ONNEKSI

TONTTU NO 1

JOULUN AIKOIHIN JARI SILLANPÄÄ ON TELEVISIOSSA MONESSA MUSIIKKI OHJELMASSA MUKANA,IHANA TANGOKUNINKAAMME 1995!

36

1100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julu

ja kattookin,

• Onni onnettomuudessa ,ettei niitä ohjelmia ole pakko katsella eikä kuunnella. Sillanpää on toinen linssilude Kari Tapion lisäksi

• Vonkamies

siinähän se totuudentorvi jälleen törähti.

Juttu on niin, että niitä kuvataan, jota on syytä kuvata.

P.s. Taitaa T.Kansa pinkoa karkuun, kun näkee valokuvaajan?
        Tai sitten ei todellakaan ole ollut pienintäkään syytä, ei edes tekosyytä räpsiä fotoja T.Kansasta

• Vonkamies kirjoitti:

Tai sitten ei todellakaan ole ollut pienintäkään syytä, ei edes tekosyytä räpsiä fotoja T.Kansasta

Törähti mikä törähti ,mutta niin se on ,kuten aiemmin tuossa totesin.

(Ja kyllä Tapsasta olisi syytä räpsiä fotoja, mutta se ei ole mitään linssilude-tyyppiä turhantakia.)

• Sepeteus
        Justiinax kirjoitti:

(Ja kyllä Tapsasta olisi syytä räpsiä fotoja, mutta se ei ole mitään linssilude-tyyppiä turhantakia.)

Justiina on sellainen outoidoli, että olet jatkuvasti alakynnessä muiden fanittajien kanssa.
        Eikö olisi sinunkin jo aika vaihtaa tuota fanittamisen kohdetta.
        Et ainakaan menetä yhtään mitään. Päin vastoin.

• Meillä
        Justiinax kirjoitti:

on ihana Jari Sillanpään kera muitakin hyviä laulajia.Kuten täällä on monta kertaa todettu.Sehän on rikkautta,kun on jokaiselle oma idoli.Siitähän saamme olla ylpeitä heidän meille suomistaan laulamisen lahjoista. Turha sitä on kadehtia,mutta jokainen taaplaa tavallaan ja mieltymyksesnä kullakin.Itse kunnioitan jokaista laulajaa,joak osaa laulaa.
        Olen tavannutkin henkilökohtaisesti monia Suomen ykköslaulajia ja jutellut heidän kanssaan,niin moni heistä on sanonuut että suomalainen tanssiyleisö tekee illasta aina mahtavan esiintymisen heille.Toivon mukaan meillekin .

• ...................
        Vonkamies kirjoitti:

Mä luulen että T Kansa on aikansa elänyt tähti siksi sitä ei enää tarvitse kuvata tai sit ne on oppinut että Kansa voi vaikka heittää jollain jos tullaan kuvaamaan kyl Kansa niin kahjo on.

• Ansku
        ................... kirjoitti:

Mä luulen että T Kansa on aikansa elänyt tähti siksi sitä ei enää tarvitse kuvata tai sit ne on oppinut että Kansa voi vaikka heittää jollain jos tullaan kuvaamaan kyl Kansa niin kahjo on.

Ei todellakaan ole mikään elähtänyt tähti. Komea ja karismaattinen mies ,jota kyllä kelpaa kuvatakkin ( sen mm. nuo linnanjuhlatkin osoittivat).
        Tapsaa nyt vaan ei suuremmin kiinnosta olla kuvaamisen kohteena. Joskus oli napannut joltain kameran kädestä ja sanonut ,että: "Minua ei kuvata!". Mutta joskus taas hyvinkin auliisti poseraa keikoillakin ihmisille. Riippuu aina vähän, että millä tuulella on.

