12.8., jatkuvat sitten varmaan vähän pätkissä kun kaikenlaista projektia on elokuussa alkamassa ja tarvinnee hiukan välillä käydä kattomassa päältä asioita, mutta se ei haittaa, voi oikeastaan jopa olla parempi niin.

Ai että, saat viikon omaa rauhaa ja ehdit ainakin nukkumaan kunnolla. Ja ehkä Pirpanalla piipahtamaan, kosteampaa tyttöjen iltaa? 😁

Katos, mä osuin suht oikeaan ja apinat pysyi enimmäkseen ruodussa, loistavaa! On ne ihan huippuveijareita, vaikka toki osaavat olla ihan apinoitakin toisinaan 😁
        Toi on kyllä kiva kuulla kaikkinensa, etenkin se, että jatkoa seuraa ja se menee ehkä vielä helpommin kun laivakuviot on sitten jo tuttuja juttuja 🤗

Mun lomat alkaa 12.8., jatkuvat sitten varmaan vähän pätkissä kun kaikenlaista projektia on elokuussa alkamassa ja tarvinnee hiukan välillä käydä kattomassa päältä asioita, mutta se ei haittaa, voi oikeastaan jopa olla parempi niin.

Ai että, saat viikon omaa rauhaa ja ehdit ainakin nukkumaan kunnolla. Ja ehkä Pirpanalla piipahtamaan, kosteampaa tyttöjen iltaa? 😁

Ei olla vielä sovittu pirpanan kanssa näkemisestä. Ajatuksena oli kyllä, että pyytäisin sen meille vuorostaan kylään. Saa nähdä onnistuuko just tällä lomalla.. juu nukun pitkään, koirakin lähti mökille, niin saan vaan ihan oleskella..🤗

BTW Saanko lähettää sulle Wa viestiä jokupvä? Niin ja jos myös lukisit sen suht pian, etkä 6kk.kuluttua.😉Olis sellasta asiaa, minkä halaisin sun kuulevan minulta itseltäni…

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Ei olla vielä sovittu pirpanan kanssa näkemisestä. Ajatuksena oli kyllä, että pyytäisin sen meille vuorostaan kylään. Saa nähdä onnistuuko just tällä lomalla.. juu nukun pitkään, koirakin lähti mökille, niin saan vaan ihan oleskella..🤗

BTW Saanko lähettää sulle Wa viestiä jokupvä? Niin ja jos myös lukisit sen suht pian, etkä 6kk.kuluttua.😉Olis sellasta asiaa, minkä halaisin sun kuulevan minulta itseltäni…

Helkkari, oletteko te edes aikuisia?
        Tällaisella palstallako te käytte läpi henkilökohtaisia suhdeasioita?
        Haaveilija on syystäkin haaveilija, tai moni asia siinä viime tapaamisessa on jotenkin jäänyt "ketjujen väliin".
        Eikö sinulla ole jo puhelinnumero, menitte kuitenkin palsta tapaamisiin jne?

Sinkut palsta, se on syystäkin sinut palsta:)

No sehän on hyvä diili, vaihteeksi noin päin. Olen varma, että Pirppis viihtyisi luonasi 🤗

Laita vaan, kyllä mä hereillä olen, vaikken ehkä nopeasti vastaakaan, mutta parissa päivässä kyllä. Useimmiten haluan nukkua yön jos toisenkin yli vastailuja viesteihin. Jos on jollain hätä, niin se sitten soittaa, niin se toimii.

• Anonyymi kirjoitti:

Haaveilija on syystäkin haaveilija, tai moni asia siinä viime tapaamisessa on jotenkin jäänyt "ketjujen väliin".

Kannattaa miettiä sitä, että ikinä et tiedä mitä toisen elämässä on tapahtunut tai tapahtuu parhaillaan, mikä selittää monia asioita joista sinä istut ruudun ääressä leuka rinnuksilla ihmettelemässä ja arvailemassa. Kun et niitä asioita tiedä, menet roiskimaan epämääräisiä sonta-arvauksia palstalle ja annat itsestäsi typerän kuvan. Tai kuten itse asiaa edellä yritit omassa kommentissasi vihjailla, annat itsestäsi todella lapsellisen ja alikehittyneen kuvan.

Joten jatkossa tuijota vähemmän omaa napaa ja sen sijaan mieti. Mieti ainakin kahdesti.

