Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
profiilit
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
2081
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ranskalaista humppaa, mummoilla kastuu kainalot...
IN-GRID - Tu Es Foutu
https://www.youtube.com/watch?v=oXMV2RBQwiY
04.07.2023 00:25
Jotkut naiset ovat kaivanneet kuhertelua niin paljon, että heille on kelvannut Ruben Oskar Auervaara. Ei ollut mies komeimmasta päästä, mutta osasi kuitenkin kuherrella niin, että naisilla notkahti polvet. 🤔
" Auervaara esitti naisille usein eräänlaista peräkamarin poikaa sekä kertoi olevansa ujo ja pelkäävänsä naisia. Näin Auervaara vetosi uhriensa hellyydentunteisiin ja jättäytyi aluksi näennäisesti heidän armoilleen."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ruben_Oskar_Auervaara
03.07.2023 23:41
Mitä merkkejä ilmassa on? Ukkosta on luvattu koko maahan. Akoista ei puhuta mitään.
02.07.2023 16:50
Kotiin tullessa vain kalsarit jää päälle.
Jos ovikello soi, lisään ylleni T-paidan, mutta kalsarit saa jäädä näkyville. Minusta se ei ole tyylitöntä näin kuumalla.
29.06.2023 18:40
Kun kissaa silittää, se makaa paikallaan ja kehrää. Joskus kissa kuitenkin puskee päätään kämmentä vasten ja haluaa lisää huomiota.
Kesällä eleeni huomioidaan herkästi ja puolisoni virittäytyy kanssani samaan tunnelmaan. Talvella on viileämpää.
En pyri hellimään sanoilla, mutta sanoistani on ilahduttu, vaikka en sellaista odottanut.
Olisi kurjaa, jos pitäisi keksiä kehumisen aiheita ja vielä kurjempaa, jos pitäisi kertoa suloisia valheita.
29.06.2023 16:09
Kiitos vinkistä.
Scifin suhteen olen ahmatti, kaikissa niissä on mieltä kiihottavia ajatuksia, oli sitten teemana mikä tahansa.
25.06.2023 22:53
Nuorena, etelänmatkalla, jaoin hotellihuoneen tuntemattoman miehen kanssa.
Mies oli keski-ikäinen, entinen alkoholisti, silloinen absolutisti, tavattoman tylsä, halusi puhua selkänsä kutinasta ja raapimisen vaikeudesta.
Tykkään fiilistellä hotellihuoneessa ennen illanviettoa, mutta tämän miehen seura latisti kaiken.
25.06.2023 22:39
Elysium, Chappie ja District 9 ovat tuttuja elokuvia. Viimeisimmän lähtöasetelma oli poikkeuksellinen, ulkoavaruudesta b-luokan kansalaiseksi. 😀
Itse innostun tarinoista, joissa aika, tila ja todellisuus taipuvat uuteen muotoon.
Sellaisia elokuvia on mm. Interstellar.
25.06.2023 22:07
Joskus The Fifth Element säväytti visuaalisuudellaan, mutta tuon jälkeen on tullut vieläkin näyttävämpiä Scifejä.
Andrei Tarkovski on uniikki ohjaaja, jonka tyyliä ei massakopioida.
Arvostan yksilöllisyyttä.
25.06.2023 17:39
"Alkoholia nauttinut on vastustamaton ja rakastettava, koko seurueen viihdyttäjä.
Onhan, eikö olekin...?! Pliis?"
On on !!!
Alkoholi lisää tunnetusti rohkeutta, nokkeluutta ja jopa seksuaalista viehätysvoimaa.
Sulla on varmasti ollut hieno ilta. 😀
24.06.2023 21:14
Jännästi alkoholi muuttaa ihmisen persoonaa...
24.06.2023 17:00
Tosi hienosti osasin käyttäytyä juhannusaattona.
Selvin päin olen sarkastinen jurottaja, jonka skeptisyys latistaa muiden ilon, mutta
eilen olin suorastaan rakastettava. 😀
24.06.2023 16:44
Kleptokratiaa villeimmillään, gangsterit taistelevat keskenään.
24.06.2023 16:33
Moni jatkaa juhannuksen juhlintaa kunnes katkaisuhoito koittaa.
Länsirannikolla on jäljellä vielä muinaistulien yö elokuun lopussa, mutta taidan siirtyä suoraan joulun odottamiseen.
24.06.2023 15:47
Vielä 24 tuntia sitten odotin Eurojackpotista 120 miljoonan päävoittoa. Veikkaus soittaa voittajalle ja olen tässä odotellut puhelua. Alkaa toivo hiipua.
24.06.2023 15:27
Juuri nyt olen melko humalassa. Laiton uudet paksusankaiset rillit päähäni ja vaimo ihastui minuun. Kävimme kuuntelemassa musiikkia, tapahtumassa join kaljaa, puoliso ajoi autoa.
Tässä alkuillan tunnelmia, vahingossa videoin itseäni ilman paitaa, vaikka piti napata selfie, Tässä kuvakaappaus videosta.
https://aijaa.com/tneumo
Viestini autenttisuus innoittaa minua, mutta huomenna todennäköisesti hävettää.
Taitaa olla aika lähteä tauolle.😀
24.06.2023 01:20
Syntinen meno, videoin itseäni yläosattomana WebCamilla. Parin tunnin kuluttua lähdetään ulos illanviettoon.
23.06.2023 19:17
Kiitos ja hyvää jussia sullekin.
Vaimo on lupautunut minulle kännikuskiksi juhannusaattona, joten minulla on hyvät mahdollisuudet saada myös uusia mukavia muistoja. Naisia en tietenkään saa jahdata samaan malliin kuin nuoruudessa. 😊
22.06.2023 16:06
Pekko Aikamiespoika ja muut vastaavat suomalaiset huumoripläjäykset.
21.06.2023 23:28
Tällä kertaa olen hyvin varautunut. On punaviiniä, valkoviiniä, viskiä ja olutta.
Vappuna jäi juomatta, kun ei ollut sellaista juomaa, mitä teki mieli.
21.06.2023 22:07
59 / 105