Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
profiilit
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
1967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aloitteenteko on huomionosoitus, josta ainakin minä ilahdun.
30.03.2023 21:29
Kiitos 😀
Tilanne on siltä osin parantunut, että puolisoni tekee nykyään huomaavaisuusaloitteita.
Ilman suurempaa intohimoa, hän ehdottaa minulle hellästi yhteistä hetkeä vällyjen välissä. Sängyssä jatketaan vanhan kaavan mukaan, mutta paljon paremmalla mielellä. :)
30.03.2023 20:53
Jos suhde on nuorella iällä solmittu, tyttöystäväksi kutsuminen on ihan jees.
30.03.2023 18:07
Jotkut paikkaa kuplan Jeesus-teipillä.
30.03.2023 17:33
Olen myös fantasioinut nopeista autoista. Fantasiat päättyy aina siihen, että auto lähtee käsistä kun vähän kaasua painaa.
30.03.2023 17:26
En tiedä mikä erityisesti Love-kappaleessa viehätti sua, mutta tässä on pari kevyttä electropiisiä :)
Daft Punk - Instant Crush
https://www.youtube.com/watch?v=1hA9vyUeKRs
Yello - Kiss The Cloud
https://www.youtube.com/watch?v=3pqBrgRK_VQ
30.03.2023 16:50
Heti vaan sanoista tekoihin, joo...
Mutta eilen podin pahaa tuulta, hetken kiukuttelin itselleni ja lopuksi oli pakko kysyä puolisolta "rakastaksä mua vielä?"
30.03.2023 13:29
Riikka tarjoaa Petterille sylitanssia, mutta mitä sanoo äänestäjät?
EU-ero on persuille pyhä asia.
29.03.2023 22:51
Ei itse kuolema pelota, siinä vain tietoisuus sammuu.
Kivun voi vielä kestää, mutta jos kuolemaan liittyy hätääntyminen tai avuttomuuden tunne, en tiedä osaisinko käsitellä sitä. En haluaisi kuolla paniikissa.
29.03.2023 20:27
Herään keväisin kirjoittamaan.
Keskikesällä, kun ilmat ovat ihanimmillaan, kirjoitan runsaasti.
Mitä lie siitepölyä pöllytän.
29.03.2023 20:12
Koemielessä pihtailin, josko vaimo tekisi seksuaalisen aloitteen. Kun pihtaus ei tuottanut tulosta, aloin suunnitella lemmenlakkoa, jossa ei jaettaisi hellyyttä eikä kauniita sanoja.
Valitettavasti lakkorintama sortui ennen uusia toimenpiteitä ja palattiin vanhaan järjestelmään, jossa minä teen aloitteen.
29.03.2023 19:45
Kerran pihtasin pari viikkoa, eikä sitä edes huomattu.
29.03.2023 19:25
Vassarikommunistit on laittanut "jarrua" elintarvikkeisiin, jotta valkoisella heteromiehellä ei seiso, perkeles!
29.03.2023 18:41
En ole tiukkailut vaan rauhallisesti keskustellut asioista. Siinä olet oikeassa, että vaimo ei tykännyt muistella vanhoja suhteita.
Hänen vähäinen kokemus seurustelusta ja seksistä harmitti, koska arvostin tuolloin kypsän naisen viisautta. Nyt käsissäni oli untuvikko, joka oli leimautumassa minuun.
Miehet olivat kärkkäästi lähestyneet naistani, mutta hänen torjuntaprosentti oli lähemmäs sata.
29.03.2023 17:46
Nyt otetaan rauhallisesti ettei voimat lopu kesken viikon.
Pidetään perse penkissä ja naputellaan sormia polvea vasten...
AIR - Love
https://www.youtube.com/watch?v=XTg2dJg8sq0
Noin, se oli helppo ja kevyt piisi.
29.03.2023 17:10
Olen ollut kiinnostunut vaimoni ex/sex-kumppaneiden määrästä ja laadusta, eikä tieto kumppaneista ole koskaan häirinnyt minua. Joskus olen jopa harmitellut hänen vähäistä kokemusta miehistä.
29.03.2023 16:45
Hyvä aihe, piti ihan tarkistaa oma pääkoppa, olisiko minulla identiteettikriisi tai eksistentiaalinen häiriö.
Näyttäisi siltä, että vaikka olen erakko, samalla tavalla ajattelevien ihmisten verkosto vahvistaa identiteettiäni. Kuulun vahvasti ryhmään, jota harvoin tapaan.
Eksistenssiä vahvistaa älyllinen uteliaisuus ja kaiken kyseenalaistaminen.
Näitä nopeita intuitiivisia päätelmiä ei kannata pohtia sen enempää. Minun pitää ensin selittää itselleni, mitä pirua mä taas tarkoitan. :/
28.03.2023 21:26
Nuorten seksuaalikasvatus on pahasti laiminlyöty, kun joutuvat näitä asioita netissä kyselemään. Joko se peruskoulun jälkeinen kymppiluokka otettiin käyttöön? Vuosi seksuaalivalistusta tekisi hyvää näille raukoille.
28.03.2023 20:24
No, ethän sinä nyt seksistinen ole. :D
Xenakin ajatteli samalla tavalla, joten kyseessä voi olla Carl Jungin esittämä teoria kollektiivisesta alitajunnasta, joka kumpuaa atavistisista peloista.
Kivikaudella tosiaan parhaat naiset vietiin päältä.
28.03.2023 17:59
Niin, me miehet olemme samalla tavalla ajattelevia seksistisiä sikoja.
(Turvalause, pitää feministit loitolla)
28.03.2023 17:02
87 / 99