Suosituksia otetaan vastaan

Anonyymi-ap

Elikkäs, nyt pitäisi ostaa miehelle hajuste. En haluaisi mennä kosmetiikkaosastoille ihan sokkona haistelemaan (siitä tulee pidemmän päälle paha olo) ja myyjien suositukset tuppaavat usein olemaan mitä sattuu. Eli suosituksia hajusteesta aikuiselle, mutta ei vielä kypsään ikään ehtineelle miehelle? Mieluiten ei mitään kovin myskistä kiitos. 🙂

173

1925

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teräketjuöljy toimii aina.

      • Anonyymi

        Ei taatusti toimi tässä tapauksessa, mutta kiitos vihjeestä.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­N­y­­m­­f­­­o­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17882002D

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      No mistähän tää mies sattuisi pitämään? En usko että täällä palstapirkkojen suositukset on yhtään parempia kuin kosmetiikkaosastolla työskentelevien :D Mä taas tykkään myskin tuoksusta, jotenkin sellainen vangitseva joka sää mun pään pyörälle 😅

      • Anonyymi

        Palstapirkkojen suositukset ovat erinomainen paikka aloittaa. Osastoilla työskentelevien metodit suositustensa valitsemiselle on täysin eri. Jos et tiennyt, niin nyt tiedät. Ei kai kukaan sanonut, että sitä putelia tuoksuttelematta ostettaisiin? En vaan tosiaan haluaisi koko osastoa läpi haistella, että suositukset ovat 👍👍👍. Sulla ilmeisesti ei sellaista sitten ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstapirkkojen suositukset ovat erinomainen paikka aloittaa. Osastoilla työskentelevien metodit suositustensa valitsemiselle on täysin eri. Jos et tiennyt, niin nyt tiedät. Ei kai kukaan sanonut, että sitä putelia tuoksuttelematta ostettaisiin? En vaan tosiaan haluaisi koko osastoa läpi haistella, että suositukset ovat 👍👍👍. Sulla ilmeisesti ei sellaista sitten ollut.

        Siinä tapauksessa hyvä jos koet että niistä voi olla hyötyä. Totta, mulla suositusta ei siis toden totta ole, en ole yhtään ammattilainen näissä. Tai edes muutenkaan niin harjaantunut miesten tuoksujen suhteen että osaisin sanoa mitään hyödyllistä. Mulla itselläni on vaan käynyt hyvä tsägä kun oon itselleni ostanut naisten tuoksua kosmetiikkaosaston suosituksen perusteella. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa hyvä jos koet että niistä voi olla hyötyä. Totta, mulla suositusta ei siis toden totta ole, en ole yhtään ammattilainen näissä. Tai edes muutenkaan niin harjaantunut miesten tuoksujen suhteen että osaisin sanoa mitään hyödyllistä. Mulla itselläni on vaan käynyt hyvä tsägä kun oon itselleni ostanut naisten tuoksua kosmetiikkaosaston suosituksen perusteella. 🙂

        No minä taas en ole koskaan saanut ainoatakaan hyvää suositusta myyjiltä omiin tuoksuihini.


      • Anonyymi

        Kaikillehhan ei myski käy.,
        Tuokssuukin niin pirun pitkkään.
        -Outsider man


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikillehhan ei myski käy.,
        Tuokssuukin niin pirun pitkkään.
        -Outsider man

        No aloittajaa myskin tuoksu yököttää, jollei ole TODELLA mietona mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa hyvä jos koet että niistä voi olla hyötyä. Totta, mulla suositusta ei siis toden totta ole, en ole yhtään ammattilainen näissä. Tai edes muutenkaan niin harjaantunut miesten tuoksujen suhteen että osaisin sanoa mitään hyödyllistä. Mulla itselläni on vaan käynyt hyvä tsägä kun oon itselleni ostanut naisten tuoksua kosmetiikkaosaston suosituksen perusteella. 🙂

        Mennen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennen

        Ei menneniä , miehet älkää käyttäkö sitä.
        Se vaan ei natsaa. Ei ole hyvä tuoksu.


    • Anonyymi

      Mennen
      Tai axe

      Vm79

      • Anonyymi

        Juu ei toimi, mutta kiitos vinkistä.


      • Anonyymi

        Todelliset ätmiehdotukset.


    • Anonyymi

      Hurmaava kahden euron Rexona sopii ätmille.

      • Anonyymi

        Ei toimi tämäkään, muuta kiitos vinkistä.


    • Anonyymi

      Pekoni.

      • Anonyymi

        Juu ei toimi tämäkään, mutta kiitos kuitenkin yrityksestä.


    • Anonyymi

      Tabac 😎👍

      • Anonyymi

        Muistelen tuota joskus tuoksuttaneeni. Se on mausteinen tuoksu, eikö olekin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistelen tuota joskus tuoksuttaneeni. Se on mausteinen tuoksu, eikö olekin?

        Tabac Original ehdottomasti 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tabac Original ehdottomasti 😊

        Täytyykin käydä tuoksuttamassa tuo. Hyvin hentoinen muisto miltä tuoksuu. Kiitos!


      • Anonyymi

        Oldspice


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oldspice

        No tuo on tuttu, jo lapsuudesta. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oldspice

        Oldspice vanha klassikko


    • Anonyymi

      Saan pier koultier saa pikkarit märäksi.

      • Anonyymi

        Aha, no miltähän hän sitten tuoksuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, no miltähän hän sitten tuoksuu?

        Jos hänellä on pidätyskyvyn kanssa hankaluuksia, niin asia on eri. Yleensä naiset tuossa "kostuu".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hänellä on pidätyskyvyn kanssa hankaluuksia, niin asia on eri. Yleensä naiset tuossa "kostuu".

        Teillä päin on sitten paljon pidätysvaivaisia naisia. Tenaheaven ... vai olisko -hell?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lehdissä lukee monenlaista ja niitä sponssaa kuka sponssaa.


      • Anonyymi

        Btw ... miksi sinkku muka ei tietäisi mikä hänestä itsestään tuoksuu hyvältä? En tiedä miten tuoksun sinusta kuuluu toimia. Minulle olennaisinta on vain se, että se tuoksuu hyvältä.


    • Hajuste reagoi aina alustaan jolle se laitetaan. Eli et voi poimia hajustetta toiselle testaamatta sitä sen kohdehenkilön pesemättömällä iholla. Joten...

      Raahaa kohde mukaasi sopivaan puotiin, ota pintanuuhkaisulla itsellesi mielekkäitä tuoksuja max viisi ja kokeile niitä kohteen nahalle. Laitat tuoksua, annat sen olla siinä minuutin pari ja nuuhkaiset. Sitten seuraava tuoksu toiseen kohtaan ihoa jne.

      • Anonyymi

        Ahaa. En nyt kaivannut itsestäänselvyyksiä, mutta kiitos kuitenkin. Oliko sinulla mitään ehdotusta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. En nyt kaivannut itsestäänselvyyksiä, mutta kiitos kuitenkin. Oliko sinulla mitään ehdotusta?

        Ei, koska en tunne kohteesi ihon kemiaa, niin mahdoton sanoa mikä toimii hänen ihollaan, vielä vähemmän kuin ehdottaa jotain mikä toimisi myäs sinun mielestäsi. Itse olen aina etsinyt hajusteeni juuri siksi, että ilman oman nahan käyttämistä koealustana menee valinnat usein vihkoo ellei turvaudu juurikin klassisiin myskiin ja/tai vaniljaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei, koska en tunne kohteesi ihon kemiaa, niin mahdoton sanoa mikä toimii hänen ihollaan, vielä vähemmän kuin ehdottaa jotain mikä toimisi myäs sinun mielestäsi. Itse olen aina etsinyt hajusteeni juuri siksi, että ilman oman nahan käyttämistä koealustana menee valinnat usein vihkoo ellei turvaudu juurikin klassisiin myskiin ja/tai vaniljaan.

        Ok, kiitos kuitenkin yrityksestä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei, koska en tunne kohteesi ihon kemiaa, niin mahdoton sanoa mikä toimii hänen ihollaan, vielä vähemmän kuin ehdottaa jotain mikä toimisi myäs sinun mielestäsi. Itse olen aina etsinyt hajusteeni juuri siksi, että ilman oman nahan käyttämistä koealustana menee valinnat usein vihkoo ellei turvaudu juurikin klassisiin myskiin ja/tai vaniljaan.

        P.S. Myski menee aina pieleen. Yöks. No tykkää ken tykkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kiitos kuitenkin yrityksestä.

        Olepa hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Myski menee aina pieleen. Yöks. No tykkää ken tykkää.

        Ei mene, koska myski ei pahemmin piittaa ihon omasta kemiasta, joten se on idioottivarma. Vanilja on toinen, mutta ei yhtä varma.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei mene, koska myski ei pahemmin piittaa ihon omasta kemiasta, joten se on idioottivarma. Vanilja on toinen, mutta ei yhtä varma.

        Ok, no jos tarkoitus on saada toinen karkotettua tai oksentamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, no jos tarkoitus on saada toinen karkotettua tai oksentamaan.

        Yksi tykkä äidistä ja toinen tyttärestä, eihän siinä muusta ole kyse. Ja tietty siitä, että myski toimii aina, se ei juurikaan muuta aromiaan ihon kemiasta riippuen, joten se tuoksuu suunnilleen siltä miltä se tuoksuu kun purkkia nuuhkaisee. Jos haluat muunlaisia tuoksuja, on ainoa vaihtoehtosi testata niitä kohteen ihon kemialla, muuten tulee melko varmasti menemään keturalleen. Valitettavasti ei ole vaihtoehto, kemia on armoton olio.


      • Anonyymi

        Rauno se jaksaa esittää itseään fiksumpaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rauno se jaksaa esittää itseään fiksumpaa.

        No en minä voi sille mitään miten kemia toimii, niin ihan turha siitä lussuttaa. Naapurissa oli alan firma ja kun jokainen axe haisi nahallani iltapäivällä kuselta omaan nokkaan, niin kysyin naapurifirman leideiltä neuvoja. Sen jälkeen ei ole tarvinut haista enää kuselta.


      • Anonyymi

        Mikä parasta voi antaa lahjakortin ja henkilö saa itse valita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä parasta voi antaa lahjakortin ja henkilö saa itse valita.

        Näin tekisin itse ja näin toivoisin että minulle tehtäisiin vastaavassa tilanteessa. Jokainen lahjahajuste on lentänyt vikkelästi mappi-Ö:hän tähän mennessä ja exillekin olen tiedottanut että ei, ei hajusteita kokeilematta uhrin nahalla ellet halua pahoittaa mieltäsi. Koska en minäkään osta sinulle pitsihepeneitä arvailemalla koko- ja värimieltymyksiä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Näin tekisin itse ja näin toivoisin että minulle tehtäisiin vastaavassa tilanteessa. Jokainen lahjahajuste on lentänyt vikkelästi mappi-Ö:hän tähän mennessä ja exillekin olen tiedottanut että ei, ei hajusteita kokeilematta uhrin nahalla ellet halua pahoittaa mieltäsi. Koska en minäkään osta sinulle pitsihepeneitä arvailemalla koko- ja värimieltymyksiä.

        Jaa, no kyllä mulle saa alusvaatteita ostaa ja on ostettukin ja juuri passeleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no kyllä mulle saa alusvaatteita ostaa ja on ostettukin ja juuri passeleita.

        Sama. Sen sijaan jotain alusvaatelahjakorttia en missään tapauksessa halua lahjaksi. Sellainen nyt on pahin mahdollinen vaihtoehto. "En ole vaivautunut ottamaan selvää mistä pidät, enkä edes koostasi, mutta tuossa sulle rahaa". Sori vaan, mutta mulla on kyllä varaa ostaa ihan itse alusvaatteeni, kiitos. Jos haluat antaa mulle jotain lahjaksi, niin osta vaikka tikkari, mutta osta edes sellainen, josta tiedät mun pitävän. Poikkeus, jos erikseen pyydetään lahjat jostain syystä rahana ja silloinkaan en todellakaan halua mitään lahjakorttia, vaan tosiaan rahaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No en minä voi sille mitään miten kemia toimii, niin ihan turha siitä lussuttaa. Naapurissa oli alan firma ja kun jokainen axe haisi nahallani iltapäivällä kuselta omaan nokkaan, niin kysyin naapurifirman leideiltä neuvoja. Sen jälkeen ei ole tarvinut haista enää kuselta.

        Niin no ... tottahan se on, että käyttäjän iho vaikuttaa tuoksuun. Ei se vaikutus kuitenkaan mitenkään äärimmäisen dramaattinen ole. Ei hajusteita voitaisi ylipäänsä tehdä, jos ne voisivat tuoksua ihan miltä tahansa eri ihmisten käyttämänä. Eivät ne niin jumalattomasti eroa. Valtaosin sen hajusteen ihan tunnistaa, oli se kenen vaan käytössä.

        Yksi iso ero tulee kuitenkin siinä, että tuoksuillahan on se alkutuoksu, joka ei välttämättä säily iholla kauhean kauaa ja sitten on se ydintuoksu, joka taas usein säilyy iholla pitkäänkin. Siksi niitä pitäisi kokeilla ja sitten haistella oikeasti useamman tunnin päästä uudelleen, ei vain muutaman minuutin.

        Mitä Axen tuoksuihin tulee, niin nehän haisevat kaikilla lopulta kuselta. Niiden iholle lopulta iholle jäävä tuoksu on tosi epämiellyttävä, ainakin minun nenääni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no kyllä mulle saa alusvaatteita ostaa ja on ostettukin ja juuri passeleita.

        En tekisi sitä ikinä. Voin olla mukana valitsemassa tms. ja maksaa, mutta leidi saa itse hoitaa sopivan koon valitsemisen jne.


    • Tervasaippua

      • Anonyymi

        Ei taitaisi oikein kelvata. No olishan tuo hyvä vitsi. Kiitos! 😂


      • Anonyymi

        Tervasaippua on ihana tuoksu..itselläni on kerä tervanarua jota nuuskuttelen silmät soikeina😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervasaippua on ihana tuoksu..itselläni on kerä tervanarua jota nuuskuttelen silmät soikeina😛

        Terva on tuoksu, joka jakaa vahvasti mielipiteitä. Mäkin tykkään tervan tuoksusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terva on tuoksu, joka jakaa vahvasti mielipiteitä. Mäkin tykkään tervan tuoksusta.

        Tykkään ite lähes kaikista tuoksuista ja jopa hajuistakin. Hajut on hyvin persoonallisia ja ne liittää helposti läheisyyteen ja läheiseen ihmiseen.

        Pahimmat hajut ihmisessä mun mielestä on männyntuoksuinen partavesi ja hiivan tuoksu iholla ( kun on syönyt kiikaa makeaa ja sokeri on saanut kehon käymistilaan), mäkkärituhnu julkisissa ja ultimate järkytys eli satunnaisen ohikulkijan mädäntynyt hammaslöyhkä😵‍💫

        Pahin haju mikä tulee mieleen muualla, niin on kalaruuan löyhkä rappukäytävässä, siinä meinaa lähteä taju. Muutenkin inhoan kotiruuan hajua, hyi että kun se tarttuu vaatteisiin.


    • Ralph Lauren Polo Red Eau De Parfum

      Ei nyt itselläni ole toiminut minään naismagneettina mutta muutama naispuolinen ystävä on todennut että tuoksu on miellyttävä.

      • Anonyymi

        Se varmaan riippuu henkilöstä, että mitä sillä tuoksulla tavoitellaan. Kuten tuossa yllä totesin, niin miten sen tuoksun sitten itse kenenkin mielestä kuuluu toimia. En ole koskana kuullut, että ko. henkilöä kiinnostaisi tuoksu, joka olisi naismagneetti. Itsestäni tuoksu, joka vetäisi miehiä puoleensa, kuulostaa pahimman luokan painajaiselta. Ihan riittää, että se tuoksu on hyvä.

        Itse karsastan ehkä hieman tuota Ralph Lorenia, kun en tuon merkin naisten tuoksuista pidä. Mutta pitääpä käydä tuoksuttamassa tuo. Kiitos, ei olisi tullut mieleenkään koskea Ralph Laureniin. 🙂


    • Hugo Boss - Bottled

      • Anonyymi

        Hmm ... onko tuo se, jolta miltei joka toinen mies tuoksuu? Kuulostaa tosi tutulta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm ... onko tuo se, jolta miltei joka toinen mies tuoksuu? Kuulostaa tosi tutulta.

        Enpä ole haistellut.
        Poikani pyytää aina tuota tuliaisiksi.


    • Anonyymi

      Ota Ohvi, mies lakkaa samalla huitomasta.