• Ansku
        Meillä kirjoitti:

on ihana Jari Sillanpään kera muitakin hyviä laulajia.Kuten täällä on monta kertaa todettu.Sehän on rikkautta,kun on jokaiselle oma idoli.Siitähän saamme olla ylpeitä heidän meille suomistaan laulamisen lahjoista. Turha sitä on kadehtia,mutta jokainen taaplaa tavallaan ja mieltymyksesnä kullakin.Itse kunnioitan jokaista laulajaa,joak osaa laulaa.
        Olen tavannutkin henkilökohtaisesti monia Suomen ykköslaulajia ja jutellut heidän kanssaan,niin moni heistä on sanonuut että suomalainen tanssiyleisö tekee illasta aina mahtavan esiintymisen heille.Toivon mukaan meillekin .

Kerrankin asiaa. Annetaan nyt vaan kaikkien kukkien kukkia. Jokaisella on faninsa ja suosikkinsa.

• Ansku
        Sepeteus kirjoitti:

Justiina on sellainen outoidoli, että olet jatkuvasti alakynnessä muiden fanittajien kanssa.

Kyllä täälä on muitakin Tapsa-faneja ,kuin Justiinax. Minä olen ollut jo vuosia Tapsa-fani, eikä ole tullut koskaan mieleenkään vaihtaa suosikkia. Niin hyvä se on, virheistäänkin huolimatta.
        Justiinax on alakynnessä vaan siksi , koska hän arvostelee aika kärkkäästi jotain toisia laulajia. Se ärsyttää joitakin, ei se että hänen suosikkilaulajansa on T.Kansa. Näin minä uskon.

• Ansku
        ................... kirjoitti:

Ja muuten. Tapsan tähti loistaa kirkkaana. Vetäisi nimittäin todella I.H.A.N.A.N konsertin Tamminiemessä itsenäisyyspäivänä. Vieläkin olen haltioissani :)

• Amppari
        Sepeteus kirjoitti:

Kyllä T.Kansalla on paikka hyvin monen ihmisen sydämessä ja hän on sen paikan sinne ihan omalla työllään ja lauluillaan ansainnut, eikä kukaan voi ottaa sitä häneltä pois. Minulla on sen verran suuri sydän ,että sinne mahtuu kyllä monia muitakin hyviä laulajia, mutta aina Tapsa on siellä laulajista se ykkönen. Kuten jokaisella on varmasti se yksi oma suosikiartisti ylitse muiden.
        Ei tulisi mieleeenikään hylätä Tapsaa, joka sitäpaitsi tuntuu iän myötä vaan paranevan ja paranevan.

ps. Aikapaljon olisin menettänyt ja tulisin menettämään ,jos lempilaulajani jättäisin.

• ................... kirjoitti:

Usein ihmiset ottavat Tapsasta keikoilla kuvia ,eikä Tapsa ole sitä kieltänyt tai alkanut heittelemään millään.

• Sepeteus kirjoitti:

Kahta en vaihda:Toinen on Tapsa ja toinen on...hmmm... TAPSA! Sitä mä en vaihda vaikka mikä olis.

Olishan se täysin tyhmää vaihtaa lemppariartistinsa joidenkin toisten mielipiteiden peruusteella. Ei kenenkään pidä niin tehdä. Eihän teistäkään kukaan vaihda suosikkiaan vaikka joku toinen mollaisi häntä kuinka.

ps. Tämän aiheen piti käsitellä Jari Sillanpään TV:esiintymisiä joulunalla ,joten toivoisin ,että palattaisiin taas alkuperäiseen aiheeseen. Joku muu, kuin meikäläinen lähti taas viemään tätä keskustelua sivuraiteille.

• Fotofobia
        Justiinax kirjoitti:

Kahta en vaihda:Toinen on Tapsa ja toinen on...hmmm... TAPSA! Sitä mä en vaihda vaikka mikä olis.

Olishan se täysin tyhmää vaihtaa lemppariartistinsa joidenkin toisten mielipiteiden peruusteella. Ei kenenkään pidä niin tehdä. Eihän teistäkään kukaan vaihda suosikkiaan vaikka joku toinen mollaisi häntä kuinka.

ps. Tämän aiheen piti käsitellä Jari Sillanpään TV:esiintymisiä joulunalla ,joten toivoisin ,että palattaisiin taas alkuperäiseen aiheeseen. Joku muu, kuin meikäläinen lähti taas viemään tätä keskustelua sivuraiteille.

näkymätön tuo Tapsa?

Ei kuvan kuvaa? Mahtaa Tapsaa ottaa pattiin?

http://www.iltasanomat.fi/kuvagalleria/default.asp?gallery_id=9299&ID=23107&element=1

Muista julkuista kyllä on. Esim. Hanna Pakarisesta

• Fotofobia kirjoitti:

näkymätön tuo Tapsa?

Ei kuvan kuvaa? Mahtaa Tapsaa ottaa pattiin?

http://www.iltasanomat.fi/kuvagalleria/default.asp?gallery_id=9299&ID=23107&element=1

Muista julkuista kyllä on. Esim. Hanna Pakarisesta

No ei ole sen kuvaa just tuossa, mutta kyllä esim. tuolta linnasta otettuja kuvia Tapsasta oli molemmissa iltapäivälehdissä ja useissa aikakauslehdissä ( Apu-lehdessä, Seurassa, Katsossa, Seiskassa. Me-naisissa yms...)

• Nina

ja aioikin katsoa ja katsoisin ,vaikka siellä esiintyisikin Tapani Kansakin tai Kari Tapio,tyylikkäitä esiintyjiä kaikki kolme ,joilla on onneksi ERINLAISET esiintymistyylit ja omat FANINSA.

• Saapas

Joulun seutuun on aikaa, kun suosikkiartistinikin huilaa joulun vietossa. Pitääpä katsella telkusta Sillanpäätä ja mahdollisia muitakin esiintyjiä!

• touhutäti

ja onneksi jouluna on muutakin tekemistä ja paljon parempaakin, että voi pitää telkkarin kokonaan kiinni...mieluummin kuuntelen joululauluja kirkon penkistä...se on sitä joulutunnelmaa aidoimmillaan...

• rita

Hieno juttu,pitääkin selailla ohjelmasivuja tarkkaan ettei pääse menemään ohi ;)

• jouluna

Kyllä Jaria kuuntelee ja katselee toisin kuin tuota T Kansaa sitä ei jaksa kuunnella eikä katsella. Kuinka joku voi olla noin itseään täynnä oleva levee tyyppi jolla ei minusta ole varaa.

• Noi on tas tollasia mielikuvia ,jota ihmisillä on ,vaikkei ole koskaan Tapsaa tavanneetkaan. Jos sä juttelisit tapsan kanssa ,niin voisit muuttaa mielipidettäsi...ehkä.

• Karoliina G
        Justiinax kirjoitti:

Noi on tas tollasia mielikuvia ,jota ihmisillä on ,vaikkei ole koskaan Tapsaa tavanneetkaan. Jos sä juttelisit tapsan kanssa ,niin voisit muuttaa mielipidettäsi...ehkä.

yees tyyppi.En oo koskaan törmännyt hänee

• Karoliina G kirjoitti:

yees tyyppi.En oo koskaan törmännyt hänee

Rohkeesti vaan juttelemaan hänen kanssaan ,jos joskus tapaat. Ei varmasti laita pahakseen.

• Niksu 234

Tapani Kansa Ei päithitä Jari Sillanpää missään levynmyyntiluvuissa.

• Sen täytyy kyllä sanoa ,että kyllä mä sitä Jari Sillanpäätäkin varmaan katselen , kun se on siinä "Leikinvarjolla"- ohjelmassa. Olen aina katsellut sen ,kun mun mielestä se on ihan hyvä ohjelma ja en mä sitä Sillanpäätäkään nyt NIIN paljon inhoa, että jättäisin sen sen takia katselematta.
      Saapahan taas ainakin adrealiini-tason nousemaan jos ei muuta ;DD

• NO JOS JOKU

LÄSSYÄ JAKSAA KUUNNELLA NIIN SIITÄ VAAN...

• Joulupukki

Sinä Justiina jatkuvasti kehua retostelet sitä Tapsaasi?

