Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
blue-tree
profiilit
blue-tree
blue-tree
Vapaa kuvaus
Aloituksia
45
Kommenttia
238
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos tiedätte Avadalaista porukkaa, niin olkaa kilttejä ja ilmoittakaa heille.
Ja olkaa myös enemmän kilttejä ja välttäkää menemästä Avadan etusivulle. Yritän juuri hommata kuumeisesti tasausta. Saattaa hieman venähtää :P Kuitenkin pidän rajana sen pari päivää.
29.08.2006 18:51
Kermakaljassa on todella pieni määrä alkoholia. Jos liikaa juo, niin tietysti silloin saattaa käydä huonommin.
On myös mahdollista olla sokerin vaikutuksenalaisena.
29.07.2006 10:49
Kermakalja
vaniljajäätelöä
maitoa
soodaa (tai Spriteä).
(kanelia)
1-2 tl vanilliinisokeria
1. Lämmitä jäätelö kattilassa.
2. Lisää sooda tai Sprite ja anna lämmetä vielä vähän.
3. Ota kattila pois liedeltä.
4. Lisää maitoa ja vanilliinisokeria mielesi mukaan.
5. Kaada mukeihin. (lisää hieman kanelia päälle)
6. Tarjoile!
Jostahin muistaakseni joskus olen reseptin löytänyt. :)
29.07.2006 10:47
Minusta kuitenkin olisi helpompi tapa, että etsitte enemmän aihetta koskevan palstan.
Mutta voinhan kysyä asiaa ylläpidoltamme. Laitanko heti viestin menemään?
-Blue
05.07.2006 20:37
Kyllä oikeastaan. Sheriffin toimien käsittely ei kuulu palstalle. Se on mainittu säännöksissämme. Saamme poistaa viestin heti, jos haluamme.
Jos teillä on jotain moittimista tai jotain muuta sanottavaa sheriffin toimista, niin voitte lähettää postia ylläpidolle taikka minulle.
-Blue
05.07.2006 11:37
Tässä nyt ilmoittelen, että Sheriffin toimea ei tule puida itse palstalla tai muutenkaan. Voitte lukea siitä säännöistä tai jostakin. Tosin voin kopioida teille pätkän yhdestä sähköpostistanikin joka kerto osiitä.
Totta on, että se ei ollut häirikkö ketju. Se poikkesi aivan liikaa aiheestamme.
Siksi voitte siirtyä palstalle, joka kuvaa enemmmän sitä teidän käsittelemäänne aihetta.
-Blue
04.07.2006 19:34
Minä en vielä arvuuttele, että KUKA se voisi olla, taikka KETKÄ ne voisivat olla.
Yritän säilyttää jännityksen loppuun asti.
Tosin minusta hieman tuntuu, että Harry, Ron ja Hermione eivät pysy yhdessä loppuun asti. Luulen, että joku heistä menehtyy kirjan aikana.
(Argh.. Taas olette linkittäneet tämän palstan etusivulle :D Tänne tulee taas ties mitä ihmeellisiä hörhöilijöitä.
Jos olette kiinnostuneita Harry Potterista, niin löytyy pari keskustelupaikkaa:
http://www.vuotis.net
ja
http://www.ajattomu.us/foorumi)
27.06.2006 12:30
Suosittelen lämpimästi Kilta.org:a.
Osoitehan on tietystikkin (viisas minä) : http://www.kilta.org
23.06.2006 18:26
Että jokaisen täytyy ottaa itsestään vastuu kun saapuu tälle palstalle. Spoilaamista ei voida kieltää, koska sitä ei säännöissä lue. Emmekä voi myöskään ihmisiä pakottaa ilmoittamaan spoilauksista.
Suosittelen, että te kaikki jotka pelkäätte spoilaantuvan, niin poistukaa palstalta tai olkaa varovaisia.
Spoilaaminen on yleinen asia ja se kuuluu myös tällaiselle palstalle, eli siis nämä spoilaamiseen liittyvät viestit ovat todella turhia.
-Blue
13.06.2006 11:21
Sheriffiä koskevia asioita ei käsitellä palstalla. (Ylläpidon sana.)
01.06.2006 12:52
Kuten käyttäjä Limone mainitsi, niin viime jaksossa hän osoitti ylivertaisia taitoja.
Todella hyvä tanssimaan.. yksi suosikeistani, jos saan mainita. (Ei kait minun pidä olla puolueeton?)
Tomi Metsäketon asu oli kyllä sangen kummallinen, mutta hauska. Osat pitää ja osat taas eivät.. omituista...
Olen varma, että hänet nähdään vielä tulevaisuudessakin tässä sarjassa.
Keke saisi kyllä pudota...
22.03.2006 17:47
Tottakait se löytyy jo hyllystäni luettuna ;)
17.03.2006 14:25
Kyllä vois. Nyt minä muutaman poistelin... Tosin olen niin sokea, että silmäni ei havainneet enempää. Jos huomaat, niin voithan laittaa aina linkin tai lähettää tuosta sivulta ilmoituksen asiattomasta viestistä.
15.03.2006 18:52
Minä haluan TERVETTÄ keskustelua. Ei mitään höpötyksiä näiden kirjojen pahuudesta. Eli ei vajota niin syvälle, että rupeamme sellaisesta höpöttämään. Tervettä keskustelua.
15.03.2006 18:17
Itsehän olen varannut kirjan ja haen sen heti, kun on mahdollista kirjakaupasta. Kiirettä tahtoo pitää, niin täytyy katsoa, että milloin saan aikaiseksi sen haettua... saatikka sitten luettua.
15.03.2006 17:54
Turhaa touhua ja vaikea toteuttaa. Kuka tekisi jotkin palkintojen tapaiset? Mitä hyötyä siitä olisi voittajalle?
Minä saisin varmaan jonkin 'Vuoden viestien poistelija' palkinnon, koska kukaan muu ei voi niitä täällä poistaa. (Ellei ylläpitoa lasketa.)
05.03.2006 20:06
Aika turhaa hommaa. Minua ei ainakaan kiinnosta.
03.03.2006 17:04
Leikitäänpäs sitten mukana.
Olen lukenut kaikki tähän mennessä ilmestyneet kirjat. Niin suomeksi kuin englanniksi.
28.02.2006 19:01
Oulussa ei taida olla sellaista liikettä, nimittäin itse olisin siihen varmaan törmännyt, koska asun aivan lähistöllä. Kaapuja saa itse tekemällä tai vaikka teetättämällä. Tavaraa taas löytyy esim. Anttilasta, Stokkalta, Tiimarista yms.
20.02.2006 20:03
Tätä on jauhettu jo ties kuinka kauan tällä palstalla. Olen jopa joutunut puuttumaan johokin sähköpostinkautta, koska sinne asti tulee valituksia.
Eli tällä palstalla liikkuminen on jokaisen omallavastuulla sekä tämä on vapaaehtaoista. Jos joku pelkää spoilaantuvansa tai jotain viestiä, niin pysyköön kaukana siitä, tai jättää tämän palstan kokonaan pois listastaan.
Palstan sheriffi on puhunut.
13.02.2006 20:16
7 / 12