      • Anonyymi

        Olvinne


    • Anonyymi

      Sun pitää valita se tuoksu, joka sopii sun persoonallisuuteen. Se löytyy vain etsimällä.

      Valitset mausteisen, jos oot lämminhenkinen, metsäisen jos erähenkinen, sporttisen jos oot sporttinen ja raikas, Gaultierin jos oot homoseksuaali..

      Osta suosiolla kallista tuoksua, äläkä käytä liikaa, yksi suihkaus riittää miehelle. Suihkauta kerran tuoksua ilmaan ja kävele tuoksupilven lävitse.

      Ensin kokeilet max viittä tuoksua paperiliuskalle ja sitten vasta iholle jos miellyttää. Älä kokeile iholle enempää kun kahta tuoksua, kumpaankin käteen. Sitten jos vielä olet epävarma, niin mene kotiin ja tunnustele kumpi käsi olisi mieluinen tuoksu.

      Lopulta voit joko valita yhden tuoksun jota käytät aina tai useamman eri tilanteisiin ja mielialoihin.

      Hobby Hall on ollut itselle mieluisa ja edullinen ostopaikka, koska tykkään monista eri tuoksuista, heillä on usein myös hyvä kuvaus.

      Voisit koittaa vaikka jotain Tom Fordin tai Ralph Laurenin tuoksua. Amerikkalaiset tuoksut ovat reippaita ja selkeitä, eurooppalaisten talojen tuoksut ovat monimutkaisempia olemukseltaan, ehkä siksi myyjien suositukset tuntuivat omituisilta:)

      • Anonyymi

        Minun persoonallisuuteni ei tässä asiassa nyt paljoa auta. Olen varma, että sillä perusteella valittu tuoksu ei kelpaa. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun persoonallisuuteni ei tässä asiassa nyt paljoa auta. Olen varma, että sillä perusteella valittu tuoksu ei kelpaa. 🙂

        Niin joo, taisitkin olla nainen😄

        Vältä mannereurooppalaisia unisextuoksuja kuten Dior ja Versace, jotka ovat edes vähääkään naisellisia jos lahjan saaja on perinteinen suomalainen heteromies. Jo pullo tai merkki saattaa olla uhka maskuliinisuudelle!

        Boss on aina turvallinen valinta homofobisille, samoin Tommy Hilfiger. Mainitsenani Tom Ford voisi olla myös hyvä.

        Kaikille miehille eivät tuoksut edes sovi. Laadukas pyykinpesuaine on ja puhtaaksi hinkattu iho ovat oma suosikkini miesten hajumaailmassa. Ja pieni ripaus pisun tuoksua siihen, niin voi että😍🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joo, taisitkin olla nainen😄

        Vältä mannereurooppalaisia unisextuoksuja kuten Dior ja Versace, jotka ovat edes vähääkään naisellisia jos lahjan saaja on perinteinen suomalainen heteromies. Jo pullo tai merkki saattaa olla uhka maskuliinisuudelle!

        Boss on aina turvallinen valinta homofobisille, samoin Tommy Hilfiger. Mainitsenani Tom Ford voisi olla myös hyvä.

        Kaikille miehille eivät tuoksut edes sovi. Laadukas pyykinpesuaine on ja puhtaaksi hinkattu iho ovat oma suosikkini miesten hajumaailmassa. Ja pieni ripaus pisun tuoksua siihen, niin voi että😍🥰

        No kyse ei ole perinteisestä suomalaisesta heteromiehestä, monessa mielessä. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyse ei ole perinteisestä suomalaisesta heteromiehestä, monessa mielessä. 🙂

        Ahaa..no koita vaikka jotain Versacen tuoksua:) niissä on potkua, muttei liikaa feminiinisyyttä. Jopa erotiikkaa..

        Ne aika harvalle suomalaiselle sopii.

        Mut hyviä valintoja👋


      • Anonyymi

        Tuo onkin ihan uusi tuttavuus. Suitsuke kuulostaa ehkä hieman arveluttavalta, mutta toisaalta hän saattaisi siitä pitääkin. Tuo täytyy käydä tuoksuttamassa. Kiitos vinkistä!


    • Anonyymi

      Pöh. Tietenkin Menneniä.

      >simiti<

      • Tosimies pirskottaa kiljua kaulalle.


      • Anonyymi

        Mä pysyn mielummin hänen kanssaan ihan väleissä, vaikka olenkin käytännön pilojen ystävä. 🙂


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tosimies pirskottaa kiljua kaulalle.

        No tämä. 🤣🤣

        >simiti<


    • Anonyymi

      CK Eternity hienostunut tuoksu.

      • Anonyymi

        Mä muistelen, että itse inhosin sitä naisten versiota tuosta, mutta voihan se miesten tuoksu olla hyvinkin erilainen. Voisi tuon tuoksuttaa.


    • Anonyymi

      Etkö voi vaan yksinkertaisesti antaa pimppiä?

      • Anonyymi

        No ei hän siltä halua tuoksahtaa.


    • Anonyymi

      Osta lahjakortti myymälään ja mies saa itse valita.

      • Anonyymi

        Se lopputulos tiedetään jo. Eli ei ole vaihtoehto tässä tapauksessa, mutta kiitos.


    • Anonyymi

      Boss, Chanel ja Versace tekevät laadukkaita tuoksuja miehille.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        itselleni nuo Chanel ja Versace ovat naisten tuoksuissa tuoksuja, joilla saan aikaiseksi tkuuvarman yökötyksen ja siksi jotenkin arastelen noita. Mutta voihan ne miesten tuoksut olla parempia. Täytyy tuoksuttaa vaikka tuo, jonka linkkasit.

