Jäisikö mikään harmittamaan? Minua jäisi. Jospa kuitenkin olisin poiminut yhden kupillisen enemmän mustikoita..
>simiti<
Jos maailma loppuisi tänään?
30
258
Vastaukset
- Anonyymi
ympäeristölle ystävällinen sähkölaite, eli samaan aikaan pitää polkea sähköä tv:llekin reaaliaikaisesti jos katselee vaikka Salattuja Eläimiä...
Ja puhelimellakin soittaa, samaan aikaan pitää polkea sillw sähköä, ja jos partaa ajaa niin polkea partakoneellekin sqamalla sähköä
Olikohan Imatran vesiv oimalan juttu joku missä pystyi kokweilwemaan paljonko pystyt tuottamaan sähköä polkemalla tai mini-Suomi jossain oli laire No ei, sehän loppuisi kaikilta muiltakin, silloin on turha harmitella kenenkään ikävääkään tms.
- Anonyymi
Ei mua haittaisi. Tosin olisi kiva olla rakkaittensa kanssa viimeiset hetket😟
Mutta kun sitäkään ei saa itse valita eikä toisia kahlita- Anonyymi
Tämä oli aika hellyyttävä toivomus yksinkertaisuudessaan, mutta karuudessaan. Kaikkea hyvää sinulle silti:)🌻
🐾
Harmittais varmaan ne samat asiat mitkä kuolinvuoteellakin, eli asiat joita ei tullut tehtyä, eikä koettua.
- Anonyymi
Miettinyt samaa. Miksi siis pitää kynttilää vakan alla piilossa. Jakaa vaan kunnolla kun on vielä mitä jakaa. Elämään tänne on tultu.
Anonyymi kirjoitti:
Miettinyt samaa. Miksi siis pitää kynttilää vakan alla piilossa. Jakaa vaan kunnolla kun on vielä mitä jakaa. Elämään tänne on tultu.
Joku silti rajoittaa ja puuttuu uskallusta.
mustasusi kirjoitti:
Joku silti rajoittaa ja puuttuu uskallusta.
Eikä halua nolata itseään...
- Anonyymi
Hyvä kommtti terveisin....
Philips Von Braun aka Thunderlord.
oho.. kaljapurkki jäänyt juomatta unohtunut olvi... - Anonyymi
Kyllä täytyis siivota koti siihen kuntoon että kehtaa jättää sen eli puhtaat lakanat ja ikkunoiden pesu ja pyykkien pesu ja pesis myös lattiat ja matot ym
- Anonyymi
monissa elokuvissakin näkyy tuollainen-zippo-sytytin... niin pesin omani ja uudet puuvillat sisään ja tulisydän... niin ikuisesti kestäviä, ainoa asia mitä tarvitsisi nee kipinäkivet, muuta ei oikeasti tarvitse niit5ä on paljon he3w
- Anonyymi
maailma on ympyrä kuin maapallo on pallo.... joitain kymmeniä vuosia sitten olen nyt samassa paikassa kuin lähtöeuusussaa kuin monopoli-pelissä lähtöeuudussa puoliisi-putkankin kauttaq... lähtöpisteessä...
kaupunkia kiertänyt... - Anonyymi
No empä tiiä enemmän anaaliseksiä varmaan, ehkä siinä on joku juttu mitä en tajuu
Mustikoista puheen ollen ja liittyy tähän elämiseen ja elämättä jättämiseen. Kun kävin yhen toisen alatasonmiehen kanssa lenkillä. Niin mä koitin sanoo sille, että venaa nyt vähän, kun oli molemmin puolin pururataa mustikoita ja metsämansikoita, ei se huomannu mitään. Ja mä oisin ymmärtäny jos johonkin maratoniin, mutta ei kun muuten vaan. Kuitenkin valittelee koko ajan, kun ei naista löydy, mutta voi hyvin liittyä siihen, kun ei malta pysähtyä eikä katsella ympäristöön. Vaikka eihän munkaan metodilla löytyny. Mutta on mulla kuitenkin tuhat kertainen mahdollisuus, kun yks ravaa aina tollasta vauhtia ympärilleen katsomatta. Vaikka niinkuin tossa toisessa ketjussa sanoitte, tuhat kertaa nolla on nolla. Mutta matematiikka on mielenkiintoista.
Ehkä jäisi harmittamaan se, että olen vasta puolessa välissä elettyä elämää.
Toisaalta, olisi hieno tapa lähteä. Jos maailma loppuu yhdessä päivässä, on sen oltava jotakin mullistavaa. Asteroidi? Auringon räjähdys? Kuu tippuu? Voisi olla aika näyttävä tapahtuma. Avaisin retkituolin takapihalle tapahtuman suuntaan. Nostaisin jalat pöydälle ja katselisin meininkiä. Ehkä lopuksi nostaisin keskarin pystyyn haistattaakseni paskat kaikelle.- Anonyymi
Olet kuin Unrouxhable kuin minä ehkä jos jonkin maailman suureimman valkoisia ihmisiä suojelevan järjestön erikoissuojellussa kkk.. hwh
No jos puoliltaöin loppuu, niin käy. Mutta nautintoaineet vois kyllä keretä nauttimaan ensin. 😄
- Anonyymi
hauskan näköinen juttu joku teinityttö kipittää innoissaan joku paketti tullutr pootista... toivoin että joku kosketinsoitin-juttu jolla tehdä omia ääniä ja säveltää pie3niäkin huviksi, e3i tieystikään professional laatua, mutta pieniä ääniä..
- Anonyymi
Olisin tietysti vain harmissani, että se nyt näin loppui. En tietenkään edes keksisi, mitä olisi pitänyt ehtiä tehdä:c
🐾 - Anonyymi
Jokainen kerkeää eläessään tehdä kait tilanteidensa mukaan ja mitä kykenee.
Eiköhän lopuksi anneta niin hyvät rohdot, ettei tarvitse vaipua itsesääliin.
Olen itse ollut vieressä ja se lohduton suru itsellä siinä, mitä ei voi näyttää, sitä ei voi selittää. Olla tukena toiselle lähdön hetkellä.
Vilma - Anonyymi
Jäisi harmittamaan etten saanut kokea aitoa rakkautta. Toisaalta, taivaan kodissa sitten, mutta se voi olla kokemuksena eri kuin täällä maan päällä.
Harva sitä kuitenkaan saa kokea. Pääasiassa tää kuitenkin on työtä. Siitä pitää repiä se elämän tarkoitus, vaikka se haastavalta saattaa tuntua.
Cambridge Audion vahvistin on kuuluisa soundistaan
Koskaan en ole sitä kuullut ja tämä harmittaa ihan joka päivä.
Maailmanlopun päivänä kaupoissa on varmaan mahtavia tarjouksia.
Jos sitten sellaisen ostaisi.- Anonyymi
Olin just vaarallisessa leikkauksessa. Tein ennen sitä viimeisinä päivinä kaikkea "kiellettyä". Söin 4 jäätelöä putkeen, pelasin rahapelejä. En ole koskaan tuntenut niin paljon eläväni. Olin ihmeen tyyni, vaikka pelkään kuolemaa. Jollain tavalla olin jo valmis lähtemään. On pitkään ollut sellainen olo, että kaikki on jo nähty ja tehty.
- Anonyymi
Minua ainaskin jäisi harmittamanaan niin suakkelisti etten ole saannut sexiä, juonnut viinaa, puksitellut äitiäni, impannut tolua, saanut sexiä, tunnustanut ihastustani ihanaan naiseen, saanut sexiä, juonnut viinaa, käyttänyt taiteellisesti tajuntaani laajentavia narkootisia huumeita, saanut sexiä, kasvattanut puutarhassani vieläkin enemmän tomaatteja sekä paprikoita kuin mitä olen kasvattanut, saanut sexiä, lukenut niitä kaikkia kirjoja mitä minulla on, saanut sexiä, käyttänyt niitä kaikkia suitsukkeita mitä edesmennyt isoäitini antoi minulle perinnöksi.
- Anonyymi
Miks noin pihi? Vaikka olisit työtön, saat kyllä ajan myötä 50e säästettyä, mitä seksi halvimmillaan maksaa. Elämätön elämä on ihan oma valintasi.
- Anonyymi
Henkilökohtaisesti kaikki tärkeä on jo koettu, harmittaisi ihmisten puolesta jotka eivät olisi vielä kokeneet.
AV - Anonyymi
juuri äakw2n iaki aLm EOAQLLa lujaaq lähiaströllw3 r5hunsqw2ea4eusk...
https://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM
hireveä pamaus... - Anonyymi
Jää katiskat järveen.
Eikö saisi kuitenkin yhden jatkopäivän? - Anonyymi
todella kova salamn isku-pamaus... oikein aiaällw cälährää valko5 kuin rt5äyaillä päällä kun iaki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787