Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mäkeläinen on tympeeääninen mylvijä. Laulaa kuin olis kuuma potaatti suussa tai tekarit liian väljät. Artikulointi epäsevää. Esiintyminen on pelkkää möllöttämistä ja biisit mitäänsanomattomia mökellyksiä. Pukeutua ei osaa senkään vertaa mitä laulaa. Eikä ilmeisesti omista kuin yhden vyön. Kun se sama valkoinen vyö on joka kerta housuissa.
Niin että tämmöstä tuli mieleen meikäläisellä. Kiitos vaan kysymästä.
15.11.2012 16:38
Annu kärttyisän akan kommentteineen taas täälä.
Ensinnäkin Eini on luonnonkaunis ( ei ole leikelty ) ja hittejä on ihan kiitettävästi. Se "yksi kaksi sulle tulle faksi "-biisi on uusimpana.
Frederikille sopii sellainen letti kun sillä on, joten miks sitä pitäis muuttaa ?
Tapsalal on lukematon määrä hittejä ,etten niitä tähän ala tähän edes luetelemaan, kun siihen menis niin paljon aikaa ja tilaa. Ja kyllä Tapsa tulee toimeen muittenkin kanssa. Ei häntä tähän Finnhits- kiertueellekkaan mukan olis otettu jos ei yhteistyöhön kykenis.
Virve Rostilla on paljon hittejä mm. Menolippu, Kun Chigago kuoli, jne....
Tapsa on joskus sortunut arvosteleen kollegoitaan turhan kärkkäästi, mutta kyllä on antanut tunnustusta ja kehujakin monelle. NIH!
14.11.2012 20:48
Ei Tapsa ole ruikuttanutkaan ! Ja kyllä kaikenmaailman paskanjauhajat ovat ainaskin parhansa tehneet että tekisivät Tapsan elämästä mahdollisimman hankalaa.
07.11.2012 19:43
No niin kai se oli sitten eri ohjelma, mut mistä noita ohjelmia kaikkia ulkoa muistaa kun kymmeneen kertaan samat höpötykset käy höpöttämässä ties missä ohjelmissa.
07.11.2012 19:37
"Jakso on tehty varta vasten isänpäivän ohjelmaksi. Se on niin koskettava isän tarina."
Toi ohjelma on tullut kyllä jo aikaisemminkin telkkarista.
07.11.2012 17:32
Eläinfarmari Annu täällä taas "viisaita" kirjoittelee. Tuntee läheisesti teurastoman äänet ja kukon kiekumisen.... Mut suosikkinsa Mikko Mäkeläisen laulamisesta päätellen rakkainpia ääniä hälle tuntuu olevan se myskihärkien kiimaääntelyt ja mylvimiset.
07.11.2012 17:26
Niin , itse asiassa jo marraskuusta alkaa se kova keikkaputki, mut siinä on kyllä jokunen vapaapäivä välissä ( Itsenäisyyspäivänä 6.12 Tapsalla ei muuten esiintymistä ole ). Ja Tapsallahan alkaa ensi vuonna sen uuden albumin tekokin ...vai onko jo laulanut jotain biisejä sille levylle , en tiedä siitä hommasta tarkalleen ).
Monta keikkaa on kuiteskin jo tähän mennessä ensi vuodellekkin sovittuna ja kiva juttu on se :-)
28.10.2012 18:50
Kyllä on Tapsa komea ja tyylikäs farkuissakin !
19.10.2012 23:50
Mä näen joskus unta Tapsasta kun olen ollut just sen keikalla tai joskus jos olen seuraavana päivänä menossa Tapsan keikalle. Eikä se johdu mistään seksin kaipuusta ( mua ärsyttää koko seksitöhötys. Siitä kohkataan ihan liikaa tänäpäivänä ), vaan siitä että mä yleensäkin näen unta semmosesta mikä päivän aikana on pyörinyt mielessä.
Mä olen muutamia kertoja mennyt pyytämään Tapsalta nimmarin, koska on kiva tunne se kun huomaa sen kun hän huomioi ( kuten mm. silloin kun hän tunnistaa yleisönjoukossa , hymyilee ja moikkaa ).
