Tässä on hyvä soidin meno riitti opetella.

23

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ristus meitä varjelkoon tuolta tanssilta....

      • Kyllähän tämä on varmasti sopiva saada vähän tehtyä jännää🫧🌸


    • Tämähän oli hyvä😁 pitääpä itse opetella🤭

      • Se on ihanat lainehtimiset. 🫧 saa veren kiertämään.


    • 🙂 Luulen että tumma tyttönen vieressä tuumii tuhmia ainakin ohimennen

      • Mietitkö sinä tuhmia., nyt sun pitää pitää aina puku rennosti päällä vyön kera.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mietitkö sinä tuhmia., nyt sun pitää pitää aina puku rennosti päällä vyön kera.

        heh, mulla on aina vyö mukana


    • Tällä tanssitaidolla saattaisin kuristua.

      • Ooh.. sittenhän meidän pitäisi käsikädessä lainehtia. Kädestä pitäen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ooh.. sittenhän meidän pitäisi käsikädessä lainehtia. Kädestä pitäen.

        Sieltä sitä tuli, flirttailua, mitä toisessa ketjussa juuri tilasin.😀

        Oi kaunokainen, kätemme ovat lyhyet ja välimatka pitkä. Heiluttakaamme yhdessä kursoria iloisesti tanssittaen.


      • Gattino kirjoitti:

        Sieltä sitä tuli, flirttailua, mitä toisessa ketjussa juuri tilasin.😀

        Oi kaunokainen, kätemme ovat lyhyet ja välimatka pitkä. Heiluttakaamme yhdessä kursoria iloisesti tanssittaen.

        Nyt menin sanattomaksi, luulen emäntänä kyllä kieltäisin ne tanssituntisi🥹💞


      • Gattino kirjoitti:

        Sieltä sitä tuli, flirttailua, mitä toisessa ketjussa juuri tilasin.😀

        Oi kaunokainen, kätemme ovat lyhyet ja välimatka pitkä. Heiluttakaamme yhdessä kursoria iloisesti tanssittaen.

        Elä murehdi mieheni muistutti eilen,
        Kun sanoin olen vähän rakkautta jakanut kaikille ja halusi minun nähdä sitten tämä video.
        https://youtu.be/Zr93W_omd4M?si=pGJtTqjZjQ5-V81W


      • valtakunta kirjoitti:

        Elä murehdi mieheni muistutti eilen,
        Kun sanoin olen vähän rakkautta jakanut kaikille ja halusi minun nähdä sitten tämä video.
        https://youtu.be/Zr93W_omd4M?si=pGJtTqjZjQ5-V81W

        Sehän oli hauska video 😊


      • Gattino kirjoitti:

        Sieltä sitä tuli, flirttailua, mitä toisessa ketjussa juuri tilasin.😀

        Oi kaunokainen, kätemme ovat lyhyet ja välimatka pitkä. Heiluttakaamme yhdessä kursoria iloisesti tanssittaen.

        Ymmärrän hänen äänettömän sanomansa.


      • Prinsessasi

        Samaa mietin että varmaan kuristaisin itseni vahingossa😂 siinäpä olisi vieruskaverilla ensihoitajille seliteltävää.


    • Pitihän hieman haastaa itseään ja opetella tuo riitti. Loppuosan oikean käden liikerata hieman haastava kun siitä ei oikein tuosta videolta kunnolla nähnyt.

      Lantio ei nyt kiihtynyt ihan videon tahtiin mutta se ei johdu iästä vaan siitä että olin illalla salilla. Äänet pistin myös pois ja taustalle soimaan Fredin kolmatta linjaa jotta tempo olisi realistisempi.

      Vähän tuossa mietin haastaisiko itseäni lisää ja teki tuon saman alasti peilin edessä nauramatta; ehkä kuitenkin jätän väliin.


      • En päästä sinua helpolla🥹 sinusta tulee hyvin ihanan ihmeellinen💞olen hyvin iloinen tasossa kaksi tehdään kravaatilla ja intohimoisemmin.


      • Kannattaa liika yrittäminen jättää pois kuin näet jo ykköstaso oli hyvin jännittävä. 🥰




    • Anonyymi

      Nyt on muuten menossa naisina esiintyvien nettipredaattorien viimeiset tanssit

      🤣 Minä olen eturivissä ja pari muuta mutta ne jääköön ätmivaltakunnalta vielä pimentoon seuraa tätä vaan

      • Mitäh ihmettä tarkoitat?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe