Millä osoitat kiinnostuksen?

Anonyymi-ap

Mitä vihjeitä annat tai miten toimit, jos olet kiinnostunut jostakin henkilöstä ja haluat osoittaa, että olet kiinnostunut?

121

1116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mites itse? Mulle kiinnostuksen osoittaminen on aina sitä, että otan kontaktia, tavalla tai toisella. Teen tuttavuutta. Kiinnostuksen aste voi muuttua tutuksi tullessa suuntaan tai toiseen.

• Ja kiinnostustakin on monenlaista, minulle aina ensin kaveruutta, josta voi syventyä muuksi, jos edellytyksiä on. Ei ikinä toisinpäin.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Ja kiinnostustakin on monenlaista, minulle aina ensin kaveruutta, josta voi syventyä muuksi, jos edellytyksiä on. Ei ikinä toisinpäin.

Yrität kumminkin ekana hiplata hanuria.

• Anonyymi kirjoitti:

En yleensä katselle muusikoita. Harmonikka ei muutenkaan kuulu lempi soittimiin.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Ja kiinnostustakin on monenlaista, minulle aina ensin kaveruutta, josta voi syventyä muuksi, jos edellytyksiä on. Ei ikinä toisinpäin.

Täällä Suhteet/Sinkut -palstalla kyseessä tietenkin on seksuaalinen kiinnostus, ja mieltä polttelee tarve joka kohdistuu joko yhden yön sekkailuun, tai lyhytaikaiseen hurvitteluun, taikka pitkäaikaiseen parisuhteeseen.

-
        Love is loaned. It isn’t permanently gifted. We all want more than to not get divorced or not break up. - James Sexton, ESQ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä Suhteet/Sinkut -palstalla kyseessä tietenkin on seksuaalinen kiinnostus, ja mieltä polttelee tarve joka kohdistuu joko yhden yön sekkailuun, tai lyhytaikaiseen hurvitteluun, taikka pitkäaikaiseen parisuhteeseen.

-
        Love is loaned. It isn’t permanently gifted. We all want more than to not get divorced or not break up. - James Sexton, ESQ.

"Täällä Suhteet/Sinkut -palstalla kyseessä tietenkin on seksuaalinen kiinnostus"

Pakko kysäistä, että miksi olisi? Oletatko, että sinkuilla ei ole koskaan muunlaista kiinnostusta? Vai oletatko, että tälle sivustolle tullaan vain tuossa mielessä? Eikö tämä nyt ylipäänsä ole aika hiivatin huono paikka tuollaiselle? Olettaisin jonkun deittisivuston toimivan paremmin.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

En yleensä katselle muusikoita. Harmonikka ei muutenkaan kuulu lempi soittimiin.

Oh lord and trolliätmi testing me in these difficult times just hold it

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He pelkäävät sellaisesta rapsahtavaa noin kolmen ja puolen vuoden linnareissua nykyään liikaa, vankilat on pullollaan näitä kähmijöitä ja imelyyksien lässyttäjiä, etkö ole kuullut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oh lord and trolliätmi testing me in these difficult times just hold it

Ei se ole ätmi, vaan perheenäiti sönkkö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Täällä Suhteet/Sinkut -palstalla kyseessä tietenkin on seksuaalinen kiinnostus"

Pakko kysäistä, että miksi olisi? Oletatko, että sinkuilla ei ole koskaan muunlaista kiinnostusta? Vai oletatko, että tälle sivustolle tullaan vain tuossa mielessä? Eikö tämä nyt ylipäänsä ole aika hiivatin huono paikka tuollaiselle? Olettaisin jonkun deittisivuston toimivan paremmin.

Aivan, varmasti ap:n mielessä olikin kiinnostus postimerkkien keräilemiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

-

Jaa, ei mulla ole missään, täälläkään. Jollain voi toki olla seksi mielessä jatkuvasti, mulla ei ole nykyään enää ollenkaan. Unohtunu koko skene.

• Anonyymi

Katson silniin

• Anonyymi

Menen henkilön eteen seisomaan ja kajautan kuuluvalla äänellä että ”mä pokaan sut!”

• Anonyymi

Kaljapersut ryöhäävät jotta sä oot mun sillä mä tykkään että sä oot mulle sopivan nössykkä naisihminen jotta kykenet ruokkimaan mun lapseni.

• Anonyymi

Mä kajautan takas, ettet voi pokata, kun mä jo pokasin sut :)

• Anonyymi

Ehdotan tapaamista.

🦄

• Anonyymi

Kokoomuksen puoluetoimistolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomuksen puoluetoimistolla?

Olen suhteessa, joten kaikki ehdotuksesi jäävät hypoteettisiksi.

Aika rohkea ehdotus sinulta. Jos joku jotain puoluetoimistoa minulle ehdottaisi, pyytäisin etukäteen esityslistaa. 🤔 Kaikki muut puoluetoimistot kävisivät paitsi kristillisdemokraatit tai perussuomalaiset.

🦄

• Anonyymi

Minä hyväksyn tapaamisehdoituksesi ja sopisiko jotta tapaamme tuolla hirtetynmiehen hakkuuaukion ainoalla jäljelle jäänneelle paskalinnunpesäpuun rungon äärelle ? Kyllä minä maksan sekä taximatkat että abortit jottei sun siittä asiasta huolta tartte turhanpäiten kantaa sillä olenhan ehtä Persu ollen voilla paistettu sekä viinalla marinoitu.

Niin jotta milloinka on sitten tarkoitus sopia tämä tapaaminen jonka itse ehdoitit ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä hyväksyn tapaamisehdoituksesi ja sopisiko jotta tapaamme tuolla hirtetynmiehen hakkuuaukion ainoalla jäljelle jäänneelle paskalinnunpesäpuun rungon äärelle ? Kyllä minä maksan sekä taximatkat että abortit jottei sun siittä asiasta huolta tartte turhanpäiten kantaa sillä olenhan ehtä Persu ollen voilla paistettu sekä viinalla marinoitu.

Niin jotta milloinka on sitten tarkoitus sopia tämä tapaaminen jonka itse ehdoitit ?

Mitä hyvää sinä voisit tuoda toisen ihmisen elämään? Tuon viestin perusteella et yhtään mitään.

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Olen suhteessa, joten kaikki ehdotuksesi jäävät hypoteettisiksi.

Aika rohkea ehdotus sinulta. Jos joku jotain puoluetoimistoa minulle ehdottaisi, pyytäisin etukäteen esityslistaa. 🤔 Kaikki muut puoluetoimistot kävisivät paitsi kristillisdemokraatit tai perussuomalaiset.

🦄

Suomen järkipuolueen puheenjohtajana ilmoitan, että esityslistalla on kokousviinerien monikulttuuristaminen, sillä kampaviineri on aivan liian kapea näkemys leivonnaisten laajaan maailmaan.
        Tarkoituksena on aluksi koota työryhmä ratkoman kokousleivonnaisten tasapuolista valintaa ja tyyppiensä edustavuuden varmistamista. Kon kolmen vuoden ahkeran ja intensiivisen valintaprosessin jälkeen on saatu demokraattinen ehdotus alustavasta leivonnaisluettolosta, perustetaan leivonnaisvaltuutettujen osasto, jonka jäsenet karsivat leivonnaisia tai lisäävät listalle harkintansa mukaan uusia vaihtoehtoja. Kahden vuoden jälkeen alustava lopullinen lista tuodaan puolueen liittokokoukseen ja sen jatkokäytöstä päätetään sitovassa jäsenäänestyksessä. Mahdollisesti lista palaa takaisin ensimmäiseen asteeseen ja koko prosessi käydään uudelleen läpi, mutta jos lista hyväksytään, niin sen sisältä valitaan kuhunkin tulevaan kokoukseen viisi eri leivonnaista, tai useampia, jos erillisessä äänestyksessä niin päätetään, mutta kuitenkin niin, ettei seuraavissa kokouksissa ole samaa leivonnaisvalikoimaa.
        Kokousleivonnaislista on tarkoitus laatia kerralla kymmeneksi vuodeksi ja sinä aikana kokouksia on runsaasti, joten leivonnaislistan läpikäynnissä kuluu todennäköisesti runsaasti aikaa, eikä varmaankaan asiaa kyetä hoitamaan yhden liittokokousviikon kuluessa, joten sitä käsitellään vielä runsaasti tulevina vuosina.

Puolueemme etsii nyt innokasta puoluesihteeriä pitämään tämä prosessi järjestyksessä ja varsinkin tässä tiukassa aikataulussa.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Suomen järkipuolueen puheenjohtajana ilmoitan, että esityslistalla on kokousviinerien monikulttuuristaminen, sillä kampaviineri on aivan liian kapea näkemys leivonnaisten laajaan maailmaan.
        Tarkoituksena on aluksi koota työryhmä ratkoman kokousleivonnaisten tasapuolista valintaa ja tyyppiensä edustavuuden varmistamista. Kon kolmen vuoden ahkeran ja intensiivisen valintaprosessin jälkeen on saatu demokraattinen ehdotus alustavasta leivonnaisluettolosta, perustetaan leivonnaisvaltuutettujen osasto, jonka jäsenet karsivat leivonnaisia tai lisäävät listalle harkintansa mukaan uusia vaihtoehtoja. Kahden vuoden jälkeen alustava lopullinen lista tuodaan puolueen liittokokoukseen ja sen jatkokäytöstä päätetään sitovassa jäsenäänestyksessä. Mahdollisesti lista palaa takaisin ensimmäiseen asteeseen ja koko prosessi käydään uudelleen läpi, mutta jos lista hyväksytään, niin sen sisältä valitaan kuhunkin tulevaan kokoukseen viisi eri leivonnaista, tai useampia, jos erillisessä äänestyksessä niin päätetään, mutta kuitenkin niin, ettei seuraavissa kokouksissa ole samaa leivonnaisvalikoimaa.
        Kokousleivonnaislista on tarkoitus laatia kerralla kymmeneksi vuodeksi ja sinä aikana kokouksia on runsaasti, joten leivonnaislistan läpikäynnissä kuluu todennäköisesti runsaasti aikaa, eikä varmaankaan asiaa kyetä hoitamaan yhden liittokokousviikon kuluessa, joten sitä käsitellään vielä runsaasti tulevina vuosina.

Puolueemme etsii nyt innokasta puoluesihteeriä pitämään tämä prosessi järjestyksessä ja varsinkin tässä tiukassa aikataulussa.

Tämä eskaloitui nopeasti. 🤔

🦄

• Kaipa se on sellasta katselua. Ei sitä minusta varmaankana mitenkään huomaa edes... En ainakaan juttelemaan osaa mennä. Vaikeaa on.

• Anonyymi

Opettele viittomakieli.

• Anonyymi kirjoitti:

Opettele viittomakieli.

No sehän se varmaan pösilöltä näyttäis, kun alkaisin huitomaan joka suuntaan...

• mustasusi kirjoitti:

No sehän se varmaan pösilöltä näyttäis, kun alkaisin huitomaan joka suuntaan...

Hei se elekieli on paras. Eikun viittelöimään🤭

• Haaveilija39 kirjoitti:

Hei se elekieli on paras. Eikun viittelöimään🤭

Pitäis sit varmaan opetella viittomakielellä joku iskulause?

• mustasusi kirjoitti:

Pitäis sit varmaan opetella viittomakielellä joku iskulause?

Se menis kaikilta ihan ohi ja tilanne pysyis täysin samana. 🙂

• mustasusi kirjoitti:

Se menis kaikilta ihan ohi ja tilanne pysyis täysin samana. 🙂

Hei itse nään tuon helkatin hauskana… mieti nyt, kunnon muuvit ja lopputulemana mukava nainen kainalossa. Kannattaa ainakin yrittää🤗

Hei itse nään tuon helkatin hauskana… mieti nyt, kunnon muuvit ja lopputulemana mukava nainen kainalossa. Kannattaa ainakin yrittää🤗

Mun tapauksessa se ei kuitenkaan mene ihan noin kätsysti. Ne kelle viittoisin, katsois että nyt se äijä sekos lopullisesti. 😂

• mustasusi kirjoitti:

Mun tapauksessa se ei kuitenkaan mene ihan noin kätsysti. Ne kelle viittoisin, katsois että nyt se äijä sekos lopullisesti. 😂

Juu. Saattas vähän kyllä tulla katseita🤣🤣

Juu. Saattas vähän kyllä tulla katseita🤣🤣

😂😂

• mustasusi kirjoitti:

Viittomakieli on sanoja väärässä järjestyksessä, hyvin se menee kunhan et näyttele rivoja viittomia. 😅

Oon käyny 2 viittomakielen kurssia, enkä paljon enää muista mutta ymmärrän kyllä jonnin verran.

• EivorCreed kirjoitti:

Viittomakieli on sanoja väärässä järjestyksessä, hyvin se menee kunhan et näyttele rivoja viittomia. 😅

Oon käyny 2 viittomakielen kurssia, enkä paljon enää muista mutta ymmärrän kyllä jonnin verran.

Joskus kauan kauan sitten mulla oli kuuro työkaveri. Hänen kanssa oppi muutaman viittomasanan... Ei niitä kovin montaa enää muista, kun ei ole tarvinnut.

• EivorCreed kirjoitti:

En minäkään taida tietää muuta kuin mersun merkin ja sitten sen toisen mikä tulee mersun merkistä kun vähäsen liioitellaan 😂, tutuista löytyy yksi viittomakielen tulkki

• mustasusi kirjoitti:

Joskus kauan kauan sitten mulla oli kuuro työkaveri. Hänen kanssa oppi muutaman viittomasanan... Ei niitä kovin montaa enää muista, kun ei ole tarvinnut.

Sanat on helppoja, mutta lauseet vaatii jo vähän juuri ajattelua missä järjestyksessä sanat viittoo. Mä olen tukiviittomia tarvinut töissä, viittomakieltä opiskelin vammaistyön opintojen takia.

• E-Lukka kirjoitti:

En minäkään taida tietää muuta kuin mersun merkin ja sitten sen toisen mikä tulee mersun merkistä kun vähäsen liioitellaan 😂, tutuista löytyy yksi viittomakielen tulkki

Heh, osaatko oman nimen viittoa? 😄

• EivorCreed kirjoitti:

En mä aakkosia opetellut, vaikka olis varmaan ollut ihan fiksua... Muutaman hassun sanan vaan. Hän oli aika hyvä lukemaan huulilta ja osasi kirjottaa ja lukea. Pärjättiin sillä tavalla. 😄

• EivorCreed kirjoitti:

Kyllä mun koko osaaminen sisältyy noihin kahteen merkkiin 🙂

• mustasusi kirjoitti:

En mä aakkosia opetellut, vaikka olis varmaan ollut ihan fiksua... Muutaman hassun sanan vaan. Hän oli aika hyvä lukemaan huulilta ja osasi kirjottaa ja lukea. Pärjättiin sillä tavalla. 😄

Nojuu, usein ovat. 👍

Niitähän löytyy nykyään netistä jo yllin ja kyllin viittomakielen opetusvideoitakin, jos kiinnostaa. 🙂

Silloin ei vielä ollut, kun mä opiskelin.

