Haluaisit antaa hyvänyönsuukon?
-flowersreally-
Kenelle palstalaiselle
71
677
Vastaukset
- Anonyymi
Sammakolle, hän muuttuu prinssiksi
- Anonyymi
Sitten nakiksi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten nakiksi :D
Pyrsk
- Anonyymi
Mikkojuhanille <3
T. Pullea Kaveripoika En harrasta palstapusuttelua. Sille, joka tuntee tarvitsevansa rohkaisua, täältä tulee reipas olalle taputus.
- Anonyymi
Kuivakka täti :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuivakka täti :(
löytyy vyöhyke terapia, jalan pohjat, pisteitä mistä keho aktivoituu,
No minä suukottelen kovin mielelläni. Kyllä kuitenkin mieluiten omalle rakkaalleni antaisin iltapusun.. ihan six ku...
No , onhan noita muitakin. Tietty.
Palstakamulle sellainen kuiva ja poskea hipaiseva kevyt pikkusuukko.
Disselle mojova moiskautus suoraan suulle.
Lady-E saisi arvoisensa suukon kämmenselälle.
Randelle poskisuukko.
Haaveilijalle sukkonen otsalle.
Simiti saisi suukon suulle, ihan kuten Dissekin.
Kvm.. hmm.. häntä voisin suukottaa, mutta en tiedä oikein mihin.
Elukalle hali ja suukko korvalliselle.. kuten myös M184: lle.
Jasua en suukottaisi. Heittäisin yläfemmat.
Mustasydän pääsisi lämpimään halaukseen ja saisi suukon päälaelle.
Alettea en uskaltaisi suukottaa. On liian arvovaltainen siihen. Jätän suukon jonkun toisen annettavaksi.
Gattino.. niin .. hän saisi ehdottomasti suukon. Ranskalaisen poskisuukon.
Ja pujis.. arvannette että hän saisi sen kuusi pientä suukkoa poskelle.. kaikki hieman eri kohtiin.- Anonyymi
No onneksi nyt ei ole hyvän yön suukon aika, mulla vois alkaa mielikuvitus tässä vaeltelemaan ;)
Mutta Pirpanaa olis ainakin helppo pussata otsaan, siis jos vähän kumartuisi :)
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
No onneksi nyt ei ole hyvän yön suukon aika, mulla vois alkaa mielikuvitus tässä vaeltelemaan ;)
Mutta Pirpanaa olis ainakin helppo pussata otsaan, siis jos vähän kumartuisi :)
-keinovaginamies-Niin.. ja halatessa pitää kumartua kans.. ei se muuten toimi.. :)
Palstakamu kirjoitti:
Vain jos saat minut kiinni ja silloinkin partani kutittaisi sinua :p
No niin.. arvasin ettet alistu suosiolla.. :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
No niin.. arvasin ettet alistu suosiolla.. :D
Arvasin, että arvasit :D
Palstakamu kirjoitti:
Arvasin, että arvasit :D
Niin.. sinä et suukoista piittaa.. siksipä sinulle ihan ensimmäiseksi suukon antaisin. Piruuttanikin..
:)Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin.. sinä et suukoista piittaa.. siksipä sinulle ihan ensimmäiseksi suukon antaisin. Piruuttanikin..
:)Ilkiö.
Palstakamu kirjoitti:
Palstakamun kauhuelokuva: Suukottaja.
Reps.. pitänee lopettaa sinun kiusoittelu.. muuten saat juosta yöllä unissasi karkuun puolituisen kokoista suukkomaanikkoa.
Heräät keskellä yötä tuskan hikeen ja vannot, ettet koskaan enää..Pikku-pirpana kirjoitti:
Reps.. pitänee lopettaa sinun kiusoittelu.. muuten saat juosta yöllä unissasi karkuun puolituisen kokoista suukkomaanikkoa.
Heräät keskellä yötä tuskan hikeen ja vannot, ettet koskaan enää..Kuitenkin salaa tykkään. (Ainakin lämpöisistä ajatuksista)
Palstakamu kirjoitti:
Kuitenkin salaa tykkään. (Ainakin lämpöisistä ajatuksista)
Noh.. minulla riittää lämpöisiä ajatuksia sinulle. Vaikka emme ole romanttisesti toisistamme kiinnostuneita tykkään sinusta kovin.
Ja minähän saan tykätä kenestä haluan..Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. minulla riittää lämpöisiä ajatuksia sinulle. Vaikka emme ole romanttisesti toisistamme kiinnostuneita tykkään sinusta kovin.