• Anonyymi kirjoitti:

No pahoittelut jos pahoitin mielesi. Olen välillä hyvin tunteellinen jos sille päälle satun. Okei myönnän olen aikamoinen haaveilija, mutta tämä haaveilija osaa myös tehdä haaveistaan totta. Eli jos jatkossa ottaa noin kupoliin, niin jätäkös vaikka kokonaan lukematta juttujani. 🤪

Niin ja tällä palstalla pyörii myös parisuhteessa olevia, ettet ikinä voi tietää ketä seurustelee jne. Tsemppiä sulle vaan omaan sinkkuuteen!

No sehän on hyvä diili, vaihteeksi noin päin. Olen varma, että Pirppis viihtyisi luonasi 🤗

Laita vaan, kyllä mä hereillä olen, vaikken ehkä nopeasti vastaakaan, mutta parissa päivässä kyllä. Useimmiten haluan nukkua yön jos toisenkin yli vastailuja viesteihin. Jos on jollain hätä, niin se sitten soittaa, niin se toimii.

Hyvä tietää että sulle voi myös soittaa🤗 Piti siksi kysellä lupaa tuon viestin lähettämiseen kun emme ole pitkään aikaan viestitelleet niin. Enkä halua missään nimessä tuppautua elämääsi, vaikka useasti mielessä oletkin.

Hyvä tietää että sulle voi myös soittaa🤗 Piti siksi kysellä lupaa tuon viestin lähettämiseen kun emme ole pitkään aikaan viestitelleet niin. Enkä halua missään nimessä tuppautua elämääsi, vaikka useasti mielessä oletkin.

Juu, en mä muumio ole. Tai no en ihan, mutta... Mitä nyt olen erakoitunut ja ihan vapaavalintaisesti, toimii tällä hetkellä hyvin.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Ketku K Ketale kuulolla? Yksimäinen onneton kyselee...💋💋

Juu, en mä muumio ole. Tai no en ihan, mutta... Mitä nyt olen erakoitunut ja ihan vapaavalintaisesti, toimii tällä hetkellä hyvin.

Hyvä että olet tyytyväinen elämään se on tärkeintä🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Ketku K Ketale kuulolla? Yksimäinen onneton kyselee...💋💋

Menet kato pihalle hakkaamaan halkoja. Kyllä sinne ainakin hyttysiä ilmaantuu.😉 et oo siis niin yksin.. 😁 Mites hurisee? 💋

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Menet kato pihalle hakkaamaan halkoja. Kyllä sinne ainakin hyttysiä ilmaantuu.😉 et oo siis niin yksin.. 😁 Mites hurisee? 💋

Kiitos kysymästä, työn ääressä! Mä oon niin v...n ahkera! Eli köyhä....😍

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kysymästä, työn ääressä! Mä oon niin v...n ahkera! Eli köyhä....😍

Oon ihan sekaisin päivistä. Muistin et nyt on sunnuntai.. Meinasin kysellä makseletko itsellesi sunnuntai korvauksia🙈🤣

Hyvä että olet tyytyväinen elämään se on tärkeintä🤗

No en ole tyytyväinen elämääni ja se on syy tai osasyy erakoitumiselle, pitää löytää uusi suunta. Eihän tässä toki huonosti mene, mutta en ole tyytyväinen ja syy löytyy peilistä, joten parasta keskittyä nyt itseensä, kun siihen kerran on mahdollisuus.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Oon ihan sekaisin päivistä. Muistin et nyt on sunnuntai.. Meinasin kysellä makseletko itsellesi sunnuntai korvauksia🙈🤣

Meneehän sitä ny pieni pää pyörälle kun saa seurustella boomerin kanssa!!!🤣🤣🤣
        Tosta kun otat sarkasmin ja itseivan pois, ei paljon tähteeks jää...
        Mitähän ketale on lomalla touhunnu??
        Olin mä pe-la tavallaan lomalla....🥳
        Mitä h.....n su-lisiä....mähän oon yrittäjä, orjasta seuraava, alaspäin!!🤣🤣💋💋💋
        Pusuttais, niikus näät....

No en ole tyytyväinen elämääni ja se on syy tai osasyy erakoitumiselle, pitää löytää uusi suunta. Eihän tässä toki huonosti mene, mutta en ole tyytyväinen ja syy löytyy peilistä, joten parasta keskittyä nyt itseensä, kun siihen kerran on mahdollisuus.

Kunhan muistat ettet jää yksin miettimään asioita. Oon täällä tai missä vaan muualla kuuntelemassa, sun ei pitäisi liian kauan olla erakkona, ei tee sulle hyvää… Muista myös että sulla on lähelläsi välittäviä aikuisia.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kunhan muistat ettet jää yksin miettimään asioita. Oon täällä tai missä vaan muualla kuuntelemassa, sun ei pitäisi liian kauan olla erakkona, ei tee sulle hyvää… Muista myös että sulla on lähelläsi välittäviä aikuisia.

Kävikkönä jo nukkumaan, kanalja...💋

No mulla on se tapa, että ratkon asiat ittekseni ja se selittääkin paljon. Toki voin höpötellä, ei siitä ole ainakaan haittaa, mutta hiukan turha rasittaa muita omilla murheillaan. Ja voi olla, että ihan kaikki ei kovin hyvällä niitä murheita ottaisikaan, niin sitä suuremmalla syyllä jättää asiat ittelleen.

Nää nyt on näitä, tulee ja menee. Kiitos että olet tarjolla korvaksi, sitä arvostan vaikken ikinä tilannetta hyödyntäisikään ❤️

• Anonyymi

Mitä sillä tekisin? Villasukkia saa kaupasta.

• Anonyymi

Yhden tumman naapurista jolla on kaikki oikeissa kohdin ja aika napakka lyyli

• Anonyymi

Nuoruuden rakkauteni. Oli kuin vaalea enkeli. Kaukana nykyisestä muijasta. Mutta en raski jättää muijaani kaikkien riitaisten vuosiemmekaan jälkeen.

• Anonyymi

Aloittaja unelmoi Eija Vilpas

• Anonyymi

Jos saisin valita kaikista maailman naisista...Hmm.
      Kyllä tuo nykyinen nainen tasapainoisuudessaan olisi edelleen se paras.

AV

• Anonyymi

Hienoa että palasit naiseen jonka kanssa olet elänyt ja hän on kasvanut sinun ehdoillasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että palasit naiseen jonka kanssa olet elänyt ja hän on kasvanut sinun ehdoillasi.

Puoliksi totta. Molemmat ovat kasvaneet elämään toistensa ehdoilla, jos niitä ehtoja edes on. On olemassa vain tuntemus ja tottumus siihen, mitä ihmiset ovat olleet, ja tulevat olemaan.

AV

• Lagertha. Kysyttiin kenet vaan. Fiktio nainen on helpompi, kun oikea. 😂

• No oikeasti laitoin tuon, kun eipä mulla ole ketään mielessä jonka nyt ehdoin tahdoin tahtoisin. Ei ketään. Ihmissuhteet on niin monisyisiä ja monitahoisia, monen tekijän summa ettei siinä pelkkä ihastuminenkaan riitä pohjaksi.

Jotenkin kun nykyään älyän asioita laajemmin, en ole niin herkkä haaveilemaankaan utopistisia tai ylipäänsäkkään mitään. Meen askel kerrallaan asia kun asia, mitä siinä matkan edetessä eteen tulee, katellaan sitten järjestyksessä tai kurkataan polun päähän, jos nähdään. Mutten mä jaksa hasveilla kestään ihmisistä. Se on niin turhaa ja epärealistista, kuluttavaa.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

No oikeasti laitoin tuon, kun eipä mulla ole ketään mielessä jonka nyt ehdoin tahdoin tahtoisin. Ei ketään. Ihmissuhteet on niin monisyisiä ja monitahoisia, monen tekijän summa ettei siinä pelkkä ihastuminenkaan riitä pohjaksi.

Jotenkin kun nykyään älyän asioita laajemmin, en ole niin herkkä haaveilemaankaan utopistisia tai ylipäänsäkkään mitään. Meen askel kerrallaan asia kun asia, mitä siinä matkan edetessä eteen tulee, katellaan sitten järjestyksessä tai kurkataan polun päähän, jos nähdään. Mutten mä jaksa hasveilla kestään ihmisistä. Se on niin turhaa ja epärealistista, kuluttavaa.

Unohdit Lilliksen.

• Anonyymi kirjoitti:

Unohdit Lilliksen.

En unohtanut, en vaan usko ja näe meitä parina. Hänellä oli jokin muu tarkoitus piipahtaa mun elämäni kautta. Avata mun silmiä jollekin sisälläni. Ja avasi myös.

