Sylissä istuminen

Jos oletetaan että nainen istuu miehen sylissä, niin kumminpäin nainen haluaisit olla, navat vastakkain vai toisinpäin?

Ja miehet, kumminpäin haluaisit naisen istuvan?

108

5003

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monesti silleen sivuittain on kiva. Eli ei kumpikaan.

      Sit jos housut viskotaan pois, voi istua vaikka mitenpäin... 😬👌

      • Sivuttain itsekin olisin sanonut, jos on kyse ihan vain sylissä istumisesta.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sivuttain itsekin olisin sanonut, jos on kyse ihan vain sylissä istumisesta.

        Joo, sivuttain istuminen oli hyvä huomio, ois pitänyt olla 3 asentoa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Joo, sivuttain istuminen oli hyvä huomio, ois pitänyt olla 3 asentoa

        Joo, se käy vähemmän yläreisiin. 😃👌 Sit voi rupatella nenäkkäin vähän. 😊


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sivuttain itsekin olisin sanonut, jos on kyse ihan vain sylissä istumisesta.

        Kokemuksen syvä rintaääni. 😬👌


      • Disse kirjoitti:

        Kokemuksen syvä rintaääni. 😬👌

        Niin minäkin aina tykkäsin syliin istua, kun oli joku jonka syliin istua.


      • Disse kirjoitti:

        Joo, se käy vähemmän yläreisiin. 😃👌 Sit voi rupatella nenäkkäin vähän. 😊

        Ja keskijalkaan, tai sitten ei :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Niin minäkin aina tykkäsin syliin istua, kun oli joku jonka syliin istua.

        Joo. Se sopii molemmille. 😊👌


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ja keskijalkaan, tai sitten ei :D

        Sillä voi sit ”naputella” sylissäistujaa! 😉☝️


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Joo, se käy vähemmän yläreisiin. 😃👌 Sit voi rupatella nenäkkäin vähän. 😊

        Jos mä pitäisin kaunista naista sylissä mä en todellakaan kertoisi että puutuu jalka ei sellaista saa naiselle sanoa täytyy vaan kiltisti pitää sylissä ja antaa jalan puutua se on tosi rumaa kertoa naiselle että jalka puutuu hyi monia miehiä.


    • Anonyymi

      Navat vastakkain tottakai.

      • Kiltille ja kunnolliselle sopisi ehkä paremmin toisinpäin, siis minulle


    • Minä istahdan aina navat vastakkain.

      • Ukkosesi kanssa varmaankin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ukkosesi kanssa varmaankin

        En pysty edes ajatteleen ketään muuta siihen se on minulle itsestään selvyys.


    • Eikö mies voi istua naisen sylissä?

      • Anonyymi

        Ei tietenkään pöhlö!
        Mieti nyt itsekin vähän eikä tää ole mikään homokokous.


      • Luulisin että voi :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään pöhlö!
        Mieti nyt itsekin vähän eikä tää ole mikään homokokous.

        Mitä homoa miehen on istua naisen sylissä?


      • Anonyymi

        Hyvin voi. Mutta se näyttää vaativan aika hyvän itsetunnon. Moni tulee huomauttamaan, kun 2 x naisen painoinen mies istuu sylissä :) Vaan kyllä ne 3x miesten painoiset naisetkin istuvat miesten syliin, vaikkei edes oma olisi.. 😬

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin voi. Mutta se näyttää vaativan aika hyvän itsetunnon. Moni tulee huomauttamaan, kun 2 x naisen painoinen mies istuu sylissä :) Vaan kyllä ne 3x miesten painoiset naisetkin istuvat miesten syliin, vaikkei edes oma olisi.. 😬

        xL

        Itse ei kehtaa litistää toista, mutta jossais sohvalla on kiva pistää pää naisen syliin. Siitä on kiva kiikaroida alanäkymästä, että näkyykö tissit vai kasvot. 😁
        Saa silitystä päälle, mikä tuntuu järjettömän hyvälle. Rentouttavaa. 😃👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin voi. Mutta se näyttää vaativan aika hyvän itsetunnon. Moni tulee huomauttamaan, kun 2 x naisen painoinen mies istuu sylissä :) Vaan kyllä ne 3x miesten painoiset naisetkin istuvat miesten syliin, vaikkei edes oma olisi.. 😬

        xL

        Kuka on sanonut että mies on välttämättä 2x naisen painoinen? Ei kaikki miehet ole mitään läskiplösöjä.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kuka on sanonut että mies on välttämättä 2x naisen painoinen? Ei kaikki miehet ole mitään läskiplösöjä.

