Minkälainen kosketus alussa ärsyttää?

Anonyymi-ap

Mulla ärsyttää jos ensi tapaamisilla mies koskettelee kasvojani tai hiuksiani. En ymmärrä miksi pitää tunkea sormia naamaan tai vetää sormilla hiusten läpi? Tai lipoa korvaa?

Mites muilla ?

52

525

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei miehet sitä tahallaan tee. Monia voi vaan hämmästyttää,kun näkee ensimmäistä kertaa pitkät hiukset. Ei niin ku usko silmiään, vaan pitää todeta. mullakin on monia asioita joita naisissa hämmästyttää. Esim. Se kuinka tennarit on ihan koko valkoiset kun miehillä ne on taas kirjavat.

    • Joo no ei sitä korvaa kyllä tarvii nuolla puhtaaks😄 pieni näykkiminen on ihan kivaa. (Huom ei ensi treffeillä)

      Muuten ovat kyllä kaikki käyttäytyneet melko mukavasti.. ettei tähän nyt oikein mitään tuu mieleen. Hyvin käyttäytyvät miehet jatkakaa👍🏼

      Miehet vois luetella mikä ekoilla treffeillä on ärsyttänyt eniten?🤔

      • Anonyymi

        Passaako tissien hiplaaminen?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Passaako tissien hiplaaminen?

        -harmiseikirj-

        Täällähän on trolli minun nimissä kysellyt. Minulta se varmaan passaisi, trollilta ei ikinä :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän on trolli minun nimissä kysellyt. Minulta se varmaan passaisi, trollilta ei ikinä :D

        -harmiseikirj-

        Putinisti-setämies luulee itsestään liikoja 😂


    • Anonyymi

      Kaikenlainen tuntemattomien ihmisten koskettelu vituttaa. Kättely on ihan ok, muuten en pidä tuntemattomien liian lähelle tulosta.

      • Mä oon semmoinen halailija, niin on pakko kysyä onko halaaminen ok. Ymmärrän, että kaikki ei siitä pidä🤗 Halaan siis ystäviäniki.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Mä oon semmoinen halailija, niin on pakko kysyä onko halaaminen ok. Ymmärrän, että kaikki ei siitä pidä🤗 Halaan siis ystäviäniki.

        Halaaminen on ok. Sitä ennen on hyvä tutustua vähän paremmin. Itsellä ei ole tapana halailla tuntemattomia. Eikä edes tuttuja, jos ei huvita.

        Jos esimerkiksi harrastaisin treffailuja, treffien päätteeksi halaus on ok. Ellei ne treffit olisi ihan katastrofeja ollut. Silloin kättelykin on liikaa treffien päätteeksi. Se on parempi näin kaikkien kannalta. Ei jää mitään epäselvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halaaminen on ok. Sitä ennen on hyvä tutustua vähän paremmin. Itsellä ei ole tapana halailla tuntemattomia. Eikä edes tuttuja, jos ei huvita.

        Jos esimerkiksi harrastaisin treffailuja, treffien päätteeksi halaus on ok. Ellei ne treffit olisi ihan katastrofeja ollut. Silloin kättelykin on liikaa treffien päätteeksi. Se on parempi näin kaikkien kannalta. Ei jää mitään epäselvää.

        Ei halailu ole kaikkien juttu. On ihan hyvä kunnoittaa toisten rajoja😊


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ei halailu ole kaikkien juttu. On ihan hyvä kunnoittaa toisten rajoja😊

        Eikä se ole pelkästään se fyysinen koskettelu. En muutenkaan pidä liian tungettelevista ihmisistä. Omassa tuttavapiirissäkin sellaisia ihan riittävästi. Sellaiset pidän aina sopivalla etäisyydellä.

        Mikä siinä muuten on, että jotkut ihmiset ovat niin juntteja, tajua yhtä itsestäänselvää asiaa? Sitä, että liiallinen uteleminen kaikesta on helvetin luotaantyöntävä piirre ihmisessä. Kyllä ihminen kertoo itse kaiken mitä haluaa kertoa. Ihmisen pitäisi vaan ymmärtää se, että kaikki ei välttämättä kerro samoja asioita itsestä kuin joku koko elämänsä hetkessä kaikille kailottava. Sitä pitäisi kunnioittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se ole pelkästään se fyysinen koskettelu. En muutenkaan pidä liian tungettelevista ihmisistä. Omassa tuttavapiirissäkin sellaisia ihan riittävästi. Sellaiset pidän aina sopivalla etäisyydellä.

        Mikä siinä muuten on, että jotkut ihmiset ovat niin juntteja, tajua yhtä itsestäänselvää asiaa? Sitä, että liiallinen uteleminen kaikesta on helvetin luotaantyöntävä piirre ihmisessä. Kyllä ihminen kertoo itse kaiken mitä haluaa kertoa. Ihmisen pitäisi vaan ymmärtää se, että kaikki ei välttämättä kerro samoja asioita itsestä kuin joku koko elämänsä hetkessä kaikille kailottava. Sitä pitäisi kunnioittaa.

        Kaikki me poiketaan jollain lailla toisistamme. Niin ja toiset ovat vaan paljon avoimempia kuin toiset. Omanlainen rikkaus kun kaikki on omia yksilöitä omine mieltymyksineen.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Kaikki me poiketaan jollain lailla toisistamme. Niin ja toiset ovat vaan paljon avoimempia kuin toiset. Omanlainen rikkaus kun kaikki on omia yksilöitä omine mieltymyksineen.

        Suurin osa ihmisistä on köyhiä. Niin aineellisesti kuin henkisestikin. Materiaalisesti rikkailla ei ole mitään muuta kuin materia. Henkisesti köyhillä ei ole edes sitä materiaa. Sen takia ovat tungettelevia.


    • Anonyymi

      No hitto semmonen ihmeen hiveltäminen. Eikö sitä voi vaan olla ja pitää kätensä kurissa? ja tuijottelu, miksi pitää tuijottaa? kattos telkkaria :D

      -harmiseikirj-

    • Jos treffeistä on sovittu etukäteen, niin ensi tapaamisella voi kevyesti halata, mutta sen enempää ei pidä tulla iholle.
      Jos treffit lähtevät todella lämpimästi liikkeelle, voi esimerkiksi kahvipöydän päällä ottaa hieman kädestä kiinni.

      Joskus olin treffeillä lääkärin kanssa ja ymmärsin vasta hetken päästä, että hän mittasi sormistani/kädestäni pulssia.. Se tuntui vähän hassulta.

      • Anonyymi

        Gynesetä varmaan saa tarkistaa alapään kosteuden, vaikka se vähän hassulta tuntuu?
        🙃


      • Anonyymi

        Jos treffit lähtevät todella lämpimästi liikkeelle, miksei voi siirtyä panemiseen?


    • Anonyymi

      Saa koskea, saa kaivaa vaikka mun nenää, kunhan koskettaa!

    • Anonyymi

      No se riippuu mistä puhutaan, kun puhutaan alusta. Likipitäen ihan kaikenlainen kosketus ärsyttää ihan alussa. En mä halua mitään lääppimistä, jos en toista vielä millään tasolla tunne. Tuollaiset naaman ja hiusten lääppimiset kyllä ärsyttävät ihan vaikka parisuhteessakin, jos se tulee puskista ja täysin vailla mitään syytä.

    • Anonyymi

      Varmaan jos kosketus ärsyttää niin ei ole oikea henkilö silloin. Kyllähän se kipinä syttyy heti tai ei synny ollenkaan.

      • Anonyymi

        Sinulla voi käydä noin. Minula taas kipinä ei ikinä syty heti. Se vie aina aikansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla voi käydä noin. Minula taas kipinä ei ikinä syty heti. Se vie aina aikansa.

        Juu itselläni kyllä tapahtunut harvoin mutta silloin kun tapahtunut niin kolahtanut heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu itselläni kyllä tapahtunut harvoin mutta silloin kun tapahtunut niin kolahtanut heti.

        No mä en kiinnostu tosissani kenestäkään, ennen kun tunnen hänet. Ja sehän ei hetkessä tapahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä en kiinnostu tosissani kenestäkään, ennen kun tunnen hänet. Ja sehän ei hetkessä tapahdu.

        Jokainen ollaan erilaisia. Ei mua ole haitannut että on suudeltu ekoilla treffeillä ja muutenkin oltu lähekkäin jopa ennen treffejä. Joskus jopa suudeltu ennen treffejä.En mä nyt kenenkään kanssa sänkyyn heti menisi. Mutta koskettaminen ollut luonnollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen ollaan erilaisia. Ei mua ole haitannut että on suudeltu ekoilla treffeillä ja muutenkin oltu lähekkäin jopa ennen treffejä. Joskus jopa suudeltu ennen treffejä.En mä nyt kenenkään kanssa sänkyyn heti menisi. Mutta koskettaminen ollut luonnollista.

        No mä en oikeastaan ole koskaan edes käynyt treffeillä ihmisen kanssa, jota en olisi jo tuntenut. Ei voisi kiinnostaa vähempää lähteä jotain tuntematonta treffaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä en oikeastaan ole koskaan edes käynyt treffeillä ihmisen kanssa, jota en olisi jo tuntenut. Ei voisi kiinnostaa vähempää lähteä jotain tuntematonta treffaamaan.

        Ei tietenkään pidä suostua jos ei kiinnosta. Täytyy kyllä sanoa että en ole ikinä ennestään tuttuja treffailut vaikka pyydetty.


      • Anonyymi

        Mahdollinen kipinä kyllä sammuu jos heti ruvetaan koskettelemaan - se kertoo liiasta impulsiivisuudesta ja SE ärsyttää.
        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollinen kipinä kyllä sammuu jos heti ruvetaan koskettelemaan - se kertoo liiasta impulsiivisuudesta ja SE ärsyttää.
        - Sheena

        Näinpä. Sammuu kaikki mahdolliset kiinnostukset, jos toisella ei ole tuota vertaa tilannetajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollinen kipinä kyllä sammuu jos heti ruvetaan koskettelemaan - se kertoo liiasta impulsiivisuudesta ja SE ärsyttää.
        - Sheena

        Niin kyllä se silloin ärsyttää jos vääränlainen ihminen kyseessä. Sehän oli pointti että se kipinä on jo syttynyt. Riippuu tietysti mitä ja miten koskettaa. Jos nyt käy kourimaan tai yrittä rintoja puristella niin kyllähän se siinä kipinä sammuu. Mutta minusta nuo kasvojen sively ja hiusten siirtäminen ihan suloisia eleitä. Pientä ja herkkää. No joo kerran eräs mies puhalteli korvaan ja yrtti imeä korvanlehteä. Se ärsytti ja oli lähinnä outoa. En halunnut nähdä sitä enää sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä se silloin ärsyttää jos vääränlainen ihminen kyseessä. Sehän oli pointti että se kipinä on jo syttynyt. Riippuu tietysti mitä ja miten koskettaa. Jos nyt käy kourimaan tai yrittä rintoja puristella niin kyllähän se siinä kipinä sammuu. Mutta minusta nuo kasvojen sively ja hiusten siirtäminen ihan suloisia eleitä. Pientä ja herkkää. No joo kerran eräs mies puhalteli korvaan ja yrtti imeä korvanlehteä. Se ärsytti ja oli lähinnä outoa. En halunnut nähdä sitä enää sen jälkeen.

        Kyllä tappaisi kipinät minulta, jos toinen alkaisi naamaa tai hiuksia hiplata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tappaisi kipinät minulta, jos toinen alkaisi naamaa tai hiuksia hiplata.

        Niin no minun treffi kumppanit olleet sellaisia että meidän välillä on ollut selvästi kemiaa ns. sitä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no minun treffi kumppanit olleet sellaisia että meidän välillä on ollut selvästi kemiaa ns. sitä jotain.

        Mitkään kipinät ei riitä siihen, että mun naamaani ja hiuksiani lääpitään. Ne tukahtuu ne kipinät kyllä siihen. Parisuhteessa voin tollasen ymmärtää, mutta että joku treffeillä alkaisi tuolleen lääppimään. 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkään kipinät ei riitä siihen, että mun naamaani ja hiuksiani lääpitään. Ne tukahtuu ne kipinät kyllä siihen. Parisuhteessa voin tollasen ymmärtää, mutta että joku treffeillä alkaisi tuolleen lääppimään. 🤮

        Kyllähän ne ovat seurusteluun johtaneet siksipä juurikin. Tunteet pelissä heti alusta lähtien. Mutta sun pitää löytää sellaisia treffi kumppaneita jotka ovat itsellesi sopivia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ne ovat seurusteluun johtaneet siksipä juurikin. Tunteet pelissä heti alusta lähtien. Mutta sun pitää löytää sellaisia treffi kumppaneita jotka ovat itsellesi sopivia .

        Kuten jo kauan sitten tässä ketjussa totesin, niin sinulla voi olla noin ja tietenkin saa olla noin, mutta älä yleistä koskemaan muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ne ovat seurusteluun johtaneet siksipä juurikin. Tunteet pelissä heti alusta lähtien. Mutta sun pitää löytää sellaisia treffi kumppaneita jotka ovat itsellesi sopivia .

        "Mutta sun pitää löytää sellaisia treffi kumppaneita jotka ovat itsellesi sopivia ."

        Olen aina löytänyt. Lääppijät onneksi erottaa kaukaa ja osaa kiertääkin kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ne ovat seurusteluun johtaneet siksipä juurikin. Tunteet pelissä heti alusta lähtien. Mutta sun pitää löytää sellaisia treffi kumppaneita jotka ovat itsellesi sopivia .

        Minun elämäni suurin rakkaustarina alkoi etäisellä tutustumisella s-postin välityksellä. Sitä kesti noin kuukauden ennen kun tavattiin kasvokkain. Kun tavattiin kasvokkain sen noin kuukauden s-posti tuntemisen jälkeen, ei edes kosketeltu toisiamme useaan tuntiin, vaikka oltiin jo kummatkin ihan lääpällämme toisiimme. Ensikosketus tapahtui hississä usean tunnin jälkeen kun oltiin kummatkin jo sopivassa huppelissa ja toisen meistä piti vaan uskaltaa... Noh, se rooli lankesi minulle ja kysyin Häneltä, että saisinko suudella häntä(mitä en ollut koskaan aikasemmin kysynyt keneltäkään) ja hän vaan hymyili viettelevästi. Silloin tiesin, että saan ja suutelinkin...

        Siitä alkoi minun elämäni, ja toivottavasti myös Hänenkin, hienoin ja kaunein rakkaustarina. Siitä on jo yli 15 vuotta aikaa eikä se tarina ole hiipumassa mihinkään. Se vaan jatkuu ja jatkuu ja näyttäisi vaan vahvistuvan. En olisi ikinä uskonut tämän olevan mahdollista ennen kun se tapahtui minulle. Olen sitä ennen ollut aina hyvin helposti kyllästyvää sorttia. Olen ikuisesti kiitollinen hänelle siitä, että Hän on osoittanut asian olevan päinvastainen... <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun elämäni suurin rakkaustarina alkoi etäisellä tutustumisella s-postin välityksellä. Sitä kesti noin kuukauden ennen kun tavattiin kasvokkain. Kun tavattiin kasvokkain sen noin kuukauden s-posti tuntemisen jälkeen, ei edes kosketeltu toisiamme useaan tuntiin, vaikka oltiin jo kummatkin ihan lääpällämme toisiimme. Ensikosketus tapahtui hississä usean tunnin jälkeen kun oltiin kummatkin jo sopivassa huppelissa ja toisen meistä piti vaan uskaltaa... Noh, se rooli lankesi minulle ja kysyin Häneltä, että saisinko suudella häntä(mitä en ollut koskaan aikasemmin kysynyt keneltäkään) ja hän vaan hymyili viettelevästi. Silloin tiesin, että saan ja suutelinkin...

