Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

21

Kommenttia

68

1. Ennen raskautta tupakoin baarissa ja satunnaisesti jos oli esim. tupakoivia kavereita kylässä. Lopetin heti, kun sain tietää raskaudesta eikä ollut vaikeaa vaikka välissä tuntuu et nyt maistuisi savut.

En oo halunnu sanoa mitään niille, jotka polttaa raskaanakin, koska uskon että se voi olla todella vaikeaa. Jos se on yhtä vaikeaa ku mulle syömisten kuriin saaminen, en viitsi pahoittaa toisten mieltä. Kyllä minäkin haluaisin olla hoikka ja syödä terveellisesti mutten vaan pysty.
  2. On aika erikoista, et yksi tyttö ei mahdukaan mukaan autoon. Kuulostaa ihan syrjimiseltä! Ei mun kaverit jättäis mua kadulle. Tai ainakin jotenkin varmistaisi perillepääsyn muulla keinoilla. Mut nää kaverit ei vissiin tienny tai ainakaan mä en oo lukenut mistään, että mihin Raisa sanoi menevänsä.

Muistan itse, kun olin lukion ekalla. Tutustuin uusiin ihmisiin ja vanha kaveripiiri vähän jäi. Nämä ihmiset, ketkä näkivät Raisan viimeksi eivät välttämättä olleet Raisan parhainpia ystäviä. Ehkä Raisa ei edes kertonut heille mihin oli menossa. Ehkä he eivät edes kysyneet.