Siitä nyt eii päästä mihinkään, että oikeisto on aiheuttanut kaikki lamat ja köyhyyden.
Persupellet eivät edes tajua maailmantaloudesta yhtään mitään. Purrapelle mölisee saamatta idiotismiaan läpi.
>simiti<
Perseet ja äärioikeisto on tuho
17
256
Vastaukset
- Anonyymi
Pelottaako🤣 Maksa nyt pelle korkojen kera. Toivottavasti loisimisesi edut laitetaan nollaan ja joudut veneen alle tai edes töihin🤣🤣
- Anonyymi
Sinä vajakki et edes sitä tajua, että olen paremmalla työeläkkeellä, mitä koskaan tulet tienaamaan.
>simiti< - Anonyymi
Olet luuseri ja pienituloinen vajakki
- Anonyymi
Kuinka vajaa kirjoittaa noin? Onko omaishoitajasi kuulolla?
- Anonyymi
Älä välitä, Simitillä on taas kiljua sankollinen valmistunut! Siitä ilosta taas kirjoittelee; solvauksiaan muille! Ei ole ensimmäinen eikä varmaan viimeinenkään kerta!
Kännipäissään kuvittelee olevansa suurikin pomo, tällä palstalla. Kai niillä tulee vielä yhteenotto toisen palsta pomon kanssa. Ainakin, jos Simiti erehtyy arvostelemaan herra- Palstaa! Ihan omakohtaisesta kokemuksesta voin kertoa, ettei kummankaan kanssa kannata ruveta kinamaan... asiasta tai asiattomuuksista!
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä, Simitillä on taas kiljua sankollinen valmistunut! Siitä ilosta taas kirjoittelee; solvauksiaan muille! Ei ole ensimmäinen eikä varmaan viimeinenkään kerta!
Kännipäissään kuvittelee olevansa suurikin pomo, tällä palstalla. Kai niillä tulee vielä yhteenotto toisen palsta pomon kanssa. Ainakin, jos Simiti erehtyy arvostelemaan herra- Palstaa! Ihan omakohtaisesta kokemuksesta voin kertoa, ettei kummankaan kanssa kannata ruveta kinamaan... asiasta tai asiattomuuksista!
trollikkaKiitos. En minä mieltäni pahoita. Palstalla on aina monenmoista juttua. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Anonyymi kirjoitti:
trollikkaMinun kanssani ei ole viime vuosina väitelty läheskään tarpeeksi ja se on harmillista.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17884946W
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ai miksi tuho?
Realistinen talouspolitiikka hyvän fiiliksen ja kivan imagon sijaan on tuho? Se on vain erään tyylivalinnan tuho, mutta kunhan pääsette tuosta pelontunteesta, on maailmassa taas rauha ja järkeä. - Anonyymi
Hyvä se on välillä kokeilla jotain uutta.
Tarvitaan tavoitteita ja seurantaa, myös julkiselle puolelle.
En koskaan ole ymmärtänyt miten jossain terveyskeskuksessa on tiskin takana enemmän henkilöitä, mitä jonottavia potilaita on.
Periaatteessa jokainen jonottava saisi oman hoitsun ja ovien takana on vielä lääkäreitäkin, mutta ei, pitää jonottaa ja olla tyytyväinen jos pääsee alle kolmen tunnin sisälle.
Tiskin takana siis periaatteessa menee yhden henkilön asioiden hoitamiseen ja raportoimiseen tunteja? Vai onko pula niistä jotka ovat ovien takana, vai rahasta, ettei voida hoitaa nopeasti? Hitaalla käyden tulee laskennallisesti vähemmän kuluja, vaikka kyllä yleensä tehokkuutta mitataan kappaleilla aikamääreessä. Mitä enemmän sen parempi.
Eihän julkinen terveydenhoito enää toimi (ei aina edes yksityinen), on hyvä siis muuttaa suuntaa ja supistaa.
Ei se paljon huonommaksi voi tulla, ja rahaa säästyy. - Anonyymi
Terveyskeskukset ovat täynnä punaisella Tehy-tukalla varustettuha ylipainoisia, vaihdevuosista kärsiviä ruikuttajia joiden ainoa huvi on latkia kahvia, rauhoittavia ja buranaa sekä rääkätä asiakkaita. Kyynisiä vanhoja harppuja jotka pitäisi potkaista pellolle työyhteisöä pilaamasta. Hoitajapulaan tällä ei olisi mitään vaikutusta koska moiset hiekkapillut eivät tee nytkään siellä mitään muuta kuin nostavat suurta palkkaa. Tilalle ihmisen näköisiä hoitajia filippiineiltä tai ukrainasta ja jokinorsut ulisemaan lähikuppilaan.
Aina kun joku mainitsee persut, niin maailmassa on kaksi persua lisää.
(hups, taas tuli neljä)😀Persuus on kapinointia ja kansan sympatiat ovat aina kapinoivien puolella.
Varovasti pitää persuja kritisoida, useimmiten on parempi olla hiljaa.
(+4 persua)
Mä ihmettelen enemmän tätä valtamedian yhtäkkistä täyskäännöstä, ja hieman paradoksaalisesti jopa mä olen hiukan harmissani tai sanotaanko että enemmän huolissani, siitä ettei enää edes pride-jutut kerää päänsilittelyä, Ylen artikkelin asiantuntija patisti suomalaisia naisia töihin tökerömmin kuin edes mä tai harmis palstalla, maahanmuutosta puhutaan pelkkinä resursseina eikä ihmisinä, ja taloudesta/rahasta on nyt tullut jokin ihme epäjumala jonka avulla pelokas kansa saadaan toimimaan ohjatusti 🙄 Pankkien mainoksetkin on kuin jotain "jugendin" propagandavideoita, ja nyt laman keskellä eilenkin uutisoitiin siitä kuinka aktiivisia osakesijoittajia nuoret aikuiset ovat, samalla kun leipäjonot on täyttä arkipäivää Suomessa ja kasvaa vielä tulevaisuudessa. Ja oliko niitä nyt sitten noin 300k sijoittelijaa lopulta pari-kolmekymppisten joukossa 🤨😅
Olen mäkin pridestä kirjoittanut täällä vaikka mitä, mun suhtautuminen ilmastonmuutokseen on vähän kaksijakoista, enkä mä ole koskaan väittänytkään että haluaisin Suomeen samanlaista politiikkaa mitä tietyt autoritääriset cooleina pitämäni maailmanmiehet toteuttaa. Ja muutenkin noihin vaikutti osaltaan todella paljon El Planin eri vaiheet, eli ei munkaan suvaitsevaisuus ilmaista ollut, varsinkin kun nepsyjutuista ja heidän oikeuksista vouhkattiin medioissa paljon vähemmän kuin joidenkin muiden vähemmistöjen.
Kaiken huippu oli eräs yli keski-ikäinen tuttu, joka pari-kolme vuotta sitten ikäänkuin puski mua El Planin suuntaan, on tainnut ottaa osittaisen kunnian asioiden opastamisesta vaikka jo 2017 silloinen lääkärini sitä jo ehdotti, ja nyt viimeksi kun juteltiin puhelimessa niin johan oli vaivautunut tämä buumeri ja pohti ääneen jotenkin syyllisen oloisena että kehoittiko hän mua vähän liikaakin siihen suuntaan, huokaili tulevien eläkkeiden maksajista (ei ne ny vttu hänen loppuelämänsä aikana lopu 😂) ja kyseenalaisti myös elämänhallintaani nyt vähemmällä työmäärällä vaikka nimenomaan sen ansiosta olen voinut nimenomaan paremmin ja pärjännyt vähemmillä lääkkeillä. 🙄
Sipilän hallitusta naurettiin lepsusta turvapaikkapolitiikasta, koronapäätösten taustalla oli kuitenkin loppupeleissä päämääränä ihmishenkien turvaaminen, vielä viime kesänä tuli joka tuutista 🌈 juttuja mutta mä oon tainnut nähdä viimeksi sunnuntaina Detroitin indycar-kisassa osana Grosjeanin auton väriteemaa jne. 🙄
Pelottavinta ei ole se mitä Orpo tai Peltokangas keksii, vaan se että kuinka suuri osa kansasta hurahtaa tähän sinimustaan hurmokseen, media on sen jo tehnyt, ja pysyykö nämä jutut eduskunnassa tai edes somessa, vai mitenkähän aikuiset ihmiset osaa jatkossa käyttäytyä ja toimia keskenään 🙄 Pelkästään rokotekeskustelun perusteella ja itsekin psykoositapaukseksi sen takia leimattuna, en olisi kovin luottavainen 😂
Ironista on muuten se, että vielä reilu vuosi sitten se oli ei-muodikasta ja laitaoikeistolaista olla rokottamaton, koska Kiuru sanoi että kansanterveys, ja nyt on ei-muodikasta olla asperger koska Orpo sanoi että kansantalous.- Anonyymi
mikshän persut on niin suosittuja? johtuisko ihan perspaskasta vihreiden pakko politiikasta.. kuinka v*tun tyhmiä ihmiset voi olla
Z-kansalaiset ja persut ovat se kohta ympyrässä jossa ääripäät kohtaavat.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3754975Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3542870- 762531
- 932133
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4681879MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/331604Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2301436Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku271392"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341332- 661233