        Läski on aivan eri asia, kuin lihaksikkuus
        Lihaksikas hoikka mies voi painaa enemmän, kuin isomahainen läskiplösö.
        Lihaksikas lihaksikas mies voi hyvinkin painaa 2x hoikan naisen 45-50kg painon, eikä tarvi olla mikään isomahainen läskiplösö.
        Lihakset painaa enemmän, kuin läski.
        Lihaksia tulee vaan kovalla treenillä, kun taas läskiä tulee tekemättä mitään ja läskin poistamiseksi täytyy vastaavasti tehdä kovastikin hommia.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kuka on sanonut että mies on välttämättä 2x naisen painoinen? Ei kaikki miehet ole mitään läskiplösöjä.

        Oot saattanut kuulla väärin, vaan kyllähän ihmiset kaikenlaista voivat sanoa. Harvemmin yhden ihmisen totuus on kaikkien muiden totuus, tai yhden kokemuksia ei voi yleistää kaikkiin.

        Mun miehet ovat olleet mua reilusti isompia, ja hyvin ovat syliin mahtuneet. Muita se on välillä llä hirvittänyt.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot saattanut kuulla väärin, vaan kyllähän ihmiset kaikenlaista voivat sanoa. Harvemmin yhden ihmisen totuus on kaikkien muiden totuus, tai yhden kokemuksia ei voi yleistää kaikkiin.

        Mun miehet ovat olleet mua reilusti isompia, ja hyvin ovat syliin mahtuneet. Muita se on välillä llä hirvittänyt.

        xL

        Ite taas en ole koskaan seurustellut 35 kg naisen kanssa (jolloin olisin 2x painavampi kuin nainen). Mahtaakohan sen painoista tervettä aikuista naista ollakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot saattanut kuulla väärin, vaan kyllähän ihmiset kaikenlaista voivat sanoa. Harvemmin yhden ihmisen totuus on kaikkien muiden totuus, tai yhden kokemuksia ei voi yleistää kaikkiin.

        Mun miehet ovat olleet mua reilusti isompia, ja hyvin ovat syliin mahtuneet. Muita se on välillä llä hirvittänyt.

        xL

        Samoin mun syliini ovat mahtuneet myös huomattavasti itseäni painavammat naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läski on aivan eri asia, kuin lihaksikkuus
        Lihaksikas hoikka mies voi painaa enemmän, kuin isomahainen läskiplösö.
        Lihaksikas lihaksikas mies voi hyvinkin painaa 2x hoikan naisen 45-50kg painon, eikä tarvi olla mikään isomahainen läskiplösö.
        Lihakset painaa enemmän, kuin läski.
        Lihaksia tulee vaan kovalla treenillä, kun taas läskiä tulee tekemättä mitään ja läskin poistamiseksi täytyy vastaavasti tehdä kovastikin hommia.

        Lihakset painaa enemän mutta se ero on melko pieni.


      • Anonyymi

        Tietysti voi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läski on aivan eri asia, kuin lihaksikkuus
        Lihaksikas hoikka mies voi painaa enemmän, kuin isomahainen läskiplösö.
        Lihaksikas lihaksikas mies voi hyvinkin painaa 2x hoikan naisen 45-50kg painon, eikä tarvi olla mikään isomahainen läskiplösö.
        Lihakset painaa enemmän, kuin läski.
        Lihaksia tulee vaan kovalla treenillä, kun taas läskiä tulee tekemättä mitään ja läskin poistamiseksi täytyy vastaavasti tehdä kovastikin hommia.

        Mielenkiintoinen väite! Nimittäin jos 168 cm pituinen nainen painaa n. 70 kg; tämän palstan äijien mielestä hän on suorastaan läski. Voimistelija taustainen nuoruus ja hetkenaikainen repsahdus, herkkuihin. Ainoastaan lanteella oli n. 1cm ylimääräistä, jonka olisi voinut pudottaa pois. Kiloissa ehkä 2-4 kg. Nojapuilla voimistelu onnistui vielä hyvin 63 kg, tosin en enää kilpaillut säännöllisesti, kiinnosti muut asiat enemmän.
        Ei auttanut selittää ett lihakset painaa, tarvittiin voimaa jaloissa ja käsivarsissa.

        Tänä päivänä vielä kirpasee... laihdutin ja homma meni överiksi! Jonkin asteinen bulimia, josta palautuminen kesti kauan... koska se laihdutus oli jäänyt korvienväliin, pakkomielteeksi. Kukaan niistä arvostelijoista ei ollut nähnyt mua luonnossa tai edes valokuvassa. Mutt ei ollut yks eikä kaks miespuolisten vastausta, joissa mainittiin noilla mitoilla suhtauttaen naispuolisen olevan ylilihavan, suorastaan läskin.

        Mulla ei ole koskaan ollut itsetunto paras mahdollinen; Siks mä kai aloin voimistelemaankin, koska se kiinnosti ja mä olin suorastaan hyvä siinä... ja varsinkin kun hieman treenasin taitojani. Tänä päivänä, ihan sama mitä mieltä olette. Vastaus on ett itse mä läskinikin kannan jos mulla sellaisia on ja siinä sivussa saa 100kg korsto ilmalentoa, tarpeen vaatiessa. Sen verran uskallan luvata, sen verran yleensä saan miehen omista kömpelyyksistä avustusta. Judoa harrastaneet ymmärtää mitä minä tarkoitan.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Samoin mun syliini ovat mahtuneet myös huomattavasti itseäni painavammat naiset.

        Kun edes joku tulisi syliin istumaan!
        Kerran vuosikymmeniä sitten yksi viehättävä nuori nainen tuli, mutta en osannut ottaa tilaisuudesta kiinni. Ja olihan se toinenkin vielä kauemmin sitten ja yhtä tyhmin tuloksin.
        Nyt ehkä osaisin, mutta turha tässä on enää haaveilla muusta kuin että pääsisi loppusijoitukseen ilman pitkää ja/tai tuskallista kitumista.


      • Anonyymi

        Miksei voi. Voihan mies maatakin naisen päällä.


    • Toisiinpäin; eli selät vastakkain ja mieluusti ihan hiljaa.

      Eikun siis siten että katsellaan samaan suuntaan. Eiköhän naisella ole virikkeellisempääkin katsottavaa kuin minun naamani, esimerkiksi kaatopaikka tai hautausmaa.
      Siellä voi selän takana sitten suudella naisen kaulaa ja googlettaa valmiiksi miten liivien hakaset saa tarvittaessa auki tai kysellä täältä miten tilanteesta kannattaa mennä eteenpäin.

      • Niin....takaapäin kun on hakasiin näköyhteys, niin varmaankin helpompi irrottaa


    • No, telkkarin näkee paremmin siitä selän takaa eikä tarvii höpötellä joutavia. Naisen tukka saattaa tunkea suuhun mutta sen kai vielä sietää kunhan ei tarvitse alkaa hieromaan hartioita.

      • Niinpä, jos on navat vastakkain, niin toisen on huono katella telkkaria, jos se nyt yleensä siinä mieleen tulee


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Niinpä, jos on navat vastakkain, niin toisen on huono katella telkkaria, jos se nyt yleensä siinä mieleen tulee

        Mut siinä pystyy suutelemaan ja tuijottamaan silmiin.


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Niinpä, jos on navat vastakkain, niin toisen on huono katella telkkaria, jos se nyt yleensä siinä mieleen tulee

        Ihan hyvin näkee telkkaria navat vastakkainkin, kunhan vääntää naisen vähän sivulle tai halii korvat vastakkain. Pitää vaan varoa ettei vahingossa huuda huraata kun Suomi tekee maalin.

        Telkkarin säädettävä seinäteline on muuten navat vastakkain miesten keksintö, tiesittekö?


