Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja mitähän hittejä viimevuosina on tullut esim. Katri-Helenalta, Paula Koivuniemeltä,Reijo Taipaleelta, Markku Arolta, Jari Sillanpäältä, tms ?
Arja Korisevalta ei ole tullut hittiä, mutta on silti erinomainen ja suosittu laulaja , kuten Tapsakin ja nuo muutkin edellämainitut artistit ( vaikka en siis ITSE Sillanpäästä ja Koivuniemestä niin pidäkkään).
Ja jos laulujen on hiteiksi noustakseen oltava pelkkää pullamössöä ,kuten ne tänäpäivänä pääsääntöisesti on niin toivottavasti Tapsa ei hittiä teekkään ,vaan tekee vaan HYVÄÄ musaa.
09.12.2005 10:58
Sen täytyy kyllä sanoa ,että kyllä mä sitä Jari Sillanpäätäkin varmaan katselen , kun se on siinä "Leikinvarjolla"- ohjelmassa. Olen aina katsellut sen ,kun mun mielestä se on ihan hyvä ohjelma ja en mä sitä Sillanpäätäkään nyt NIIN paljon inhoa, että jättäisin sen sen takia katselematta.
Saapahan taas ainakin adrealiini-tason nousemaan jos ei muuta ;DD
08.12.2005 18:42
Eipä niin.
08.12.2005 18:34
En mä nyt viitsi rillejä turhanpäiten hommata ( maksavat niin paljon). Näen oikein hyvin.
08.12.2005 18:32
Rohkeesti vaan juttelemaan hänen kanssaan ,jos joskus tapaat. Ei varmasti laita pahakseen.
08.12.2005 18:28
Kahta en vaihda:Toinen on Tapsa ja toinen on...hmmm... TAPSA! Sitä mä en vaihda vaikka mikä olis.
Olishan se täysin tyhmää vaihtaa lemppariartistinsa joidenkin toisten mielipiteiden peruusteella. Ei kenenkään pidä niin tehdä. Eihän teistäkään kukaan vaihda suosikkiaan vaikka joku toinen mollaisi häntä kuinka.
ps. Tämän aiheen piti käsitellä Jari Sillanpään TV:esiintymisiä joulunalla ,joten toivoisin ,että palattaisiin taas alkuperäiseen aiheeseen. Joku muu, kuin meikäläinen lähti taas viemään tätä keskustelua sivuraiteille.
08.12.2005 18:25
Usein ihmiset ottavat Tapsasta keikoilla kuvia ,eikä Tapsa ole sitä kieltänyt tai alkanut heittelemään millään.
08.12.2005 18:16
Noi on tas tollasia mielikuvia ,jota ihmisillä on ,vaikkei ole koskaan Tapsaa tavanneetkaan. Jos sä juttelisit tapsan kanssa ,niin voisit muuttaa mielipidettäsi...ehkä.
08.12.2005 18:15
Olihan se taas Paulan osalta sellasta keimailua ja huultenhöpinää ,ettei pahemmasta väliä.
Taitaa tosiaan pitää itseään jonain jumalattarena...
Naama on muikea ,kun joku sitä vaan tarpeeksi jaksaa imarrella.Kyllähän se lässytti jotain yleisön kunnioittamisestakin , mutta puheet on puheita. Ei taida todellisuudessa oikein toteutua sekään. Mitä mä olen ssen keikalla kerran ollut niin oli kyllä hyvin koppavan ja ylimielisen oloinen muija.
08.12.2005 17:06
Törähti mikä törähti ,mutta niin se on ,kuten aiemmin tuossa totesin.
(Ja kyllä Tapsasta olisi syytä räpsiä fotoja, mutta se ei ole mitään linssilude-tyyppiä turhantakia.)
08.12.2005 17:00
Televisio myös aina hieman paksuntaa, mutta kieltämättä Nina on jonkinverran pulskistunut siitä kun viimeksi näin.
07.12.2005 21:16
Edustava ja tyylikäs pari on !
07.12.2005 21:14
Onni onnettomuudessa ,ettei niitä ohjelmia ole pakko katsella eikä kuunnella. Sillanpää on toinen linssilude Kari Tapion lisäksi
07.12.2005 21:13
Tosi hyvin oli Tapsa edukseen. Oli erittäin tyylikkän näköinen ja vaimokin oli tosi nätti.
Komee pari !
Näyttipä Tapsa siellä tansilattiallakin viihtyvän kiitettävästi :)
06.12.2005 22:40
Ei mitään sori, kun jos ei tykkää niin ei tykkää. Eipä sitä kaikki voi samoista tykätä.
06.12.2005 17:25
Otan osaa suruun.
06.12.2005 15:38
Kyllä sun Rita kannattais kans vaan kuunnella. On meinaan mahtavan kuulosta kun Tapsa laulaa tuon Oi jouluyön, Jouluyö juhlayön, Sylvian joululaulun, En Etsi Valtaa loistoa ja Adeste Fidelesin... ne on mun mielestä parhaat tuolla levyllä.
Koen uudelleen entisen joulun, Joulun tunnelmaa ja Välitunti joulurauhaa on Tapsan itsensä tekemiä biisejä, joista en niinkään välitä. Nuo perinteiset joululaulut on tutumpia.
Madeleine ja Edvard laulaa mun mielestä ihan nätisti. Kyllä kuulee ,että ne on musikaalisia.
Oon mä kuullut myös yhden Juulian laulaman joululaulun ja kauniisti se kyllä kans laulaa. Minkäköhän ikäinen hän on ?
06.12.2005 15:37
Joopa joo. Unissas on...
05.12.2005 18:17
Joo , mutta ei kukaan voi ainakaan mollata sitä lökäfarkuista tuolla.
Miehillä se on kyllä helppoa ,kun ei tarvitse paljoa päätään vaivata ,että mitä sinne juhliin laittaa. Frakkihan niillä kaikilla melkein on. Onhan siellä jonkuilla kai joskus ollut pukujakin ja jotain kansallispukuja ( lähinnä Lappalaisilla ja jollain eri maiden suurlähettiläillä)
05.12.2005 18:15
En tiedä niin... toisaalta vois niin kyllä olettaakin , että olisi kun Jarilla on ollut se juhlavuosi tänävuonna.
05.12.2005 18:10
155 / 198