Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä en kanssa ole mitenkään tenoreiden laulamiseen mieltynyt jotain ihan harvoja poikkeuksia lukuunottamatta ( Placido Domingo ja Andrea Bocelli on sellaisia tenoreita joiden äänestä pidän)
29.12.2011 18:33
Jussi Björling laulaa kyllä upeesti tuon. Tapsakin on sitä aina joulukonserteissaan kehunut tuota Björlingin tulkintaa. Nyt viimeksikin sanoi, että siinä on taikaa.
Vaikka Björlingikin on tenori, hänen esityksensä ei ole ollenkaan niin korvia raastava, kuin mika Pohjosen. Björlingi ei kokoajan kailota sitä laulua, vaan laulaa hiljempaa ja vähän matalammaltakin välillä.
29.12.2011 18:30
Kuuntele ite tarkemmin. Kyllä siinä pari tenoria uikuttaa. Tai voi tosin olla ,että mun tärykalvot hajos heti alkumetreillä kun tuota kuuntelin ja kuulen nyt kaiken sitten kahtena.
29.12.2011 12:42
No ei sen sukan tartte olla ollut siellä kalsareiden sisällä vaan se tennissukka on voinut joutua päälihousujen sisään kun Tapsa on vaihtanut esiintymisasua ja sitten se on tippunut sieltä lahkeesta ulos.
Ei Tapsa oo niin turhamainen ,että johonkin kirkkokonserttiin änkeis fyllingiä haaroihinsa ,että etumus pullottais. Ne on ihan eri laulajat ne jotka semmosta tekee. Tapsa haluaa antaa ihmisille elämystä musiikilla .
28.12.2011 22:31
>Mikä kuoro?<
En tiedä. Ihan mikä vaan, mut kaameen kuulosta ujeltamiseltase kuulosti.
28.12.2011 22:19
Se joka on antanut mulle miinusta tuosta kommentistani vois kertoa miksi on antanut sen ( epäilen Annua) ? Mun mielestä mun kommentti on ihan asiallinen niinkuin muutkin kommentit tässä keskustelussa eikä niillekkään kukaan ole miinusta antanut. Mua harmittaa se ,että jos mun kommnteille annetaan aina miinusta vaan sen takia että se on mun kirjoittama, vaikka sisällöltään se viesti olisi ihan asiallinen ja ketään loukkaamaton.
28.12.2011 18:45
Nyttemminhän Mika Pohjonen on kait vähän laihtunut, kun se aloitti polkupyöräily harrastuksen. Se on ihan hyvä juttu. En mä siitä ulkonäön takia tarkoita, mutta terveytensä kannalta on hyvä ,että on saanut painoa pois.
>Jos Mika niin kamala mies olisi niin tuskin olisivat 15 vuotta yhteista taivalta tehneet. <
Olihan Tapsa ja Ninakin ainakin jotain parikymmentä vuotta yhdessä. Niin, että samat sanat voi sanoa siitä, vaikka jotkut täällä Tapsaa joksikin narsistiksi ovatkin morkanneet. Eikä Tapsa ole mikään sovinisti ainaskaan. Sitäpaitsi kyllä Tapsa on niitä lapsiaankin hoitanut ja kotitöihin osallistunut lauluhommiensa ohessa. Ei se niitä yksin vaimonsa vastuulle jättänyt.
28.12.2011 17:17
ihan karmeen kuuloista ! Että voikin joku tenoreiden kiljukaulakuoro raiskata hienon joululaulun noin hirveesti. En vois ikimaailmassa kuvitella mennä tuollaista huutamista kuuntelemaan mihinkään konserttiin, kun just ja just korva parat kesti tuon yhden biisin ilman ettei tärykalvot alkaneet verta vuotaa. Tunti tuollaista "laulua" olis kyllä jo niin kaameeta kidutusta.
28.12.2011 17:07
Just joo. Mika Pohjosesta ei saa edes sanoa omaa mielipidettään, mut Tapsasta saa kirjoitella tänne mitä lystää.
En mä vaadi ,että kaikkien olis Tapsasta pidettävä, joten turha teidänkään on vaatia että mä täällä Mika Pohjosta ylistäisin kun en siitä kerran tykkää.
Musiikki on makuasia.
28.12.2011 13:00
Joopa joo... kun kerran oot tollasella mielikuvituksella varustettu, niin suosittelisin sulle kyllä kirjailijan uraa.
28.12.2011 12:55
Kattelin netistä Ylen Areenalta tuon konsertin silleen pikapikaa läpi, että kelasin yli surkeet esitykset ja sitten vähän paremmalta vaikuttavat kuuntelin. Samat laulajat kuin tuossa yllä on lueteltu ( Eli Anna Erikson, Matti-Esko, Katri-Helena, Saska Helmikallio ja Jani Jalkanen ) suorittivat parhaiten hommansa munkin mielestä tuossa konsertissa .
Karmeimpia oli rap- esitys, Jonne Aaron ja Jenna Bågerberg.
Todella paljon se Jani jalkanen ulkonäöltään, esiintymistyyliltään ja lauluääneltäänkin muistuttaa nuorta Kari Tapiota.
27.12.2011 17:10
Mika Pohjonen on kalsean kolkolla tenoriäänellä kailottava sovinistisika, josta mä en kyllä tykkää yhtään.
Kai sen oli pakko yrittää tunkea itteensä oopperaan, kun tanssilavoilla kiinnostus sitä kohtaan lopahti, eikä se ollut valmis kantamaan taloudellista vastuuta järjestämällä itse omia konserttejaan.
Ja helpompihan se on tollastan laulukilpailujen myötä nousta pinnalle ja tunnettavuuteen. Tapsan pinnalle ponnahtaminen tapahtui pitemmän kaavan kautta ja paljon sitekeämmän työn seurauksena, kun äkisti jonkun laulukisan ansiosta.
27.12.2011 16:27
Turha sitä on spekuloida mikä Tapsasta olis tullut jos siitä ei olis tullut laulajaa. Laulaja tuli ja sillä hyvä ! Siinä hommassa Tapsa on loistava. On saanut hyvät lahjat luojalta laulajanammatin toteuttamiseen.
27.12.2011 15:59
Sulle on niin kiva kuittailla , kun olet heti äkäinen kuin ampiainen, kun vähänkin sua sohaisee. Eikä sun kannattais niin polleeta olla siitä, että oot täällä niin helposti itseesi ottavan kitisijän maineessa.
Ja ihan asiaa Gilla tuossa kirjoittaa. Ei täällä Tapsan fanit oo heti haukkumassa teitä Tapsan vastustajia vähä-älyiseksi, henkisesti jälkeenjääneiksi ja ties miksi sen takia kun ette tykkää Tapsasta, mutta te Tapsan morkkaajat ootte jatkuvasti haukkumassa Tapsan faneja hihhuleiksi jne........
21.12.2011 17:45
Kiitti paljon tunnelmista Seinäjoelta ! :) Ilahduin ihan tuosta sun kirjoituksesta, vaikka kyllä mun vähän kateekskin käy. Olis niin mukava päästä Tapsan keikalle ja vaikka juttusillekkin hänen kanssaan.
21.12.2011 11:27
Kylläpäs melskeen nostitte Gillan kirjoituksesta, joka tais osua enemmän oikeaan, kun vois äkkiseltään luullakkaan. Se koira älähtä johon kalikka kalahtaa näköjään ;)
21.12.2011 11:18
Jaa, ja mistä niin päättelet että Tapsa olis tunteeton ? EI OLE !!!
18.12.2011 11:10
No jos ystävien kesken on jonkun kerran ollut iltaa viettämässä jossain ravintolassa, niin ei se tarkoita että Tapsa olis harva se kerta baareissa ja kaikenmaailman pippaloissa ollut juhlimassa kuten useat muut artistit, joista monet on jo edesmenneet.
18.12.2011 11:07
Ja sun kohdalla mä maksaisin siitä ettet kirjoittelis noita tyhmiä kommenttajas tänne.
Konsertti kesti ehkä n.1h 10min ja tottahantoki Tapsa suurimman osan siitä ajasta lauloi . Lauluja oli 17 + pianistin sooloesitys , joten ei Tapsa niin montaa minuuttia puhumiseen käyttänyt, mut lyhyesti kertoi lauluista ja se on mun mielestä kiva tapa. Ei kaikki lauluajat vaan ehkä oo viittinyt niin tarkkaan ottaa selvää siitä milloin laulu on tehty ja mikä on sen syntyhistoria, niin ei ne osaa kertoa niistä lauluista silleen kuin Tapsa.
12.12.2011 15:00
No just joo. Uskokoon ken tahtoo.Mä jätän noin Jussi Parviaisen säälittävän sekavat horinat omaan arvoonsa ja suosittelisin sitä muillekkin. Parviainen hakee vain julkisuutta noilla juoruillaan ja siksi kehittelee tuollaisia kohujuttuja.On niin julkisuudenkipeä äijä ettei mitään rajaa.
11.12.2011 10:57
15 / 198