Kaipaatko juuri nyt

Anonyymi-ap

Jotakuta ihmistä? Irl tai vaikka palstalta.

39

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä kaipaan jotakuta ihmistä irl.

      • Anonyymi

        Naapurin Penaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurin Penaa?

        Naapurin Pena hävisi johonkin 35 vuotta sitten. Ei ole näkynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naapurin Pena hävisi johonkin 35 vuotta sitten. Ei ole näkynyt.

        Minulla ei ole mitään tekemistä hänen katoamisensa kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naapurin Penaa?

        Jos sinun nyt välttämättä tarvitsee tietää, niin isäni kuolemasta tulee tänään kuluneeksi 19 vuotta.


    • Anonyymi

      Kaipaan yhtä miestä ihan vtukseen mutta ei tästä taida mitään tulla siitenkään. Luin noi aikasemmat viestit

    • Anonyymi

      Haaveilen vittumaisesta naisesta. T.mies

      • Anonyymi

        😬voi pllu ook se mää?😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😬voi pllu ook se mää?😄

        Tuskin nyt kuitenkaan🤔


      • Anonyymi

        Parempi kai sekin kun nämä yksinkertaiset muita ja itseänsäkin alentavat, jotka uskoo trollimiehen olevan nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin nyt kuitenkaan🤔

        Tai no mistäpä minä tiedä kuka sinä olet🤔


    • Anonyymi

      Kaipaan Tyyneä mutta se kaatui talvisodassa kun sukset meni ristiin.

      • Anonyymi

        😅😅😆😁😄


      • Anonyymi

        Onko sinulla mies hallitsemattomia väkivaltaisia ajatuksia?


    • Anonyymi

      En kaipaa. Ajattelen, ettei ne kaipaamalla sen lähemmäksi tule tai elämääni ilmesty, joten eläköön elämäänsä. Minä elän omaani.


      Mummoani välillä kaipaan, hänen skitsoa huumoriaan. Skitsohan hän olikin. Mutta hyväsydäminen ja reilu, rehellinen.


      Jasu

      • Anonyymi

        Mutta kuolleetkaan ei takas tule, joten lähinnä mietin hyviä hetkiä yhdessä.

        Jasu


      • Anonyymi

        Kyllä mä välillä pappaanikin mietin, yhteisiä kivoja juttuja. Mutta ppassa oli paljon ilkeyttäkin ja kaksinaamaisuutta, jota inhosin ja yhäkin muistan negatiivisesti. Toinen pappani taas oli läpeensä kiero ja veemäinen omilleen, en kaipaa tipan tippaa häntä.

        Enemmän mä kaipaan kuolleita eläimiäni, kun ihmisiä kaiken kaikkiaan. Mummo on ainoa jota todella arvostin ja rakastin, reiluuyensa, rehellisyytensä ja sydämellisyytensä vuoksi. Sairaus aiheutti ilkeyttä skitsofrenia ja dementia lopulta, mutta ne ei ollut häntä itseään. Ne oli saurauksien tuomaa.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä välillä pappaanikin mietin, yhteisiä kivoja juttuja. Mutta ppassa oli paljon ilkeyttäkin ja kaksinaamaisuutta, jota inhosin ja yhäkin muistan negatiivisesti. Toinen pappani taas oli läpeensä kiero ja veemäinen omilleen, en kaipaa tipan tippaa häntä.

        Enemmän mä kaipaan kuolleita eläimiäni, kun ihmisiä kaiken kaikkiaan. Mummo on ainoa jota todella arvostin ja rakastin, reiluuyensa, rehellisyytensä ja sydämellisyytensä vuoksi. Sairaus aiheutti ilkeyttä skitsofrenia ja dementia lopulta, mutta ne ei ollut häntä itseään. Ne oli saurauksien tuomaa.

        Jasu

        Eipä niitä ilkeitä paskamaisia ihmisiä jää kaipaamaan, eikä kuolema tee heistä yhtään parempaa mitä eläessään olivat.