        Boss taas on se, josta tuntuu, että likimain joka toinen mies tuoksuu siltä tietyltä Bossilta. No ei kai sekään mikään ongelma ole, jos tuoksu on hyvä. Mä vaan luulen että hän ei innostu siitä. Mutta voi kai niistä joku löytyä.


    • Anonyymi

      Pullo Ootekolonjia eli Kölnin vettä:)

      • Anonyymi

        Tiesitkö, että Kölnin vettä on ollut tapana taputella ohimoille, virkistykseksi?

        Muistan kesämökin lääkekaapista jättimäisen Eau De Cologne-pullon, kuinka lapsena ihailin hienoa pulloa ja erikoista tuoksua.

        Itse pidän siitäkin tuoksusta.


    • Anonyymi

      Euphoria, men..Calvin Klein

      • Anonyymi

        Useampi nyt CK:ta ehdotellut, vaikkakin paria eri tuoksua. Kai ne täytyy tuoksutella siis.


    • Lähinnä tässä herää kysymys, että miten kamalalta se haisee hajustamattomana.
      (migreenitaipuvaisena hajuttomuus on paras vaihtoehto)

      ((ja miksi ihmeessä ihmiset käyttävät niitä hajustettuja pesujauheita ja vasrsinkin huuhteluaineita))

      • Anonyymi

        Jos mies haluaa tuoksun, niin hän saa tuoksun. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies haluaa tuoksun, niin hän saa tuoksun. 🙂

        Näin on. buddy-love pääsee riesastaan eroon eläkeiässä, kuten isäni :) Siihen asti saa narista hajuista nuorekkaasti.


      • Olemme markkinoinnin uhreja. Meistä piti tulla kauniita ja menestyviä, mutta saimme kutinan ja päänsäryn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. buddy-love pääsee riesastaan eroon eläkeiässä, kuten isäni :) Siihen asti saa narista hajuista nuorekkaasti.

        Itse pidin Max Jakobsonin Heinävedestä, joka tuoksui minttukaramelleilta. Isänikin piti siitä, vaikka tilalle on tullut astma ja psoriasis;)


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Olemme markkinoinnin uhreja. Meistä piti tulla kauniita ja menestyviä, mutta saimme kutinan ja päänsäryn.

        Body Shopin Indian Jasmine on nuorten maahanmuuttajamiesten suosiossa. Se on osittain kulttuurisidonnaista, miltä tulee haista. Olin tukehtua tuoksupilveen, jonka tunnistin helposti. Pääasia että tuoksun tunnistaa lähinnä se kohderyhmä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. buddy-love pääsee riesastaan eroon eläkeiässä, kuten isäni :) Siihen asti saa narista hajuista nuorekkaasti.

        Saa nähdä, sillä tilanne ei ainakaan toistaiseksi ole muuttunut.
        Tänäänkin on migreeni (mutta onneksi oli viikko niin ettei ollut).

        Äidilläni ei kyllä enää ole lainkaan migreenejä, joten mahdollisuuksia häviämiseen on.


      • Gattino kirjoitti:

        Olemme markkinoinnin uhreja. Meistä piti tulla kauniita ja menestyviä, mutta saimme kutinan ja päänsäryn.

        Siivosin varastoa ja nyt ovat keuhkoputketkin ihan tukossa.
        Köh köh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Body Shopin Indian Jasmine on nuorten maahanmuuttajamiesten suosiossa. Se on osittain kulttuurisidonnaista, miltä tulee haista. Olin tukehtua tuoksupilveen, jonka tunnistin helposti. Pääasia että tuoksun tunnistaa lähinnä se kohderyhmä :)

        Eräs toi minulle tullessaan jasmiiniteetä, mutten kykene juomaan sitä.
        Liikaa hajua ja makua.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Eräs toi minulle tullessaan jasmiiniteetä, mutten kykene juomaan sitä.
        Liikaa hajua ja makua.

        En epäile yhtään. Happi tuntui loppuvan kokonaan kauppakeskuksen käytäviltä, kun kävelin tuon tuoksupilven perässä. Etelän matkoilla se on yhtälailla joka puolella, mutta ei tuhehduta ihan samalla tavalla.


    • Kerran laitoin Hugo Bossia korvan taakse. Koko päivän jouduin hengittämään sitä hajua.

    • Anonyymi

      Axe:lta löytynee hyvä valikoima useimmat niistä on hyvän tuoksuisia mu ei liian vahvoja tuoksuja kuitenkaan

      • Anonyymi

        Makuasioita. Axe on kyllä mulle ehdoton no go, mutta kiitos ehdotuksesta. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuasioita. Axe on kyllä mulle ehdoton no go, mutta kiitos ehdotuksesta. 🙂

        Sama. Kuten tuolla yllä todettin, niin Axet haisevt aina loppupeleissä kuselta. Se on se ainoa haju, joka niistä säilyy iholla pidempään.


    • Anonyymi

      Tää on hyvä: Calvin Klein eternity

      • Anonyymi

        Tää oli nyt jo toinen ehdotus tuolle, joten kai se täytyy sitten nuuskutella. 🙂


    • Anonyymi

      Kyllä on Mennen tullen

    • Anonyymi

      CERRUTISI- tuoksu on mielestäni maskuliinisen vetoava ja kiehtova. Eikä kuulu läheskään joka sällin valikoimaan.

    • Calvin Kleinin one on ihan pirteä. Sitten on yksi hyvä tuoksu mitä toin joskus laivalta mutta on todella raivostuttavaa kun en saa sen nimeä päähän. Sekin oli sellanen kevyt, raikas ja sitruunainen.🙂.

      • Anonyymi

        Täytyy ilmaisesti mennä tänään noita CK tuoksuja tuoksuttamaan, kun niitä on nyt useampi tässä nimeltä mainittu. Tuo "kevyt raikas ja sitruunainen" kuulostaa minun tuoksultani. Siis itse tykkään sellaisista. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy ilmaisesti mennä tänään noita CK tuoksuja tuoksuttamaan, kun niitä on nyt useampi tässä nimeltä mainittu. Tuo "kevyt raikas ja sitruunainen" kuulostaa minun tuoksultani. Siis itse tykkään sellaisista. 🙂

        Joo mä tykkään kanssa en vaan saa millään sitä nimee päähän mikä se oli.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy ilmaisesti mennä tänään noita CK tuoksuja tuoksuttamaan, kun niitä on nyt useampi tässä nimeltä mainittu. Tuo "kevyt raikas ja sitruunainen" kuulostaa minun tuoksultani. Siis itse tykkään sellaisista. 🙂

        No nyt sain sen verran mieleen että joku Kenzo tuoksu se oli mallin kun vielä sais muistettua 🙂.



      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpas jotenkin ihanan minimalistinen design. En tiedä mikä tuossa vaan on jotenkin tosi esteettisesti miellyttävää minulle. Ei uskoisi. 😁

        Ehkä se on sitten tuo tuossa mainittu hokusai-aalto.😄.


    • Anonyymi

      Jos ei uskalla mennä lähelle jotain taloa vaikka tyttöjäkin on suojaamassa.

    • Anonyymi

      Sitavaislaisedebe

    • Yleisesti ottaen pidän Bossin tuoksuista

    • Anonyymi

      Katso hänen kotinsa mitä tuotteita hän käyttää?.Koskaan EI pidä oman maun ja hajuaistin mukaan ostaa naiselle tai miehelle yhtään mitään tuoksua.

      • Anonyymi

        Ei kannata olettaa. Sen enempää en oikeastaan edes viistsi tuohon vastata. Kiitos kuitenkin osallistumisesta. 🙂


    • Anonyymi

      Sitten ei ainakaan uskalla lähteä tyttöjen kanssa retkelle jos kohteena on joku kummitustalo.

    • Eritoten miesten hajusteet ovat mielestäni vaikeita, sillä ne ovat herkästi liian vahvoja, ainakin jos käyttäjä ei ymmärrä lopettaa läträämistä/suihkuttelua. Mikään ei ole luotaantyöntävämpää kuin ihminen, joka huoneeseen saapuessaan kuljettaa mukanaan tukahduttavan hajupilven. Vähemmän on enemmän, usein riittää pelkkä puhtaus.

      Omalle pojalle ostin viimeksi jonkun Bossin tuoksun, sieltä löytyy mielestäni muutamakin hyvä, eivät ole liian läpitunkevia. Ralph Laurenin valikoima kannattaa tuoksutella läpi myös.

    • Anonyymi

      Hermes Terre D’Hermes

    • Minä aikanaan ihastuin tuoksuun nimeltä Kouros. Nuuskuttelin innoissani miesten perään jotka käyttivät sitä. Minulle mieleinen tuoksu.

      • Anonyymi

        Tuossa oli sen verran mielenkiintoinen tuoksukuvaus, että tuo täytyy tuoksuttaa. Tänään kävin jo vähän nuuhkimassa, mutta tämän ketjun innoittamana en vielä ostanut mitään. täytyy käydä vielä toisena päivänä nuuskuttelemassa. Onhan se ihan kiva näistäkin jotakin tajuta ... kai 😂


    • Anonyymi

      Itse olen tykännyt Armani Eau Pour Homme tuoksusta, nyt harvoin tulee käytettyä kun tarvetta huomiolle ei ole.

      AV

      • Anonyymi

        Voikohan tollasta sitten harkita lainkaan miehelle, joka vain tykkää tuoksua hyvältä, ilman mitään huomion herättämisen tarvetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voikohan tollasta sitten harkita lainkaan miehelle, joka vain tykkää tuoksua hyvältä, ilman mitään huomion herättämisen tarvetta?

        Tuoksu tuo lähelle naisia, on jo testattu. Jos ei halua, ei kannata käyttää.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoksu tuo lähelle naisia, on jo testattu. Jos ei halua, ei kannata käyttää.

        AV

        Uskoo ken tahtoo pelkkään tuoksuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoo ken tahtoo pelkkään tuoksuun.

        Höh, jättää vain pullon ilman korkkia lattialle, virittää ansan sen ympärille.
        Saalista saa melkein aina, vetäisee vain narusta:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh, jättää vain pullon ilman korkkia lattialle, virittää ansan sen ympärille.
        Saalista saa melkein aina, vetäisee vain narusta:)

        AV

        Niin no kai sitä nyt aina joku utelias löytyy. Tuskin tosin tarvitsisi olla hajustepullo syöttinä, vaan likitulkoon mikä tahansa riittävän yllättävä toimii. 😉


    • Creed Aventus. Aivan ihana tuoksu miehelle. Muutamalla tipalla pääsee jo pitkälle. Riittoisa. Sillä ei sovi läträtä.

      Raikas, miehekäs ja ylellinen. Ei ole liian myskinen, päinvastoin, sitä tuskin haistaa tuosta. Tuoksut yleensä lajitellaan 3:een tasoon (Notes).

      Creed Aventus:
      "Notes
      - Top: bergamot, blackcurrant leaves, apple, pineapple.
      - Middle: pinkberries, birch, patchouli, jasmine.
      - Base: musk, oakmoss, ambergris, vanilla."

