pirkko.maattanen

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
31
Kommenttia
5
olemme tekemässä
hallintaoikeustestamenttia jossa jommankumman puolison kuoltua omaisuutemme omistusoikeus siirtyy lapsillemme. Miten on12961tiekunnan perustaminen?
Pitäisi perustaa yksityistiekunta, miten toimitaan? Pitääkö ottaa yhteyttä kunnan tielautakuntaan vai voiko osakkaiden k1760rasitustodistus ym.
sattuuko joku tietämään kuinka kauan ovat voimassa rasitustodistus, kiinteistörekisteriote ja lainhuutotodistus. Hommasi1748eikö kukaan tiedä
voiko yhtymän purun suorittaneen uskotun miehen päätöksestä valittaa? Hyväksyykö hän aina korkeimman kirjallisen tarjou8699hankala naapuri
meillä on hankala mökkinaapuri jonka kanssa ei kukaan oikein tule toimeen.Häneltä tulee laskuja ja uhkauksia aiheettomis14578- 0572
testamentti
on tehty hallintaoikeustestamentti jossa koko omaisuuden omistusoikeus siirtyy perillisille toisen vanhemman kuoltua ja6463kiinteistön osan lahja
Olen lahjoittamassa kahdelle pojalleni omistamani kesämökkikiinteistön osuuden jolle on haettu lainhuudatus. osuuden arv3459ennakkoperintö
rintaperillinen saanut ennakkoperintönä rantatontin,salattu perunkirjoituksessa.Vanheneeko asia perittävät kuolleet 20053438lahjan arvo lahjakirjassa
Pitääkö kiinteistön lahjakirjaan merkitä lahjan arvo kun se on alle 4000e??1393valtakirja
Onko kiinteistökaupassa ostajan oltava henkilökohtaisesti läsnä vai kelpaako valtakirja. Kyse on pienestä kiinteistön os1355kiinteistöyhtymä
on ostamassa viereisen tontin joka on rantakaava-alueella ja jolle nyt ei saa rakentaa. Saako sille rakentaa jos se liit0353yhtymä
Kun yhtymän purku asiassa on valittu uskottumies niin hyväksyykö hän korkeimman tarjouksen joka on tehty kun mökkiosuude0308lainhuudatus
Kuuluuko lainhuudatuspaperit olla kaikilla osakkailla. Lainhuudatukset on yksi osakas hoitanut vuosi sitten ja pitää pap1260millainen testamentti
Olemme aviopari jolla on rintaperillisiä. Haluaisimme, että toisen meistä kuoltua koko omaisuutemme, jonka omistamme nyt3250yhtymä
Kiinteistöyhtymällä on käyttämätöntä rakennusoikeutta ja yhtymä osti viereisen tontin joka on rantakaava-alueella ja jol1235yhteisom.purku
Omistan mökin puoliksi enoni kanssa.Kiinteistöyhtymän nimellä se on verotuksessa.Olen kunnostanut mökin täysin, todistaj0232sain perinnöksi
puolet kesämökistä ja nyt haluaisin lahjoittaa sen pojalleni. Tarvinko aviomieheni suostumuksen siihen kun olen naimisis2228määräalajuttu
Olen hakemassa lohkomista määräalalle ja huomasin että rajalla on rakennus Pitääkö rakennus siirtää joka sekin kyllä on0214lahjakirja
teen lahjakirjaa omistamastani kiinteistön osasta jonka arvo on 3000 e. Merkitäänkö summa lahjakirjaan ja ilmoitetaanko0208