Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eipäs tule kyllä mullekkaan nyt mieleen Tapsan levyttämää hengellistä laulua, muuta kuin tuo edellä mainittu OI MUISTATKO VIELÄ SEN VIRREN. Se on ihana laulu.
Olis kyllä komeen kuulosta , jos Tapsa levyttäis esim. OLEN KUULLUT ON KAUPUNKI TUOLLA , yms.
12.05.2007 18:45
No ei ole pakko uskoa, mut vaikka mä olen innokas fani, niin en mä ole mielestäni mikään tollanen kauhean tungetteleva tai päällekäyvä tyrkky... Ne puskissa kyläämis jututkin on täällä keksittyjä sepustuksia.
12.05.2007 18:39
Noh, ei Tapsa niitä mulle ole kertonut, mutta erään niissä Tapsan juhlakonserteissa soittavan muusikon kotisivuille oli merkattu niitä konsertteja.
12.05.2007 17:36
En ollut se nainen, ettäs tiedät !
12.05.2007 17:31
Mulla olis tiedossa enemmänkin noita Tapsan juhlakonserttipaikkakuntia ( 19 eri paikkakuntaa) ja päivämääriä, mutta en tiedä, voiko niitä tänne laittaa, kun niitä ei ole vielä Tapsan kotisivuillekkaan merkattu.
12.05.2007 07:50
Mä arvelisin sen olevan sellainen laulu, kuin: SYYSUNELMIA (SONGE D´AUTOMNE)
Sitä mä en tiedä, että onko Tapsa tuota biisiä levylle laulanut.
06.05.2007 19:42
Oon just enkä melkein samaa mieltä !
05.05.2007 20:52
Niinpä niin... onhan tuossa tottakin, mutta kumma vaan, että jos joku häiriköi Tapsan keikalla ja Tapsa siitä huomauttaa ja ojentaa sitä häirikköä, niin se on teikäläisten mielestä Tapsan huonoa käytöstä ja moukkamaisuutta, eikä päinvastoin.
05.05.2007 20:49
No joo, mutta kyllä se on mun mielestä on kuitenkin ihan ymmärrettävää, että välillä se artistikin saattaa hermostua kännisten huuteluun. Toiset vaan osaa peittää sen ärtymyksensä paremmin, kuin toiset. Ja jotkut artistit ovat itsekkin esiintyessään niin kännissä, että eipä heitä silloin haittaa, eivätkä siihen huomioo kiinnitä, vaikka siellä yleisössäkin jotkut kännikalat häiriköi.
Mitä Taas tulee siihen Tapsan oopperanäytöksessä huuteluun, niin se oli tietysti aika tökeröä käytöstä, mutta kyllä ne esiintyjät olisivat voineet sanoa suoraan, että se huutelu häiritsee heitä, niin kai Tapsa sen sitten olisi lopettanut.
05.05.2007 15:54
Harvemmin sentään Tapsa tollee kumminkaan tekee. Ainakin niillä keikoilla joilla mä olen ollut, niin tollasta ei ole sattunut, vaan Tapsa on ainakin sen yhden encore- biisin laulanut.
Mut, ehkä se oli tossa tapauksessa vaan vähän huonolla tulella... jos siellä yleisössä kerran oli jotain kännisiä örisijöitäkin.
05.05.2007 09:28
Eittämättä Tapsaa säestävät muusikot ovat kovanluokan ammattilaisia, mutta eivät kuitenkaan ymmärtääkseni ole erehtymättömiä, eli voivat hekin säheltää ihan omia aikojaankin, ilman että se johtuisi artistin "kohelluksesta". Joten mä en usko esim. sitä ,että Tapsa kumminkaan aina ihan turhasta ja ilman syytä saattaa säestyksestä jotain huomauttaa.
Toki mä myönnän kyllä sen ,että Tapsalla on tapana mm. joskus ihan ennalta-arvaamatta vetää keikoillaan jotain biisejä (tai muuttaa jonkun biisin sovitusta), joihin muusikot eivät ole osanneet etukäteen varautua ja valmistautua ja jos/kun joutuu ilman nuotteja ne vetäisemään, niin eipä se mikään helppo ja kadehdittava tilanne ole
30.04.2007 17:14
Tapsa ON upea, eikä ole mikään yliarvostettu. Tapsa on arvostuksensa ansainnut.
Tapsassa on persoonaa vaikka muille jakaa. Ääni on vaikuttavan komea, sävykäs ja sykähdyttävä ja laulujen tulkitsijana on tunteisiin vetoava. Tapsa erottuu edukseen massasta.
30.04.2007 17:07
Noh, hyvä tietää sitten ,että sitä muutkin harrastaa ;) Eikä se aihe ole mikään traumaattinen mulle, mutta on vaan asioita, joista ei yleensä ole tapana laulaa ja runkkaaminen on yks niistä.
29.04.2007 09:19
Ne Argenttiinalaisten tangojen tekstitkin ovat ihan erillaisia, paljon dramaattisempia, kuin suomalaisten ja suomennettujen tangojen kaunistellut tekstit.
Tapsa laulaa niitä juuri sillätavalla, kun niitä pitääkin laulaa eli on eläytymistä, intohimoa, sävykkyyttä ja tunnetta tulkinnoissa.
28.04.2007 21:59
Ei kai Tapsa nyt sentään mistään runkkaamisesta laula.
28.04.2007 21:35
Voi vitja! Ehdin tilaamaan sen levyn jo Kymppiheikin verkkokaupasta. Tuolta Huutonetistä sen olisi saanut näemmä puolet halvemmalla.
28.04.2007 08:01
Täytyy tunnustaa, että mä en olis tuota tiennyt.
26.04.2007 20:10
Pitääpä hommata tuo levy, kun en ole sitä "Ruusu"- biisiä kuullut koskaan.
Oikein riemukasta vappua kaikille Tapsan faneille!!!!
26.04.2007 20:08
Tokihan kaikki kukat saa kukkia ja Kari saa laulaa ja häntä saa kuunnella ne jotka Karista diggaa, mutta mä en siitä hyypiöstä tykkää ja sillä hyvä.
23.04.2007 00:04
Aika pienestä te pultit vedätte... No, näköjään se oli vikatikki ottaa Kari Tapio mukaan tähän juttuun,
mutta et sä ainakaan tunnu tuossa piikittelyssä ja takaisin kuittailussa toiseks jäävän... jos saan tässä noin niinkuin sivumennensanoen huomauttaa ;)
21.04.2007 20:23
106 / 198