Vapaa kuvaus

Aloituksia

51

Kommenttia

288

  1. Tarkastathan että sulla on ladatut osat päällä? Eli se ikkuna kun avautuu, niin ruksi raksitat näytä omat esineet.

    Toinen vaihtoehto on Mesh, tarkista että olet ladannut myös sen.

    Vaatiiko ladattu jonkun lisäosan.
  2. 1. Mitkä lisäosat omistat?
    Kaikki tähänmennessä ilmestyneet lisäosat + H&M kamasetti.

    2. Mikä lisäosista on sinusta tarpeellisin ja mikä turhin? No kaikissa lisäreissä on jtn turhaa ja tarpeellista, mutta jos joku pitää sanoa niin kadun kauppa-auki ostosta.

    3. Monella perheellä pelaat? Tosi monella yritän pyörittää, mulla on 3 omaa naapurustoa ja jokasessa eri meninki & kuviot ja yhessä haaste menossa.

    4. Mikä on paras perheesi? Hmm varmaan ite tekemieni talojen asukit, oon aika hyväksi arkkitehtuuriksi tullut vuosien aikana. Tällä hetkellä perhe äiti, isä, teinipoika, lapsi tyttö(kohta teini myös), tyttötaapero ja kissa.

    a)Ketä siihen kuuluu? Tossa toi vastaus tulikin jo edellisessä :)
    b)Onko se nykyaika vai keskiaikaperhe? Ihan nykyperhe

    5. Monta lasta haluat yleensä perheisiin?
    Mikä on minimi ja mikä maximi määrä? Ennen mulla ei ollut mitään rajaa ja se riistäytys käsistä, kun halusin heidät vielä yliopistoon, ja sinne tuli ruuhkaa enkä jaksanut pelata niitä yliopiston läpi niin, poistin sit koko naapuruston :)Nyt mulla on n.3-4 lasta per perhe.
    4 on max.

    6.Sisustatko simien kodit nykyaikaisesti vai enemmän "vanhanaikaisesti/keskiaikaisesti"? (:esim kivilattiat, vanhanaikaiset tapetit, keskiaikaiset,maailaiskalusteet ym.)
    En mä hirveesti mut mua kiinnostais keskiaika juttu kovasti, mutta sitten pitää ladata kaikkea keskiaika kamaa koneelle enkä, varmaan jaksa ku mulla on jo vaikka mitä ladattuja yli tuhat :D

    Sori virheistä, tekevälle sattuu :)
  3. 1. Oletko koskaan ajatellut pystynyt olla ilman koodeja?
    - Pystyn kyllä nykyään ehkä, ellen sit käytä hätätapauksis maxmotives :D

    2. KA, tuleeko sinulle usein naamioituneita reportteja käväsemässä yrityksessäsi?
    - Ei oo ku parikertaa tullut.

    3.VA, haluaisitko, että lunta tulisi pelissä niin paljon etteivät simit pääsisi ulos talosta?
    -No ei se olis kivaa, mut lumen kolaaminen olis kivaa

    4. YE, käytätkö autoja hyväksesi, esim. laitatko monen perheen pihaan auton sen takia, että perheen vanhemmat pääsisivät töihin sillä?
    - Totta hitossa, nyt on kyllä skoottereita vaan

    5. Tiedätkö mikä koodi aukeaa pelissä kun painat Ctrl+ALt pohjaan samaan aikaan?
    -En

    6. Lelliltkö Sim vauvasi piloille mm. ostat mahdolliset lelut yms. huoneeseen käytät ruhtinaallisesti simoleoneita...
    -No jos rahaa on niin kyllä

    7. Oletko tasavaltainen? Jos et, niin mitä suosit? (Kysymyksen selvennyt: Halveksutko esim. LC perheesi huonojen geenien perineitä lapsia?)
    -En todellakaan, jokainen on yksilöllinen ja pidän siitä että kaikki on erillaisia eikä "täydellisiä", inhoaan ihmisiä jotka pitävät isonenäisiä esim rumina.

    8. Onko sinulla oma kaupunki pelissä? Jos on niin kerro nimi ja onko kaupungissa jokin "kunkku" perhe?!
    - Kaikki on omia luomia naapurustoja, Onnela, Viheriä ja Rumala jossa mulla on haaste menossa, "hävitä ruma geeni"

    9. Oletko ladannut peliisi esim. marimekkoa yms. muita merkkituotteiden tekstiilejä? Kerro mitä merkkejä!
    -Marimekko lakanat löytyy.

    10. "Leikitkö" koskaan simssissä, että jokin perheesi olisi "oikea" perhe, että joka aamu iskä juo kahvia ja lukee lehden ja vie lapset kouluun ja äiti palaa myöhään kotiin ja tekee ruokaa......
    - Kyllä joskus

    11. Oletko minkään ison The Sims 2-Fani sivuston foorumin käyttäjä? Esim. Radosimsin?
    - Olen joo.

    12. Kommentit Gallupista!
    Ihan ok
  4. 1. Minkä väristä hiusväriä käytät usein miten simeillesi?
    : Perinnön mukaan, pidän aina luonnollisen värin, eli sen minkä hän on syntyessään saanut.

    2. Entä hiusten muoto, onko monella simillä lyhyet vai pitkät hiukset? Yleensä pidän pitkiä hiuksia, ellen tee poikkeusta.
    :

    3. Käytätkö simeillesi ladattuja ihonvärejä? Jos et, niin minkä väristä?
    :Mulla on korvaavat ihot ja myös omat ihot ja sitten on muutama fantasiaiho sekä sininen iho :)

    4. Tämä kysymys on henkilökohtainen: Luotko yleensä erimaalaisia (esim. kiinalaisia, brittiläisiä, suomalaisi yms.) simejä?
    :En oikeen ajattele tuolla tavalla, mutta joskus oon yrittäny väsätä aasialaisen perheen mut ei ne näyttäny oikeen aasialaisilta.

    5. Kun olet saanut simin valmiiksi, kirjoitatkö hänelle elämän kerran? Tai kirjoitatko koko perheelle elämänkerran?
    :Ei jaksa ikinä, keksin itse menneisyyden mielessäni.

    6. Mikä on sinusta paras vaihe elämänkaaressa ja onko sen elin-ikä liian lyhyt?
    :En mä tiiä, varmaan aikunen tottakai, ihan sopivan pituinen se on ja vois olla pidempi että kerkee tekee paljon lapsia :)

    7. Mistä keksit simeillesi aina nimet? Käytätkö esim. jotain nettisivua (kerro osoite) vai matkitko amerikkalaisia:D (amerikkalaiset laittavat nykyään lapsilleen jonkun hedelmän nimen, esim. Apple, Peace, Orange yms.).
    :Mul on tällähetkellä suomalaisia nimiä ja ne periytyy usein sukulaisista, eli vähän saman tapaisiä nimiä, paitsi sillon ku jaksan ja viittin asentaa simin enkuksi annan erikoisia nimiä.

    BONUS KYSYMYS:
    8. Kerro lempivärisi simssissä, jonka mukaan sisustat huoneita. Kerro myös materiaalin, onko se puuta vai muovia vai terästä? Käytätkö kukka tapetteja...yms... kerro kaikki!
    : Punanen on must, ja sitten tykkään tehdä romanttisen sisustuksen esim. makuuhuneeseen. Tykkään myös sisustaa teineille omat huoneet, ah ihanaa terapiaa, sisustaa sims-koti.

    9. Kirjoita mielipiteesi Gallupista, haluatko näitä lisää?
    :No jaa onneksi tää ei ollu mikään pitkä muten olisi mennyt hermot.
  5. jos englantia osaat niin täällä on linkkejä

    vaatteita, hahmoja, taloja, esineitä, asusteita

    siniset linkit vievät latauspaikkaan

    http://www.sims2wiki.info/wiki.php?title=Content_List:Fantasy/Harry_Potter
  6. 1.Oletko koskaan keksinyt simeille historiaa?
    (esim. perhe se ja se muutti japanista....)
    - Aika harvoin keksin menneisyyttä, ehkä yksinäisille uusille simeille kylläkin, mut ei aina jaksa, ehkä mielikuvituksissa vain

    2.Laitatko simit itse opiskelemaan taitopisteitä vai laitatko taitopisteet koodien avulla?
    - Yliopistossa laitan taitopisteet koodilla että menisi nopeammin, se neljä vuotta on muuten tooosi puuduttava aika, mutta kannattaa pistää yliopistoon, sieltä löytyy melkeen aina puoliso mun simeille :)

    3.Elätätkö simisi aina loppuun asti vai jätätkö kesken?
    - Yleensä annan mennä loppuun asti, ellei ala ärsyttämään, sitten tapan simin, tein jopa oman kirkon ja hautausmaan mun naapurustoon :D

    4.Mitä tavoitetta olet eniten käyttänyt?
    - tieto tai perhe, olen ottanut arpomis tekniikan käyttöön, koska en ikinä osaa päättää, hauskempaa ku se on satunnainen.

    5.Oletko nähnyt Johannaa? (Outolaakson vale-johanna lasketaan mukaan)
    - Outolaaksossa kerran joskus kauan sitten nyt mulla ei ole yhtään valmis naapurustoa

    6.Pidätkö vapaata tahtoa päällä?
    - en pidä, paitsi hullujenhuone haasteessa oli haastetta kun se oli päällä :)

    7.Hankitko simelleisi paljon ystäviä?
    - Joskus niitä tulee helposti, mutta kun ystäviä on paljon puhelin soi jatkuvasti ja valittavat että en pidä yhteyttä, tosi raivostuttavaa, joskus poistan puhelimen hetkeksi kokonaan :D

    8.Latailetko simssiisi kaikkea kivaa? Kuinka paljon tavaraa downloads-kansiossasi on?
    mulla on joku tuhat ehkä, ja suurin osa genetiikkaa ja hiuksia, joitaikin huonekaluja ja kasveja.

    Anteeksi jos on virheitä tuli nopsaa vastattua :D