Ja minähän saan tykätä kenestä haluan..Sen asian suhteen olemme samoilla linjoilla. Puhtaasti palstakavereita.
Ja minä sinusta :)E-Lukka kirjoitti:
🙂 no ei sentään korvatillikkaa, kiitoksia 😘
No ei. Heh..mistäs moinen ajatus?
E-Lukka kirjoitti:
🙂 no ei sentään korvatillikkaa, kiitoksia 😘
Heei mistäs nämä toistot johtuu? Eikö botti enää poistakaan juttujani vaan tuplaa ne???
Pikku-pirpana kirjoitti:
No ei. Heh..mistäs moinen ajatus?
Mistä lie lehahtanut mieleen, ajatuspölyä?
E-Lukka kirjoitti:
Heei mistäs nämä toistot johtuu? Eikö botti enää poistakaan juttujani vaan tuplaa ne???
Hmm, löysinkö salaisen näppäinyhdistelmän millä saa kaiutettua tekstin uusiksi, välilyönti ja jokin toinen kun sohaisin näppistä, mielenkiintoista 🤔
E-Lukka kirjoitti:
Mistä lie lehahtanut mieleen, ajatuspölyä?
Dust in the wind..
Okei..
Kyllähän sä oikeasti suukon ansaitset.. noin niin kuin mielestäni. Täs.. 💋E-Lukka kirjoitti:
Hmm, löysinkö salaisen näppäinyhdistelmän millä saa kaiutettua tekstin uusiksi, välilyönti ja jokin toinen kun sohaisin näppistä, mielenkiintoista 🤔
No voit kuvitella vaikka noin.. mut palsta kanittaa aina välillä niin, et se tuplaa viestit.
Pikku-pirpana kirjoitti:
No voit kuvitella vaikka noin.. mut palsta kanittaa aina välillä niin, et se tuplaa viestit.
No hyvä tietää etten hukkaa loppuiltaa yrittämällä etsimällä sitä kadonnutta näppäinyhdistelmää 🙄, ei ole aiemmin sattunut
E-Lukka kirjoitti:
No hyvä tietää etten hukkaa loppuiltaa yrittämällä etsimällä sitä kadonnutta näppäinyhdistelmää 🙄, ei ole aiemmin sattunut
Yhteen aikaan oli sellainen kanitus, et mikään viesti ei tullut läpi ja kaikki paineli sitä lähetä nappia useasti.. ja kun palsta alkoi toimimaan.. niitä viestien kopioita oli tuhottomasti..
Yleensä, kun päivittävät jotakin, alkaa palsta hitaaksi ja sit kanittamaan.Pikku-pirpana kirjoitti:
Dust in the wind..
Okei..
Kyllähän sä oikeasti suukon ansaitset.. noin niin kuin mielestäni. Täs.. 💋Eihän parta pistellyt 🙂
Pikku-pirpana kirjoitti:
Yhteen aikaan oli sellainen kanitus, et mikään viesti ei tullut läpi ja kaikki paineli sitä lähetä nappia useasti.. ja kun palsta alkoi toimimaan.. niitä viestien kopioita oli tuhottomasti..
Yleensä, kun päivittävät jotakin, alkaa palsta hitaaksi ja sit kanittamaan.Just huomasin tosiaan pientä hitautta, jumitusta
E-Lukka kirjoitti:
Eihän parta pistellyt 🙂
Se oli etäsuukko.. sellainen virtuaalinen.. ja sinne korvalliselle.. tai sinne päin.
Mut ota se vastaan hyvillä mielin. Hyvällä se on lähetetty. Sellainen palstasuukko..😘Ranskalainen poskisuudelma vaatii harjoittelua. Siinä helposti kolahtaa päät yhteen.
Puolison tädille annoin, kostean illan jälkeen, hyvän yön poskisuukon, ranskalaisittain.
Täti käänsi yllättäin päätään ja huulemme osuivat yhteen. Sitten täti työnsi minut intohimoisesti seinää vasten ja yritti ranskalaista suudelmaa.
Täti oli tuolloin viisikymppinen, hieman puutteessa elävä. Oikein fiksu nainen, tulkitsi vain kunnioittavan eleeni väärin.Gattino kirjoitti:
😘Ranskalainen poskisuudelma vaatii harjoittelua. Siinä helposti kolahtaa päät yhteen.
Puolison tädille annoin, kostean illan jälkeen, hyvän yön poskisuukon, ranskalaisittain.
Täti käänsi yllättäin päätään ja huulemme osuivat yhteen. Sitten täti työnsi minut intohimoisesti seinää vasten ja yritti ranskalaista suudelmaa.
Täti oli tuolloin viisikymppinen, hieman puutteessa elävä. Oikein fiksu nainen, tulkitsi vain kunnioittavan eleeni väärin.No höh.. ranskalaisessa poskisuukossa vain posket koskettaa toisiaan.. ei siinä edes pussata varsinaisesti..
Sehän on vain muodollinen suukottelu.
Hurjaksi täti ryhtyi.. on siinä ollut kovin nolo tilanne päällä..
Eihän suomalainen puhu eikä pussaa...Pikku-pirpana kirjoitti:
No höh.. ranskalaisessa poskisuukossa vain posket koskettaa toisiaan.. ei siinä edes pussata varsinaisesti..
Sehän on vain muodollinen suukottelu.
Hurjaksi täti ryhtyi.. on siinä ollut kovin nolo tilanne päällä..
Eihän suomalainen puhu eikä pussaa...Tuolloin oltiin puolison vanhempien luona. Anoppi heräsi kolinaan ja oli kertonut myöhemmin tyttärelleen, että olin pannut tätiä.
Puoliso vaati hämmentyneenä selitystä, mutta uskoi kertomukseeni. :)
Vaimon suku on aika dramaattista väkeä.Gattino kirjoitti:
Tuolloin oltiin puolison vanhempien luona. Anoppi heräsi kolinaan ja oli kertonut myöhemmin tyttärelleen, että olin pannut tätiä.
Puoliso vaati hämmentyneenä selitystä, mutta uskoi kertomukseeni. :)
Vaimon suku on aika dramaattista väkeä.Hitsi.. on siinä ollut komiikkaa kun olet setvinyt itsesi ulos tuosta kiperästä tilanteesta.
Ymmärrän, että siinä olisi voinut käydä ikävästikin.Pikku-pirpana kirjoitti:
Hitsi.. on siinä ollut komiikkaa kun olet setvinyt itsesi ulos tuosta kiperästä tilanteesta.
Ymmärrän, että siinä olisi voinut käydä ikävästikin.Joo, nyt on mentävä nukkumaan, hipaisen poskellani näyttöä ja toivotan hyvää yötä. ;)
Gattino kirjoitti:
Joo, nyt on mentävä nukkumaan, hipaisen poskellani näyttöä ja toivotan hyvää yötä. ;)
Täältä sama sinulle..😘😴
Suukkoni kuuluvat enää lapsilleni, mutta halaan usein ja mielelläni. 😊
Iltaa odotellessa lähetän ystävänpäivähalauksen kaikille palstakavereilleni! 🤗- Anonyymi
Kiitos. Hali🤗🤗🤗
Tais tulla useampikin. Noo kiva halia sinua. 😃
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Hali🤗🤗🤗
Tais tulla useampikin. Noo kiva halia sinua. 😃
JasuKiitos Jasu! 😀 Kuin myös 🤗
Ja rapsutukset kaikille pienille pehmoisille lemmikkiystäville 😍- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Kiitos Jasu! 😀 Kuin myös 🤗
Ja rapsutukset kaikille pienille pehmoisille lemmikkiystäville 😍Nyt vasta huomasin viestisi. Kiitos. Menenkin samantien kahmimaan marsua viltin alle syliin paijailtavaksi, saas nähdä nukahtaako taas. 😄❣️
Jasu
- Anonyymi
Taidan säästää nekin pusut näille jyrsijöilleni. Onkin varmaan syöty kuutio karvaa kaikkien pusujen kera ja kyllä, olen ihan eläinpöpöjä täynnä. 😅
Mutta kun rakastan niistä jokaista... 💕 Tuleviakin jo.
Jasu- Anonyymi
Pitäisikö nossen alkaa käyttää hamsterinaamiota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö nossen alkaa käyttää hamsterinaamiota?
Kyllä hänkin saa pusuja ihan omalla apinaamallaan. Mutta vähän vähemmän mitä noi jyrsijät.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hänkin saa pusuja ihan omalla apinaamallaan. Mutta vähän vähemmän mitä noi jyrsijät.
JasuPs. Se on ihan hänen oma valinta. Ei minun.
Jasu
Taidan jättää tällä kertaa väliin.
