olet itsessäsi huomannut kun olet aikuistunut?
Minkälaista henkistä kasvua
29
349
Vastaukset
- Anonyymi
Oppinut jättämään sanomatta ihan kaikkea mitä mieleen juolahtaa.
- Anonyymi
Itsevarmuus ja se, ettei liikaa miellytä tosia siinä toivossa että tulisi hyväksytyksi "x"-seurassa. Koska omanlaiset tyypit todella löytyy jostain, joten kannattaa olla vain oma itsensä :)
N32 - Anonyymi
Huomaan tulleeni suureksi kun kalu on kasvanut kuudesti hei tittididiidi tittididiidi tidididididiii
- Anonyymi
Koen olevani henkisesti tasapainossa. Tiedän omat vahvuudet ja rajani. En hae hyväksytään keneltäkään. Olen oma itseni. En anna muiden mielipiteiden vaikuttaa. En koe että minun täytyy olla aina oikeassa tai loputtomiin analysoida asioita. Annan asioiden mennä omalla painollaan. Maailmani ei enää kaadu siihen jos joku ei pidä minusta.
- Anonyymi
Olenko aikuistunut?
xLiner - Anonyymi
Do not argue with fool, so you must be SO right
- Anonyymi
En mitään, olen taantunut palstalla
- Anonyymi
Hitto, jotain tuollaista tainnut käydä täälläkin. Itsevarmasta, itsenäisestä epävarmaksi joksikin...
- Anonyymi
Huomannut ettei samaa tiedostamista, jota minulta vaaditaan, löydy välttämättä muistakaan. Toisinaan mietin provosoivatko tietyt henkilöt tahallaan vai ovatko niin tiedostomattomia toiminnastaan ja miksi heille on okei jokin mitä mitä minussa kritisoidaan. Eli onko kukaan (minä mukaan lukien) loppujen lopuksi sen tiedostavampi, kypsempi tai ns. aikuisempi, kuin toinenkaan? Jos taasen kyse on yrityksestä peilata minulle, niin usein menee vikaan, joten suhtaudun puheisiin asenteella, että jokainen puhuu itsestään ja näkökulmastaan tai oletuksestaan käsin, riippumatta siitä yrittääkö hän peilata vai ei.
- Anonyymi
Olen ms suorasuu
Kaikkia se ei innosta
So what
Asiat täytyy saada puhua halki
En tykkää ; Hyvää viikonloppua yms
Kirvesvartta
Ehkä joku kiinnostuu
Oikiasti
- Anonyymi
En mitään ja kaikenlaista. Tärkein juttu on, että olen eniten tasapainossa ajankäytön kanssa mitä koskaan nuoruusvuosien.
- Anonyymi
Kun ajattelen lapuutta ja nuoruutta ja sitä miten monet tahot minua sanoin tai teoin loukkasivat, joskus vanhemmat, joskus opettajat, joskus muut vähemmän läheiset tahot. Ei varmaankaan tarkoituksellisesti, mutta ajattelemattomasti
Ajattelin etteivät ihminen aikuistu, vaan muuttuu itsekkääksi, sellaiseksi, joka ei muita kuin itseään ajattele. Minä olen muuttumassa enempi lapseksi jälleen kuin aikuiseksi. Onko sitten niin paha asia pitänee kysyä ympäristöltä.
Näin aikuisempana olen harkitsevampi. Suunnittelen asioita etukäteen. Rahan- ja ajankäytön suhteen olen järkevämpi.
En liihoittele enää kuin tuuliviiri.- Anonyymi
Olen saavuttanut sisäisen rauhan. En stressaa enää asioista, ei jää päähän kiertämään mikään hermostuttaen, en ole riippuvainen hyväksynnästä, joko kelpaan tai en itsenäni. On olo, että olen löytänyt tieni tasapainoon.
Vielä on kasvunpaikkojakin.
Jasu Olen rohkeampi. En murehdi enää, mitä muut ihmiset minusta ajattelevat. Osaan pitää puoliani paremmin ja tarpeen mukaan laittaa vastaan - ei aina tarvitse olla toisille mieliksi, joskus saa olla kovapäinenkin. Minua ei ole enää niin helppo manipuloida.
- Anonyymi
Tarkoitatko että olet hankala tulevalle miehellesi ja joka asiasta teet tikusta riitaa niin onks tommone sit kivaa miksi et voi olla kiltti ja mukava silloin pusujakin saisit ja hemmotteluita
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko että olet hankala tulevalle miehellesi ja joka asiasta teet tikusta riitaa niin onks tommone sit kivaa miksi et voi olla kiltti ja mukava silloin pusujakin saisit ja hemmotteluita
En tarkoita. Minä en ole hankala ihminen lainkaan, enkä pidä riitelystä.
Tarkoitin lähinnä sitä, että huomaan helposti jos mua kohtaan ei olla ihan rehellisiä/tasavertaisia ja käytetään hyväksi yms.
Teinityttönä en suodattanut tällaisia asioita näin nokkelasti, koitin olla vaan mieliksi.- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tarkoitin lähinnä sitä, että huomaan helposti jos mua kohtaan ei olla ihan rehellisiä/tasavertaisia ja käytetään hyväksi yms.
Teinityttönä en suodattanut tällaisia asioita näin nokkelasti, koitin olla vaan mieliksi.No joo halusin vaan leikkisästi kysyä tuota ja oikeassa olet eli tasavertainen täytyy olla ja hyväksikäytettävänä ei saa olla eikä kannata olla
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Teinityttönä en suodattanut tällaisia asioita näin nokkelasti, koitin olla vaan mieliksi.Minä saan sinusta sellaisen kuvan että joku onnen pekka saa sinusta hyvän naisen ja vaimon
Anonyymi kirjoitti:
Minä saan sinusta sellaisen kuvan että joku onnen pekka saa sinusta hyvän naisen ja vaimon
Niin saisi😊 kiitos Välis.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Se on totta ja toivottavasti se mies olis hyvä mies ja hyvä aviomies sinulle niin olet tosi kiva kanssasi on aina kiva kirjoitella
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta ja toivottavasti se mies olis hyvä mies ja hyvä aviomies sinulle niin olet tosi kiva kanssasi on aina kiva kirjoitella
Enhän minä huonoa miestä huolikaan.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kai tästä täytyy lähteä tupakil ja iltapalaa syömään ja jos ei enään nähdä niin hyvää yötä
Anonyymi kirjoitti:
Kai tästä täytyy lähteä tupakil ja iltapalaa syömään ja jos ei enään nähdä niin hyvää yötä
Hyvää yötä vain sinnekin😊
Palstalla olen rassukka, heikko ja epävarma, yksinkertaisten kysymysten ympäröimä.
Kun poistun täältä, minusta tulee fyysinen ihminen, mittava aikuinen, jolla on jämäkkä ja määrätietoinen rooli omassa elämässään.
Aikuisuus taitaa olla rooli, eikä palstapersoona ole sen todenmukaisempi.Olen oppinut kovettamaan mieleni tarvittaessa ja siten suojaamaan omaa henkistä tasapainoani.
Olen myös siedättänyt (lähes kokonaan) pois esiintymisjännitykseni.Tjaa 🤔 , kyllä musta joskus vielä ihminen tulee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510632
- 817183
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624800
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734504Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362054