Vapaa kuvaus

http://80.81.189.227/c//00/25/95/31/24593088.jpg Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

3

Kommenttia

216

1. on inhottava piirre ihmisessä. Viimeksi kun katsoin täällä oli ykkös-topickina ihminen kuka väitti, ettei käy ikinä vessassa vaikka syö 4x enemmän kuin muut. Voi teitä.
  2. Olen 24v pitkä ja komea, sporttinen, syvällinen ja sydämellinen nuorimies. Baareissa on tullut perjantai-öinä ravattua muutamat vuodet. Selvin päin en menisi lähellekään noita paikkoja vaikka maksettaisiin. En ehkä vain humalassa tajua parastani, ja olen aivan liian helppo silloin, vaikka selvinpäin minua ei kukaan harakka saa evääni väräyttämään.

Olen myös todella vittuuntunut näistä kehittymättömistä tytön tylleröistä (tai palleroista). Viimeisin ikävä muisto on tältä viikonlopulta, jolloin eksyin erääseen Love Hoteliin, meninpä siellä ystävällisesti ja kohteliaasti hymyillen kysymään sohvalla närkästyneen näköisinä istuvilta tytöiltä kysymään "mitäs mimmit", ja vastaukseksi sain eräältä näistä "tuo oli huonoin aloitus minkä oon ikinä kuullu." ALOITUS? Heti jos mies tulee kysymään mitä kuuluu, se on siis aloitus? Lievää ylimielisyyttä. Vituttaa nämä naiset, ketkä kuvittelee, että ottaisin kenet tahansa heti jos saisin, etten pärjää yksin. (En halua seurustella / kuluttaa aikaa naisten kanssa, harrastusteni tähden.) No tuohan oli tosi nolo ja vaivalloinen tilanne. Olisi pitänyt sanoa "riippuu etsitkö pelimiestä vai herrasmiestä."

Tytöt eivät baarissa tule yrittämään (paitsi tuon incidentin jälkeen semmoinen ei-niin-prinsessa tarjosi valkovenäläisen ja röökiä) vaan monilla heistä on skaba päällä; kuinka moni jätkä iskee ketäkin tänä iltana, ja kuka antaa tympeimmät pakit!

Tekisi mieli vedellä ympäri korvia tuollaisia säälittäviä pikku pirpanoita. Kun vain alkaisi absolutistiksi, niin ei tulisi sinne baariin eksyttyä!! :)

On niitä ihaniakin tyttöjä... mutta harvemmin yökerhoissa!

Pidetään jätkät rima korkealla ja etsitään niitä hyviä tyttöjä muualta.
  3. Olen 24v sporttinen mies. On hyvin tuttua, että jos ei keho saa kiertävää ilmaa niin hiki virtaa. Etenkin talvella homma on tosi paha, kun joutuu paksu takki päällä vetämään pakkasessa. Tulee aivan märäksi selkä (valuu ja tippuu!) jolloin pakko avata takki, sitten taas jäätyy totaalisesti! Paha tuo on myös sänkypuuhissa, vielä kun en mikään viiden minuutin mies ole, niin yleensä ollaan valtoimenaan märkinä ja suihkuun mentävä ja lakanat vaihdettava.