Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pirkko.maattanen
profiilit
pirkko.maattanen
pirkko.maattanen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
31
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
yhteisomistusmökki on semmoinen riesa, että sitä ei kannata kenenkään ottaa. Toinen osapuoli kun on vielä sellainen joka sanoo, ettei luovu osuudestaan mistään hinnasta vaikka hänellä on oma mökki vieressä. Olihan se mökki osuus otettava, kun se jäi perinnönjaossa ja olisi tarpeellinen minulle.
06.09.2011 08:56
kannattaa mennä Googleen ja sieltä Parkkispaikkaan siellä on varmaa ja hyvää tietoa parkinsonintaudista
25.11.2010 17:44
kyseessä on kesämökki yhteisomistuksessa.Sisareni ilmoittaa ettei myy osuuttaan minulle mistään hinnasta ja anoo purkua. Kyseessä on pelkkä kiusanteko rahasta ei ole kysymys.Maksaisin yli markkinahinnan.Kumpikaan ei haluaisi antaa mökkiä suvun ulkopuolelle.
10.08.2010 11:43
eihän sitä noin vaan voi mennä tietä leventämään, pitäähän siitä olla joku virallinen paperi, jossa mainitaan tien leveys ja 2.8 metristä tietä pitkin ei mahdu liikkumaan.
10.08.2010 06:10
kertokaa miten lopetetaan,tänään hän uhkaili poikiani ja halusi, että he muuttaisivat pois,mökki jossa pojat ovat on hänen ja poikien yhteisomistuksessa.Syy:minä olen ollut inhottava hänelle, syy mitä hän sanoi ei pidä paikkaansa. Hän sanoi kostetaan perillisille. Pojat ovat raataneet kuin pienet eläimet kaksi vuotta ja kunnostaneet mökkiä. Mies on suullisesti luvannut, että pojat saa olla mökissä ja hän ei häiritse, kun on omakin mökki vieressä.
05.07.2010 16:58
1 / 1