        Jasu


    • Muotoilen asian näin:

      Pian tulee uusi kevät ja luotan siihen, että pääsen yli tästä paljon parjatusta vaiheesta, jota kukaan ei tunnu ymmärtävän ja jolle on lähinnä naurettu.

      Ajattelen tämän kasvuprosessina ja toivon, että tämän tarkoitus on opettaa minua jotenkin. Tuo miten asia opettaa, on vielä hämärän peitossa. Ehkä joskus vielä katson taaksepäin ja hymyilen.

      Aurinkoa päivään ihmiset! ☀️

      • Niin.. kaikki päättyy aikanaan ja elämään tulee uusia tuulia. Niin käy väistämättä. Prosessia voi hidastaa tai vauhdittaa omalla toiminnallaan, mutta se on väjäämätön tosiasia, että muutos on ainoa pysyvä asia.

        Mikään ei ole ikuista ja siksipä pysyvät ratkaisut tilapäiseen ongelmaan ei kannata.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. kaikki päättyy aikanaan ja elämään tulee uusia tuulia. Niin käy väistämättä. Prosessia voi hidastaa tai vauhdittaa omalla toiminnallaan, mutta se on väjäämätön tosiasia, että muutos on ainoa pysyvä asia.

        Mikään ei ole ikuista ja siksipä pysyvät ratkaisut tilapäiseen ongelmaan ei kannata.

        No näinhän se menee.
        Mukavaa iltaa sinulle! :)


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        No näinhän se menee.
        Mukavaa iltaa sinulle! :)

        Kiitos. Ihanaa kun jaksat olla niin miellyttävän mukava. Kiitos myös siitä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kiitos. Ihanaa kun jaksat olla niin miellyttävän mukava. Kiitos myös siitä.

        No en se minäkään aina jaksa olla mukava. Ainakaan silloin, jos on nälkä tai väsyttää. 😂

        Parempi siis laittaa nukkumaan vielä, kun on juuri syönyt. Öitä.


    • Joo. Arskaa...tuota taivaalla jossain päin lämmittävää kaasuplaneettaa.

      Rupee kyrsimään oikeasti nämä kelit...😤

      • Ai niin ihmistä....

        No vois joku Arska tulla kaivamaan noi finnfoamit mun puokesta kellariin. 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        Ai niin ihmistä....

        No vois joku Arska tulla kaivamaan noi finnfoamit mun puokesta kellariin. 🤣

        Onks se Finnfoam-levy, minkä löydän tuolta takapihan hangesta sit mun kaivattu? Vai kaivettu? 😁


      • Anonyymi

        Mikäs tässä? Aurinko paistaa ja elämä hymyilee


      • Anonyymi

        Sunshine reggae ….☀️ let the good vibes jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sunshine reggae ….☀️ let the good vibes jne.

        Joo. Kolme kaivettua esillä. 💪😎

        Katsotaan montako saan kaivettua vielä. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo. Kolme kaivettua esillä. 💪😎

        Katsotaan montako saan kaivettua vielä. 😄

        Jee jei! 💪💪🤠


    • Anonyymi

      Pariakin ihmistä Irl toinen on ystävä ja toinen jotain muuta.

    • Kaipaan monia ihmisiä. En tosin yhtään menehtynyttä, vaan ihan eläviä. Jokaista tämänhetkiseen elämääni kuuluvaa kaipaan ajoittain.

      Minä päästän lähelleni hyvin harvoja, mutta ne sitten saavatkin paikan sydämestäni ikuisiksi ajoiksi. Tai no.. siksi aikaa, kun elämänpolkumme kulkee rinnakkain tai risteytyen..

    • Tuossa se makaa, elämäni valloitus, pipo päässä ja tuhannen viltin peitämänä.

      Jaksan odottaa, kunnes kevät koittaa ja kotelosta kuoriutuu kaunis perhonen.

    • Anonyymi

      Yksi ihminen on poikkeuksellisen lämpöinen. Häntä kaipaan aina välillä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe