Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

31

Kommenttia

5

1. häirikkö

Meillä mökkikylällä on henkilö, josta olemme huolestuneita. Jokainen vuorotellen on saanut asiattomia ja todistettavasti
    60 plus
    3
    194
  2. lainhuudatus

Olen myymässä puolikasta omistamastani kesämökistä, kelpaako kopio lainhuudatustodistuksesta ja saako sellaisen maanmitt
    Laki
    1
    193
  3. yhteisom123

Onko yhteisomistuksen purussa muuta keinoa kuin huutokauppa, kun kesämökkiä ja tonttia ei voi jakaa. Toinen sanoo ettei
    Laki
    1
    189
  4. metsäkoneet rikkoi

mökkitien. Kuka korvaa? Maanomistaja, koneurakoitsija vai puut ostanut yhtiö?
    Laki
    1
    151
  5. oppilaiden kokous

olen käynyt pientä kyläkoulua ja nyt kiinnostaisi kutsua oppilaat jotka ovat olleet silloin koulussa kokoon. Mistähän sa
    60 plus
    8
    129
  6. heinätalli

Ostaessani kesämökin toisella puolen tietä oli heinätalli muutaman metrin päässä mökistäni. Nyt kuitenkin maanviljelijä
    Laki
    0
    115
  7. sovittelu

kyseessä on riita-asian sovittelu jota haen. Se koskee yhteisomistuksen purkua kiinteistössä. Tapahtuuko sovittelu kiint
    Laki
    0
    101
  8. tupakanhaju

Olen muuttamassa asuntoon jossa haisee tupakalle. Millähän konstilla saisi hajun pois?
    Siivous
    0
    98
  9. kandi

voiko lääketieteen kandidaatti toimia yksin päivystäjänä ensiapuasemalla sairaalassa?
    Yleistä terveydestä
    0
    94
  10. käyttöoikeus

Voiko käräjäoikeuden määräämä yhtymän purkaja, siis uskottumies purkaa yhden osakkaan elinikäisen käyttöoikeuden?
    Laki
    1
    92
  11. tekonivel

Voiko henkilö jolla on tekonivel toisessa lonkassa ajaa polkupyörällä. vai onko siitä haittaa.
    Yleistä terveydestä
    1
    80