pirkko.maattanen

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
31
Kommenttia
5
häirikkö
Meillä mökkikylällä on henkilö, josta olemme huolestuneita. Jokainen vuorotellen on saanut asiattomia ja todistettavasti3194lainhuudatus
Olen myymässä puolikasta omistamastani kesämökistä, kelpaako kopio lainhuudatustodistuksesta ja saako sellaisen maanmitt1193yhteisom123
Onko yhteisomistuksen purussa muuta keinoa kuin huutokauppa, kun kesämökkiä ja tonttia ei voi jakaa. Toinen sanoo ettei1189- 1151
oppilaiden kokous
olen käynyt pientä kyläkoulua ja nyt kiinnostaisi kutsua oppilaat jotka ovat olleet silloin koulussa kokoon. Mistähän sa8129heinätalli
Ostaessani kesämökin toisella puolen tietä oli heinätalli muutaman metrin päässä mökistäni. Nyt kuitenkin maanviljelijä0115sovittelu
kyseessä on riita-asian sovittelu jota haen. Se koskee yhteisomistuksen purkua kiinteistössä. Tapahtuuko sovittelu kiint0101tupakanhaju
Olen muuttamassa asuntoon jossa haisee tupakalle. Millähän konstilla saisi hajun pois?098kandi
voiko lääketieteen kandidaatti toimia yksin päivystäjänä ensiapuasemalla sairaalassa?094käyttöoikeus
Voiko käräjäoikeuden määräämä yhtymän purkaja, siis uskottumies purkaa yhden osakkaan elinikäisen käyttöoikeuden?192tekonivel
Voiko henkilö jolla on tekonivel toisessa lonkassa ajaa polkupyörällä. vai onko siitä haittaa.180