      • Anonyymi

        Hän on yleensä mausteisten tuoksujen käyttäjä, mutt tässä tosiaan on nyt pyyntönä hankkia jotain erilaista, jota hän ei itse tulisi hankkineeksi. Tuo ainakin ihan pelkän lukemisen perusteella olisi hieman erilainen. Täytyy nuuskuttaa tuokin.


    • Anonyymi

      Elä helekkari osta mittään hajustetta.
      -Suihkussa kun käyt,
      ja kurraat Sunligt saippualla Kaikki. ja huuhtelet.
      -Pitäsi olla tyttökaverillesi -vimpanpäälle.
      _jos ei- niin unoha.

      • Anonyymi

        Ja tämä ohjeesi liittyy miten siihen, että naispuolinen kyselee vinkkiä miehelle hajusteeksi?


    • Anonyymi

      Kunhan ei nainen tuksusi pesemättömälle pakoputkelleen.
      -Se jo hävitti intohimon.
      Anteekisi jos luittämän.

      • Anonyymi

        Juu, varsinkin jos vuorovaihto tapahtuu takaapäin, tuoksu ei oikein viehätä.


    • Anonyymi

      Itse hankkinut miehelle lahjaksi Hugo Bossia.

    • Anonyymi

      Sellainen kuin dior sauvage on takuuvarma

    • Anonyymi

      Tommy boy hijfiger

    • Anonyymi

      Terve
      Sauvage toimii aina, varmasti, dior
      Miehenä tiedän

      • Anonyymi

        Herää taas kysymys, että mihin sen kuuluu toimia.


    • Anonyymi

      Okei no tämmösiä näyttäis olevan ainakin olemassa.

      Tommy brights ehdottomasti sitruunainen tuoksu, raikas

      Calvin Klein encounter, tämä on Amber Woody, en olis osannut kuvata näin mutta hyvä, tumma, luonnollinen

      Davidoff cool Water Tätä kuvataan fresh Sharp, very masculine, minttua, laventelia, korianteria...ihan kiva tämäkin joo

      Sitten vielä prosaro Azur lime, eli sitruunainen taas mintulla terästettynä, vahvempi kuin tuo ensimmäinen

      Näistä olisin varmaan valinnut tuon Kleinin encounterin joka arvoituksellisin ja laittoi miettimään.

      Nyt leijuukin sitten jo melkoinen hajucoctail ympärillä. Eli nämä muutaman kerran suihkautetut isohkot putelit oli nakattu lasinkeräysastiaan mistä poimin ne talteen. Että eivät sitten varmaan olleet olleet mieleisiä. Ehkä sitten vessan raikastukseen jos ei muuhun.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      4711 Eau de Colonge

      • Anonyymi

        4711 oli myrkytyskeskuksen puhelinnumero. Taitaa olla vieläkin, mutta ei tuossa muodossa.


    • Anonyymi

      Kannabukseen ei voi oikein enää sekoitukseksi lisätä mitään. Tulee iljettävä löyhkämakeus.

    • Anonyymi

      Taboc Original. Koskaan ei tiedä, kuka tulee käymään.

    • Anonyymi

      Ei välttämättä ihan helppo rasti ja varmaankin jossain määrin arpapeliä. Se mikä toisella voi tuoksua hyvälle, ei välttämättä toiselle sovi. Ihmisen ominaistuoksu vaikuttaa lopputulokseen, myös esim. tupankanpoltto. Mutta ehkäpä aika turvallinen vaihto-ehto voisi olla David Becham Classic.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti onnistuu erinomaisen hyvin. On niissä eri ihmisillä eroa, mutta eivät ne erot oikeasti niin suuria ole. Kyllä se tuoksun ihan tunnistaa, oli se kenellä tahansa.


    • Anonyymi

      Miehiselle miehelle sopivia miehekkäitä tuoksuja ovat mm. pieru, hiki, pesemättömät kalsarit ja sukat, tupakki, viina, olut, bensa, teräketjuöljy, pakokaasu, savustuspönttö, tervassavu, sipuliteemakkara. jne...
      Jokainen toimii yksinäänkin, mutta yhdistelemällä saa oikein miehekkäitä comboja.

      • Anonyymi

        No tämä mies tykkää tuoksua hyvältä, ei haista pahalta. Toki mä ymmärrän, että jotkut miehet tosiaan on sitä mieltä, että mitä karmeampi lemu, niin sitä parempi. Itse kuitenkin pyrin kiertämään sellaiset miehet kaukaa. Onneksi heidät on helppo tunnistaa - haistamalla. 🙂


    • Anonyymi

      Iso leka viinaa toimii aina ja haisee.

      • Anonyymi

        Tämä mies ei juo viinaa, eikä juurikaan muutakaan alkoholia. Pari olutta saattaa joskus harvoin ottaa, että ei toimi tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä mies ei juo viinaa, eikä juurikaan muutakaan alkoholia. Pari olutta saattaa joskus harvoin ottaa, että ei toimi tuo.

        Mikä mies se sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mies se sitten on?

        Kunnollinen mies. Sellainen jonka kanssa kannattaa jopa aikaansa viettää.


    • Anonyymi

      Raid - kotona ja puutarhassa

    • Anonyymi

      Testissä viisi miesten hajuvettä. Tämä eka.

      Dolce & Gabbana K EdT 50 ml, 75 €
      Kuvaus: Raikas ja pirskahteleva sitruuna ja veriappelsiini saavat vastapainoa muskatellisalviasta, ambrasta, geraniumista ja energisoivasta lavandiinista. Mausteinen punapippuri vahvistaa olemusta, jota täydentää setripuu. Tuoksua pyöristävät vihreät ja elegantit vetiver ja patsuli.

      Miesten arviot:

      ”Käsisaippua, yksiulotteinen, halpa, ei jatkoon.”
      ”Raikas, sitruunainen, ehkä jopa ylellinen, yllättävän laadukas.”
      ”Persoonallinen, raikas, tosin jälkituoksussa vähän liikaa käsidesiä. Voisin kuitenkin käyttää.”

      Naisten arviot:
      ”Äkkiseltään vähän tuju, mutta loivenee miellyttäväksi.”
      ”Kohtuullisen raikas, hieman vanhanaikainen, ’kingimäinen’.”
      ”Tätä käyttääkseen täytyy olla todella varma itsestään.”

      Miesten pisteet: 6,2. Naisten pisteet: 6,3.
      --------------
      Oma mielipiteeni. Mahdollisimman hento ja raikas tuoksu. Ehkä Yves Saint Laurent Y Eau Fraiche EdT -tuoksu 60ml. Valoisa tulkinta Y EdT-tuoksusta. Raikas fougere-tuoksu, jossa tuoksuvat sitrus, piparminttu ja seetripuu.
      Pyysin itselleni risteilyllä tällä toiveella. Myyjä ehdotti Elisabeth Arden, Green Tea, Nectarina Blossom. Tykkään.

      • Anonyymi

        Juu ... noi on tollaisia kummallisia ja varsin mitäänsanomattomia määritelmiä. Niitähän noi testit on aina täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ... noi on tollaisia kummallisia ja varsin mitäänsanomattomia määritelmiä. Niitähän noi testit on aina täynnä.

        näin 52v miehenä joka on antanut kolmen eri naisen valita aftershave sekä stick aina valinta on ollut hugo boss,pikkusen on ollut vaihtelua värissä mutta joo ehdottomasti huippu. esim .... polo on kyllä hyvä mutta turhan voimakas. en pidä noista marketti vesistä vaikka duunari olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näin 52v miehenä joka on antanut kolmen eri naisen valita aftershave sekä stick aina valinta on ollut hugo boss,pikkusen on ollut vaihtelua värissä mutta joo ehdottomasti huippu. esim .... polo on kyllä hyvä mutta turhan voimakas. en pidä noista marketti vesistä vaikka duunari olen

        Jep. Kuten tosiaan tuolla totesin, niin lähestulkoon puolet vastaantulevista miehistä tuntuu haisevan juuri tuolta merkiltä.


    • Anonyymi

      Hugo boss jimmy choo man armani code

    • Anonyymi

      Emporio armani Ralph Lauren polo Red

    • Anonyymi

      Miehen pitää tuoksua hielle ja pskalle, eikä millekään nuorelle h.pojalle

      • Anonyymi

        En tietenkään estä sinua tykkäämästä p.skanhajusta. Jokaisella on oma makunsa.


    • Anonyymi

      Kaalisoppaa muutama litra.

    • Anonyymi

      Aloittajan ei kannata ostaa mitään hajusteita ukolle koska jokainen hajuste käyttäytyy eri tavalla eri ihotyypeillä kun iho lämpenee.Vain testaamalla jokainen löytää sen oman hajusteen.Jos aloittaja haluaa miellyttää miestään niin sauna on oikea paikka ja alalauteella pyllistys miehelle, josta jokainen mies pitää taatusti.

      • Anonyymi

        Aivan. Kummallista, että ne halusteet yleensä kuitenkin on helppo tunnistaa, olivat ne kenellä vaan käytössä. Hyvin harvoin ovat tunnistamattomia. Mitenhän niitä muuten on ylipäänsä on edes mahdollista tehdä, kun ne ovat niin arvaamattomia ja epävakaita?

        No mutta joo, ei käy tuo. Ko. mies ei käy saunassa. Eikä ole muutenkaan niin täysi idiootti, että tuollaista kaipaisi. Mutta kiitos vinkistä silti.


    • Anonyymi

      Nivea MEN-sarjaa joku. TAi vaihtoehtoisesti laitat tyhjään hajuvesipulloon bensiiniä, mieluitan 2-tahtimopojen bensaa, toimii partavetenä.

      • Anonyymi

        Nivea haisee karsealta, eikä mies ole kiinnostunut mistään mopoista. Kiitos kuitenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nivea haisee karsealta, eikä mies ole kiinnostunut mistään mopoista. Kiitos kuitenkin.

        Mullakin on Nivea. Se on hyvä kun kestää 48 tuntia. Mikä muu kestää niin kauan. Tosin hiki puskee minkä tahansa pois, jos oikein hikoo. Mä kävin Niveassa 2007 ja oli aika kummitus paikka.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mullakin on Nivea. Se on hyvä kun kestää 48 tuntia. Mikä muu kestää niin kauan. Tosin hiki puskee minkä tahansa pois, jos oikein hikoo. Mä kävin Niveassa 2007 ja oli aika kummitus paikka.

        Nivea Turku, tää on ollut ennenkin, mutta jotka ei vielä nähny:

        https://www.flickr.com/photos/182416736@N03/albums/72157709447916107



    • Anonyymi

      Hyväilet itseäsi niin että kastut ja koitat saada pullotettua sitä. Varmasti joka mies innostuu kun haistaa tällaisen suihkeen ja päät alkaa pyöriä missä missä missä on tämä nainen.

      • Anonyymi

        No nyt puhutaan normaalista ihmisestä, ei mistään sekopää hulluista.


      • Anonyymi

        Miksi hitossa mies haluaisi tuollaista käyttää?


    • Anonyymi

      Raid

    • Anonyymi

      Suositukseni on ...

      Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme Deo Stick 75ml

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2357
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      231
      2028
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1270
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1192
    5. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      34
      1117
    6. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1093
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      62
      1039
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      912
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      906
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      870
    Aihe