Oletteko voimakkaita?

Anonyymi-ap

Minä olen voimakas ja lisäksi uljaan komea. Kaikki naiset läähättävät perääni.

>simiti<

23

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      si kova äääni... salama iski lähistölle pamaus ja jyrinä...
      ... jos t4k44 eäveltääkin omia ääniä t5uollaist65a 3wei helposti

      • Anonyymi

        Testaamalla sen saa viimeistään aikaiseksi. Kenties matala soundi yhdistettynä kaikuun taikka riittävään pluckiin voisi saada aikaan salamointiäänen. Miljoonat musiikkiprojektini ovat edelleenkin tulilla 🔥. Haastavinta on se että jos on paljon päällekkäisiä ääniä samanaikaisesti niin tällöin äänet voivat vääristää toisiaan ja rätinää tulee lisää. Esim. Fruity Parametric EQ 2 on käyttökelpoinen keino vähentää rätinää ja tuon edellämainitun pluckin nollalle vääntäminen vähentää myös rätinää/särinää miksi sitä ikinä haluaakaan kutsua.


    • Anonyymi

      heikkoja kuin heikki.

      muttaj ooh marashLLIN VAVIARIMWATRAKIN KÄEÄRTÄÄPI JOA JOAS BILJOONAN AMPEEEIN SULAKWE OLW AALAManiakun ääntä vahviataamaan

    • Anonyymi

      jiujutsu-judsoja nyrkkeilytytöt voimakkaita.

      mutta niin eräs asia niin kaikille ei sovellu kaupungeissa eläminen kun ääniä on ain... ..

    • Anonyymi

      Lääh, puuh 🥵🤭. Juuri tuollaista mentaliteettia edellytetään naisten hauskuuttamiseksi. Ideana on se että naiset haluavat testata olisiko mies heidän jälkikasvulleen sopiva isä vaiko ei. Miehen tulee onnistua vakuuttamaan nainen ollakseen kelpoinen, jopa virheetön alfa. Vaikka ihmiset vihaavatkin jälkikasvun saantia nykypäivänä niin kyllä nämä pariutumisvietit on silti ohjelmoitu DNA:hamme. Olisi muuten mukavaa päästä sumopainimaan ja miksei muutenkin painimaan jonkun sexyn ammattipainijanaisen kanssa ja katsoa miten siinä kävisi. Kyse on paljon kehon hallinnasta eli vastus voisi olla yllättävän haastava. Omaan 0 % painimistaustaa.

    • "Kaikki naiset läähättävät perääni."

      Sulla on varmasti hyvä perä.

      Mun perääni läähätettiin myös. Pari koiraa siinä oli, kuono pitkänä.

      • Anonyymi

        Nythän on tosi kuumaa, hellettä. Läähätys johtunee siitä.
        Kuka nyt työntyy toisen reviirille tappituntumaan.
        Ettei olisikin kyseessä tinnitus/altto -äänilajissa? Onko tätä jatkunut pitkään?
        Vilma


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nythän on tosi kuumaa, hellettä. Läähätys johtunee siitä.
        Kuka nyt työntyy toisen reviirille tappituntumaan.
        Ettei olisikin kyseessä tinnitus/altto -äänilajissa? Onko tätä jatkunut pitkään?
        Vilma

        Mun tinnitus on sellainen päänsisäinen pitkä "piiiiiiiiiip!"
        Vanhasta telkkarista tuli samanlainen ääni kun lähetys loppui.

        Analogia on ilmeinen. Tinnityskin alkaa kun ajatus pysähtyy. 🙂


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Mun tinnitus on sellainen päänsisäinen pitkä "piiiiiiiiiip!"
        Vanhasta telkkarista tuli samanlainen ääni kun lähetys loppui.

        Analogia on ilmeinen. Tinnityskin alkaa kun ajatus pysähtyy. 🙂

        Hyvin olet kehittynyt, kun sulla on ajatuskatkolle merkkiääni.
        Vähänks oon kade!
        Vilma


    • En ehkä enää puolikaan siitä mitä olen ollut. Ikä tekee heikennyksiä. Ja oon melko vahva ollut kuitenkin aina ihan luonnostaan ja lähtökohdiltani. Toisten pitää hirmusti kehitellä itteensä saadakseen voimaa.

    • Anonyymi

      aptrerekkareilts voi saada kuin kasrkkeins pieniä c-vitamiinejas kierpeirtä..

    • No itsellä ainakin fyysinen kapasiteetti riittää vallan hyvin arjen touhuihin. Kekseliäisyys lisää suorituskykyä jopa muiden ihmettelyyyn asti.

      Henkisissä voimailuissa on selkeästi jumpattavaa...treenaamisen aloitin vasta aikuisiällä, joten henkisen kyykkä ja maastanosto, sekä rinnallevetotulos on vielä vertailukelpoisesti heikohko, mutta tulokset nousee kokoajan. Tekniikka paranee ja hyvälle näyttää, vaikka pettymyksiä välillä tulee myös....se on tämä voimailu sellaista pitkäpiimäistä ja kärsivällisyyttä vaativaa. 😃

      • Anonyymi

        15:08
        Älä hymyilytä.
        Haluaisin nähdä henkisen syväkyykyn!
        Vilma


      • Anonyymi kirjoitti:

        15:08
        Älä hymyilytä.
        Haluaisin nähdä henkisen syväkyykyn!
        Vilma

        Henkinen syväkyykkyhän lähtee slaavilaisesta kyykystä... lähes tulkoon polviltaan ja nousee jopa niin ylös, että jalkaterät suoristuu ja saattaa levitoida perään jonkun päivänkin. 😄

        Arki kuitenkin usein lopettaa leijumisen, että ei kannata huolestua, että ihan pilviin asti pääsee...😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Henkinen syväkyykkyhän lähtee slaavilaisesta kyykystä... lähes tulkoon polviltaan ja nousee jopa niin ylös, että jalkaterät suoristuu ja saattaa levitoida perään jonkun päivänkin. 😄

        Arki kuitenkin usein lopettaa leijumisen, että ei kannata huolestua, että ihan pilviin asti pääsee...😃

        Ota narut mukaan; voidaan vetää alas
        Vilma


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota narut mukaan; voidaan vetää alas
        Vilma

        Ei kuule tarvitse. Kyllä yleensä leijumiset loppuu lyhyeen. Ei pääse pitkälle. 😁


    • Anonyymi

      voimakkaampi kuin Autisrti-Antti :D

    • Minä olenkin aina kuvitellut että olet kuin Uljas Kandolin. Palstan naiset ovat kaikki kuin Siiri Angerkoski. Itse olen kuin Lapatossu.

    • Et ole

    • Anonyymi

      Et oo!

    • Anonyymi

      minä en saii ajaa moottorikulkuneuvoilla, jo´koska jos teen niistä lentokoneita liian kovalla vauhdilla....

      e3n tottele aina.

    • Ilmankos mun kannoillani ei ketään näy kun ne kaikki ovat teikäläisen perässä, onneksi en ole kade luonne...saat pitää ne kaikki 😁

    • Anonyymi

      ,ol'hän musiikki jos itse säveltää... meidän jutuissa ei hirveän jä'merää kuin joku salaman pamausj otta marshallin vanvistin hajoaa... joku julma.... Introduction to G.T. Hell joku....

      mutta niin hauskaa voi olla kokeilla tehdä omia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe