Jos oletetaan että nainen istuu miehen sylissä, niin kumminpäin nainen haluaisit olla, navat vastakkain vai toisinpäin?
Ja miehet, kumminpäin haluaisit naisen istuvan?
Sylissä istuminen
108
5778
Vastaukset
Monesti silleen sivuittain on kiva. Eli ei kumpikaan.
Sit jos housut viskotaan pois, voi istua vaikka mitenpäin... 😬👌Kaskenpolttaja kirjoitti:
Sivuttain itsekin olisin sanonut, jos on kyse ihan vain sylissä istumisesta.
Joo, sivuttain istuminen oli hyvä huomio, ois pitänyt olla 3 asentoa
pujotteIija kirjoitti:
Joo, sivuttain istuminen oli hyvä huomio, ois pitänyt olla 3 asentoa
Joo, se käy vähemmän yläreisiin. 😃👌 Sit voi rupatella nenäkkäin vähän. 😊
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Sivuttain itsekin olisin sanonut, jos on kyse ihan vain sylissä istumisesta.
Kokemuksen syvä rintaääni. 😬👌
Disse kirjoitti:
Kokemuksen syvä rintaääni. 😬👌
Niin minäkin aina tykkäsin syliin istua, kun oli joku jonka syliin istua.
Disse kirjoitti:
Ja keskijalkaan, tai sitten ei :D
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Niin minäkin aina tykkäsin syliin istua, kun oli joku jonka syliin istua.
Joo. Se sopii molemmille. 😊👌
pujotteIija kirjoitti:
Ja keskijalkaan, tai sitten ei :D
Sillä voi sit ”naputella” sylissäistujaa! 😉☝️
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Jos mä pitäisin kaunista naista sylissä mä en todellakaan kertoisi että puutuu jalka ei sellaista saa naiselle sanoa täytyy vaan kiltisti pitää sylissä ja antaa jalan puutua se on tosi rumaa kertoa naiselle että jalka puutuu hyi monia miehiä.
- Anonyymi
Navat vastakkain tottakai.
Minä istahdan aina navat vastakkain.
pujotteIija kirjoitti:
Ukkosesi kanssa varmaankin
En pysty edes ajatteleen ketään muuta siihen se on minulle itsestään selvyys.
Eikö mies voi istua naisen sylissä?
- Anonyymi
Ei tietenkään pöhlö!
Mieti nyt itsekin vähän eikä tää ole mikään homokokous. Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään pöhlö!
Mieti nyt itsekin vähän eikä tää ole mikään homokokous.Mitä homoa miehen on istua naisen sylissä?
- Anonyymi
Hyvin voi. Mutta se näyttää vaativan aika hyvän itsetunnon. Moni tulee huomauttamaan, kun 2 x naisen painoinen mies istuu sylissä :) Vaan kyllä ne 3x miesten painoiset naisetkin istuvat miesten syliin, vaikkei edes oma olisi.. 😬
xL Anonyymi kirjoitti:
Hyvin voi. Mutta se näyttää vaativan aika hyvän itsetunnon. Moni tulee huomauttamaan, kun 2 x naisen painoinen mies istuu sylissä :) Vaan kyllä ne 3x miesten painoiset naisetkin istuvat miesten syliin, vaikkei edes oma olisi.. 😬
xLItse ei kehtaa litistää toista, mutta jossais sohvalla on kiva pistää pää naisen syliin. Siitä on kiva kiikaroida alanäkymästä, että näkyykö tissit vai kasvot. 😁
Saa silitystä päälle, mikä tuntuu järjettömän hyvälle. Rentouttavaa. 😃👌Anonyymi kirjoitti:
xLKuka on sanonut että mies on välttämättä 2x naisen painoinen? Ei kaikki miehet ole mitään läskiplösöjä.
- Anonyymi
pitkätukka-68 kirjoitti:
Kuka on sanonut että mies on välttämättä 2x naisen painoinen? Ei kaikki miehet ole mitään läskiplösöjä.
Läski on aivan eri asia, kuin lihaksikkuus
Lihaksikas hoikka mies voi painaa enemmän, kuin isomahainen läskiplösö.
Lihaksikas lihaksikas mies voi hyvinkin painaa 2x hoikan naisen 45-50kg painon, eikä tarvi olla mikään isomahainen läskiplösö.
Lihakset painaa enemmän, kuin läski.
Lihaksia tulee vaan kovalla treenillä, kun taas läskiä tulee tekemättä mitään ja läskin poistamiseksi täytyy vastaavasti tehdä kovastikin hommia. - Anonyymi
pitkätukka-68 kirjoitti:
Kuka on sanonut että mies on välttämättä 2x naisen painoinen? Ei kaikki miehet ole mitään läskiplösöjä.
Oot saattanut kuulla väärin, vaan kyllähän ihmiset kaikenlaista voivat sanoa. Harvemmin yhden ihmisen totuus on kaikkien muiden totuus, tai yhden kokemuksia ei voi yleistää kaikkiin.
Mun miehet ovat olleet mua reilusti isompia, ja hyvin ovat syliin mahtuneet. Muita se on välillä llä hirvittänyt.
xL Anonyymi kirjoitti:
Oot saattanut kuulla väärin, vaan kyllähän ihmiset kaikenlaista voivat sanoa. Harvemmin yhden ihmisen totuus on kaikkien muiden totuus, tai yhden kokemuksia ei voi yleistää kaikkiin.
Mun miehet ovat olleet mua reilusti isompia, ja hyvin ovat syliin mahtuneet. Muita se on välillä llä hirvittänyt.
xLIte taas en ole koskaan seurustellut 35 kg naisen kanssa (jolloin olisin 2x painavampi kuin nainen). Mahtaakohan sen painoista tervettä aikuista naista ollakaan.
Anonyymi kirjoitti:
xLSamoin mun syliini ovat mahtuneet myös huomattavasti itseäni painavammat naiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lihaksikas lihaksikas mies voi hyvinkin painaa 2x hoikan naisen 45-50kg painon, eikä tarvi olla mikään isomahainen läskiplösö.
Lihaksia tulee vaan kovalla treenillä, kun taas läskiä tulee tekemättä mitään ja läskin poistamiseksi täytyy vastaavasti tehdä kovastikin hommia.Lihakset painaa enemän mutta se ero on melko pieni.
- Anonyymi
Tietysti voi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lihaksia tulee vaan kovalla treenillä, kun taas läskiä tulee tekemättä mitään ja läskin poistamiseksi täytyy vastaavasti tehdä kovastikin hommia.Mielenkiintoinen väite! Nimittäin jos 168 cm pituinen nainen painaa n. 70 kg; tämän palstan äijien mielestä hän on suorastaan läski. Voimistelija taustainen nuoruus ja hetkenaikainen repsahdus, herkkuihin. Ainoastaan lanteella oli n. 1cm ylimääräistä, jonka olisi voinut pudottaa pois. Kiloissa ehkä 2-4 kg. Nojapuilla voimistelu onnistui vielä hyvin 63 kg, tosin en enää kilpaillut säännöllisesti, kiinnosti muut asiat enemmän.
Ei auttanut selittää ett lihakset painaa, tarvittiin voimaa jaloissa ja käsivarsissa.
Tänä päivänä vielä kirpasee... laihdutin ja homma meni överiksi! Jonkin asteinen bulimia, josta palautuminen kesti kauan... koska se laihdutus oli jäänyt korvienväliin, pakkomielteeksi. Kukaan niistä arvostelijoista ei ollut nähnyt mua luonnossa tai edes valokuvassa. Mutt ei ollut yks eikä kaks miespuolisten vastausta, joissa mainittiin noilla mitoilla suhtauttaen naispuolisen olevan ylilihavan, suorastaan läskin.
Mulla ei ole koskaan ollut itsetunto paras mahdollinen; Siks mä kai aloin voimistelemaankin, koska se kiinnosti ja mä olin suorastaan hyvä siinä... ja varsinkin kun hieman treenasin taitojani. Tänä päivänä, ihan sama mitä mieltä olette. Vastaus on ett itse mä läskinikin kannan jos mulla sellaisia on ja siinä sivussa saa 100kg korsto ilmalentoa, tarpeen vaatiessa. Sen verran uskallan luvata, sen verran yleensä saan miehen omista kömpelyyksistä avustusta. Judoa harrastaneet ymmärtää mitä minä tarkoitan. - Anonyymi
pitkätukka-68 kirjoitti:
Samoin mun syliini ovat mahtuneet myös huomattavasti itseäni painavammat naiset.
Kun edes joku tulisi syliin istumaan!
Kerran vuosikymmeniä sitten yksi viehättävä nuori nainen tuli, mutta en osannut ottaa tilaisuudesta kiinni. Ja olihan se toinenkin vielä kauemmin sitten ja yhtä tyhmin tuloksin.
Nyt ehkä osaisin, mutta turha tässä on enää haaveilla muusta kuin että pääsisi loppusijoitukseen ilman pitkää ja/tai tuskallista kitumista. - Anonyymi
Miksei voi. Voihan mies maatakin naisen päällä.
Toisiinpäin; eli selät vastakkain ja mieluusti ihan hiljaa.
Eikun siis siten että katsellaan samaan suuntaan. Eiköhän naisella ole virikkeellisempääkin katsottavaa kuin minun naamani, esimerkiksi kaatopaikka tai hautausmaa.
Siellä voi selän takana sitten suudella naisen kaulaa ja googlettaa valmiiksi miten liivien hakaset saa tarvittaessa auki tai kysellä täältä miten tilanteesta kannattaa mennä eteenpäin.No, telkkarin näkee paremmin siitä selän takaa eikä tarvii höpötellä joutavia. Naisen tukka saattaa tunkea suuhun mutta sen kai vielä sietää kunhan ei tarvitse alkaa hieromaan hartioita.
Niinpä, jos on navat vastakkain, niin toisen on huono katella telkkaria, jos se nyt yleensä siinä mieleen tulee
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Niinpä, jos on navat vastakkain, niin toisen on huono katella telkkaria, jos se nyt yleensä siinä mieleen tulee
Mut siinä pystyy suutelemaan ja tuijottamaan silmiin.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Ihan hyvin näkee telkkaria navat vastakkainkin, kunhan vääntää naisen vähän sivulle tai halii korvat vastakkain. Pitää vaan varoa ettei vahingossa huuda huraata kun Suomi tekee maalin.
Telkkarin säädettävä seinäteline on muuten navat vastakkain miesten keksintö, tiesittekö?
- Anonyymi
Navat vastakkain, haluan katsella naista syvälle silmiin.
- Anonyymi
Joopa joo.
- Anonyymi
Selkä miehen etupuolta vasten, jos ilman housuja istutaan 😉
- Anonyymi
Sivuttain tai navakkain ensisijaisesti. Jos sylissä istuu, niin ei telkkaria tarvita, oli asento mikä vain ;-)
- Anonyymi
Sivuttain, mutta tulosruudun jälkeen navat vastakkain.
- Anonyymi
Jos ykköseen, niin navat vastakkain,
Jos kakkoseen, niin selkä mieheen päin
Jos vaatteet päällä, niin sivuttain. - Anonyymi
Puolta ei ehdi valita sillä syliin loikataan.
Loppulaskeutumisessa nainen katsoo, miten päin mies jäi. - Anonyymi
Sanoppas nyt Pujottelija kenet palstanaisista haluaisit syliisi, niin päästään asiaan.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
No jaa....varmaankin kaikki halukkaat, jos sellaisia on :D
Siinäpä olisi polvet kovilla.
- Anonyymi
Haluaisin xL:län syliini.
- Anonyymi
*JYNTS!*
Oivoi, oliko siellä alla jotain..?
xL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*JYNTS!*
Oivoi, oliko siellä alla jotain..?
xLSen takia kun Pujis on kehunut peppuasi.
Anonyymi kirjoitti:
Sen takia kun Pujis on kehunut peppuasi.
Aivan aiheelliset kehut olleet
- Anonyymi
Vaikka siten ylösalaisin ja poikittain, kunhan istuisi. T: Syli tyhjänä 36 vuotta
- Anonyymi
No ei ole väliä, kunhan edes olisi neitokainen sylissä...
Jalkasieni - Anonyymi
Sama kysymys miehille.!
- Anonyymi
Sama kysymys miehille naisen sylissä istumisesta.!
- Anonyymi
Haluaisin itse istua naisen sylissä.!
Että tällaisia tuli kyseltyä vuonna 2019 :D
- Anonyymi
Sivuttain tykkään istua, jos vaan istutaan.
Vastasin nyt, kun en ollut 2019 paikalla....
- Anonyymi
Joskus nuorena oli lyhyt ajomatka ja autossa oli liikaa väkeä. Kaverin sisko oli ikäänkuin sylissäni mutta kuitenkin onnistui jotenkin roikottamaan itseään niin ettei ollut kunnolla sylissäni. Voi kun sen tilanteen saisi vielä muuttaa. Jos hän olisi istunut kunnolla syliini niin vieläkin voisi muistella sitä kylminä iltoina.
- Anonyymi
Shukus elimet vastakkain on varmaan monen mieliasento, mut miten nainen reagoi, kun tuntee miehen vehjeksen kovettuvan, vai tunteeko nainen sellaisia ja miten nainen asian huomaa, näkeekö kasvoilta, meneekä naama hymyyn...???
Miks pitää olettaa että nainen istuu miehen sylissä? Miksei toisinpäin?
- Anonyymi
Kun painan 50 kg ja mies 85kg ja pituuseroakin on 35 cm, ei toimi.
Anonyymi kirjoitti:
Kun painan 50 kg ja mies 85kg ja pituuseroakin on 35 cm, ei toimi.
Aina painosuhteet eivät ole noin. Itse olen monestikin istunut naisten sylissä, etenkin silloin kun vielä painoin 60 kg. Aika monet naiset ovat sitä painavampia.
- Anonyymi
JustJust kirjoitti:
Aina painosuhteet eivät ole noin. Itse olen monestikin istunut naisten sylissä, etenkin silloin kun vielä painoin 60 kg. Aika monet naiset ovat sitä painavampia.
Minulla on aina 🤔.
Isommat kanssasisareni, jotka eivät mahdu miehensä syliin eikä mieskään välttämättä naisen syliin. Traagista...
Lisäksi olen huomannut isompien naisten kaipaavan syliä paljon enemmän kuin minä. Jopa niin, että ainoastaan miehen sylissä iso nainen tuntee olevansa naisellinen. En pääse mukaan tähän ajatuskuvioon, mutta niin kai se sitten on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on aina 🤔.
Isommat kanssasisareni, jotka eivät mahdu miehensä syliin eikä mieskään välttämättä naisen syliin. Traagista...
Lisäksi olen huomannut isompien naisten kaipaavan syliä paljon enemmän kuin minä. Jopa niin, että ainoastaan miehen sylissä iso nainen tuntee olevansa naisellinen. En pääse mukaan tähän ajatuskuvioon, mutta niin kai se sitten on.Isoa naista ei ota niin mielellään syliin kuin pientä, en ottaisi ollenkaan enkä taida olla ainut jos sanot isojen naisten kaipaavan syliä.
Anonyymi kirjoitti:
Isoa naista ei ota niin mielellään syliin kuin pientä, en ottaisi ollenkaan enkä taida olla ainut jos sanot isojen naisten kaipaavan syliä.
Riippuu varmaan vähän siitäkin mitä sillä isolla tarkoitetaan. Jos nainen on vaikkapa vajaa 180 cm LIEVÄLLÄ ylipainolla, niin monet – etenkin alamittaiset pikku-ukot – jo laskevat isoksi naiseksi. Naisen paino voi silloin hyvinkin olla 90 kg hujakoilla.
- Anonyymi
JustJust kirjoitti:
Riippuu varmaan vähän siitäkin mitä sillä isolla tarkoitetaan. Jos nainen on vaikkapa vajaa 180 cm LIEVÄLLÄ ylipainolla, niin monet – etenkin alamittaiset pikku-ukot – jo laskevat isoksi naiseksi. Naisen paino voi silloin hyvinkin olla 90 kg hujakoilla.
Iso nainen on hyvä kellauttaa päälle makaamaan,, on mukavan lämpöinen nainen päällä, kuin lämpöpeitto, varmaankin, ei ole kokemusta.
Ensin sylissä sivuttain.. tiivis katse silmiin. Hellää suutelointia ja sitten miehen syliin selkä miehen napaa vasten. Muutaman hetken päästä pyörähdys ympäri ja navat vastakkain. Kiihkeää suutelua ja ...
No loppu on historaa.
Eli lyhyesti, kaikki kolme asentoa peräjälkeen. Kaikki yhtä nautinnollisia.pujotteIija kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa, tiedäthän että sylini on avoinna sinulle
Hyvä tietää.. tulen mielelläni syliisi ja .. sylissäsi.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Koska tapaatte?
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tässä lälly sinulle
https://www.youtube.com/watch?v=mH7iPJx4lG8pujotteIija kirjoitti:
Tässä lälly sinulle
https://www.youtube.com/watch?v=mH7iPJx4lG8Kiitos. Tässä takaisin lällynen..
https://youtu.be/Fw1aDkr2Z5EPikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos. Tässä takaisin lällynen..
https://youtu.be/Fw1aDkr2Z5EFaith ja Tim olivat aivan kuin me, tai melkein ainakin
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Faith ja Tim olivat aivan kuin me, tai melkein ainakin
Mistä näkee ettei faiht ole suomalainen nainen? Liian pienestä pituuserosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä näkee ettei faiht ole suomalainen nainen? Liian pienestä pituuserosta.
Jospa tim on lyhyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa tim on lyhyt?
Liian pienestä pituuserosta
- Anonyymi
Mä en vittu ota ketään muuta naista syliin kun yhden stripparin
- Anonyymi
Turha on tulla muitten naisten mun syliin kun yhden stripparin.
- Anonyymi
Tuollainen joo ei auta umenien vuosien fysoterapi
- Anonyymi
Molemmin päin. Sitähän sä kysyit?! ;D
https://www.youtube.com/watch?v=i4yYT7Y7FY0 - Anonyymi
Oöetlp tyhmä kuin Teemu-Irmelöi?
- Anonyymi
On hyvin tehty auto peli: Volvo The Game :)
dodgenkin hauzka pweli Viper Racing No kysytään nyt sitten jatkokysymys....miten on istumiset menneet?
Hmm.. ei ole menneet ihan suunitelmien mukaan. Mutta ehkä jonakin päivänä pääsen toteuttamaan sylittelyä kuten haluan. Asia kerrallaan.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hmm.. ei ole menneet ihan suunitelmien mukaan. Mutta ehkä jonakin päivänä pääsen toteuttamaan sylittelyä kuten haluan. Asia kerrallaan.
Kenties jo huomenna pääset toteuttamaan
pujotteIija kirjoitti:
Kenties jo huomenna pääset toteuttamaan
Huomenna ajattelin kyllä toteuttaa yhtä jos toista, sylittely ei nyt ole se päälimmäisin. Tosin jos se lasketaan sylittelyksi, niin .. se on ehdoton ykkösprioriteetti.. :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
Huomenna ajattelin kyllä toteuttaa yhtä jos toista, sylittely ei nyt ole se päälimmäisin. Tosin jos se lasketaan sylittelyksi, niin .. se on ehdoton ykkösprioriteetti.. :D
Kuulostaa siltä että olisi tulossa mielenkiintoinen huominen :D
pujotteIija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että olisi tulossa mielenkiintoinen huominen :D
Mahdollisesti.. se kyllä riippuu siitä missä roikkuu. Tai siis ei roiku.. toivottavasti.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mahdollisesti.. se kyllä riippuu siitä missä roikkuu. Tai siis ei roiku.. toivottavasti.
Huomenna sitten selviää. Nyt täytyy lähteä kauppaan, voi loppui
pujotteIija kirjoitti:
Huomenna sitten selviää. Nyt täytyy lähteä kauppaan, voi loppui
Voi, voi.
- Anonyymi
Navat ja nassut vastakkain..
T - Anonyymi
Rasputin on Rapsutin... Vladimir Putin, Rasputin kuin rapsutin.
Navat vastakkain tuolilla kuulostaa sirkustempulta. Kyllä siinä nainen tippuu lattialle, ellei ole trapetsitaiteilija.
- Anonyymi
Miten voi istua sylikkäin niin että navat ei ole vastakkain eikä sivuttain vaan navat vastakkaisiin suuntiin....?
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi istua sylikkäin niin että navat ei ole vastakkain eikä sivuttain vaan navat vastakkaisiin suuntiin....?
Navan siirto selkäpuolelle on kirurgiaa, enkä ole varma, onistuuko sekään. 🙂
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Navan siirto selkäpuolelle on kirurgiaa, enkä ole varma, onistuuko sekään. 🙂
Tai sit toinen on niin nälkiintynyt että napa ottaa kiinni selkärankaan.
- Anonyymi
Mieluiten istun sylissä kasvot vastakkain. Se on mielestäni intiimein tapa istua miehen sylissä. Muutkin tavat toki kelpaa, mutta kasvot vastakkain-asennossa on vain kaikki kohdallaan. Katsekontakti, tiivis kehokosketus, käsillä pystyy helposti hyväilemään.. Siitä on huikean pitkä aika kun viimeksi olen miehen sylissä istunut. Mahtaisiko siinä edes osata olla enää vai iskisikö pakokauhu ja juoksisi karkuun? 😄
- Anonyymi
Tykkäisit kaiketi niin olla kaikkien nähden kuitenkin.
- Anonyymi
Kaksi kertaa on sattunut niin, että on nainen sylissäni istunut. Viimeksi noin 45 vuotta sitten. Kiitos näistä, Merja ja Erja. Minä vain en valitettavasti osannut jatkoa...
- Anonyymi
En istu kenenkään syliin, kuin korkeintaan hengenhädässä, jos on pakko vaikka autoon mahtua.
- Anonyymi
Ja jos ollaan navat vastakkain, niin silloin en istu sylissä, vaan olen ihan omilla polvillani.
Navat vastakkain
Istuin kerran naisen sylissä. Jos oikein kiinnostaa niin tarkalleen ottaen sivuttaen naisen polvella.
Ei hitto en huomannut vastaavani vanhaan aiheeseen. Olen tehnyt periaatepäätöksen etten vastaile vanhoihin aiheisiin.
- Anonyymi
Miehen ei sovi istua miehen sylissä.! Piste!!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3755005Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3542880- 762541
- 932163
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4691889MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/331614Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2301446Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku271402"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341332- 661243