- Anonyymi
Joskus nuorempana sain suudeltua itseäni todella kuumasti.
Nykyäänkin se onnistuisi, jos olisi edelleen yhtä notkea selkä :)))
-keinovaginamies-- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Höh.. mielikuva joka .. niin.. no..
Höh!:)
Kyllä vain.
Hyvää ystävää kannattaa aina pitää hyvänä :))
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
:)
Kyllä vain.
Hyvää ystävää kannattaa aina pitää hyvänä :))
-keinovaginamies-No.. sehän on ystävänpäivä tänään.. :D
Aina sama nainen
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin taidan kohta tulla mustasukkaiseksi.. :)
Turhaan, aivan turhaan, niin kuin kuurankukka biisissä lauletaan :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin taidan kohta tulla mustasukkaiseksi.. :)
Etkö vastannut minulle tuohon kuurankukka viestiin, vai olenko nähnyt unta?
pujotteIija kirjoitti:
Etkö vastannut minulle tuohon kuurankukka viestiin, vai olenko nähnyt unta?
Vastasin.. mutta meni poistoon. Syystä tuntemattomasta..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Vastasin.. mutta meni poistoon. Syystä tuntemattomasta..
Taas yksi mystinen poisto, mutta eipä haittaa sohvalle heittäytymistä, sen meinaan juuri tehdä
pujotteIija kirjoitti:
Taas yksi mystinen poisto, mutta eipä haittaa sohvalle heittäytymistä, sen meinaan juuri tehdä
Kumpa pääsisin kainaloosi. Sit voisin olla tyytyväinen.
- Anonyymi
Välikselle minä pidän siitä miehestä siin vaan on se jokin mies minun makuuni
- Anonyymi
Ei olis tarvinnut itse tuota kirjoittaa. Kyllähän sinä olet jotenkin sellainen... Niin millainen, hmm?
Oletko sitten alkuunkaan mies, ihan kuinka vaan.
Olet kuka olet siltikin voisin antaa.... <3
Ja joko tämä oli kettuilua ja jonkun muun kirjoittama, taikka ihan ikioma niin siinä se silti. ;) - Anonyymi
Kiva et pidät itsestäsi välis, lienee harvinaista:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olis tarvinnut itse tuota kirjoittaa. Kyllähän sinä olet jotenkin sellainen... Niin millainen, hmm?
Oletko sitten alkuunkaan mies, ihan kuinka vaan.
Olet kuka olet siltikin voisin antaa.... <3
Ja joko tämä oli kettuilua ja jonkun muun kirjoittama, taikka ihan ikioma niin siinä se silti. ;)Se on kyllä sellainen sukupuolineutraali kirjoittaja eli vois olla kuka vain ja semmoinen maailman kansalainen eli voi olla mistä päin ympäri maailman ja kaikkien kaveri olen itsekkin saanut kuvan et on tosi mukava ja eri kiva tyyppi ja reilu kaveri eli hän on henkilö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva et pidät itsestäsi välis, lienee harvinaista:)
Kaikki hänestä pitää ja moni kateellinen hänelle koska on vanhan ajan aito oikea suomalainen mieshän on aito uros
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki hänestä pitää ja moni kateellinen hänelle koska on vanhan ajan aito oikea suomalainen mieshän on aito uros
Kukaan ei pidä inttäjä väliksestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei pidä inttäjä väliksestä
Pitääpäs! Sillä ei ainakaan ole mitään teennäistä mielistelevät liibalaabaa jutut. <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä sellainen sukupuolineutraali kirjoittaja eli vois olla kuka vain ja semmoinen maailman kansalainen eli voi olla mistä päin ympäri maailman ja kaikkien kaveri olen itsekkin saanut kuvan et on tosi mukava ja eri kiva tyyppi ja reilu kaveri eli hän on henkilö
Vähän kuin yksi rekattu täällä.
Tottakai minä välitän kaikista ja kaikille rakkautta. Ihastua voin, mutta mieheni rakastaa minua aidosti.
miehelleni saanee vaan tämän suukon. hänen rakkaus voimistaa minua kohtaan. Häntä on kovin ikävä väliin halkean ja jaan rakkautta kaikille.
olen vain hänen..
https://tenor.com/fi/view/kiss-gif-gif-14778143676097389025
Hän on minun ja minä hänen. En halua muita ja haluan korostaa tätä. En muita. Intohimoni on vain hänen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001