Ja turha alkaa vinoilemaan siitä ,että olisin joku huomionkipeä. EN OLE ! Semmonen joka ei koskaan ole fanittanut ketään ei vaan imeisesti tajua ,että on kiva joskus vaikka joku sana vaihtaakkin idolinsa kanssa eikä kyylätä sitä aina jostain kymmenen metrin päästä.
13.10.2012 15:50
Tapsan välispiikit on mainioita . Ei haittaa vaikka olisikin vähän kaksmielisiä. Kyllä täytyy huumorintajua olal sen verran että niitä ymmärtää. Eikä Tapsan välispiikeistä läheskään kaikki mitään kaksmielisiä edes ole. Tapsalla on hyvä ymmärrys ja tilannetaju, että tietää missä ja kelle semmosia vähän "tuhmia" letkautuksia voi päästellä. Ei Tapsa esim. kirkkokonserteissaan mitään tommosia juttele.
Ja Annulle tiedoksi ,että Tapsan ei minkään pumpattavien barbarojen kanssa tartte touhuilla. NIH !
13.10.2012 15:37
HEHHEHEE... kyllä sä Annu osaat ollakkin sitten hauska... Voi vitsit tuota sun lapsellisuuden määrää !
08.10.2012 18:24
Niin ja se piti vielä sanomani, että extra- kaameen tosta biisistä tekee vielä se seikka että sen "laulaa" valtakunnan, tai ehkä koko universumin karmein ölisijä: M.Mäkeläinen.
07.10.2012 18:47
Hirveistä hirvein on Mikko Mäkeläisen Kovaa ja korkealta laulu. Ällöttävät sanat ja muutenkin kammottavaa kuultavaa.
06.10.2012 22:13
Mulla ei ole Tapsa-nukkea kaapisa, mutta sellanen Annuksi ristitty nyrkkeilysäkki- nukke on jota on kiva välillä lissautella ja purkaa agressioitaan siihen ;)
06.10.2012 21:44
Älä viitsi naurattaa ! Annun älynlahjoilla ei pystytä laittamaan luuta kurkkuun yhtään kellekkään ! Se muija saa niellä ne laadukkaat pitsialuspöksynsä . Ja sulla sekä se ylä-että alapää suoltaa sellaista sontaa , että en sinuna paljon viitisis täälä päätäni aukoa.
06.10.2012 21:34
Olette ihan idiootti- älykääpiöitä noitten typerien pipetti-juttujenne kanssa. Ootteko olleet näkemässä kun Tapsa niitä penskojaan alulle oli laittamassa, vai mistä niin tiedätte pipeteistä touhuta.
06.10.2012 21:29
http://www.youtube.com/watch?v=BKwbEo60DpU
06.10.2012 21:27
Ja se onkin naissoittajan vika ,että miesmuusikolla ei ole sen vertaa itsekuria ja ammattimaista asennetta että pystyy suhtautumaan naismuusikkoon työkaverina eikä minään salarakkaana jonka kanssa täytyy ruveta heti vehtailemaan jotain ja avioliittonsa särkeä. Lähteköön sellainen miesmuusikko bändistä sitten pois joka ei itseään hillitse.
Kyllä muissakin työpaikoissa naiset ja miehet työskentelevät keskenään ja harvemmin siitä mitään töpaikkaromansseja syntyy.
Elonkerjuu orkestrrissa soittaa ainakin se naisviulisti, eikä hän tietääkseni seurustele kenenekään ky. bändin jäsenen kanssa.
04.10.2012 13:10
"Niin vielä tähän että minä käytän hintavia laatupöksyjä eikä tulisi mieleenkään heitellä niitä lavalle. "
Niin varmaan... jotain Tarjoustalon "kaksi yhden" hinnalla alelaarissa poistomyyntinä myytäviä pallo/kukkakalsareita kokoa XXXXL on sun kalsaris.
01.10.2012 16:55
Kyllä sä Annu olen niin MÄNTTI ! oikein EMÄMÄNTTI!!! Olis kiva tietää mitä "leluja" siellä sun piironginlaatikoissas tms. onkaan.
01.10.2012 15:23
11 / 198