        Siitä alkoi minun elämäni, ja toivottavasti myös Hänenkin, hienoin ja kaunein rakkaustarina. Siitä on jo yli 15 vuotta aikaa eikä se tarina ole hiipumassa mihinkään. Se vaan jatkuu ja jatkuu ja näyttäisi vaan vahvistuvan. En olisi ikinä uskonut tämän olevan mahdollista ennen kun se tapahtui minulle. Olen sitä ennen ollut aina hyvin helposti kyllästyvää sorttia. Olen ikuisesti kiitollinen hänelle siitä, että Hän on osoittanut asian olevan päinvastainen... <3

        Niin, ja jos Hän olisi heti alkanut koskettelemaan ja lääppimään kun nähtiin ensimmäistä kertaa sen kuukauden s-postin tuntemisen jälkeen, se ensikohtaaminen olisi jäänyt viimeiseksi. Varmaan samoin olisi käynyt myös toisinpäin... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten jo kauan sitten tässä ketjussa totesin, niin sinulla voi olla noin ja tietenkin saa olla noin, mutta älä yleistä koskemaan muita.

        Missä olen niin tehnyt? Miten olen yllättänyt jos sanon oman mielipiteeni asiasta. Kaipa nyt jokainen osaa puhua ja sanoa että älä läpi jos se tuntuu pahalta. Tuskinpa kukaan minun kirjoitusten takia naamaasi tulee lääppimään. Ymmärrän kyllä olet estoinen se on ihan okei . Puhut lääppimisestä minä puhun kauniista romanttisista hetkistä. Eli HV 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun elämäni suurin rakkaustarina alkoi etäisellä tutustumisella s-postin välityksellä. Sitä kesti noin kuukauden ennen kun tavattiin kasvokkain. Kun tavattiin kasvokkain sen noin kuukauden s-posti tuntemisen jälkeen, ei edes kosketeltu toisiamme useaan tuntiin, vaikka oltiin jo kummatkin ihan lääpällämme toisiimme. Ensikosketus tapahtui hississä usean tunnin jälkeen kun oltiin kummatkin jo sopivassa huppelissa ja toisen meistä piti vaan uskaltaa... Noh, se rooli lankesi minulle ja kysyin Häneltä, että saisinko suudella häntä(mitä en ollut koskaan aikasemmin kysynyt keneltäkään) ja hän vaan hymyili viettelevästi. Silloin tiesin, että saan ja suutelinkin...

        Siitä alkoi minun elämäni, ja toivottavasti myös Hänenkin, hienoin ja kaunein rakkaustarina. Siitä on jo yli 15 vuotta aikaa eikä se tarina ole hiipumassa mihinkään. Se vaan jatkuu ja jatkuu ja näyttäisi vaan vahvistuvan. En olisi ikinä uskonut tämän olevan mahdollista ennen kun se tapahtui minulle. Olen sitä ennen ollut aina hyvin helposti kyllästyvää sorttia. Olen ikuisesti kiitollinen hänelle siitä, että Hän on osoittanut asian olevan päinvastainen... <3

        Ja minun rakkaus tarinat alkaneet sanasta moi ja silmiin katsomisesta. Ne olleet ihania salama rakastumisia täynnä tunnetta ja hellyyttä ja kosketusta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minun rakkaus tarinat alkaneet sanasta moi ja silmiin katsomisesta. Ne olleet ihania salama rakastumisia täynnä tunnetta ja hellyyttä ja kosketusta .

        Tämä meidän muistuttaa jotain sellaista, mistä Robert Smith lauloi jo 30 vuotta sitten. Kauan ennen kun olin tavannut Hänet.

        Joskus toiveet toteutuu. Erityisesti ne, joiden kanssa oli jo luovuttanut eikä uskonut niiden olevan mahdollisia... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=-AUCSkHCrwY


    • Riippuu ihmisestä ja tilanteesta. Periaatteessa naama taitaa olla se mikä on vähän no no, mutta ei pahemmin, tosiaan riippuu siitä henkilöstä ja tilanteesta.

    • Ravintolassa valomerkin jälkeen viereeni tuli nainen, joka kertoi olevansa tyttökaverin kanssa liikkeellä ja tämä oli löytänyt ravintolasta itselleen miehen.
      Nainen pyysi lähtisinkö minä mukaan jatkoille hänen luo. Mukaan tulisi myös tyttökaveri uuden miehen kanssa.

      Koskettamaan pääsee aika helpolla.

    • Anonyymi

      Korkeintaan lyhyt ja irtonainen halaus. Menisin kauemmaksi jos alkaisi tukkaa hiplaamaan. Reviiri se olla pitää.

    • Anonyymi

      Kaikenlainen, näpit irti!

      - Sheena

    • Olen hitaasti lämpiävä, enkä haluaisi mitään lääppimistä.
      Tutustumisvaiheessa pelkkä "käsipäivää" riittäisi mainiosti. 🤝

    • Alussa kaikenlainen lähentely. Hitaasti lämpenevänä en tykkää koskettelusta, kunnes itse olen valmis sellaiseen. Ja se vie aikansa, kestää tiettyyn pisteeseen pääseminen, kun tykkää toisesta niin et voi päästää koskettamaankin.

      • Ja taas myötätuntoisena voin halata vierastakin ihmistä surussa ja ilossa.


      • Anonyymi

        Hitaasti lämpeävä = kylmä ja seksikielteinen pihtari.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitaasti lämpeävä = kylmä ja seksikielteinen pihtari.

        Oletko? Aijaa. Mä olen demiseksuaalinen, joka viehtyy myös tietynlaisesta älykkyydestä (en tarkoita mensaa, vaan mua kiehtovaa älyä) eli sapioseksuaaliakin löytyy.

        Olkaa muut mitä lystäätte, perseet törössä.


      • Huitale kirjoitti:

        Oletko? Aijaa. Mä olen demiseksuaalinen, joka viehtyy myös tietynlaisesta älykkyydestä (en tarkoita mensaa, vaan mua kiehtovaa älyä) eli sapioseksuaaliakin löytyy.

        Olkaa muut mitä lystäätte, perseet törössä.

        ”Seksikkäin ruumiinosasi on mielesi”.


    • Anonyymi

      En antaisi koskettaa kenenkään alussa, enkä lopussa ellen itse halua. Jos haluat vain seksiä ja toinen haluaa romantiikkaa, olet ehkä antanut vääriä vihjeitä tapaamisestanne, jos lopussa ei niin väliä.

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä, pitääkö naista kosketella?
      Outoa, etäsuhteet toimivat paljon paremmin:)

      AV

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      268
      2383
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      149
      1329
    3. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      37
      1261
    4. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      63
      1114
    5. Pääseekö E.M.Pekkinen Oy konkurssiin?

      Riittääkö riittävästi varallisuutta ja omaisuutta aloittaa konkurssi menettely? https://empekkinen.smartpage.fi/juhlan
      Maailman menoa
      10
      906
    6. Maajussille morsian: Maajussi-Teemu rehellisenä - Tilittää morsioehdokkaiden kirjeistä: "Se oli..."

      Maajussille morsian starttasi taas. Tsemppiä maajussi-Teemulle rakkauden löytymiseen! Lue Teemun haastattelu: https://
      Maajussille morsian
      4
      867
    7. Haloo Purra ja muut hönöt, Suomen rikkain maksaa veroa 4,7 %.

      Mites leikkaukset edistyy, MOTin mukaan Herlin kaikkien kikkailujen jälkeen maksaa tämän veroprosentin.
      Maailman menoa
      247
      831
    8. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      74
      802
    9. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      55
      790
    10. Sinähän olet fiksu nainen, joten kuuntele

      Tulet pettymään miehiin, jotka osaavat hurmata sinut parhaiten ja joihin sorrut helpoimmin. Sulla on hyvin asiat. Miksi
      Ikävä
      61
      781
    Aihe