Tavallisen miehen ei kannata mennä baariin!

...............

Aloitin vajaa puoli vuotta sitten käymään aktiivisesti yökerhoissa, tavoitteena tutustua nuoriin (18-20v) tyttöihin. Olen tavallisennäköinen ja kokoinen (ehkä aika nössön oloinen), suht hyvin pukeutuva jätkä (hiuksissa olisi kyllä parannettavaa). Teen paljon aloitteita, juttelen, ja tilanteesta riippuen lähestyn myös fyysisesti (silittelyä ja pussailua). Kuitenkin, flaksini on ollut tolkuttoman huono. Iso osa tytöistä on todella nihkeitä ja harvasanaisia, eivätkä voi edes hetkeä jutella, vaikka keskustelun olisi avannut ihan reippaasti ja ystävällisesti. Tanssilattialla en onnistu juuri ikinä vetämään ketään tanssimaan kanssani.
[Voitteko tytöt muuten kertoa että miksi on hauskempi istua hiljaa, tylsistyneen näköisenä penkillä, kuin jutella jollekin jätkälle, vaikkei tämä olisikaan poikaystävä-materiaalia?]

Koko monen kuukauden saldo on:
-pari oikeasti antoisaa keskustelua
-vähäsen suutelua ja tanssimista tytön kanssa
-7 numeroa (joista 2 vastasi yhteydenottoon -> treffit kummankin kanssa, mutta jäivät yhteen kertaan vaikka kummallakin oli hauskaa ja pussailtiin!)
-1 "yhden yön juttu" (humaltunut tyttö jonka kanssa olin viettänyt iltaa, lähti mukaani kotiin, ja antoi suikkarin, muttei halunnut seksiä)

Yhdessäkään yllä mainitsemistani tapauksissa tyttö ei ole vaikuttanut mitenkään "älyttömän" ihastuneelta minuun.
Lähestyn siis yleensä suht nättejä ja normaalipainoisia tyttöjä. Läskit, isokokoiset ja rumat tytöt eivät minulle kelpaa, vaan kierrän ne kaukaa (niitä muuten on ihan liikaa aina paikan päällä).
Olen hyvin turhautunut huonoon menestykseeni, sillä olisin toivonut tähän mennessä löytäneeni jo usean fuckbuddyn, sekä mukavan tyttöystävän.
Olen tullut siihen johtopäätökseen, että baariin kannattaa mennä lähinnä jos on komea fruittari tai tummahipiäinen moniosaaja.

Minua ihmetyttää vaan että mistä muut tavalliset jätkät oikein seuransa löytävät? Baarissa/yökerhossa kun vain vähemmistön miehiä näen naisia lisäkseni yrittävän.

80

4136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxyyy

sillä vois olla merkitystä

• aloittaja

21v

• daaa

[Voitteko tytöt muuten kertoa että miksi on hauskempi istua hiljaa, tylsistyneen näköisenä penkillä, kuin jutella jollekin jätkälle, vaikkei tämä olisikaan poikaystävä-materiaalia?]

Voin kertoa. Siksi, että jos sulle antaa huomiota saatat tulkita kohteliaisuuden kiinnsotukseksi ja sit susta ei pääse ikinä eroon. Lisäksi unelmamies voi just sillon kävellä ohi ja luulla että olen jo varattu. Makes sense?

• aloittaja

Olipas harvinaisen typerää tekstiä. Taidat olla vähän nuija?
        "Antaa huomiota"? Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Ei kyse ole mistään antamisesta, vaan vastavuoroisesta kommunikaatiosta, josta kumpikin saa jotain, sillä oletan ihmiselle juttelun olevan hauskempaa kuin tympeänä yksin murjottaminen.
        Ja jos et osaa hankkiutua jostain sinulle (ystävällisesti) juttelemaan tulleesta hemmosta eroon, niin painupas kasvamaan lastentarhaan.
        Ja jos unelmiesi mies on sinusta kiinnostunut, niin eiköhän hän löydä tiensä luoksesi sitten kun olet taas 5-10minuutin kuluttua vapaa.
        Taidat vaan olla perusluonteeltasi vittumainen ja pikkumainen ja vähä-älyinen lutka, jolla ei ole muuta tarjottavaa kuin naamansa ja vittunsa. Daa?

• daaaaaa
        aloittaja kirjoitti:

"Antaa huomiota"? Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Ei kyse ole mistään antamisesta, vaan vastavuoroisesta kommunikaatiosta, josta kumpikin saa jotain, sillä oletan ihmiselle juttelun olevan hauskempaa kuin tympeänä yksin murjottaminen.
        Ja jos et osaa hankkiutua jostain sinulle (ystävällisesti) juttelemaan tulleesta hemmosta eroon, niin painupas kasvamaan lastentarhaan.
        Ja jos unelmiesi mies on sinusta kiinnostunut, niin eiköhän hän löydä tiensä luoksesi sitten kun olet taas 5-10minuutin kuluttua vapaa.
        Taidat vaan olla perusluonteeltasi vittumainen ja pikkumainen ja vähä-älyinen lutka, jolla ei ole muuta tarjottavaa kuin naamansa ja vittunsa. Daa?

en mä ainakaan tykkää jos mua ruetaan suutelemaan baarissa parin tunnin tuttavuuden jälkeen... enkä suutele koskaan eka treffeillä, mulle suutelu on kuitenkin jotenkin intiimiä... ehkä sellanen kevyt pusu poskelle/kädelle voi olla ok, mut ei mitään intohimosia imutteluja. Tukan silittely on kyllä ihan kivan tuntusta, en työnnä siitä pois...

Ehkä tytöt ovat vain ujoja, en minä tiedä miksi istutaan mieluummin yksin kun jutellaan mukavan miehen kanssa. Tuntuu vaan että ihmisillä on ihmissuhde ja seurustelu taidot ihan hukassa nykypäivänä eikä kukaan tiedä miten päin olisi ja mitä pitäis tehdä ja sitten kännissä sekoillaan ja podetaan morkkista... en minä tiedä, oishan se ihan kiva jos joku mies tulisi juttelemaan selvinpäinkin...

• jepjooo
        aloittaja kirjoitti:

"Taidat vaan olla perusluonteeltasi vittumainen ja pikkumainen ja vähä-älyinen lutka, jolla ei ole muuta tarjottavaa kuin naamansa ja vittunsa. Daa? "

Tuo selittää jo aika paljon ... jos noin helposti vedät herneen nenään, niin hoh hoh ... et kuulosta sellaiselta joka tulisi ystävällisesti juttelemaan.

• lööppi¤

"Voin kertoa. Siksi, että jos sulle antaa huomiota saatat tulkita kohteliaisuuden kiinnsotukseksi ja sit susta ei pääse ikinä eroon. Lisäksi unelmamies voi just sillon kävellä ohi ja luulla että olen jo varattu. Makes sense?"

Voin kuvitella aika tarkalleen, millainen olet. Olet parinkymmenen tienoilla oleva, kohtalaisen kaunis (muidenkin kuin vanhempiesi ja isovanhempiesi ja mahdollisen poikakaverisi mielestä), et kovin älykäs (esim. yleissivistys melko lailla hukassa) ja aika itserakas ihminen. Et uskalla lähteä kotoa minnekään ilman muodikkaita vaatteita ja huolellista meikkausta. Naamallasi on useimmiten tympeä ilme. Et anna miehille kovinkaan helposti huomiota, mutta kun joku keskimääräistä komeampi mies antaa sulle baarissa huomiota, olet vaikeasti tavoiteltava about 5 min, jonka jälkeen otat vaikka siellä baarin miestenvessassa suihin tuolta jannulta. Sinulle merkitsee vain miehen ulkonäkö, vain punttisalilla säännöllisesti käyvät, solariumilla keinotekoisesti rusketetut liimatukat tms. kelpaavat. Sinun kanssasi on vaikea keskustella, koska puheenaiheet pyörivät melkko suppealla alalla. Kanssasi voi jutella vain vaatteista, big brotherista ja muista hömppäsarjoista, kavereiden kanssa sekoiluista, laivaristeilyistä ynnä muusta turhasta. Politiikasta tai yhteiskunnallisesti merkittävistä asioista et tiedä hevon vittuakaan.

Olet siis nirppanokka, pinnallinen sellainen. Osuinko oikeaan?

• loistava,
        lööppi¤ kirjoitti:

"Voin kertoa. Siksi, että jos sulle antaa huomiota saatat tulkita kohteliaisuuden kiinnsotukseksi ja sit susta ei pääse ikinä eroon. Lisäksi unelmamies voi just sillon kävellä ohi ja luulla että olen jo varattu. Makes sense?"

Voin kuvitella aika tarkalleen, millainen olet. Olet parinkymmenen tienoilla oleva, kohtalaisen kaunis (muidenkin kuin vanhempiesi ja isovanhempiesi ja mahdollisen poikakaverisi mielestä), et kovin älykäs (esim. yleissivistys melko lailla hukassa) ja aika itserakas ihminen. Et uskalla lähteä kotoa minnekään ilman muodikkaita vaatteita ja huolellista meikkausta. Naamallasi on useimmiten tympeä ilme. Et anna miehille kovinkaan helposti huomiota, mutta kun joku keskimääräistä komeampi mies antaa sulle baarissa huomiota, olet vaikeasti tavoiteltava about 5 min, jonka jälkeen otat vaikka siellä baarin miestenvessassa suihin tuolta jannulta. Sinulle merkitsee vain miehen ulkonäkö, vain punttisalilla säännöllisesti käyvät, solariumilla keinotekoisesti rusketetut liimatukat tms. kelpaavat. Sinun kanssasi on vaikea keskustella, koska puheenaiheet pyörivät melkko suppealla alalla. Kanssasi voi jutella vain vaatteista, big brotherista ja muista hömppäsarjoista, kavereiden kanssa sekoiluista, laivaristeilyistä ynnä muusta turhasta. Politiikasta tai yhteiskunnallisesti merkittävistä asioista et tiedä hevon vittuakaan.

vaikka kuinka mietin en mitään tohon enää keksisi!!! ahahahahah

• daaa
        lööppi¤ kirjoitti:

Mitä ihmettä? Mä kun ajattelin tekeväni palveluksen vastaamalla miehen mieltä askarruttavaan kysymykseen. Ei ole kukaan nainen täällä vielä väittänyt, että olisin vastannut väärin. Sori vaan jos ei totuus miellytä.

Voin olla pinnallinen, mutta ainakin rehellinen. Enkä sen pinnallisempi kuin alkuperäimnenkään kirjoittaja. Osuinko oikeaan?

• aloittaja
        jepjooo kirjoitti:

"Taidat vaan olla perusluonteeltasi vittumainen ja pikkumainen ja vähä-älyinen lutka, jolla ei ole muuta tarjottavaa kuin naamansa ja vittunsa. Daa? "

Tuo selittää jo aika paljon ... jos noin helposti vedät herneen nenään, niin hoh hoh ... et kuulosta sellaiselta joka tulisi ystävällisesti juttelemaan.

Vitun urpo! Mistä päättelit että vedin herneet nenään? Kerroin vain näkemykseni noista lutkan esittämistä homoerectus-tasoisista mielipiteistä. Taisit itse vetää herneet nenääsi?

• aloittaja
        daaa kirjoitti:

Mitä ihmettä? Mä kun ajattelin tekeväni palveluksen vastaamalla miehen mieltä askarruttavaan kysymykseen. Ei ole kukaan nainen täällä vielä väittänyt, että olisin vastannut väärin. Sori vaan jos ei totuus miellytä.

Voin olla pinnallinen, mutta ainakin rehellinen. Enkä sen pinnallisempi kuin alkuperäimnenkään kirjoittaja. Osuinko oikeaan?

Aloittaja täällä. Kiitos että vastasit ja kerroit mielipiteesi. Kunpa se ei vaan olisi todistanut naisten ala-arvoista henkistä tasoa.

• lööppi¤
        daaa kirjoitti:

"Ei ole kukaan nainen täällä vielä väittänyt, että olisin vastannut väärin."

Ei ole, enkä väitä minäkään. Sinä itse tunnet parhaiten omat menettelytapasi ja asenteesi baarissa, kukaan ei voi väittää, että olisit vastannut väärin.

Onneksi tuo sinun käyttäytymismallisi ei kuitenkaan ole kaikkien naisten tapa toimia. On niitä ei-ylimielisiäkin, jotka osaavat arvostaa miehen kuin miehen seuraa, eivätkä oleta koko ajan, että se "unelmien adonis on koko ajan jossakin tässä lähellä ja nuo urpot tyrkyt vain estävät minua koko ajan saavuttamasta häntä". Kaiken lisäksi nainen, jolla hissi kulkee sinne ihan ylös asti, osaa kyllä tehdä selväksi, että seura ei kiinnosta, mikäli tuttavuutta tekevä mies ei olekaan arvon prinsessan tasoa.

Mukavaa tässä on myös se, että kaltaisesi ylimieliset nirpat päätyvät pääsääntöisesti seduloihin, joten Onnelat sun muut vastaavat on helppo jättää väliin, ja mennä vähän aikuismaisempiin paikkoihin. Olet kuitenkin suht kakara vielä, näin hieman varttuneempana asioita katsoo koko lailla eri vinkkelistä.

• aloittaja
        lööppi¤ kirjoitti:

Ei ole, enkä väitä minäkään. Sinä itse tunnet parhaiten omat menettelytapasi ja asenteesi baarissa, kukaan ei voi väittää, että olisit vastannut väärin.

Onneksi tuo sinun käyttäytymismallisi ei kuitenkaan ole kaikkien naisten tapa toimia. On niitä ei-ylimielisiäkin, jotka osaavat arvostaa miehen kuin miehen seuraa, eivätkä oleta koko ajan, että se "unelmien adonis on koko ajan jossakin tässä lähellä ja nuo urpot tyrkyt vain estävät minua koko ajan saavuttamasta häntä". Kaiken lisäksi nainen, jolla hissi kulkee sinne ihan ylös asti, osaa kyllä tehdä selväksi, että seura ei kiinnosta, mikäli tuttavuutta tekevä mies ei olekaan arvon prinsessan tasoa.

Mukavaa tässä on myös se, että kaltaisesi ylimieliset nirpat päätyvät pääsääntöisesti seduloihin, joten Onnelat sun muut vastaavat on helppo jättää väliin, ja mennä vähän aikuismaisempiin paikkoihin. Olet kuitenkin suht kakara vielä, näin hieman varttuneempana asioita katsoo koko lailla eri vinkkelistä.

Minä käyn aina seduloissa!

• jepjooo
        aloittaja kirjoitti:

Vitun urpo! Mistä päättelit että vedin herneet nenään? Kerroin vain näkemykseni noista lutkan esittämistä homoerectus-tasoisista mielipiteistä. Taisit itse vetää herneet nenääsi?

Esimerkiksi v:llä alkavat sanat ja lutkailut viestittävät herneiden vetämisestä ja muutenkin huonosta käytöksestä, etkä sen perusteella vaikuta mieheltä joka tulisi ystävällisesti juttelemaan naisille.

• aloittaja
        jepjooo kirjoitti:

Esimerkiksi v:llä alkavat sanat ja lutkailut viestittävät herneiden vetämisestä ja muutenkin huonosta käytöksestä, etkä sen perusteella vaikuta mieheltä joka tulisi ystävällisesti juttelemaan naisille.

Herneiden nenään vetäminen on mielestäni fyysinen olotila. Kielenkäytölläni ei ole siihen mitään vaikutusta.
        Ja tiesitkö että me psykopaatit osaamme vaikuttaa miellyttäviltä lähestyessämme ihmisiä, vaikka luonteemme olisi täysin mätä?

• Malepower

Siinä varsinainen ihQ daa-prinsessa! Sulle mitään unelmamiestä tule ikinä olemaan vaan naista hakkaava lähiöjuntti. Mutta ehkä oletkin ansainnut sellaisen... =P

• Malepower
        lööppi¤ kirjoitti:

Heh, aika paha kommentti, menin jopa itsekin hiljaiseksi... =D Mutta olen kanssasi samaa mieltä aika pitkälti. Mut ei se miehen komeus aina pelkästään sytytä naisia. Monasti olen huomannut että jotka ovat pitäneet minua jopa komeana aluksi, ovat jossain vaiheessa dissanneet koska eivät voi tajuta sitä että miehellä voi olla OMAT MIELIPITEET. Pitääkö siis naisen mielestä miehen olla tyhjäpää bimbo Ken-nukke joka ei osaa ajatella omilla aivoillaan? No, sellaiset naiset nyt ovat vain yhden hetken ilolintuja jotka on tehtykin vain sitä varten että heitä käytetään seksin iloihin...

• Malepower
        aloittaja kirjoitti:

Minä käyn aina seduloissa!

Älä käy seduloissa, siellä pyörii paljon just niitä aivottomia prinsessahoroja joista ei ole iloa pidemmän päälle. Mutta jos vain seksiä haluat niin siitä vaan...

• pelimies1001
        aloittaja kirjoitti:

Herneiden nenään vetäminen on mielestäni fyysinen olotila. Kielenkäytölläni ei ole siihen mitään vaikutusta.
        Ja tiesitkö että me psykopaatit osaamme vaikuttaa miellyttäviltä lähestyessämme ihmisiä, vaikka luonteemme olisi täysin mätä?

Niinhän se vaikuttaakin jos 2/7 vastaa ees puhelimeen, ellet ihan täys nolla oo ulkonäöltäs ni luulis muijienki lämpeevän

• lolllotin12
        lööppi¤ kirjoitti:

Vaikka oon mies niin on pakko olla erimieltä suurin osa jätkistä ei tajuu sanaa "ei", näkee selvästi ku muija ei jaksais katella jotain vitun kännistä jätkää eikä jätkä tajuu millään ettei muija lämpee sille.

• mennä ja olla

Mutta tavallisen miehen ei kannata olla noin epätoivoisen tyrkky.

Baarissa jutut lähtevät kyllä juttelusta tai tanssimisesta. Yleensä on kuitenkin niin, että mitä määrätietoisemmin olet hakemassa juuri jotain tietynlaista kumppania, sitä huonommin niitä löytyy. Tai ainakin sitä huonommin saat yhteyksiä. Epätoivoisuus näkyy ja luo huonoa vastaanottoa.

Jos menisit baariin vain pitämään hauskaa ja antaisit tilaisuudelle mahdollisuuden? Varma tapa jäädä yksin on sulkea heti aluksi jokin isohko ihmisryhmä pois mielenkiinnon kohteista. Tälläkin palstalla on juteltu aina välillä siitä, kuinka hyvännäköisten naisten/miesten kanssa on vaikea päästä juttusille. Mitä jos menisitkin tapaamaan ihmisiä etkä metsästämään heitä?

• aloittaja

Pitämään hauskaa? En käsitä mitä hauskaa on olla tanssilattialla 5 min kauempaa ellei ole pro-tanssija. Kaveriporukan kanssa juttelen paljon mieluummin jossain, missä ei tarvitse huutaa 150desibelin ylitse. Mitä se hauskan pito on? Ja jos haluan mennä tapaamaan mielenkiintoisia ihmisiä, niin tuskin suuntaan baariin, missä suurin osa nuorista tytöistä on melkoisia tyhjäpäitä. Ei, baariin menen siksi että Suomessa on melko vaikea lähestyä tyttöjä muualla "pahat mielessä".

• ihavvaa neuvo
        aloittaja kirjoitti:

Pitämään hauskaa? En käsitä mitä hauskaa on olla tanssilattialla 5 min kauempaa ellei ole pro-tanssija. Kaveriporukan kanssa juttelen paljon mieluummin jossain, missä ei tarvitse huutaa 150desibelin ylitse. Mitä se hauskan pito on? Ja jos haluan mennä tapaamaan mielenkiintoisia ihmisiä, niin tuskin suuntaan baariin, missä suurin osa nuorista tytöistä on melkoisia tyhjäpäitä. Ei, baariin menen siksi että Suomessa on melko vaikea lähestyä tyttöjä muualla "pahat mielessä".

Huomaatko mitä daaa kirjoitti? "oishan se ihan kiva jos joku mies tulisi juttelemaan selvinpäinkin..."
        että sinne vaa kadulle jutteleen. Voin kertoa että toimii :).

• Eräs teräs

OIkeastaan tuo toiseksi viimeinen kappale paljastaa miksi sulla ei käy flaksi. Etsit tasoistasi parempia naisia. Kuten kirjoitat niin sinulle ei kelpaa ne läskit ja rumat tytöt. Kunka paljon itse uhraisit aikaa niihin rumiin ja läskeihin tyttöihin, jos he tulisivat sinulle juttelemaan? Oletko sinä niille yhtä yrmeä, kuin nuo "kauniimmat" naiset on sinulle?

Jos kirjoituksesi ei ollut provo, niin huh heijaa.

• joku täti-ihminen

"Olet siis nirppanokka, pinnallinen sellainen. Osuinko oikeaan?"

Ja itsellesi ei kelpaa "läskit ja rumat" - sekö ei ole pinnallista? Kannattaa vähän korjata tota omaa asennetta ennenkö katkeroidut kokonaan...

• aloittaja

Hei läskipää!
        1.Ensinnäkään nuoret tytöt eivät juuri ikinä tee aloitteita (minulle ei kertaakaan tähän mennessä).
        2.Jos minulle kuitenkin tulisi joku tyttö juttelemaan, oli hän kaunis ja laiha, tai läski ja ruma, niin en "uhraisi" hetkeäkään aikaani, vaan *nauttisin* pienestä keskustelusta hänen kanssaan.
        Tuskin kenellekään olen baarissa yrmeä.

• aloittaja
        joku täti-ihminen kirjoitti:

Ja itsellesi ei kelpaa "läskit ja rumat" - sekö ei ole pinnallista? Kannattaa vähän korjata tota omaa asennetta ennenkö katkeroidut kokonaan...

Hei vanha kurppa!
        Tuota viestiä en kirjoittanut minä. Eli haukut väärää puuta apina!

• Malepower
        joku täti-ihminen kirjoitti:

No ei kai nyt tavallisen näköinen mistään rumista läskeistä ole kiinnostunut! Rumat ja läskit ottakoot vastaavanlaisen ihmisen! Älä siis auo päätäsi täällä!

• ylläri että ei löydy

Naiset eivät pidä katkerista miehistä.

• aloittaja

Tuo on taas noista naisten vaki-mutinoita.

• joku vanha kurppa
        aloittaja kirjoitti:

Tuo on taas noista naisten vaki-mutinoita.

Tavallisen näkösen jätkän ei kannata mennä baariin, jos ei tavallisen näkönen tyttö kelpaa.

• toinen kurppa
        joku vanha kurppa kirjoitti:

Tavallisen näkösen jätkän ei kannata mennä baariin, jos ei tavallisen näkönen tyttö kelpaa.

Nuori mies ei vaan ole vielä sisäistänyt sitä, että saadakseen pitää myös olla valmis antamaan. Oisko netin vai "nuorten lehtien" vaikutusta että jokainen luulee saavansa kenet tahansa sattuu haluamaan?

• aloittaja
        toinen kurppa kirjoitti:

Nuori mies ei vaan ole vielä sisäistänyt sitä, että saadakseen pitää myös olla valmis antamaan. Oisko netin vai "nuorten lehtien" vaikutusta että jokainen luulee saavansa kenet tahansa sattuu haluamaan?

Ja sitten jos emme saa, raivostumme ja turvaudumme väkivaltaan. Tervetuloa nykymaailmaan kurppa!!!

• aloittaja
        joku vanha kurppa kirjoitti:

Tavallisennäköiselle tytölle baarissa ei taida kelvata tavallisennäköinen jätkä. Vaikka se tyttö olisi tavallisennäköinen vain kilo meikkiä naamassa.

• kauniit ja komeat
        toinen kurppa kirjoitti:

Ihmiset ovat jotenkin "sokeutuneet" oman ulkonäkönsä suhteen. Realiteet ja omat mahikset markkinoilla lasketaan reippaasti ylärimoihin ilman minkäänlaista itsekitiikkiä.Tästä seuraa ylläkuvatunkaltaista turhautumista. Ei tosiaan riitä, että isoäidin mielestä on komea/kaunis, valitettavasti.

• Ex kaunotar

Sinulla ei yksinkertaisesti ole mitään yhteistä näiden baarimisukoiden kanssa. Haluaisitko oikeasti sieltä jonkun nätin kieräfarkkuisen isotissisen blondin mukaasi? Jep haluaisit se on selvä.

Ja tosi on että ensin sun pitäisikin polkea näitä paris hiltoneita aikasi ennekuin oikeasti tiedät mitä haluat.

Mutta toisaalta minä jo aikuisena naisena ja entisenä nuorena kaunokaisena en koskaan ymmärtänyt miten paljon valinanvaraa minulla olisi aikoinani ollut. En yksinkertaisesti nähnyt omaa kauneuttani.
      Nyky tytöt ovat hyvin tietoisia omasta viehätysvoimastaan ja kas sinä tunnet sen nahioissasi.
      Te miehet olette pitkälti luoneet tämän ajatuskuvion naisten päähän sillä nyt tytöt tietää mistä pojat tykkää ja nyt tytöt myös tietää mistä he itse tykkäävät. Seksi, seksi ,seksi,....sitä tupataan nyt joka tuutista.
      Sitten kun te miehet alatte avoimesti arvostaa luonnollisuutta naisissa niin toivotaan että se näkyy katukuvassa?
      Turhauttavaa pinnallisuuttahan pojat nyt ihannoikin? Tissit, perse...fuckbuddy? Voi käääk.
      Hiton hienoa?

Mieheni on sanonut minulle että on ollut pelastus itselleni etten koskaan tajunnut mitkä mahdollisuudet minulla olisi ollutkaan pelehtiä pojan kuin pojan kanssa.
      Ehkä olen säästynyt joltain vaikka vähän katkera olenkin?

Ajattele sinäkin näin

• ex-komistus

"Te miehet olette pitkälti luoneet tämän ajatuskuvion naisten päähän sillä nyt tytöt tietää mistä pojat tykkää..."

Kyllä, me miehet olemme itse syyllisiä siihen, että nuorista naisista on tullut nirppanokkia.

Pinnallista naiskauneutta on ihannoitu jo sen verran pitkään, että nykyiset 20-30 -vuotiaat naiset ovat kasvaneet siihen. He tietävät "arvonsa". Tämä kaikki on kauniiden naisten suhteettoman suuren palvonnan ja jalustalle noston valitettavaa seurausta.

Ainoa lääke tähän olisi, että miehet yhtäkkiä lakkaisivat täysin tekemästä aloitteita, tarjoamasta drinkkejä ja lakkaisivat olemasta mielin kielin kauniiden naisten edessä. Mutta tuollainen tilanne käytännössä on mahdotonta, ihan ihmislajin biologiastakin johtuen.

Meidän miesten on aika vaikea käsittää sitä tarjontaa, mikä silmiinpistävän kauniille naisille avautuu. He kirjaimellisesti saisivat _kenet tahansa_ vapaan miehen mukaansa, yhtään liioittelematta. Kauniin naisen ympärillä häärää aina joku. Hiljaiset, ujot ja vähemmän komeat miehet jäävät jalkoihin, kauniit naiset eivät yksinkertaisesti ehdi huomaamaan sitä hiljaisempaa ja vähemmän koreaa hiipparia sieltä baarin hälinän seasta. Aloitteita rohkeasti tekevät (komeat?) miehet täyttävät kauniin naisen baari-illan sisääntulosta valomerkkiin.

On muuten aika kenkkumainen tunne se, että jälkeenpäin vasta tajuaa sen tarjonnan, mikä nuorempana olisi avautunut. Miehenä tilanteeni on tietenkin erilainen kuin sulla, ex-kaunotar, sillä hyvännäköinenkin mies joutuu sen aloitteen yleensä itse tekemään, kun taas sinun naisena ei tarvitsisi itse mitään tehdä. Mutta olen kuitenkin tajunnut monen tilanteen jälkeenpäin olleen iskuyritys ja kun olen verrannut saantiani vähemmän komeiden kavereideni vastaavaan, on ero huikea. Jos olisin tehnyt aikoinani rohkeammin aloitteita, pokahistoriani olisi varmaan erilainen. Kun en aloitteita tehnyt, sain vain niitä tavallisen näköisiä naisia, jotka tulivat itse tykö. Noh, tapahtunut mikä tapahtunut ja katse etiäpäin.

• aloittaja

Minulla on baarimisukoiden kanssa paljon yhteistä. Pinnallisuus ja täysin tyhjä pää!

• aloittaja
        ex-komistus kirjoitti:

"Te miehet olette pitkälti luoneet tämän ajatuskuvion naisten päähän sillä nyt tytöt tietää mistä pojat tykkää..."

Kyllä, me miehet olemme itse syyllisiä siihen, että nuorista naisista on tullut nirppanokkia.

Pinnallista naiskauneutta on ihannoitu jo sen verran pitkään, että nykyiset 20-30 -vuotiaat naiset ovat kasvaneet siihen. He tietävät "arvonsa". Tämä kaikki on kauniiden naisten suhteettoman suuren palvonnan ja jalustalle noston valitettavaa seurausta.

Ainoa lääke tähän olisi, että miehet yhtäkkiä lakkaisivat täysin tekemästä aloitteita, tarjoamasta drinkkejä ja lakkaisivat olemasta mielin kielin kauniiden naisten edessä. Mutta tuollainen tilanne käytännössä on mahdotonta, ihan ihmislajin biologiastakin johtuen.

Meidän miesten on aika vaikea käsittää sitä tarjontaa, mikä silmiinpistävän kauniille naisille avautuu. He kirjaimellisesti saisivat _kenet tahansa_ vapaan miehen mukaansa, yhtään liioittelematta. Kauniin naisen ympärillä häärää aina joku. Hiljaiset, ujot ja vähemmän komeat miehet jäävät jalkoihin, kauniit naiset eivät yksinkertaisesti ehdi huomaamaan sitä hiljaisempaa ja vähemmän koreaa hiipparia sieltä baarin hälinän seasta. Aloitteita rohkeasti tekevät (komeat?) miehet täyttävät kauniin naisen baari-illan sisääntulosta valomerkkiin.

On muuten aika kenkkumainen tunne se, että jälkeenpäin vasta tajuaa sen tarjonnan, mikä nuorempana olisi avautunut. Miehenä tilanteeni on tietenkin erilainen kuin sulla, ex-kaunotar, sillä hyvännäköinenkin mies joutuu sen aloitteen yleensä itse tekemään, kun taas sinun naisena ei tarvitsisi itse mitään tehdä. Mutta olen kuitenkin tajunnut monen tilanteen jälkeenpäin olleen iskuyritys ja kun olen verrannut saantiani vähemmän komeiden kavereideni vastaavaan, on ero huikea. Jos olisin tehnyt aikoinani rohkeammin aloitteita, pokahistoriani olisi varmaan erilainen. Kun en aloitteita tehnyt, sain vain niitä tavallisen näköisiä naisia, jotka tulivat itse tykö. Noh, tapahtunut mikä tapahtunut ja katse etiäpäin.

Ei tarvitse olla ujo ja hiljainen jäädäkseen jalkoihin. Ulkonäkö on kaikki mikä merkitsee. Jos haluat tehdä vaikutuksen luonteellasi, tulee sinun olla amfetamiinia popsinut stand-up koomikko.

• ex-komistus
        aloittaja kirjoitti:

Ei tarvitse olla ujo ja hiljainen jäädäkseen jalkoihin. Ulkonäkö on kaikki mikä merkitsee. Jos haluat tehdä vaikutuksen luonteellasi, tulee sinun olla amfetamiinia popsinut stand-up koomikko.

"Ei tarvitse olla ujo ja hiljainen jäädäkseen jalkoihin. Ulkonäkö on kaikki mikä merkitsee."

Minähän kirjoitinkin, että "hiljaiset, ujot _ja_ vähemmän komeat", siis yhden miehen ominaisuuksina nuo kaikki kolme. Jos on noilla ominaisuuksilla varustettu, on totaalisen out. Piparia ei taatusti heru ainakaan naiselta, joka edes jonkin mittapuun mukaan on "kaunis".

En toisaalta allekirjoita täysin tuota "ulkonäkö on kaikki mikä merkitsee" -väitettä, tuo pätee vain niiden täysin tyhjäpäisten baariprinsessojen kohdalla. Ruma ei mies saa olla, mutta vähän vaatimattomamman ulkonäön voi kompensoida heittämällä niin sujuvaa läppää, että olisi potentiaalinen ehdokas kirjallisuusnobelistiksi jos olisi kirjailija, tai jos on massia helvetisti tai nämä kaksi ominaisuutta yhdessä. Mutta kyllähän ulkonäkö sellaisille naisille, joille omankin ulkonäön vaaliminen on elämän punainen lanka, helvetisti merkitsee. Siitä ei pääse yli ei ympäri. Sen tosiasian voi vain mainitsemissani ääritapauksissa sivuuttaa.

Sitten on tietenkin se mahdollisuus, että hankkiutuu jonkin kauniin naisen kaveripiiriin ja rakentaa luottamusta ja tuttavuutta sitä kautta. Siis salakavalasti niin, ettei aluksi olekaan "pahat mielessä". Jossakin vaiheessa siitä voikin kehittyä sellainen "kaveri hoidellaan tarvittaessa" -suhde. Tuollaistakaan ei tietenkään tyhjästä kehitetä, mutta moni jätkä on varmaan tätä kautta päässyt dippaamaan mallitasoista neitiä.

Onneksi olen sen verran jo varttunut, että ne ylilaittautuneet, kireäfarkkuiset poviblondit eivät herätä enää sellaista kiinnostusta kuin joskus 21-vuotiaana. Nyt näkee ne normaalin näköisetkin naiset, osaa arvostaa myös heitä ja huomaa, että hekin ovat kauniita. Omalla, luonnollisemmalla tavallaan. Niin, ja useimmiten mukavampia ja fiksumpia kuin nää, joille oma ulkonäkö on kaikki kaikessa.

Kiitos ja anteeksi.

• hyvinpidetty lyyli
        ex-komistus kirjoitti:

Vaikka sanotaan kauneuden/komeuden olevan katoavaista, ei se täysin häviä.Jokaisessa ikäluokassa löytyy ne huiput eli 50v. kaunotar on toki erilainen kuin 20v. kaunotar. Voidaan analysoida, että 50v. kaunotar on kauniimpi, koska on ollut pitempään kaunis ja hallitsee tilanteen. Et voi olla 50v. kaunis meikeillä vaan kyllä on kyse geeneistä ja hyvästä tuurista.

• -------
        aloittaja kirjoitti:

Minulla on baarimisukoiden kanssa paljon yhteistä. Pinnallisuus ja täysin tyhjä pää!

Siinä todettiin, että nainen valitsee puolisokseen aina 2 ulkonäköpistettä itseään korkeammalla olevan miehen ja miehen tulee siis päin vastoin ottaa se tyttö joka on pari pistettä alle oman ulkonäköluokituksen. Eli jos mies on tavallisen tai jopa nörtin näköinen 6-7( hirveä miinus tuo nörttiys) niin kannattaa alkaa etsiä sitä tyttistä sieltä 4-5 pisteen tytöistä.
        Alkuperäinen alkaa vaan nyt tykätä hammasraudoista, reippaasta ylipainosta, persjalkaisuudesta, aknesta ja mitä muita ulkoisia ominaisuuksia nyt 4-5 tyttöihin kuuluukaan. Sullakin on paikka. Mene sinne.

• pahoinpidelty leevi
        hyvinpidetty lyyli kirjoitti:

Vaikka sanotaan kauneuden/komeuden olevan katoavaista, ei se täysin häviä.Jokaisessa ikäluokassa löytyy ne huiput eli 50v. kaunotar on toki erilainen kuin 20v. kaunotar. Voidaan analysoida, että 50v. kaunotar on kauniimpi, koska on ollut pitempään kaunis ja hallitsee tilanteen. Et voi olla 50v. kaunis meikeillä vaan kyllä on kyse geeneistä ja hyvästä tuurista.

...niin, miten? Tajuatko edes, mistä tässä ketjussa on keskusteltu? Ethän vain vahvista sitä vahvaa käsitystä joka nykyään vallitsee, että kauniit ja erittäin laittautuvat naiset ovat melko tyhjäpäitä, ikään katsomatta (mihin omat kokemukseni vahvasti viittaavat jo ennestään).

• katso hei
        ------- kirjoitti:

Siinä todettiin, että nainen valitsee puolisokseen aina 2 ulkonäköpistettä itseään korkeammalla olevan miehen ja miehen tulee siis päin vastoin ottaa se tyttö joka on pari pistettä alle oman ulkonäköluokituksen. Eli jos mies on tavallisen tai jopa nörtin näköinen 6-7( hirveä miinus tuo nörttiys) niin kannattaa alkaa etsiä sitä tyttistä sieltä 4-5 pisteen tytöistä.
        Alkuperäinen alkaa vaan nyt tykätä hammasraudoista, reippaasta ylipainosta, persjalkaisuudesta, aknesta ja mitä muita ulkoisia ominaisuuksia nyt 4-5 tyttöihin kuuluukaan. Sullakin on paikka. Mene sinne.

Suurin osa on jo ylipainoisia alle 30 vuotiaissa naisissa. Parempi mahdollisuus on löytää omansa sieltä ja yrittää vaikka muokata mieleisekseen. Toisaalta voidaan myös olettaa että ne parikumppiset ja isorintaiset on jonakin päivänä myös muutenkin isoja. Todistetusti.
        Kannattaa siis valita sieltä hoikasta ja pienirintaisesta joku jolla on hammasraudat sillä hänellä on vuoden päästä myös kauniit hampaat.
        Suomalaisuuteen kuuluu myös persjalkaisuus mutta pienikokoisella naisella sitä ei huomaa niin kuin pitkällä jolla farkut on alhaalla lanteilla ja stringit vilkkuu selän ja luhyen nahkatakin välistä.
        Akne on myös ohimenevä ilmiö useimmiten.
        Nämä sinun 4-5 pisteen tytöt saattavat olla muutaman vuoden päästä niitä 10 tyttöjä.
        Olisin huolissani enemmän tupakoivista isorintaisista hiuksiaan värjäävistä ja kovasti bailaavista mimmeistä.

• Malepower

Aika moni nuori misu on epävarma itsestään vaikka kuinka paris hiltonit olisivatkin esikuvina. Buorena se vitsa on väännettävä eli tässä asiassa kullia kokeiltava...

• Malepower
        ex-komistus kirjoitti:

Entäs me jotka olemme/olimme komeita mutta ujoja..? Saatana teitä ihmisiä kun ette ikinä tajua että meitäkin on! EI tuokaan ollut mikään huonon näköinen sälli joka räjäytti Myyrmannissa taannoin... Mutta ei, aina otetaan huomioon ne komeat/kauniit ja rohketa nuoret tai ne rumat ja/tai lihavat... Fuck you all!

• Malepower
        katso hei kirjoitti:

Suurin osa on jo ylipainoisia alle 30 vuotiaissa naisissa. Parempi mahdollisuus on löytää omansa sieltä ja yrittää vaikka muokata mieleisekseen. Toisaalta voidaan myös olettaa että ne parikumppiset ja isorintaiset on jonakin päivänä myös muutenkin isoja. Todistetusti.
        Kannattaa siis valita sieltä hoikasta ja pienirintaisesta joku jolla on hammasraudat sillä hänellä on vuoden päästä myös kauniit hampaat.
        Suomalaisuuteen kuuluu myös persjalkaisuus mutta pienikokoisella naisella sitä ei huomaa niin kuin pitkällä jolla farkut on alhaalla lanteilla ja stringit vilkkuu selän ja luhyen nahkatakin välistä.
        Akne on myös ohimenevä ilmiö useimmiten.
        Nämä sinun 4-5 pisteen tytöt saattavat olla muutaman vuoden päästä niitä 10 tyttöjä.
        Olisin huolissani enemmän tupakoivista isorintaisista hiuksiaan värjäävistä ja kovasti bailaavista mimmeistä.

Ei ihmistä voi pahemmin muokata mieleisekseen... Hei haloo!

• juntin vaimo
        Malepower kirjoitti:

Ei ihmistä voi pahemmin muokata mieleisekseen... Hei haloo!

Ainahan parisuhteessa kumpainenkin muokkaa toistaan tavalla tai toisella.
        Olemme toinen toistemme peilikuvia ja heijastamme omaa käyttäytymistä ja myös ulkoisia asioita toisen käyttäytymisestä. On totta että joku toinen saa sinusta huonoja puolia esille ja toinen taas hyviä.
        Voin sanoa että neljän vuoden aikana niin minä kuin mieheni olemme muokkautuneet toistemme vaikutuksesta melkoisesti.
        En ole kyllä tavannut toista 40 vuotiasta miestä joka olisi ollut niin avoin vastaanottamaan niin paljon vaikutteita minusta ja mielipiteistäni.
        Otin aikoinani junttimaisesti pukeutuvan mutta komean miehen. Nykyään minulla on myös hyvin pukeutuva ja vielä komeampi kaveri kotona.
        Tosin rakastan häntä kyllä niissä junttivetimissäkin.
        Hän taas on varmasti saanut minun ajatusmaailmassani isoja muutoksia aikaan. Sellainen avarakatseisuus joka hänellä on, on saanut minutkin ajattelemaan avarakatseisemmin.

• Vatunpoimija

Nykyään ei näitä ylpeitä niskanniksauttaja naisia viitsi edes katella! Kun kadulla vastaan tulee voi rauhassa ja suosiolla katsella kuusen latvan käpyjä tai kumpupilviä. Jos suomalaisista naisista 80-90% on samaa kaliperia niin kovin paljoa tuossa ei menetä. Onneksi Suomi on VAIN Suomi!

• No Way

Aloita vaikka niistä hiuksistasi. Itse olen ollut tarkka hiustyylistäni jo 12-vuotiaasta lähtien. Naisia kiinnostaa erityisesti ulkonäköasiat ja turha on miestenkin tuskin väittää etteikö naisten ulkonäollä olisi merkitystä.

Ravintoloita vielä turhauttavampaa on nettideittailu. Se ei ainakaa Suomessa johda yhtään mihinkään.
      Tyrkylle tulee aina sitä mikä ei taatusti tunnu sopivalta.

Ainakaan omasta mielestäni ei ole mitään "patenttiratkaisua" siihen mikä tehoaisi parhaiten.

Tää koko homma on täysin sattuman varaista touhua.

• kylllävaan

Olet homman ytimessä, kaikki on sattumasta kiinni. Ei voi päättää keneen törmää ja missä. Klisee mikä klisee, mutta tottakai todennäköisyys tavata "joku niistä oikeista" kasvaa, mitä enemmän tapaa ihmisiä, olkoon sitten baarissa, netissä tai muualla. Pitäisi vain rehellisemmin sanoa, jos ei kiinnosta koska se tavallaan on se oletuskin (koska harva ihminen kolahtaa oikeasti). Netissäkin voi tavata, mutta suosttelen että kirjoittelisi hetken ennen tapaamista niin ehtii tutustua, eikä ryntää tapaamaan ... näsitä minulla parhaimmat kokemukset.

Mitä vähemmän tavoitteellinen on sen parempi, parempi antaa vaan asioiden tapahtua Aloittajan teksistä osui silmään "tavoiteeena tavata nuoria naisia". Jos se on ainoa syy baari-illalle, ollaan jo hakoteillä ... itse ainakin huomaan ja kierrän tällaiset tyypit kaukaa.

• miehenalku89
        kylllävaan kirjoitti:

Olet homman ytimessä, kaikki on sattumasta kiinni. Ei voi päättää keneen törmää ja missä. Klisee mikä klisee, mutta tottakai todennäköisyys tavata "joku niistä oikeista" kasvaa, mitä enemmän tapaa ihmisiä, olkoon sitten baarissa, netissä tai muualla. Pitäisi vain rehellisemmin sanoa, jos ei kiinnosta koska se tavallaan on se oletuskin (koska harva ihminen kolahtaa oikeasti). Netissäkin voi tavata, mutta suosttelen että kirjoittelisi hetken ennen tapaamista niin ehtii tutustua, eikä ryntää tapaamaan ... näsitä minulla parhaimmat kokemukset.

Mitä vähemmän tavoitteellinen on sen parempi, parempi antaa vaan asioiden tapahtua Aloittajan teksistä osui silmään "tavoiteeena tavata nuoria naisia". Jos se on ainoa syy baari-illalle, ollaan jo hakoteillä ... itse ainakin huomaan ja kierrän tällaiset tyypit kaukaa.

Ei siinä mitään vikaa, jos haluaa vain tavata jonkun naisen. Kaikki ei tykkää käydä baarissa mutta, kun ei ole oikein muitakaan paikkoja mistä voisi löytää sen elämänsärakkauden niin pakko mennä baariin.

Sit yhdyn toho yhteen viestiin et kannattaa jotain tehdä ulkonäölle ja sitä ei oikeestaan ole edes vaikeaa parantaa. Vähän hiuksia säätää ja kivemmat vaatteet nii avot. Ja laihdutat muutaman kilon pois jos on tarpeen. Tekstin perusteella aloittaja vaikuttaa tylsän näköiseltä ja naiset ei yleensä innostu siitä. :P
        Itse olin 6kk sitten 105kg ja oli rasvaletti ja rasvaset kasvot finnejä nii olin aika ruma ja nyt 80kg, tyylikkäät keskipitkät tuuheat ruskeat hiukset, puhtaat kasvot ja komean näköinen.
        Mut ei kuiteskaan kannata mennä niin pitkälle et alkaa ruveta homon näköiseks metroseksuaali trendipelleks, niistä ainakaan järkevät naiset ei kauheesti innostu.

miehenalku89 kirjoitti:

Ei siinä mitään vikaa, jos haluaa vain tavata jonkun naisen. Kaikki ei tykkää käydä baarissa mutta, kun ei ole oikein muitakaan paikkoja mistä voisi löytää sen elämänsärakkauden niin pakko mennä baariin.

Sit yhdyn toho yhteen viestiin et kannattaa jotain tehdä ulkonäölle ja sitä ei oikeestaan ole edes vaikeaa parantaa. Vähän hiuksia säätää ja kivemmat vaatteet nii avot. Ja laihdutat muutaman kilon pois jos on tarpeen. Tekstin perusteella aloittaja vaikuttaa tylsän näköiseltä ja naiset ei yleensä innostu siitä. :P
        Itse olin 6kk sitten 105kg ja oli rasvaletti ja rasvaset kasvot finnejä nii olin aika ruma ja nyt 80kg, tyylikkäät keskipitkät tuuheat ruskeat hiukset, puhtaat kasvot ja komean näköinen.
        Mut ei kuiteskaan kannata mennä niin pitkälle et alkaa ruveta homon näköiseks metroseksuaali trendipelleks, niistä ainakaan järkevät naiset ei kauheesti innostu.

..että 89-syntyneeltä kakaralta saa hyviä vihjeitä ja elämänohjeita. Thänks, "mään"!

• Vieraileva tähti
        ****************** kirjoitti:

..että 89-syntyneeltä kakaralta saa hyviä vihjeitä ja elämänohjeita. Thänks, "mään"!

Oletko idiootti? Itse olet häntä vain 1 vuoden vanhempi ja hän yritti vain auttaa sinua mutta silti sinä mollaat häntä? En kyllä yhtään ihmettele miksi naiset ei kiinnostu tollasesta katkeroituneesta pellestä. Toivottavasti jäät loppuelämäks yksin.

Vieraileva tähti kirjoitti:

Oletko idiootti? Itse olet häntä vain 1 vuoden vanhempi ja hän yritti vain auttaa sinua mutta silti sinä mollaat häntä? En kyllä yhtään ihmettele miksi naiset ei kiinnostu tollasesta katkeroituneesta pellestä. Toivottavasti jäät loppuelämäks yksin.

Nähtävästi oletat, että olen ketjun aloittaja. Miksi, eihän edes nimimerkkini ole sama. Täysin eri välimerkki (tai siis, tuo tähtihän ei edes ole mikään välimerkki).

Joo, olen kyllä vähän enemmän kuin vuoden 89-syntyneitä vanhempi.

On muuten aika hauska noissa teinipaikoissa katsella sitä, kuinka parikymppiset "mä omistan tän maailman ja tiedän kaikesta kaiken ja olen tulevaisuus" kakarat siellä käyttäytyvät. Silloin tulee käytyä, kun kaikkialle muualle on liian pitkät jonot, mutta ne reissut ovat hyviä "tutkimusmatkoja" parikymppisten teinien maailmaan. Se hierarkia siellä on niin räikeää. Koomista seurata, kuinka laittautuneet pissikset siellä tylyttelevät vielä lapsenkasvoisia ja epävarmoja pojankoltiaisia, ja vain "kovimmat" urokset pääsevät apajille. Hauskaa siis seurata, kuinka se nokkimisjärjestys siellä pelaa:) Muistan kyllä, kuinka itse otin aikoinani noista asioista paineita, nyt varttuneempana sitä nauraa, millaista se elämä parikymppisenä olikaan.

• ..
        ******************** kirjoitti:

Nähtävästi oletat, että olen ketjun aloittaja. Miksi, eihän edes nimimerkkini ole sama. Täysin eri välimerkki (tai siis, tuo tähtihän ei edes ole mikään välimerkki).

On muuten aika hauska noissa teinipaikoissa katsella sitä, kuinka parikymppiset "mä omistan tän maailman ja tiedän kaikesta kaiken ja olen tulevaisuus" kakarat siellä käyttäytyvät. Silloin tulee käytyä, kun kaikkialle muualle on liian pitkät jonot, mutta ne reissut ovat hyviä "tutkimusmatkoja" parikymppisten teinien maailmaan. Se hierarkia siellä on niin räikeää. Koomista seurata, kuinka laittautuneet pissikset siellä tylyttelevät vielä lapsenkasvoisia ja epävarmoja pojankoltiaisia, ja vain "kovimmat" urokset pääsevät apajille. Hauskaa siis seurata, kuinka se nokkimisjärjestys siellä pelaa:) Muistan kyllä, kuinka itse otin aikoinani noista asioista paineita, nyt varttuneempana sitä nauraa, millaista se elämä parikymppisenä olikaan.

Olet ainakin ylimielinen ikärasisti, kun luulet olevas parempi vaa sen takia, ku oot vanhempi.

• Malepower

Nuaret on panemista varten..! =D Viddu nem itään pahemmin mistään yleensä tajua...

• miehenalku89

No anteeks vaan, kun ihan hyvää hyvyyttäni annoin pari vinkkiä ja en todelakaan kuulu "kovimpiin" uroksiin vaan olen epävarma ja kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta ja minulla on tasan 0 kaveria en ole ikinä seurustellut ja jään todennäköisesti loppu elämäks yksin ja luultavasti jo tässä vaiheessa elämää kärsiny enemmän kuin sinä elämäsi aikana **tun narsistinen p*ska.

• ...
        miehenalku89 kirjoitti:

"Kaikki ei tykkää käydä baarissa mutta, kun ei ole oikein muitakaan paikkoja mistä voisi löytää sen elämänsärakkauden niin pakko mennä baariin."

Tämä ei ole kyllä ihan totta. Paikka, jossa tapaat elämäsi rakkauden on useimmiten jokin muu paikka kuin baari. Kysy vaikka ohikulkevilta ihmisiltä :).

• Malepower

No ei mullakaan ole niin paljon onnea ollut vaikka monet komeaksikin ovat haukkuneet. Olen loppupeleissä aika ujo, hankala ja osaan olla aika kusipää jos niikseen tulee. Minua eivät naiset enää pompottele, sitä on tapahtunut ihan tarpeeksi kun olen ollut liian kiltti. Kannattaa myös muistaa että Suomessa tutustumiskulttuuri on ihan hevonperseen-asteella, ei osata kunnolla edes flirtata. Muistan aikoinaan kun olin ekana iltana baarissa ulkomaille niin pokasin hyvän näköisen muijan ja mentiin ihan loppuun asti. Siellä naiset ovat huomattavasti rohkeempia eikä mitään tekoprinsessoja jotka eivät sukalla edes tehdä aloitetta vaikka TASA-ARVOSSA muka elämme. Paskanmarjat!

• jenniva

Joskus on parempi olla menemättä juttelemaan tytölle. Istu jätkien kanssa pöydän ääressä ja ota sieltä katsekontakti johonkin tyttöön. Älä tuijota.

Itse olen huomannut lähteväni seksimielessä sellaisten miesten matkaan, jotka eivät lörpöttele. Katse riittää monesti kertomaan, millä asialla on matkassa.

Jos taas tunnet haluavasi jutella niitä näitä, älä aloita keskustelua kuten kaikki muutkin yritteliäät ikäisesi pojat. Vältä siis näitä "Moi, mitäs likoille kuuluu?", "Mistäs päin tytöt on kotoisin?", "Käytkö usein täällä?", "Onko ollu kivaa?".

Kokeile esim. "Hei, mikä drinkki sulla on?" ja hae sitten pari sellaista, itsellesi ja naiselle, toki kysy myös kohteliaasti, että "Sopiiko liittyä seuraan?".

• aloittaja

Tämäpäs oli uutta tietoa! Ai että jos omasta pöydästäni vaihdan muutaman katseen jonkun tytön kanssa, niin voin loppuillasta käydä vaan koppaamassa neidon mukaan petiseuraksi?

Ovatpas naiset yksinkertaisia olentoja, jos kokonaisuuden sijaan keskitytään siihen alkaako keskustelu sanoista "mites menee?" vai "mikä drinkki teil on?".

PS. En todellakaan hae kenellekään muijalle mitään drinkkejä.

• soniday
        aloittaja kirjoitti:

Tämäpäs oli uutta tietoa! Ai että jos omasta pöydästäni vaihdan muutaman katseen jonkun tytön kanssa, niin voin loppuillasta käydä vaan koppaamassa neidon mukaan petiseuraksi?

Ovatpas naiset yksinkertaisia olentoja, jos kokonaisuuden sijaan keskitytään siihen alkaako keskustelu sanoista "mites menee?" vai "mikä drinkki teil on?".

PS. En todellakaan hae kenellekään muijalle mitään drinkkejä.

Siksi vanhemmilla miehillä on ainakin drinkin ajaksi keskusteluseuraa ja aikaa tehdä vaikutus.

soniday kirjoitti:

Siksi vanhemmilla miehillä on ainakin drinkin ajaksi keskusteluseuraa ja aikaa tehdä vaikutus.

Drinkin tarjoaminen naiselle on tapa, mikä pitäisi lailla kieltää. Ettehän te jannut mitään huoria sieltä baarista etsi, ettehän? Älkää siis makselko niitä naisten juomia, oli sitten kuinka nuori, nätti ja terhakkatissinen pimu siinä tiskillä!

Mitään hyvää siitä ei seuraa, miehellä ei ole mitään velvollisuutta kustantaa naisen kännejä! Se tapa vain tekee muijista entistä kusipäisemmiksi kun ne luulevat olevansa jotain niin upeaa, että juomatkin kannetaan (nirppa)nokan eteen!

Miten tällainen käsitys, että vain juoman tarjoava mies on the Mies, on edes päässyt syntymään??

• koikkelis

Drinkin tarjoaminen naiselle on tapa, mikä pitäisi lailla kieltää. Ettehän te jannut mitään huoria sieltä baarista etsi, ettehän? Älkää siis makselko niitä naisten juomia, oli sitten kuinka nuori, nätti ja terhakkatissinen pimu siinä tiskillä!

Mitään hyvää siitä ei seuraa, miehellä ei ole mitään velvollisuutta kustantaa naisen kännejä! Se tapa vain tekee muijista entistä kusipäisemmiksi kun ne luulevat olevansa jotain niin upeaa, että juomatkin kannetaan (nirppa)nokan eteen!

Miten tällainen käsitys, että vain juoman tarjoava mies on the Mies, on edes päässyt syntymään??

Ootko miettinyt asiaa siltä kannalta, että "yhdessä drinkkien ostaminen" luo sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta, joka saattaa parantaa sitä flaksia. Tässä ei niinkään ole kyse siitä käytetyn rahan määrästa, vaan siitä "mä haen meille juomat, jotta voidaan jatkaa mukavaa iltaa yhdessä" -meiningistä. Jos kumpikin jäykästi ostaa oman juomansa ei tunnu siltä että "olis mitään meneillään" ... ja eipä siinä, jos joku tarjoaa minulle voin hyvin tarjota (ja olenkin tarjonnut) hänelle seuraavan. Tulee kieltämättä jopa kiusaantunut jos toinen haluaa tarjota koko illan (en ole koskaan mieheltä juomaa pyytänyt).

Uskon kyllä että sellaisiakin naisia jotka vaan kyttäävät juomia on liikkeellä, ja olen samaa mieltä että niille on turha tarjota. Tai jos mimmi tulee tiskille olettaen että joku tarjoaa, se on huonoa käytöstä. Mutta jos muutenkin on mukavaa, miksi ei juomia voisi tarjota puolin ja toisin.

Sitä tunnettua tilannetajua tarvitaan!

• Whaaat?
        koikkelis kirjoitti:

Ootko miettinyt asiaa siltä kannalta, että "yhdessä drinkkien ostaminen" luo sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta, joka saattaa parantaa sitä flaksia. Tässä ei niinkään ole kyse siitä käytetyn rahan määrästa, vaan siitä "mä haen meille juomat, jotta voidaan jatkaa mukavaa iltaa yhdessä" -meiningistä. Jos kumpikin jäykästi ostaa oman juomansa ei tunnu siltä että "olis mitään meneillään" ... ja eipä siinä, jos joku tarjoaa minulle voin hyvin tarjota (ja olenkin tarjonnut) hänelle seuraavan. Tulee kieltämättä jopa kiusaantunut jos toinen haluaa tarjota koko illan (en ole koskaan mieheltä juomaa pyytänyt).

Uskon kyllä että sellaisiakin naisia jotka vaan kyttäävät juomia on liikkeellä, ja olen samaa mieltä että niille on turha tarjota. Tai jos mimmi tulee tiskille olettaen että joku tarjoaa, se on huonoa käytöstä. Mutta jos muutenkin on mukavaa, miksi ei juomia voisi tarjota puolin ja toisin.

Tarjota puolin ja toisin?

Mistä lähin joku pimu baaritiskillä on tarjonnut sulle juomat?

Missä te oikein asutte?

Ette ainakaan tällä pallolla...

koikkelis kirjoitti:

Kyllä, mutta etenkään nuorilla opiskelijatyttösillä ei ole mitään suurempaa hinkua tarjota sitä seuraavaa. Ovat vain kyttäämässä miehiä, jotka ovat valmiita juottamaan heidät kivaan hiprakkaan. Olen ollut joskus niin idiootti, että olen tarjoutunut ostamaan naiselle juoman. Se oli ääliömäinen, idioottimainen ja lyhytnäköinen temppu. En tee enää niin. Nykynaiset ja -tytöt ovat ihan tarpeeksi kusipäisiä, ylimielisiä nirppoja jo nyt, ei niiden narsismia tarvitse boostata enää kanniskelemalla juomia nokan eteen.

Siis vielä kerran: miehen ei kuulu tarjota naiselle juomia. Kuten ei naisenkaan miehelle. Aikuiset ihmiset kustantakoon omat känninsä, ja jos ei lompakko sitä kestä, jääkööt kotiin.

• pidetään

jakorasiana. Ei kukaan nainen kunnioita miestä, jolle kelpaa kuka tahansa sipsakka likka.

• ikäeroa vähän

kiinnostuneempia Sinusta kuin nuo teiniprinsessat. Nuo kuvailemasi nuoret naiset baareissa ovat ihan kaikki juuri tuollaisia kuin kuvailit aloituksessasi. Nuorten miesten kannattaisi alkaa katselemaan ikäisiään vanhempia naisia joista löytyy myös sellaisia naisia jotka ovat hyvin säilyneitä. Heidän kanssaan saa ihan varmasti hyviä keskusteluja aikaiseksi ja osaavat myös sänkyhommat paremmin kuin nuo samanikäiset tyhjäpäät. Kokeilepa joskus niin huomaat mikä ero siinä on. Samoin nuoret tytöt usein kiinnostuvat vähän vanhemmista miehistä vähän samoista syistä.

• 15+5
        ikäeroa vähän kirjoitti:

kiinnostuneempia Sinusta kuin nuo teiniprinsessat. Nuo kuvailemasi nuoret naiset baareissa ovat ihan kaikki juuri tuollaisia kuin kuvailit aloituksessasi. Nuorten miesten kannattaisi alkaa katselemaan ikäisiään vanhempia naisia joista löytyy myös sellaisia naisia jotka ovat hyvin säilyneitä. Heidän kanssaan saa ihan varmasti hyviä keskusteluja aikaiseksi ja osaavat myös sänkyhommat paremmin kuin nuo samanikäiset tyhjäpäät. Kokeilepa joskus niin huomaat mikä ero siinä on. Samoin nuoret tytöt usein kiinnostuvat vähän vanhemmista miehistä vähän samoista syistä.

"Samoin nuoret tytöt usein kiinnostuvat vähän vanhemmista miehistä vähän samoista syistä."

Me vähän varttuneemmat sitten joudutaan kestämään noita parikymppisiä tyhjäpäitä samaan aikaan, kun nuoret intti-ikäiset jolpit vie ikäisemme hyvin säilyneet ja fiksut naiset nenämme edestä.

EI TÄÄ NÄIN SAA MENNÄ!

• 21
        15+5 kirjoitti:

"Samoin nuoret tytöt usein kiinnostuvat vähän vanhemmista miehistä vähän samoista syistä."

Me vähän varttuneemmat sitten joudutaan kestämään noita parikymppisiä tyhjäpäitä samaan aikaan, kun nuoret intti-ikäiset jolpit vie ikäisemme hyvin säilyneet ja fiksut naiset nenämme edestä.

EI TÄÄ NÄIN SAA MENNÄ!

mene lukiolaisbileisiin tai abiristeilylle, varmasti lohkeaa. parikymppiset tytöt haluavat muutaman vuoden vanhemman, kypsemmän, miehen poikaystäväkseen. tajuamatta että 21-vuotias voi olla jopa kypsempi kuin 25-vuotias. oletko hyvissä töissä, opiskeletko ammattikorkeassa/yliopistossa? harva nainen kiinnostuu työttömästä/hesen kassalla työskentelevästä miehestä

• niceguuy
        21 kirjoitti:

mene lukiolaisbileisiin tai abiristeilylle, varmasti lohkeaa. parikymppiset tytöt haluavat muutaman vuoden vanhemman, kypsemmän, miehen poikaystäväkseen. tajuamatta että 21-vuotias voi olla jopa kypsempi kuin 25-vuotias. oletko hyvissä töissä, opiskeletko ammattikorkeassa/yliopistossa? harva nainen kiinnostuu työttömästä/hesen kassalla työskentelevästä miehestä

Siis sillä ei ole mitään väliä mitä mies opiskelee, tai että onko töissä hesen kassalla. Itsekkin olen tapailut korkeasti koulutettuja naisia, vaikka en mikään insinööri olekkaan. Pitää vain kemiat osua kohdalleen kaikella muulla on hyvin minimaalinen merkitys. Töissä on hyvä olla, mutta se että tienaatko älyttömästi rahaa on ihan sama.

• nomoremisterniceguy

Sanoisin että seuran hakusi baarissa on liian "näkyvää" ja ahdistavaa. Mene baariin vaan juhlimaan, ja pitämään oikeasti hauskaa ilman mitään naisen löytämis paineita. Ja älä lähentele naista baarissa, anna naisen tehdä se aloite.

Ala käymään salilla kasvata itsellesi miehekkään leveä selkä vahvat hartiat, sekä sopivat hauikset , ei kuitenkaan mitään bodari appelsiini kainaloa. Tästä naiset tykkää miehen pitää olla miehen näköinen, ja kokoinen, se luo turvallisuuden tunnetta. Tämän kun yhdistät rentoon asenteeseen sopivaan itsevarmuuteen, huumorintajuun, fiksuihin juttuihin, ja tappavaan rauhallisuuteen, et yksinkertaisesti voi olla menestymättä naisten kanssa.

Harvemmin naiset haluaa mitään poikamaisen hintelää sliipattua hinttari fruittaria kiiltokuva pojua, kun sellainen ei vain yleensä "sytytä" naista ne haluaa testosteronia miehekkään miehen eikä nössöä.

Itselläni tämä ainakin toimii monesti baarissa nainen on itse tehnyt aloitteen, joskus on jopa käynyt niinkin että tuntematon nuori nainen on tullut baarissa selvinpäin juttelemaan minulle.

• tyttö_87

"Voitteko tytöt muuten kertoa että miksi on hauskempi istua hiljaa, tylsistyneen näköisenä penkillä, kuin jutella jollekin jätkälle, vaikkei tämä olisikaan poikaystävä-materiaalia?"

Koska yleensä ne pojat kuvittelevat, että mielenkiintoinen keskustelu on automaattisesti kiinnostuksen osoittamista. Keskusteluista ei siis tule koskaan loppua ellei jossain välissä sano, että anteeksi, mutta en ole kiinnostunut sinusta ja se taas tuntuu molemmista osapuolista siinä vaiheessa pahalta. On helpompaa ja yksinkertaisempaa torjua heti ja käydä niitä keskusteluja kavereiden kanssa. Jos sinua kiinnostaa enemmän kivat keskustelut kuin seuran löytäminen, voithan mennä juttelemaan niille vähemmän näteille tytöille.

"Minua ihmetyttää vaan että mistä muut tavalliset jätkät oikein seuransa löytävät? "

Baarista löytävät parhaiten seuraa hyvännäköiset yksilöt. Jos sinäkin isket nättejä tyttöjä, miksi odotat, että se nätti tyttö valitsisi taviksen? Todennäköisesti hänkin haluaa söpön/komean pojan. Suurin osa ei-pelurimaisista miespuolisista kavereistani on löytänyt tyttönsä sosiaalisista ympyröistään. Kannattaa siis tutustua niihin kavereiden kavereihin esimerkiksi järjestämällä grilli-iltamat tms. Illanvietoissa saa nimittäin huomattavasti helpommin esiteltyä itsestään muutakin kuin ulkonäön.

• Invictus

...............: I "Voitteko tytöt muuten kertoa että miksi on hauskempi istua hiljaa, tylsistyneen näköisenä penkillä, kuin jutella jollekin jätkälle, vaikkei tämä olisikaan poikaystävä-materiaalia?"

Itse sanoisin että se on tämä suomalainen kulttuuri. Meitä kun ei oikein ole koskaan opetettu olemaan oikeasti sosiaalisia, ja tämä näkyy ihan klubeissa ja baareissakin. Ei tarvitse mennä kuin Keski-Eurooppaan, ja meininki on täysin erilainen.

tyttö_87: "Keskusteluista ei siis tule koskaan loppua ellei jossain välissä sano, että anteeksi, mutta en ole kiinnostunut sinusta ja se taas tuntuu molemmista osapuolista siinä vaiheessa pahalta."

Sanotko sinä noin suoraan sen? Vanha kunnon "pitää mennä käymään veskissä", tai "minun pitää mennä tanssimaan" ovat paljon mukavampia tapoja antaa pakit. :)

• tyttö_87
        Invictus kirjoitti:

...............: I "Voitteko tytöt muuten kertoa että miksi on hauskempi istua hiljaa, tylsistyneen näköisenä penkillä, kuin jutella jollekin jätkälle, vaikkei tämä olisikaan poikaystävä-materiaalia?"

Itse sanoisin että se on tämä suomalainen kulttuuri. Meitä kun ei oikein ole koskaan opetettu olemaan oikeasti sosiaalisia, ja tämä näkyy ihan klubeissa ja baareissakin. Ei tarvitse mennä kuin Keski-Eurooppaan, ja meininki on täysin erilainen.

tyttö_87: "Keskusteluista ei siis tule koskaan loppua ellei jossain välissä sano, että anteeksi, mutta en ole kiinnostunut sinusta ja se taas tuntuu molemmista osapuolista siinä vaiheessa pahalta."

Sanotko sinä noin suoraan sen? Vanha kunnon "pitää mennä käymään veskissä", tai "minun pitää mennä tanssimaan" ovat paljon mukavampia tapoja antaa pakit. :)

"Sanotko sinä noin suoraan sen? Vanha kunnon "pitää mennä käymään veskissä", tai "minun pitää mennä tanssimaan" ovat paljon mukavampia tapoja antaa pakit. :"

En toki noilla sanoilla, mutta sinun vaihtoehtosikaan eivät aina sinnikkäille tapauksille toimi, jos mies päättää seurata tanssilattialle tai odotella vessan ulkopuolella.

• Invictus
        tyttö_87 kirjoitti:

"Sanotko sinä noin suoraan sen? Vanha kunnon "pitää mennä käymään veskissä", tai "minun pitää mennä tanssimaan" ovat paljon mukavampia tapoja antaa pakit. :"

En toki noilla sanoilla, mutta sinun vaihtoehtosikaan eivät aina sinnikkäille tapauksille toimi, jos mies päättää seurata tanssilattialle tai odotella vessan ulkopuolella.

"En toki noilla sanoilla, mutta sinun vaihtoehtosikaan eivät aina sinnikkäille tapauksille toimi, jos mies päättää seurata tanssilattialle tai odotella vessan ulkopuolella."

Niin, jotkut ovat sen verran sinnikkäitä / kovakalloisia, etteivät tajua näinkin suoria vihjauksia. Tosin mitä minä olen nähnyt vuosien varrella, nämä tapaukset ovat harvinaisia. Mutta ei siinä kai mikään muu auta siinä tapauskessa, vaikka pahalta se voikin tuntua.

• Kovakalloinenko
        Invictus kirjoitti:

"En toki noilla sanoilla, mutta sinun vaihtoehtosikaan eivät aina sinnikkäille tapauksille toimi, jos mies päättää seurata tanssilattialle tai odotella vessan ulkopuolella."

Niin, jotkut ovat sen verran sinnikkäitä / kovakalloisia, etteivät tajua näinkin suoria vihjauksia. Tosin mitä minä olen nähnyt vuosien varrella, nämä tapaukset ovat harvinaisia. Mutta ei siinä kai mikään muu auta siinä tapauskessa, vaikka pahalta se voikin tuntua.

Veskiin tai tanssilattialle meno ei kyllä tarkoita pakkeja.

• Invictus
        Kovakalloinenko kirjoitti:

Veskiin tai tanssilattialle meno ei kyllä tarkoita pakkeja.

"Veskiin tai tanssilattialle meno ei kyllä tarkoita pakkeja. "

Kyllä tarkoittaa, tosin hienovaraisesti. Niin kuin opettajani sanoi aikoinaan "Naisilla ei ole niin pieni rakko että heidän pitää mennä vessaan HETI. Heidän ei tarvitse mennä tanssimaan HETI. Jos näin käy, sinä munasit." Jos olet oikeasti kiinnostava, naiset kyllä pysyvät tiukasti lähettyvilläsi. :)

• Olen 24v pitkä ja komea, sporttinen, syvällinen ja sydämellinen nuorimies. Baareissa on tullut perjantai-öinä ravattua muutamat vuodet. Selvin päin en menisi lähellekään noita paikkoja vaikka maksettaisiin. En ehkä vain humalassa tajua parastani, ja olen aivan liian helppo silloin, vaikka selvinpäin minua ei kukaan harakka saa evääni väräyttämään.

Olen myös todella vittuuntunut näistä kehittymättömistä tytön tylleröistä (tai palleroista). Viimeisin ikävä muisto on tältä viikonlopulta, jolloin eksyin erääseen Love Hoteliin, meninpä siellä ystävällisesti ja kohteliaasti hymyillen kysymään sohvalla närkästyneen näköisinä istuvilta tytöiltä kysymään "mitäs mimmit", ja vastaukseksi sain eräältä näistä "tuo oli huonoin aloitus minkä oon ikinä kuullu." ALOITUS? Heti jos mies tulee kysymään mitä kuuluu, se on siis aloitus? Lievää ylimielisyyttä. Vituttaa nämä naiset, ketkä kuvittelee, että ottaisin kenet tahansa heti jos saisin, etten pärjää yksin. (En halua seurustella / kuluttaa aikaa naisten kanssa, harrastusteni tähden.) No tuohan oli tosi nolo ja vaivalloinen tilanne. Olisi pitänyt sanoa "riippuu etsitkö pelimiestä vai herrasmiestä."

Tytöt eivät baarissa tule yrittämään (paitsi tuon incidentin jälkeen semmoinen ei-niin-prinsessa tarjosi valkovenäläisen ja röökiä) vaan monilla heistä on skaba päällä; kuinka moni jätkä iskee ketäkin tänä iltana, ja kuka antaa tympeimmät pakit!

Tekisi mieli vedellä ympäri korvia tuollaisia säälittäviä pikku pirpanoita. Kun vain alkaisi absolutistiksi, niin ei tulisi sinne baariin eksyttyä!! :)

On niitä ihaniakin tyttöjä... mutta harvemmin yökerhoissa!

Pidetään jätkät rima korkealla ja etsitään niitä hyviä tyttöjä muualta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5587
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3703
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3245
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      454
      2589
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1620
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1366
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1319
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1293
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      151
      1196
    Aihe