    • Anonyymi

      Navat vastakkain, haluan katsella naista syvälle silmiin.

      • Anonyymi

        Joopa joo.


      • Anonyymi

        Selkä miehen etupuolta vasten, jos ilman housuja istutaan 😉


    • Anonyymi

      Sivuttain tai navakkain ensisijaisesti. Jos sylissä istuu, niin ei telkkaria tarvita, oli asento mikä vain ;-)

    • Anonyymi

      Sivuttain, mutta tulosruudun jälkeen navat vastakkain.

    • Anonyymi

      Jos ykköseen, niin navat vastakkain,

      Jos kakkoseen, niin selkä mieheen päin

      Jos vaatteet päällä, niin sivuttain.

    • Anonyymi

      Puolta ei ehdi valita sillä syliin loikataan.

      Loppulaskeutumisessa nainen katsoo, miten päin mies jäi.

    • Anonyymi

      Sanoppas nyt Pujottelija kenet palstanaisista haluaisit syliisi, niin päästään asiaan.

      • No jaa....varmaankin kaikki halukkaat, jos sellaisia on :D


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        No jaa....varmaankin kaikki halukkaat, jos sellaisia on :D

        Siinäpä olisi polvet kovilla.


    • Anonyymi

      Haluaisin xL:län syliini.

      • Anonyymi

        *JYNTS!*

        Oivoi, oliko siellä alla jotain..?

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *JYNTS!*

        Oivoi, oliko siellä alla jotain..?

        xL

        Sen takia kun Pujis on kehunut peppuasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen takia kun Pujis on kehunut peppuasi.

        Aivan aiheelliset kehut olleet


    • Anonyymi

      Vaikka siten ylösalaisin ja poikittain, kunhan istuisi. T: Syli tyhjänä 36 vuotta

    • Anonyymi

      No ei ole väliä, kunhan edes olisi neitokainen sylissä...

      Jalkasieni

    • Anonyymi

      Sama kysymys miehille.!

    • Anonyymi

      Sama kysymys miehille naisen sylissä istumisesta.!

    • Anonyymi

      Haluaisin itse istua naisen sylissä.!

    • Että tällaisia tuli kyseltyä vuonna 2019 :D

      • Anonyymi

        Sivuttain tykkään istua, jos vaan istutaan.
        Vastasin nyt, kun en ollut 2019 paikalla....


      • Tää on kyllä ajaton kysymys, jota voi kysyä vuosi vuoden jälkeen.


    • Anonyymi

      Joskus nuorena oli lyhyt ajomatka ja autossa oli liikaa väkeä. Kaverin sisko oli ikäänkuin sylissäni mutta kuitenkin onnistui jotenkin roikottamaan itseään niin ettei ollut kunnolla sylissäni. Voi kun sen tilanteen saisi vielä muuttaa. Jos hän olisi istunut kunnolla syliini niin vieläkin voisi muistella sitä kylminä iltoina.

    • Anonyymi

      Shukus elimet vastakkain on varmaan monen mieliasento, mut miten nainen reagoi, kun tuntee miehen vehjeksen kovettuvan, vai tunteeko nainen sellaisia ja miten nainen asian huomaa, näkeekö kasvoilta, meneekä naama hymyyn...???

    • Miks pitää olettaa että nainen istuu miehen sylissä? Miksei toisinpäin?

      • Anonyymi

        Kun painan 50 kg ja mies 85kg ja pituuseroakin on 35 cm, ei toimi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun painan 50 kg ja mies 85kg ja pituuseroakin on 35 cm, ei toimi.

        Aina painosuhteet eivät ole noin. Itse olen monestikin istunut naisten sylissä, etenkin silloin kun vielä painoin 60 kg. Aika monet naiset ovat sitä painavampia.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Aina painosuhteet eivät ole noin. Itse olen monestikin istunut naisten sylissä, etenkin silloin kun vielä painoin 60 kg. Aika monet naiset ovat sitä painavampia.

        Minulla on aina 🤔.
        Isommat kanssasisareni, jotka eivät mahdu miehensä syliin eikä mieskään välttämättä naisen syliin. Traagista...

        Lisäksi olen huomannut isompien naisten kaipaavan syliä paljon enemmän kuin minä. Jopa niin, että ainoastaan miehen sylissä iso nainen tuntee olevansa naisellinen. En pääse mukaan tähän ajatuskuvioon, mutta niin kai se sitten on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on aina 🤔.
        Isommat kanssasisareni, jotka eivät mahdu miehensä syliin eikä mieskään välttämättä naisen syliin. Traagista...

        Lisäksi olen huomannut isompien naisten kaipaavan syliä paljon enemmän kuin minä. Jopa niin, että ainoastaan miehen sylissä iso nainen tuntee olevansa naisellinen. En pääse mukaan tähän ajatuskuvioon, mutta niin kai se sitten on.

        Isoa naista ei ota niin mielellään syliin kuin pientä, en ottaisi ollenkaan enkä taida olla ainut jos sanot isojen naisten kaipaavan syliä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Isoa naista ei ota niin mielellään syliin kuin pientä, en ottaisi ollenkaan enkä taida olla ainut jos sanot isojen naisten kaipaavan syliä.

        Riippuu varmaan vähän siitäkin mitä sillä isolla tarkoitetaan. Jos nainen on vaikkapa vajaa 180 cm LIEVÄLLÄ ylipainolla, niin monet – etenkin alamittaiset pikku-ukot – jo laskevat isoksi naiseksi. Naisen paino voi silloin hyvinkin olla 90 kg hujakoilla.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Riippuu varmaan vähän siitäkin mitä sillä isolla tarkoitetaan. Jos nainen on vaikkapa vajaa 180 cm LIEVÄLLÄ ylipainolla, niin monet – etenkin alamittaiset pikku-ukot – jo laskevat isoksi naiseksi. Naisen paino voi silloin hyvinkin olla 90 kg hujakoilla.

        Iso nainen on hyvä kellauttaa päälle makaamaan,, on mukavan lämpöinen nainen päällä, kuin lämpöpeitto, varmaankin, ei ole kokemusta.


    • Ensin sylissä sivuttain.. tiivis katse silmiin. Hellää suutelointia ja sitten miehen syliin selkä miehen napaa vasten. Muutaman hetken päästä pyörähdys ympäri ja navat vastakkain. Kiihkeää suutelua ja ...
      No loppu on historaa.

      Eli lyhyesti, kaikki kolme asentoa peräjälkeen. Kaikki yhtä nautinnollisia.

      • Lits läts. 😅


      • Hyvältä kuulostaa, tiedäthän että sylini on avoinna sinulle


      • pujotteIija kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa, tiedäthän että sylini on avoinna sinulle

        Hyvä tietää.. tulen mielelläni syliisi ja .. sylissäsi.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hyvä tietää.. tulen mielelläni syliisi ja .. sylissäsi.

        Koska tapaatte?




      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kiitos. Tässä takaisin lällynen..

        https://youtu.be/Fw1aDkr2Z5E

        Faith ja Tim olivat aivan kuin me, tai melkein ainakin


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Faith ja Tim olivat aivan kuin me, tai melkein ainakin

        Mistä näkee ettei faiht ole suomalainen nainen? Liian pienestä pituuserosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näkee ettei faiht ole suomalainen nainen? Liian pienestä pituuserosta.

        Jospa tim on lyhyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa tim on lyhyt?

        Liian pienestä pituuserosta


    • Anonyymi

      Mä en vittu ota ketään muuta naista syliin kun yhden stripparin

    • Anonyymi

      Turha on tulla muitten naisten mun syliin kun yhden stripparin.

    • Anonyymi

      Tuollainen joo ei auta umenien vuosien fysoterapi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oöetlp tyhmä kuin Teemu-Irmelöi?

    • Anonyymi

      On hyvin tehty auto peli: Volvo The Game :)
      dodgenkin hauzka pweli Viper Racing

    • No kysytään nyt sitten jatkokysymys....miten on istumiset menneet?

      • Hmm.. ei ole menneet ihan suunitelmien mukaan. Mutta ehkä jonakin päivänä pääsen toteuttamaan sylittelyä kuten haluan. Asia kerrallaan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hmm.. ei ole menneet ihan suunitelmien mukaan. Mutta ehkä jonakin päivänä pääsen toteuttamaan sylittelyä kuten haluan. Asia kerrallaan.

        Kenties jo huomenna pääset toteuttamaan


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kenties jo huomenna pääset toteuttamaan

        Huomenna ajattelin kyllä toteuttaa yhtä jos toista, sylittely ei nyt ole se päälimmäisin. Tosin jos se lasketaan sylittelyksi, niin .. se on ehdoton ykkösprioriteetti.. :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Huomenna ajattelin kyllä toteuttaa yhtä jos toista, sylittely ei nyt ole se päälimmäisin. Tosin jos se lasketaan sylittelyksi, niin .. se on ehdoton ykkösprioriteetti.. :D

        Kuulostaa siltä että olisi tulossa mielenkiintoinen huominen :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kuulostaa siltä että olisi tulossa mielenkiintoinen huominen :D

        Mahdollisesti.. se kyllä riippuu siitä missä roikkuu. Tai siis ei roiku.. toivottavasti.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mahdollisesti.. se kyllä riippuu siitä missä roikkuu. Tai siis ei roiku.. toivottavasti.

        Huomenna sitten selviää. Nyt täytyy lähteä kauppaan, voi loppui


      • pujotteIija kirjoitti:

        Huomenna sitten selviää. Nyt täytyy lähteä kauppaan, voi loppui

        Voi, voi.


    • Anonyymi

      Navat ja nassut vastakkain..

      T

    • Anonyymi

      Rasputin on Rapsutin... Vladimir Putin, Rasputin kuin rapsutin.

    • Navat vastakkain tuolilla kuulostaa sirkustempulta. Kyllä siinä nainen tippuu lattialle, ellei ole trapetsitaiteilija.

      • Anonyymi

        Miten voi istua sylikkäin niin että navat ei ole vastakkain eikä sivuttain vaan navat vastakkaisiin suuntiin....?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi istua sylikkäin niin että navat ei ole vastakkain eikä sivuttain vaan navat vastakkaisiin suuntiin....?

        Navan siirto selkäpuolelle on kirurgiaa, enkä ole varma, onistuuko sekään. 🙂


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Navan siirto selkäpuolelle on kirurgiaa, enkä ole varma, onistuuko sekään. 🙂

        Tai sit toinen on niin nälkiintynyt että napa ottaa kiinni selkärankaan.


    • Anonyymi

      Mieluiten istun sylissä kasvot vastakkain. Se on mielestäni intiimein tapa istua miehen sylissä. Muutkin tavat toki kelpaa, mutta kasvot vastakkain-asennossa on vain kaikki kohdallaan. Katsekontakti, tiivis kehokosketus, käsillä pystyy helposti hyväilemään.. Siitä on huikean pitkä aika kun viimeksi olen miehen sylissä istunut. Mahtaisiko siinä edes osata olla enää vai iskisikö pakokauhu ja juoksisi karkuun? 😄

    • Anonyymi

      Tykkäisit kaiketi niin olla kaikkien nähden kuitenkin.

    • Anonyymi

      Kaksi kertaa on sattunut niin, että on nainen sylissäni istunut. Viimeksi noin 45 vuotta sitten. Kiitos näistä, Merja ja Erja. Minä vain en valitettavasti osannut jatkoa...

    • Anonyymi

      En istu kenenkään syliin, kuin korkeintaan hengenhädässä, jos on pakko vaikka autoon mahtua.

      • Anonyymi

        Ja jos ollaan navat vastakkain, niin silloin en istu sylissä, vaan olen ihan omilla polvillani.


    • Navat vastakkain

    • Istuin kerran naisen sylissä. Jos oikein kiinnostaa niin tarkalleen ottaen sivuttaen naisen polvella.

      • Ei hitto en huomannut vastaavani vanhaan aiheeseen. Olen tehnyt periaatepäätöksen etten vastaile vanhoihin aiheisiin.


    • Anonyymi

      Miehen ei sovi istua miehen sylissä.! Piste!!!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe