blue-tree
Vapaa kuvaus
Aloituksia
45
Kommenttia
238
Puoliverinen Prinssi täällä jo huomenna
Sangen hauska lueskella, miten moni jännittää uuden Potterin ilmestymistä. Suomennoksista liikkuu huhuja yms. Foorumeiss16122231Taskukellot
Heips, asioista tietävät ystäväni :) Omistan tällä hetkellä kaksi (2) taskukelloa. Toinen niistä on kultaisen värinen (24656HPB suomalainen kansi.
Onkos muut täällä jo nähneet sen Harry Potter and the Half-Blood Princen (puoliverinen prinssi) uuden kannen? Osoite ka221896Sydämelliset onnittelut Suomi24!
Oikein sydämelliset onnittelut rakkaalle Suomi24:lle, maailman parhaalle portaalille. Onnea vielä kerran :) Terveisin,01576HpFanien tekniset ongelmat
Monet ovat saattaneet ihmetellä, että miksi HpFanit.vuotis.net sivuston uutisia tai muutakaan ei ole päivitetty. Tämä s51026Albuksen koko nimi?
Mikähän taas olikaan vanahn kunnon Albuksen koko nimi? Viitsisikö joku kertoa. blue-tree3960Harry Potter fanilistaus
Internettiin on avattu täysin uusi ja toimiva Harry Potter fanilistaus. Listauksen tarkoituksena olisi kerätä mahdollisi0888Naurettavaa....
Tämä viesti on muutamille: Tiedättekö mitä? Ei tuo teidän haukkuminen minua mitenkään luokkaa tai muutenkaan vahingoit8883Mietintää....
Elikkäs.. ajatellaanpas järkevästi. Tänne kaikki tulevat valittamaan että ei pidä Habosta tai haukkuvat sitä jne. Jos6871Kuulkaas...!
Valitan, mutta mulla menee kohta hermot tämän palstan kanssa. Eikö tällä palstalla voitaisi pitää rauha ja välttää mahd12843Harry Potterit kuohuttavat maailmaa
Jo suomalaistenkin keskustelupalstat ja tietysti myös ulkomaalaisten täyttävät huhut uudesta tulevasta kirjasta nimeltää7806Michael Jacksonin uusi albumi: MICHAEL
MichaelJackson.com on julkistanut tiedotteen, jonka mukaan Michaelin uusi albumi ilmestyy Joulukuussa 2010, 14. päivänä.4753Harry Potter ja Liekehtivä Pikari täällä jo tänään.
Monet ovat odottaneet jännittyneetä Harry Potter ja Likehtivä Pikari elokuvan ilmestymistä VHS/DVD:lle. Kaikki eivät sui7727Huomiointia...
Olen lueskellut näitä viestejä ja siten todennut, että todella moni näistä on asiattomia tai sitten niissä pilkataan Hal6706Information
Kuten kaikki varmaan tietäväkin, että tämä on Harry Potter aiheinen keskustelupalsta. Minusta kuitenkin tuntuu, että muu9703Tiedoksi kaikille...
Öhöhöm... Minä kyllä kestän viestit, mitä tälle palstalle tulee, koska eihän ne minua koske. Syy, miksi poistan vieste2679Asiaa!
Heips, Habbo Hotel palsta keskustelijat! Teidän ei kannata tehdä keskustelun alkuja joissa kehotetaan minua poistamaan6673Hyvät Habbo Hotel palstan keskustelijat.
Hyvät, Keskustelijat! Minä toimin tämän keskustelu palstan Valvojana, eli Sheriffinä. Eli voisinkos pyytää muutamaa asi8663Kävelykeppi
Hei :) Omistan mustavartisen, hopeapäisen kävelykepin, johon on kaiverrettu TL, Närekerho, Pj. 1973-76. Kahvaosassa on0662Avada Kedavran toimimattomuus
Avada Kedavran ( ajattomu.us domainin) liikennerajoitus on taas kerran ylittynyt. Olen setvinyt asiaa Futuron Internetin2652