• E-Lukka kirjoitti:

Kyllä mun koko osaaminen sisältyy noihin kahteen merkkiin 🙂

Äkkiäkös sä aakkoset opettelet. 😜

• EivorCreed kirjoitti:

Nojuu, usein ovat. 👍

Niitähän löytyy nykyään netistä jo yllin ja kyllin viittomakielen opetusvideoitakin, jos kiinnostaa. 🙂

Silloin ei vielä ollut, kun mä opiskelin.

Oli siitä apuja, kun oli työssä hetken aikaa vammaisille suunnatussa asuntolassa. Muutama heistä käytti viittomakieltä ainoana kommunikaationaan. Kommunikaattorit on sitten vähän yks helpotus lisää, kun ei kädetkään toimi kunnolla.

• EivorCreed kirjoitti:

Oli siitä apuja, kun oli työssä hetken aikaa vammaisille suunnatussa asuntolassa. Muutama heistä käytti viittomakieltä ainoana kommunikaationaan. Kommunikaattorit on sitten vähän yks helpotus lisää, kun ei kädetkään toimi kunnolla.

Tarkoitan puhelaitetta, tarkennus. On kuulolaitteitakin ja nekin on kommunikaattoreita. 🙂

• EivorCreed kirjoitti:

Äkkiäkös sä aakkoset opettelet. 😜

😂 en tiedä uskallanko, tiedä mitä saan aikaan jos opin lisää...opetin näet erästä innokasta mersun omistajaa viittomaan aikoinaan jo noilla kahdellakin merkillä varsin hyvällä menestyksellä. Voi olla että käänsin merkkien merkityksen väärinpäin vahingossa 😁, no ainakin sain hyvät naurut 😝

• Anonyymi

Viimeksi vein saunanpadan kannen.

• Olemalla avoin, kiinnostunut (haluaa tietää toisesta jne), katsomalla silmiin, hymyilemällä.. Ja varmaan sitä on paljon sellaisia mikroeleitä ja-ilmeitä joita tekee sellaisen ihmisen läsnä ollessa, josta on romanttisesti kiinnostunut. Katse pehmenee, laittaa hiuksia korvan taakse, kehon asento, ehkä alkaa ujostuttaa tms..

• Anonyymi

Ja pääsee tahattomia pieruja.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja pääsee tahattomia pieruja.

Niinkin voi joskus käydä, kun ihmisistä on kyse.

• Anonyymi

Tärisen jännityksestä. Hihittelen epämiehekkäästi ja pieraisen jolloin hihittelen vielä lisää.

En minä muuten olisi SINKUT-palstalla.
      Noh, oikeasti. Puolisoni kuoli aikoinaan elinsiirto jonoon nuorena. Ei saisi olla katkera, mutta ihan pikkuisen kuitenkin olen.

>simiti<

• Anonyymi

kannattaa yleensä kertoa ja silloin myöskin ilmenee miten kevytpimppinen henkilö mahdollisesti on... he

• Kommunikointi on paras tapa. En osaa vihjailla. Olen huono antamaan muita kiinnostuksen merkkejä. En ole koskaan osannut heittäytyä. Olen pidättyväisempi.
      Onneksi ei enää tarvitse.

Tosin, minulla on tapana keskustella kaikkien mukavien ihmisten kanssa, olematta sen kummemmin kiinnostunut, joten tuo ei välttämättä tarkoita muuta kuin kohteliasta käytöstä.

• Anonyymi

Yritän olla kuin ei mitään ja oikeasti olo on kuin tulisilla hiilillä kävelisi. Ja silmät hakeutuu...
      Vilma

• Anonyymi

Jos olen kiinnostunut niin kutsumalla luokseni kylään kahville ja jos oikein olen kiinnostunut niin kauppaan yhdessä peruna ostoksille ja kysymys kumpia otetaan irtoperunoita vai 2 kg valmispussi perunoita ja mitä perunoiden kanssa syödään mutta jos itse saisin päättää sanoisin saisinko pussata pimppiäsi niin silloin olen aidosti kiinnostunut naisesta

• Anonyymi

Olet siis kiinnostunut vain naisen pimpistä. No, tämähän me jo tiedettiinkin 😄

• Anonyymi

ilmeisesti olen harrastanut seksiä paljon,enemmän kuin useampi poliisi ylikosaeio

mutta niin .... Saatanan Nulkunpenikka.....

