Inspiroivaa aamupalaa

Anonyymi-ap

Oletteko te muut puutteessa eävät näin helppoja? Vai olenko minä vain yliherkkä aisteineni? Eli haistatteko te mielenkiintoiset tuoksut hyvin?

Jotkut teistä varmaan muistavat kun kerroin niistä Tokmannin muovipusseista siinä kassalla. Nyt sama ilmiö on iskenyt jo parina aamuna Herkkumaan Viipalekurkkujen kanssa. Purkki pitää avata etäällä, jotta tuoksumaailma on oikea.

Nytkin muori nautti kurkuista ennen kuin meni menoihinsa. Minä nautin tuoksuista ja jäin kotiin ;))

-keinovaginamies-

11

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ööö. Tota noin. Ymmärsinkö ihan haturalleen, vai saatko tosiaan eroottisia fiboja jostain muovipusseista ja kurkkusäilykkeistä?

      (huutonaurua ja ähinää)

      No itse en juurikaan syty muovipusseista. Minusta ne haisevat tympeille. Kurkkusiivut tai etikkasäilykkeet yleensä saa veden herahtamaan kielelle vaikka niitä ei nyt kauhiasti mieli teekään. Ei halvattu, miten kurkkusäilykkeestä voi saada aistieroottisia mielikuvia?

      Mulla on ajoin yliherkkä hajuaisti. Komensin ukkoa jättämään kartonkikeräykseen menevän mansikkakiisselipurkin jättämään eteiseen koska se vain tuoksui niin hyvältä. Ei se mulla kuitenkaan saanut mielikuvitusta mnnekään lentelemään. Tuoksuipa hyvälle vaan. Ja voin vakuttaa, että tässä elukkaluolassa on aika monenlaisia hajuja. Itse tykkään kahvintuoksusta, vaniljan ja sitrushedelmien tuoksuista. Illalla haistoin ulkona räjähtäneen viemärin löyhkät ei ollut millään muotoa mikään aistihurmoksellinen kokemus. Ja puhtaat kissanpennut tuoksuu ihanille. Kiva upottaa nokka niiden turkkiin.

      Mä muuten epäilen sun sanomisiasi. Sullahan on varmaan sillä saamapuolella vissiin parhaiten varustetut eväät.

      • Anonyymi

        Me kaikki epäilemme täällä yhteisesti toisiamme ;)
        Eihän tässä muuten olisi mitään järkeä. Muistutan tässä kuitenkin että kaikki on aina suhteellista :))) Jos sisukumissa on reikä, niin käsipumpulla ei ainakaan kerkiä. ;)

        Tarinaani eroottisista kasseista en valitettavasti enää löydä, kun en ole kirjautunut käyttäjä, mutta tutut silikonin tuoksut siinäkin olivat pääosassa. Olen vieraillut usein tuon jälkeen Tokmannilla, mutta yhtä inspiroivaan kassierään en ole valitettavasti törmännyt ;)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me kaikki epäilemme täällä yhteisesti toisiamme ;)
        Eihän tässä muuten olisi mitään järkeä. Muistutan tässä kuitenkin että kaikki on aina suhteellista :))) Jos sisukumissa on reikä, niin käsipumpulla ei ainakaan kerkiä. ;)

        Tarinaani eroottisista kasseista en valitettavasti enää löydä, kun en ole kirjautunut käyttäjä, mutta tutut silikonin tuoksut siinäkin olivat pääosassa. Olen vieraillut usein tuon jälkeen Tokmannilla, mutta yhtä inspiroivaan kassierään en ole valitettavasti törmännyt ;)

        -keinovaginamies-

        Meinasinkin ehdottaa sulle vaihtoehtoisesti piipahtamista leivontasettiosastolla :)

        Taidan olla niitä, jotka saa enempi sytykkeitä ihokontakteista. Aloin juuri muistella lämmintä merivettä pyörteilemässä ympärilläni. Hmmm.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Meinasinkin ehdottaa sulle vaihtoehtoisesti piipahtamista leivontasettiosastolla :)

        Taidan olla niitä, jotka saa enempi sytykkeitä ihokontakteista. Aloin juuri muistella lämmintä merivettä pyörteilemässä ympärilläni. Hmmm.

        Tämähän käy mielenkiintoiseksi.
        Ne leivontaosaston välineet on useimmiten valitettavan tuoksuttomia.

        Tietty suolan, makean ja veden sekoitus on kyllä mielenkiintoinen.
        Mutta entäs joku maitohappobakteeriin viittaava?

        Haaveilija taisi muistaakseni mainita vienon kloorin tuoksunkin, ja mitä olen omatoimisia tuoksutestejä tehnyt sen keskustelun jälkeen, niin kyllä. Sellainenkin vieno tuoksu minusta irtoaa :)) Tosin hyvin vieno ja johonkin makeansuolaiseen sekoitettuna ;)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän käy mielenkiintoiseksi.
        Ne leivontaosaston välineet on useimmiten valitettavan tuoksuttomia.

        Tietty suolan, makean ja veden sekoitus on kyllä mielenkiintoinen.
        Mutta entäs joku maitohappobakteeriin viittaava?

        Haaveilija taisi muistaakseni mainita vienon kloorin tuoksunkin, ja mitä olen omatoimisia tuoksutestejä tehnyt sen keskustelun jälkeen, niin kyllä. Sellainenkin vieno tuoksu minusta irtoaa :)) Tosin hyvin vieno ja johonkin makeansuolaiseen sekoitettuna ;)

        -keinovaginamies-

        No niin enkö puhunutkin asiaa😁


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No niin enkö puhunutkin asiaa😁

        Kyllä, myönnän olit oikeassa :)
        Melkoisen myrkyn vivahdettakin siihen voi yhdistää :)))

        Mitenkä ne väittää että se olisi terveystuote?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, myönnän olit oikeassa :)
        Melkoisen myrkyn vivahdettakin siihen voi yhdistää :)))

        Mitenkä ne väittää että se olisi terveystuote?

        -keinovaginamies-

        Jotenkin kummasti joskus joku on itselleni maininnut. Että tekee hyvää naisen kasvojen iholle. En mä sentään tuohon halpaan mennyt😁


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Jotenkin kummasti joskus joku on itselleni maininnut. Että tekee hyvää naisen kasvojen iholle. En mä sentään tuohon halpaan mennyt😁

        Aijaa,minä olen kuullut että se tekee hyvää alapään limakalvoille.
        Kait sinä nyt sen uskot, kun minä sanon 😁

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Siis tota, minkä puutteessa sä oletkaan?
      Kun kerran muorikin löytyy sieltä.
      Ja ne leivonta osastolla olevat jotkut silikonimuotit jne tuoksuvat kyllä. ;)

    • Kerroin vaimolle, että paras tapa karkoittaa minut iholta on huono hygienia.

      Sen hajun kun saisi purkkiin, ja sieltä tarvittaessa käyttöön, niin unohtuisi hetkeksi eroottiset seikkailut.

      • Anonyymi

        Se on hyvä motivaattori pesuhommiin tuo aktiivinen ja hajutarkka puoliso ;)

        -keinovaginamies-


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe