antti_kantola

![]()
s-posti [email protected] Olen pienestä pitäen uskonut. Syntynyt hedborgilaiseen evankelisuuteen. Edustan Kristus-keskeistä kristillistä, karismaattista katsantoa sekä olen vapaaehtoistyössä eräissä ns. kolmannen sektorin yhteisöissä . Olen toiminut helluntaissa / baptisteissa / elämänsanassa. Nykyisin uskonliikkeessä Toivonseurakunnassa ja luterilaisessa Kristillisessä Työväenyhdistyksessä. Mielenterveyspuolella suosittelisin jokaiselle ihmiselle ratkaisupainotteista, narratiivista lyhytterapia-ajattelua ja olen ns. psykonomi. A-kiltatoiminnassa myös mukana. Olen ennakkoluuloton ja ennakkoasenteeton kanssaihminen. Mottoni "Ainoa tärkeä on rakkautena vaikuttava usko", Gal 5:6b. Ilman uskoa on muutoskyky mahdoton. Suosikkibändit/artistit: Uudistunut Jukka Tolonen kumppaneineen Suosikkileffat: Ben Hur, Kymmenen Käskyä, Egyptin Prinssi, Sound of the Music, Liekit, Vapaaksi Vihasta, Kujanjuoksu, Risti ja Linkkuveitsi Lempikirjat: Novum, IRT, Anteeksiantamisen Voima by Gene Lilly, Armoherätys by Ch.R.Swindoll Vapaa-aikanani: Livejournalisti, runoniekka, vaimoni kera pienten sukulaislasten kanssa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: adventismi Katson tv:stä mieluiten: luonto, matkailu, dokumentit, nyyhkyleffat Kotieläimet: Hämähämähäkki En pidä: Teeskentelystä ja siitä että pihdataan rakastaa-sanan käyttöä. Parhaat matkakohteet: Pitcairn, palestiinalaisalueen Betlehem, Pohjolan Lappi, Haifa, Turun seudun saaret, Berlin, Singapore, Biel/Bienne Sveitsissä, Muehlheim Etelä-Saksassa. Ruoka & juoma: Possu, kebab, Kermaperunat, Cokikset, mieto alkoholi vähäisenä seurajuomana Linkit: http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Jes. 53:1&rnd=1205393325280, http://www.evank.org, http://youngrensuomi.net/, http://www.reinosav.net/, http://www.wwnet.fi/users/veijone/ind98c.htm, http://www.123-cams.com/live-webcam.php?var=9080&site=http://www.livekotel.com, http://www.raunohelppi.com/index.php, http://www.irr-tv.fi/, Mobiiliraaamattu, Elävä Uutinen. Koulutus: --- Koulut: Merkonomi Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Vapaaehtoistyössä Ase tai siviilipalvelus: Talousaliupseeri Yhdistykset/kerhot: Mt-yhd. A-kilta, Kristill.Työväen yhd. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
1311
Kommenttia
18023
Kuolleet haudatkoon kuolleensa!
"Anna kuolleitten haudata kuolleensa" Voi siis olla olemassa ja aistit toimia, mutta kuitenkin kuollut. Mutta kaikki ne5827Suomen Siion kuuntelee hiljaisuutta
Voiko hiljaisuuden kuulla? Voi, voi - voi toki - olemalla hiljaa hiljaisessa paikassa Mitä hiljaisuudessa oppii? Ainak8823Piru sovittaa Kai_A:n LIIAN MYÖHÄÄN !
JOS ymmärrät tämän ensimmäisen sanomani, sinun ei tarvitse lukea pidemmälle. Tämän: Muista pyhittää USKOLLA tämä totuus39817Anakilaisia (jättiläisiä) ja homoja (homo sapiens)
40000 vuotta vanha nuoren eurooppalaisen ihmisen kallo löydettiin romanialaisesta luolasta v. 2005. Se tosin oli palasi21804Lakiuskova EI TUNNE syntiään!
## KATEUS (invidia) Kirjoittanut: Jaakko Heinimäki 10.7.2008 klo 14.31 Kateus on toisen hyvän vihaamista, "paha katse48776Flink ei ole uskova - itse kertoi sen!
SINÄPÄ SEN SANOIT - ITSE Valitettavasti täytyy pettyneenä todeta, että oman selkeän todistuksensa nojalla - Timo Flink64773Heinäsirkat lainnoudattajille
TÄMÄ MUISTUTUS KOSKEE VAIN LAINKUULIAISIA Varmaan tiesitkin, että sikaa ei saa syödä, 3.MS.11:7. Sillä Jumala pitää si43772Vain muodollinen tuomio ?
Kestoaika? Kysyy alex. http://keskustelu.suomi24.fi/node/9352881 anne-elina puolestaan pelkää, että jumalaton ei edes k28771Tri Flink valmis keskustelemaan laidasta laitaan !
Että tämmöistä aihetta ... [][][] kyllä se oli Timo Flink 20.11.2009 13:22 Jeesus, joka ennen ihmiseksi tuloaan pelast79768Ateismi on hulluutta
Jaak. 2:19 Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat. Täällä joku tap35765Adventistit ITSE kuopanneet EGW-opin
## Raamattu Kirjoittanut: Stork 17.6.2008 klo 11.25 Tietysti Raamattu on ainoa auktoriteetti,## ## Raamattu vai muu35764Ei hätää Suomi24 - poikas' valveil' on
H.J.: Ja vielä eräs asia Antti V. Kantola. Ihmettelen, oletko kiusanhenki vai tyhmä vai muistisi menettänyt, sillä ole28758Joka aamu on armo uus !
Hyvää huomenta kaikille! Kaikkien tuntema hengellinen laulu "Joka aamu on armo uus", lienee syntynyt valitusvirsien kau15751VAIN LAPSEEN EI LAKI YLLÄ
ADVARIFOORUMI VAINOAA TOSIUSKOVIA "Meidän veljiemme syyttäjä" käyttää mielellään peitenimeä "kolme-enkeliä", joka nimi31747Minäkin olen adventisti
On kahdenlaista adventismia. Jeesuksen odotukseen pettyneet tai väsyneet, Amerikassa v. 1843-44, perustivat mm. tämän la39743Palveletko lain uudessa tilassa?
Vai palvelet? Anna Hengen uudestisynnyttää sinut Hengen uuteen tilaan, niin ei enää tarvitse yrittää ansaita pelastusta58742KYTI ja Ystävien Yhteys
Palaveeratessani Kyösti Keltasen kanssa, sain luvan laittaa palstalle kutsun KESÄJUHLILLE VARKAUTEEN, tulevana viikonlop30720Lopetan keskustelut, kiitos !
Alex-kasille sapattiaihe on liian arka: "Lopetan keskusteluni - kiitos tästä ajasta!" "Lopetan keskusteluni palstalla k39719Miksi uskon ja mitä uskon ?
HEBR. 11 ON USKON SAARNA HBR 11:11-14 SE LUVATTU ODOTTAA YLHÄÄLLÄ Hbr.11:11 Koska Abraham ja Saara uskoivat, he kyken20717Alexin rajut adventtiherjat
##: Väitös että kirjoituksessani on herjaa - on väärä syytös. Sillä Adventti kirkko on "tarkka siitä mihin siellä uskot41711