Varmasti on ihana ihminen ja nainen, en sitä epäile hetkeäkään. Kaunis päältä ja kaunis sisimmältään, hän on kuitenkin jonkun toisen elämään tarkoitettu rakastetuksi, kumppaniksi.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

En unohtanut, en vaan usko ja näe meitä parina. Hänellä oli jokin muu tarkoitus piipahtaa mun elämäni kautta. Avata mun silmiä jollekin sisälläni. Ja avasi myös.

Varmasti on ihana ihminen ja nainen, en sitä epäile hetkeäkään. Kaunis päältä ja kaunis sisimmältään, hän on kuitenkin jonkun toisen elämään tarkoitettu rakastetuksi, kumppaniksi.

Jiimen joutui friendzonelle kauan sitten.

• Anonyymi kirjoitti:

Jiimen joutui friendzonelle kauan sitten.

Se jos niin on heidän välinen asia, ei minun ei muiden. Mulla on kuitenkin vahva tunne, että hänellä on kumppani, mies ja elämä hänen kanssaan ihan mallillaan. Ja niin toivottavasti onkin. Ettei se ole vaan mun tunne.

• EivorCreed kirjoitti:

Se jos niin on heidän välinen asia, ei minun ei muiden. Mulla on kuitenkin vahva tunne, että hänellä on kumppani, mies ja elämä hänen kanssaan ihan mallillaan. Ja niin toivottavasti onkin. Ettei se ole vaan mun tunne.

Ei pelkkää juhlaa koko ajan, sekin on mun tunne mutta hyvä kuitenkin olla.

• Anonyymi

Erään I-naisen...
      Aina vain ja joka ikinen kerta.
      Nää tunteet ei vaan mee pois. :(

• Oi voi. 🙁💔🤗

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Oi voi. 🙁💔🤗

Vahingonilo parasta iloa sulle?

• Anonyymi kirjoitti:

Vahingonilo parasta iloa sulle?

Ei, väärä tulkinta.

• Unettomuus vaivaa just, kyllä varmaan jonkin sortin nannya nyt tähän hätään kaivattaisiin, imettävää? Lämmin maito kuulemma auttaa nukahtamaan😁

• Ai et sellasta...
        Harmi mulla ei kyl tota tissimaitoa tuu
        joten ei voi tulla tyrkylle..

Olispa joku unikaveri edes...
        Muukin kaveri kelpais tuhisemaan...

🤗😴🤭

Ai et sellasta...
        Harmi mulla ei kyl tota tissimaitoa tuu
        joten ei voi tulla tyrkylle..

Olispa joku unikaveri edes...
        Muukin kaveri kelpais tuhisemaan...

🤗😴🤭

Noh, näitä sattuu aina silloin tällöin, mieli lähtee laukalle eikä kysy lupaa siihen.
        Ei onneksi kovin usein viime aikoina.
        No ellei maitoa niin kyllähän ne tietysti aina pehmikkeestä käyvät 😋

• Anonyymi

Sen mukavan ja söpön entisen esihenkilön. Ei hän täydellinen ollut, mutta minua ehjempi.

Sitäpaitsi osasi leipoa pullaa. Osasi toki Katja-vainaakin. Mutta nekrofilia ei ole mun juttu.

>simiti<

>simiti<

• Anonyymi

Ominaisuudet, tässä järjestyksessä:
      - rikas
      - hyväluonteinen
      - nuorehko ja hyvin huollettu

Kuka täyttää tälläiset kriteerit, ei kukaan.
      Jos nainen on rikas, on rikkaus yleensä peritty, rikkaus yleensä tuo myös ylpeyden ja ennakkoluulon jotka eivät kuulu hyvään luonteeseen.

Eli koska olen ATM, on ainoa mahdollisuus naiseen rikas sellainen, mutta huonoluonteisuus pahempi seikka kuin köyhyys. No chance.

Ja mitä tekisi hyväluonteisella, nuorehkolla ja hyvin huolletulla naisella ilman rahaa. Kyllä tämä yhteiskunta on tehty ainoastaan rahaa varten, ja se näkyy yh:na joiden lapsilla on monta sisarpuolta samalla YTM isällä varustettuna.

Yhteiskunta tekee valintansa, varmasti lapsista tulee parempia kun on menestyvä isä. Mutta onko YTM:ien veto hiipunut Suomen naisten keskuudessa kun syntyvyys ennätysalhaalla. Kummallista, ei selittävää tekijää.

• Anonyymi

No jopas oli avautuminen. Ei ytmit mihinkään ole kadonneet, eikä naiset vieläkään ole ehkäisemättömiä. Kukaan ei kuitenkaan luota tulevaisuuteen ja tämän kauhukabinetin kykyyn huolehtia kansalaisistaan.

Äärioikeisto kokkaripersut jopa toverin junttijohdolla puhuvat sodasta ja lietsovat sotaa. Sekopää toveri voisi tappaa itsensä, niin olisi yksi hullu vähemmän.

Kokoperse johtomme on tuhon ja velkaantumisen tie kehitysmaaksi. Köyhimmät kuolee nälkään ja lapsiprostituutio nousee kukoistukseen äärioikeisto hallituksemme ansiosta. Velkaakin ottavat täysillä, kuten 96% nykyisestäkin velasta.

Juntit ja aivopestyt vajakit silti kiljuvat vasemmiston pahuutta, vaikka oikeisto paskat ovat kaiken pahan alku ja juuri. Onnea ex työkkärille, olet idiotismillasi saanut koko maan kaaokseen ja kansainväliset suhteet paskaksi. Kukaan ei halua investoida natsisuomeen.

>simiti<

• Anonyymi

Jonkun Andromedan galaksista. Tai ehkä vihreän orjattaren Orionista.

• Anonyymi

Ällös huolehdi. Andromeda törmää meidän linnunrataan piakkoin. Jopa muutaman miljardin vuoden kuluessa.

Sitten löydämme kivoja alien tyttöjä, sekä lisäännymme uskomattoman nautinnollisesti.

>simiti<

• Anonyymi

You see I came from afar to the place where we are
        Searching for a star I might never find
        And I will never be like you (I'm a beautiful alien)

Darude feat. AI AM - Beautiful Alien
        https://www.youtube.com/watch?v=fUy2lKEfWr8

• Anonyymi

WOW (EI sepeli).

Näin perjantaina uskomattomankauniin naisen siis hassussa tilanteessa päädyin tuijottamaan hetkeksi siis aivan läheltä suoraan naamaan, mutta sillä oli mustat lasit päässä.

Luultavasti joku uusi asukas täälläpäin, liikkui yksin polkupyörälllä, eli tulen näkemään jatkossakin.

• Olen sanonut Pirpanalle että sinä aikana kun olemme tapailusuhteessa en pane ketään muuta, eli en nyt ottaisi ketään

• Saat sie toki ottaa kenet haluat. Minä ihte ihan vapaaehtoisesti valitsen sinut.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Saat sie toki ottaa kenet haluat. Minä ihte ihan vapaaehtoisesti valitsen sinut.

Kyllä tuo on niin rakkautta teiltä molemmilta❤️ Ei silloin edes tule mieleen ketkään muut…😘

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kyllä tuo on niin rakkautta teiltä molemmilta❤️ Ei silloin edes tule mieleen ketkään muut…😘

Ihana palstahahmosuhde <3

No noinhan se on. Ollaan jo vanha pariskunta.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Saat sie toki ottaa kenet haluat. Minä ihte ihan vapaaehtoisesti valitsen sinut.

Perinteinen kakkosvalintahan minulla on ollut parikymppinen pituushyppääjä :D

• pujotteIija kirjoitti:

Perinteinen kakkosvalintahan minulla on ollut parikymppinen pituushyppääjä :D

No se kyllä sopisi sinulle paremmin kuin viisikymppinen kääpiö. :D

• Anonyymi

Ottaisin naapurin musliminaisen, joka peittää itsensä ja vaikuttaa hyvin ahkeralta sekä kuuliaiselta miestään kohtaan.

• JeroP

Sellasen joka on saavuttanut jälkimateriaalisen tilan tai ainakin pyrkii siihen. Tietenkin vaatteet pitää olla puhtaat ja ehjät, mutta muutoin pitää päästä tosta kulutushysteriasta eroon.

• Anonyymi

Voiko ottaa 2 menisi mukavammaksi, 2 rakastajaaq ja 56 jalkaqvaimoa, kuin jokaise3lla Saudillakin on :D

Oikeasti niin voisin ottaa 2 kaveruksia kun ovat.

hmmmmm... kun tuo Whitesnake )David Coverdale, Glenn Tipton) - englantilainen bandido yuli mireleen myrskyn tuomana niin kappale... olikohan slow and easy... superstitious woman...

https://www.youtube.com/watch?v=NDRQeR3aJ3U

• Vaimo menee joka ilta sänkyyn "Nukkumattia odottamaan".

Katsoin netistä, löytyykö maailmalta joku Helinäkeiju-tyyppinen nukuttaja miehiseen makuun.

Ei löytynyt 😕

• Pornosivuiltakaan ei löytynyt seksiasuista anestesialääkäriä, joka hellästi nukuttaisi minut.

Pitäisikö tässä jotain lampaita laskea?

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Pornosivuiltakaan ei löytynyt seksiasuista anestesialääkäriä, joka hellästi nukuttaisi minut.

Pitäisikö tässä jotain lampaita laskea?

Kannattais hakea apua.

• Anonyymi

jos saisin Kenet Vain niin ottaisin Miten Vain

• Anonyymi

Annan tahtoisin, koska nimeni on Otto

Anna&Otto

• Ottaisin sen kehen rakastun, koska kellä muulla sitä mitään tekisi, paitsi käyttäisi vaan hyväkseen?

• No jospa nyt tungen lusikkani tähän soppaan:

Olen siis itse 57 ja tämä ihana ilmestys 30....

https://m.famousfix.com/post/ava-max-monot-womenswear-ss-2023-show-in-paris-115270305

Arvaan, että kohta joku avautuu "ei minkään näköinen" tms. mutta MINUN SILMISSÄNI hän on juuri sellainen "Unelmien kuningatar"..... :).

Anteeksi, olen ihan oikeasti tätä mieltä - mutta hyvin tietoinen realiteeteista.
      Pidän silti tuosta naisesta, ulkomuotonsa viehättää minua valtavasti :).

Tämä siis vastauksena aloitukseen - "Kenet ottaisitte?".

Ottaisin Hänet ja eläisin onnellisena aikojen loppuun asti :).

• Anonyymi

Minä haluaisin Jameksen, joka hoitaisi ikäviä käytännön asioita.
      Sit kulttuurimiesministerin, matkailumiesministerin, liikuntamiesministerin ja ravitsemusmiesministerin.
      Nämähän eivät olisi mitään ennen tai nykyisin ministereinä olleita.
      Minä nimittäisin nämä ja löisin saman tein ritareiksi ja antaisin valkoiset ruusut.
      Mitä sitä yhtä? Kysymyksen kun voisi esittää monikossa.
      Vilma
      Tosin näin muutama yö sitten unta miehestä, jolla oli vaaleat taipuisat hiukset ja kauniit siniset silmät, jotka laajenivat, kun hän näki mut. Hän tuli huulet tötteröllään, antoi pusun ja ehdotti, että huomen aamuyöstä mennään kalaan. Mitähän tämä sit tietää

• Anonyymi

Jos tylsistyttää ja asuu pikkkuhökk3li-kylässä, 4-henkilän metropolissa.

Move to the city. Näet aina uusia jaq arvaamatttomiaq olioita.

Maanalainen junaratakin kannattaa aina rakentaa 4-henkilön METROPOLI-kylälle, saahan nimen että on metropoli, kuin New Yor4k City.

• Eipä ole ketään kiikarissa tällä hetkellä.

Mutta semmoinen kiva, mukava ja rauhallinen. Kotihiirimäinen, luonnosta ja eläimistä pitävä. Tietokonepelien ja kirjojen äärellä viihtyvä naispuolinen ihminen olisi tervetullut elämään.

• Anonyymi

Kaisa Mäkäräisen.

• Anonyymi

Jonkun kunnollisen ja rehellisen.

• Anonyymi

HAUTAUDU JOO MOLOKIN KITAAN

• Anonyymi

Kiira Korpi Ottaisin Vaimoksi

• Anonyymi

Pimppini on kaunein maailmassa... Nainen joka sitä kantaa on kaunein jota tiedän...Alkuräjähdys mitä en olen kenenkään Naisen kohdalla kokenut. Kauneus ja temperamentti lyö minua todella korville...Hän on todella kissa ja sihisee kovaa....Mutta kun rummutetaan Hän on täyttä rautaa...Huutaa ja vikisee ja anelee ethän lopeta....Rakastan Sinua

• Anonyymi

Tule jo Rakas uuteen elämään!

• Anonyymi

Annen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3459
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2960
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      227
      1864
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      65
      1822
    5. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1788
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      67
      1563
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      90
      1336
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1272
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      329
      1191
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1072
    Aihe