Oletteko te muut puutteessa eävät näin helppoja? Vai olenko minä vain yliherkkä aisteineni? Eli haistatteko te mielenkiintoiset tuoksut hyvin?
Jotkut teistä varmaan muistavat kun kerroin niistä Tokmannin muovipusseista siinä kassalla. Nyt sama ilmiö on iskenyt jo parina aamuna Herkkumaan Viipalekurkkujen kanssa. Purkki pitää avata etäällä, jotta tuoksumaailma on oikea.
Nytkin muori nautti kurkuista ennen kuin meni menoihinsa. Minä nautin tuoksuista ja jäin kotiin ;))
-keinovaginamies-
Inspiroivaa aamupalaa
11
347
Vastaukset
Ööö. Tota noin. Ymmärsinkö ihan haturalleen, vai saatko tosiaan eroottisia fiboja jostain muovipusseista ja kurkkusäilykkeistä?
(huutonaurua ja ähinää)
No itse en juurikaan syty muovipusseista. Minusta ne haisevat tympeille. Kurkkusiivut tai etikkasäilykkeet yleensä saa veden herahtamaan kielelle vaikka niitä ei nyt kauhiasti mieli teekään. Ei halvattu, miten kurkkusäilykkeestä voi saada aistieroottisia mielikuvia?
Mulla on ajoin yliherkkä hajuaisti. Komensin ukkoa jättämään kartonkikeräykseen menevän mansikkakiisselipurkin jättämään eteiseen koska se vain tuoksui niin hyvältä. Ei se mulla kuitenkaan saanut mielikuvitusta mnnekään lentelemään. Tuoksuipa hyvälle vaan. Ja voin vakuttaa, että tässä elukkaluolassa on aika monenlaisia hajuja. Itse tykkään kahvintuoksusta, vaniljan ja sitrushedelmien tuoksuista. Illalla haistoin ulkona räjähtäneen viemärin löyhkät ei ollut millään muotoa mikään aistihurmoksellinen kokemus. Ja puhtaat kissanpennut tuoksuu ihanille. Kiva upottaa nokka niiden turkkiin.
Mä muuten epäilen sun sanomisiasi. Sullahan on varmaan sillä saamapuolella vissiin parhaiten varustetut eväät.- Anonyymi
Me kaikki epäilemme täällä yhteisesti toisiamme ;)
Eihän tässä muuten olisi mitään järkeä. Muistutan tässä kuitenkin että kaikki on aina suhteellista :))) Jos sisukumissa on reikä, niin käsipumpulla ei ainakaan kerkiä. ;)
Tarinaani eroottisista kasseista en valitettavasti enää löydä, kun en ole kirjautunut käyttäjä, mutta tutut silikonin tuoksut siinäkin olivat pääosassa. Olen vieraillut usein tuon jälkeen Tokmannilla, mutta yhtä inspiroivaan kassierään en ole valitettavasti törmännyt ;)
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Me kaikki epäilemme täällä yhteisesti toisiamme ;)
Eihän tässä muuten olisi mitään järkeä. Muistutan tässä kuitenkin että kaikki on aina suhteellista :))) Jos sisukumissa on reikä, niin käsipumpulla ei ainakaan kerkiä. ;)
Tarinaani eroottisista kasseista en valitettavasti enää löydä, kun en ole kirjautunut käyttäjä, mutta tutut silikonin tuoksut siinäkin olivat pääosassa. Olen vieraillut usein tuon jälkeen Tokmannilla, mutta yhtä inspiroivaan kassierään en ole valitettavasti törmännyt ;)
-keinovaginamies-Meinasinkin ehdottaa sulle vaihtoehtoisesti piipahtamista leivontasettiosastolla :)
Taidan olla niitä, jotka saa enempi sytykkeitä ihokontakteista. Aloin juuri muistella lämmintä merivettä pyörteilemässä ympärilläni. Hmmm.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Meinasinkin ehdottaa sulle vaihtoehtoisesti piipahtamista leivontasettiosastolla :)
Taidan olla niitä, jotka saa enempi sytykkeitä ihokontakteista. Aloin juuri muistella lämmintä merivettä pyörteilemässä ympärilläni. Hmmm.Tämähän käy mielenkiintoiseksi.
Ne leivontaosaston välineet on useimmiten valitettavan tuoksuttomia.
Tietty suolan, makean ja veden sekoitus on kyllä mielenkiintoinen.
Mutta entäs joku maitohappobakteeriin viittaava?
Haaveilija taisi muistaakseni mainita vienon kloorin tuoksunkin, ja mitä olen omatoimisia tuoksutestejä tehnyt sen keskustelun jälkeen, niin kyllä. Sellainenkin vieno tuoksu minusta irtoaa :)) Tosin hyvin vieno ja johonkin makeansuolaiseen sekoitettuna ;)
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Tämähän käy mielenkiintoiseksi.
Ne leivontaosaston välineet on useimmiten valitettavan tuoksuttomia.
Tietty suolan, makean ja veden sekoitus on kyllä mielenkiintoinen.
Mutta entäs joku maitohappobakteeriin viittaava?
Haaveilija taisi muistaakseni mainita vienon kloorin tuoksunkin, ja mitä olen omatoimisia tuoksutestejä tehnyt sen keskustelun jälkeen, niin kyllä. Sellainenkin vieno tuoksu minusta irtoaa :)) Tosin hyvin vieno ja johonkin makeansuolaiseen sekoitettuna ;)
-keinovaginamies-No niin enkö puhunutkin asiaa😁
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No niin enkö puhunutkin asiaa😁
Kyllä, myönnän olit oikeassa :)
Melkoisen myrkyn vivahdettakin siihen voi yhdistää :)))
Mitenkä ne väittää että se olisi terveystuote?
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, myönnän olit oikeassa :)
Melkoisen myrkyn vivahdettakin siihen voi yhdistää :)))
Mitenkä ne väittää että se olisi terveystuote?
-keinovaginamies-Jotenkin kummasti joskus joku on itselleni maininnut. Että tekee hyvää naisen kasvojen iholle. En mä sentään tuohon halpaan mennyt😁
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Jotenkin kummasti joskus joku on itselleni maininnut. Että tekee hyvää naisen kasvojen iholle. En mä sentään tuohon halpaan mennyt😁
Aijaa,minä olen kuullut että se tekee hyvää alapään limakalvoille.
Kait sinä nyt sen uskot, kun minä sanon 😁
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Siis tota, minkä puutteessa sä oletkaan?
Kun kerran muorikin löytyy sieltä.
Ja ne leivonta osastolla olevat jotkut silikonimuotit jne tuoksuvat kyllä. ;) Kerroin vaimolle, että paras tapa karkoittaa minut iholta on huono hygienia.
Sen hajun kun saisi purkkiin, ja sieltä tarvittaessa käyttöön, niin unohtuisi hetkeksi eroottiset seikkailut.- Anonyymi
Se on hyvä motivaattori pesuhommiin tuo aktiivinen ja hajutarkka puoliso ;)
-keinovaginamies-
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372