• Anonyymi

kannattaa suoraan sanoa jotta ei olw lusmu-ujo kuin joku harley man

• Varmaan katselen pitkään, olen utelias kuulemaan eri asioita hänestä. Yleensä rohkeasti ilmaisen kiinnostuksen ja pyydän tapaamista.🤗

• Anonyymi

Kyllä pitäisi vaan esittää verhottuja kiinnostuksen ilmaisuja ainakin ensimmäiset 3 vuotta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pitäisi vaan esittää verhottuja kiinnostuksen ilmaisuja ainakin ensimmäiset 3 vuotta.

Miten niin🤔

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Miten niin🤔

Toivon hartaasti, että vaikken halua ihan heti näyttää kiinnostusta, etteivät silmäni tiedostamattani pyörisi kuin hedelmäpeli.
        Ihan cool, vaikka sielua korventaisi.
        Vilma

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Miten niin🤔

Palstanaisen etiketti määrää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstanaisen etiketti määrää.

Sivusta kysyn, että missä tämä etiketti olisi nähtävillä?

• Anonyymi

uutisis tuli miten marketti keksi sinkkukorit,

• Anonyymi

Onko niissä pyörät ja voiko niissä istua?

• Parikymppisenä se meni suunnilleen niin, että pyrin kiinnostuksen kohteen kanssa samaan spatiaaliseen tilaan, jolloin syntyi luonteva keskusteluyhteys.

Kerran kävi niin, että siinä tilassa liikkui toinen nainen, joka oli ihastukseni paras kaveri. Tämä paras kaveri taisi junailla asiat niin, että päädyin hänen kanssa sänkyyn ja parisuhteeseen, joka kesti puolitoista vuotta.

Ihastukseni kohde oli iloinen, kun hänen paras kaverinsa löysi itselleen miehen.
      Olin pelannut itseni ulos pelistä.

• Anonyymi

Terveyuoa hius salonkiinin..

t. Philips Von Braun.

• Tjaa, kyllä minun täytyy huomata ensin jotain positiivista ilmassa ensin ennen kuin kuikuilemaan lähden minnekään suuntaan 🤔. Toivoakseni ihan omana itsenäni 🙂 kuikuillen

• Anonyymi

Lähestyn heti, kun näen jonkun mielenkiintoisen. En malta olla lähestymättä. Kysyn jotain käytännön asiaa puolihuolimattomasti naama pokerina. (Baarissa vaikka, että milloin tämä menee kiinni?) Jos elekieli on positiivinen, jatkan. Jos negatiivinen, niin poistun. Olen aika hyvä arvioimaan, ketä kannattaa lähestyä.

• Anonyymi

Suoraan kertomalla, että haluan tutustua, netissä siis. Näin olen tehnytkin, joskus ei ole vastattu mitään, en muista että olisi koskaan suoraan kieltäydytty. Minä en jossittele vaan toimin. Pakit eli se mitään vastaamattomuus, ei lannista. Kaikkeen mitä tahtoo, kannattaa pyrkiä, ei tarvitse sen jälkeen asiaa miettiä.
      Nyt on meneillään itse aloitettu uusi deitti. Jännää tämä elämä.

• Anonyymi

Mullakin menee kuin vesi hanhen selästä, jos joku ei ole kiinnostunut. Hyvä vaan että saa pakit heti, eikä kukaan ala roikottaa säätönä löysässä hirressä.

• Anonyymi

yjey know alrewdy... mutta niiin on terveellistä danoa

• Anonyymi

Öö ... en minä mitään vihjeitä anna. Jos pidän jostakusta ja olen kiinnostunut, niin osoitan sitä kiinnostustani ottamalla kontaktia, mieluiten menemällä jutustelemaan ja kuuntelemalla, kiinnittämällä aidosti huomiota siihen mitä hän sanoo. Tietysti tuossa tulkitsenisessa voi olla hankalaa se, että milloin kiinnodtus on "sellaista" ja milloin taas yleisluontoisempaa "onpa mukavaa jutella mukavan ihmisen kanssa" -kiinnostusta. Jos itse olen kiinnostunut "silleen" ja toisen kehonkieli antaa ymmärtää, että hänkin viisi olla, niin sitten kannattaa kysyä suorempaan, eikä lähetellä salakoodeja.

• Anonyymi

Minusta olisi ihan kauheaa, jos joku ryminällä ampaisisi osoittamaan liian aktiivisesti kiinnostusta, sillai tai muut mielessä. Ahdistavaa.
        Vilma katoaisi luolaansa harhautusreittiä pitkin. Hui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta olisi ihan kauheaa, jos joku ryminällä ampaisisi osoittamaan liian aktiivisesti kiinnostusta, sillai tai muut mielessä. Ahdistavaa.
        Vilma katoaisi luolaansa harhautusreittiä pitkin. Hui.

Ei sille sitten mitään mahda. Jos ei kestä mitään sosiaalista kontaktia, niin kannattaa pyrkiä pysymään poissa sosiaalisista tilanteista. Suomessa se onneksi onnistuu varsin helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sille sitten mitään mahda. Jos ei kestä mitään sosiaalista kontaktia, niin kannattaa pyrkiä pysymään poissa sosiaalisista tilanteista. Suomessa se onneksi onnistuu varsin helposti.

Easy come, easy go.. Ei hän sitä tarkoittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Easy come, easy go.. Ei hän sitä tarkoittanut.

14:33
        En niin.
        Sitten sarjaseurustelijat?
        Voisiko olla välillä ihan vaan olla. Ei. Täysillä ja joka kierroksella volyymi vahvistuu.
        Bänät. Miten korkealta putoaa ja miten sen kestää.
        Hiljaisessa vedessä...plaaplaap.
        Vilma

• Jännä lähestymistapa tämmöinen vihjailu. Eläinmaailma ei taida tuntea vihjailua. Mutta koska ihmiset ovat älykkäämpiä ja keksineet erilaisia kommunikointi- ja viestintätapoja, niin parinmuodostus muuttuu paljon inhimillisen mukavammaksi kun brutaalien ja julkeiden signaalien sijaan vihjaillaan.

Käytännössä en tiedä asiasta mitään. Kukaan ei ole kiinnostunut mahdollisista vihjailuistani eikä kukaan vaivaudu itselleni mitään vihjailemaan.

• Anonyymi

"Eläinmaailma ei taida tuntea vihjailua. Mutta koska"

Kuinka kukaan voi olla noin tietämätön? Näitä opetettiin jo kansakoulussa: https://duckduckgo.com/?q=mating+rituals+in+animals

En usko että olet aivan noin tyhmä, oletan että kaakatat jonkin ideologian mukaista utopiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka kukaan voi olla noin tietämätön? Näitä opetettiin jo kansakoulussa: https://duckduckgo.com/?q=mating rituals in animals

En usko että olet aivan noin tyhmä, oletan että kaakatat jonkin ideologian mukaista utopiaa.

Mikään noissahan ei ole vihjailua. Ne ovat suoria ehdotuksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka kukaan voi olla noin tietämätön? Näitä opetettiin jo kansakoulussa: https://duckduckgo.com/?q=mating rituals in animals

En ole oppinut pitämään vihjailua parittelurituaalin synonyyminä. Kiitos täsmennyksestä. Osaan aika hyvin tuollaisen sarvikuonotyyppisen vihjailun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläinmaailmassa on soidinmenot, kuten ihmiseläimelläkin. Soidinmenoissa urokset kilpailevat keskenään sekä esittelevät voimiaan ja taitojaan naaraalle, jonka jälkeen naaras valitsee parhaaksi katsomansa uroksen parittelemaan kanssaan. Parittelemisen jälkeen jotkut/monet lajit rakentavat yhteisen pesän.

Charles Darwin kirjoitti tiedejärkäleensä 'The Descent of Man and Selection in Relation to Sex', sekä muitakin tiedejärkäleitä, eläinmaaliman eläinten ja ihmiseläinten samanlaisten käyttäytymismallien perusteella.

• scrg kirjoitti:

En ole oppinut pitämään vihjailua parittelurituaalin synonyyminä. Kiitos täsmennyksestä. Osaan aika hyvin tuollaisen sarvikuonotyyppisen vihjailun.

Seuraavaksi opettelen tuollaisen pantterityyppisen "nuolen niskaasi"-tyylisen vihjailun. Mutta mahtaako ihmisnaaras tulkita oikein mitä olen vailla?

• Anonyymi

Olet todella älykäs ja mielenkiintoinen. Kyllä kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vaatii vasta puolelta hyvää suodatinta, koska vihjailu muuttuu ehdotukseksi,

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Ihmiseläimelle on paljon enemmän yhteistä lintujen kanssa kuin sarvisuonon, vaikkapa joutsenen.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet todella älykäs ja mielenkiintoinen. Kyllä kiinnostaa.

Paljon useampi intoutuu avautumaan siitä miten tyhmä olen. Mutta niin tai näin, vihjailu on toisten, kiinnostavampien ihmisten, elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläinmaailmassa on soidinmenot, kuten ihmiseläimelläkin. Soidinmenoissa urokset kilpailevat keskenään sekä esittelevät voimiaan ja taitojaan naaraalle, jonka jälkeen naaras valitsee parhaaksi katsomansa uroksen parittelemaan kanssaan. Parittelemisen jälkeen jotkut/monet lajit rakentavat yhteisen pesän.

Charles Darwin kirjoitti tiedejärkäleensä 'The Descent of Man and Selection in Relation to Sex', sekä muitakin tiedejärkäleitä, eläinmaaliman eläinten ja ihmiseläinten samanlaisten käyttäytymismallien perusteella.

Jep ja ne eivät ole vihjailua nähneetkään. Ne ovat suoranaista itsensä tyrkyttämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vaatii vasta puolelta hyvää suodatinta, koska vihjailu muuttuu ehdotukseksi,

Ei vaadi, ainakaan eläinmaailmassa. Ne ovat suorasukaista itsensä tyrkyttämistä, nuo eläinkunnan kosiomenot.

• Anonyymi kirjoitti:

Jep ja ne eivät ole vihjailua nähneetkään. Ne ovat suoranaista itsensä tyrkyttämistä.

Ihmiset kokisivat olonsa hyvin kiusaantuneeksi tai jopa häirityksi jos ovat eläimellisen kosinnan tai tyrkytyksen kohteena ja eivät ole kiinnostuneita tai vaikka olisivat, jos em. tapahtuu julkisesti. Sen sijaan harrastamme peiteltyä toimintaa, joka periaatteessa voidaan selittää jollakin muulla motiivilla vaikka käytännössä kaikki tietävät mistä on kyse.

• Anonyymi

tuli mieleen että kun noissa sarjamurhaajajuruissakin niin ensimmäinen pääepiry piräisi oll ylikomisaeio saejamuehaaja...

• Anonyymi

Onko tässä kiinnostuksen osoittaja mies vai kaunotar?

M-57 ja todella harvoin olen osoittanut suoraa kohdistettua seksuaalista kiinnostustani kuin salama kirkkaalta taivaalta, yllättäen tai puskista.

Ennen kohdistettua kiinnostuksen osoitusta, kaunottaren tulee osoittaa, yleisellä tasolla, että hän parhaillaan on halukas/tarpeessa (suotuisalla tuulella). Esimerkiksi pukeutumalla lyhyeen minihameeseen (koipi-reidet paljaina), tai jos hän omaa kauniit pikkuiset tisut niin pukeutumalla paitaan/paituliin jossa tisujensa kauneus pääsee täyteen loistoonsa. Yms.

Tämän tapaiset kaunottaren lähettämät seksuaaliset vihjeet, vihjailut kiinnittävät miesten huomion, jolloin se osa miehistä, jotka kokevat kaunottaren seksuaalisesti haluttavana, alkavat flirttailemaan kaunottarelle ja viettelemään häntä.

Kun flirttailua on jatkunut riittävästi, kaunotar valitsee mielessään sen miehen, tai ne miehet, joille hän haluaa antautua, ja flirttailee hänelle/heille sietämättömän seksikkäästi, joka aiheuttaa sen, että joku miehistä tekee seksuaalisen avauksen, usein verbaalisesti esim lausumalla syntisen vitsin, mutta voi myös pelkästään helisyttää avainnippuaan samalla kun ottaa hellästi kaunottaren kädestä kiinni, ohjaten hänet ensin autoonsa/taksiin josta suoraapäätä hetekalleen.

• Anonyymi

Fantasiaa tai muistoja 80-luvulta. Seksikkäät kaunottaret eivät lähesty kuusikymppistä. Koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fantasiaa tai muistoja 80-luvulta. Seksikkäät kaunottaret eivät lähesty kuusikymppistä. Koskaan.

Joojoo. Ei pidäkään lähestyä. Mutta silmillä saa ihailla mitä vaan.
        Kolmekymppisen ja kuusikymppisen miehen beba voi olla yhtä söde.
        Vilma

• Anonyymi

13:37
        Oletko käynyt kaupungeissa punaisten lyhtyjen kaduilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

13:37
        Oletko käynyt kaupungeissa punaisten lyhtyjen kaduilla?

14:58 lisäys
        Hetekat poistuivat käytöstä 50-60 -luvulla. Tosin kätevä keksintö.
        Vilma

• Anonyymi

Naksauttelen sellaisella koirien koulutuslaitteella, me lemmikkihöperöt ollaan tällaisia vakavasti häiriintyneitä

• Mä usein ihan sanon sen. Pyydän ehkä uutta tapaamista tms.

En erityisemmin itse pidä mistään "merkkien" antamisesta tai tulkitsemista. Niillä usein mennään pitkälle metsään.

Selkeä, aikuinen suora puhe on paras. 😊

• Anonyymi

hassua kun jos pikkutytötkin ostavan kosketinsoittimen ... saa tehtyö ääniä sillä... kuulokeliitäntä tietysti hyvä olla Herman Joss-yhteensopiva...

Meidän sävellaji oli a-duuri-molli, melkein kuin D mutta ei...

• Anonyymi

Rakastan sitä miten hänen näkeminen saa minut iloiseksi, rakastan sitä mitä hän saa minut tuntemaan ja rakastan sitä että hänen seurassaan voin olla oma itseni paitsi jos kovasti ujostuttaa. En osaa antaa mitään merkkejä.

• Anonyymi

En mitenkään. Ei kukaan halua huomiotani, en ole rakastamisen arvoinen, enkä halua, että kukaan ahdistuu takiani.

• Anonyymi

Tanssiessa hitaita voi aina painaa naisen etumuksen omaa etumusta vasten, ja hinkkailla vähän. Tanssin lopussa molemminpuolinen kiinnostus punnitaan:)

AV

• Anonyymi

15:41
        Mitens Eikö vaatteiden kuidut kulu?
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

15:41
        Mitens Eikö vaatteiden kuidut kulu?
        Vilma

Voidaan kai sanoa sen olevan pienin tilanteessa oleva ongelma, on olemassa paljon jäykempiä.

AV

• Anonyymi

Stalkkaamalla kaikkialla niin paljon kuin mahdollista.

• Anonyymi

Pelaan silmäpeliä. Jos olen ihastunut, en tee sitä tarkoituksella vaan se tulee itsestään (halu katsoa). Jos teen sen tarkoituksella, otan useita lyhyitä katsekontakteja, jotta näen, onko toinen kiinnostunut. Välillä saata pitää pitkän intensiivisen katsekontatkin. On ainakin tähän mennessä vienyt viestin perille.

• Anonyymi

ja joitain tapoja, joilla olen huomannut, että miehet osoittavat kiinnostusta (minuun tai ympärilläni oleviin naisiin) ilmeisen, eli tulee juttelemaan ja pyytää suoraan ulos, lisäksi:
        - katsekontakti,
        - pyrkii koskemaan,
        - kehuu paljon,
        - on hermostunut, kun ollaan tekemisissä,
        - yrittää pitää meteliä itsestään, että nainen huomaisi (korottaa ääntä tai pelleilee jotain tai alkaa esittelemään jotain erityistaitojaan (show off)).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja joitain tapoja, joilla olen huomannut, että miehet osoittavat kiinnostusta (minuun tai ympärilläni oleviin naisiin) ilmeisen, eli tulee juttelemaan ja pyytää suoraan ulos, lisäksi:
        - katsekontakti,
        - pyrkii koskemaan,
        - kehuu paljon,
        - on hermostunut, kun ollaan tekemisissä,
        - yrittää pitää meteliä itsestään, että nainen huomaisi (korottaa ääntä tai pelleilee jotain tai alkaa esittelemään jotain erityistaitojaan (show off)).

Huomasin tarkalleen 👍

• Ai sinäkin kuikuilet 🙂

• Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

Ai sinäkin kuikuilet 🙂

Se on aika kätevä tapa nähdä onko toinen myös kiinnostunut. Jos katsoo takaisin, on kiinnostunut. Jos ei katso, niin ei ole kiinnostunut ja silloin on turha lähestyä muillakaan tavoilla.

• Anonyymi

16:49
        Ihan kuin olisit ladannut itseesi jonkin ohjelman?
        Vilma

• Anonyymi
    • Anonyymi

En mitenkään. Silti henkilöt, joista olen kiinnostunut tuntevat/vaistoavat/tietävät kiinnostuksestani. Tällä sanattomalla viestinnällä jopa testataan löytyykö sama taajuus.

- Sheena

• Anonyymi

Minulla on ihan perinteinen keino: hymyilen.

Mies

• Anonyymi

Toivottavasti et silleen kuin Viktuuria tuosta läntisestä naapurimaasta.
        Vilma

• Sellainen taito olisi ollut hyvä oppia jo nuorena poikana. Tosin, tulin kyllä torjutuksi lähes aina sillonki, jos jotain yritti.

• Anonyymi

Hakeudun sinne, missä arvelen hänen olevan. Katson ujosti silmiin. Ujosti siksi, kun en yleensä kykene muuhun... Joskus onnistun pitämään katsekontaktin pidempään, ja harjoittelen tätä taitoa (koska olen huomannut että se toimii). Ja katseiden lisäksi tottakai juttelen hänelle enemmän, kyselen häneltä asioita jne. Ja jos hän kysyy minulta jotain, niin kerron enemmän kuin muille kertoisin...

• Anonyymi

Flamencon tyylisellä kävelyllä viistosti, aina tulkitsevat aivan väärin

• Tuli tässä mieleeni, sttä kuukausi sitten kohtasin työn kautta pari naishenkilöä ja toinen heistä vaikutti siltä, että olisi hakunnut, että pyydän hänet kahville.
      En kuitenkaan pyytänyt, sillä en vain tee niin.
      Automaattisesti jakelen pakkeja ja olen ymmärtämättä vihjauksia.
      (se on aina ollut noin ja tuosta torjunnasta on todella vaikea päästä läpi)

• Ja nyt mietin, että ovatkohan nuo henkilöt kovinkin pettyneitä ja onko tavallaan epäreilua, että torjunta on niin kattavaa. Monien, varsinkin naispuoleisten, itsetunto kärsii torjunnasta.
        Tilanne on vaikeasti ratkaistavissa.

• Anonyymi

B-L.
      Kylläpä naiset arvostavat herrasmiesmäistä asiallisuutta kuin helppoutta.
      Voivat seuraavalla kerralla yrittää enemmän (hihhih), jos arvelit oikein.
      Muutoin maailma ei saa olla työpaikan kokoinen.
      Vilma

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      36
      7191
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4708
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      62
      4009
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      229
      2978
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      2973
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2596
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2535
    8. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      30
      1942
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      40
      1883
    10. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1787
    Aihe