Eikä sinä mitään, mutta samaan hengenvetoon sitten haukut ja mollaat joitain muita artisteja, milloin miksikin? Niin kuin nyt linssiluteiksi???
      Jotta se Tapsan "erinomaisuus" saisi jotenkin kontrastia?

Tapsa on vain pitkänuran tehnyt artisti, jolta ei ole enää vuosiin ilmestynyt mitään hitiksi luokiteltavaa. Siinä hänen "erinomaisuutensa" on.

Sinun jutuissasi ei ole mitään logiikkaa?
      Puhut yhtä ja teet toista?
      Kunhan olet suunapäänä. Paljon melua tyhjästä.

Vert. Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

• Ja mitähän hittejä viimevuosina on tullut esim. Katri-Helenalta, Paula Koivuniemeltä,Reijo Taipaleelta, Markku Arolta, Jari Sillanpäältä, tms ?
        Arja Korisevalta ei ole tullut hittiä, mutta on silti erinomainen ja suosittu laulaja , kuten Tapsakin ja nuo muutkin edellämainitut artistit ( vaikka en siis ITSE Sillanpäästä ja Koivuniemestä niin pidäkkään).

Ja jos laulujen on hiteiksi noustakseen oltava pelkkää pullamössöä ,kuten ne tänäpäivänä pääsääntöisesti on niin toivottavasti Tapsa ei hittiä teekkään ,vaan tekee vaan HYVÄÄ musaa.

• -sama
        Justiinax kirjoitti:

Ja mitähän hittejä viimevuosina on tullut esim. Katri-Helenalta, Paula Koivuniemeltä,Reijo Taipaleelta, Markku Arolta, Jari Sillanpäältä, tms ?
        Arja Korisevalta ei ole tullut hittiä, mutta on silti erinomainen ja suosittu laulaja , kuten Tapsakin ja nuo muutkin edellämainitut artistit ( vaikka en siis ITSE Sillanpäästä ja Koivuniemestä niin pidäkkään).

Ja jos laulujen on hiteiksi noustakseen oltava pelkkää pullamössöä ,kuten ne tänäpäivänä pääsääntöisesti on niin toivottavasti Tapsa ei hittiä teekkään ,vaan tekee vaan HYVÄÄ musaa.

jälleen oli mainittava liuta muita artisteja ja verrattava niitä T. Kansan menestymättömyyteen.
        Sitten toisaalla taas elämöit, kuinka menestynyt se T. Kansa on.
        Suo siellä, vetelä täällä.

- Tuuliviiri yllä talon katon...

• -sama kirjoitti:

jälleen oli mainittava liuta muita artisteja ja verrattava niitä T. Kansan menestymättömyyteen.
        Sitten toisaalla taas elämöit, kuinka menestynyt se T. Kansa on.
        Suo siellä, vetelä täällä.

- Tuuliviiri yllä talon katon...

Jos ja kun jätkä myy uusimmalla levyllään kirkkaasti yli kultalevyrajan(Tapsa ja Rautavaara-levy) , niin onko hän silloin menestymätön ?

• tontturauha

Mitenköhän tääkin keskustelu alkoi Sillanpäästä ja jatkui Tapani Kansana...? Kas kun ei laitettu Klabbia väliin tai Mikko Mäkeläistä...? Annettakoon siis jokaisen oman idolin hallita sitä rakasta sielunmaisemaa ja niellään joskus itsestämme se itksekkyyden siemen...edes jouluna...!

• Goltman

nämä keskustelut yleensä aina sotkee.
        Kun on se Tapsa?
        Jos joku pitää vaikkapa Repe Sorsasta niin Justiina ei sitä sulata vaan on tuotava ilmi tälle ihmispololle, että - muista, T. Kansa on parempi joka suhteessa?

Hölmöläisen touhua.

• Goltman kirjoitti:

nämä keskustelut yleensä aina sotkee.
        Kun on se Tapsa?
        Jos joku pitää vaikkapa Repe Sorsasta niin Justiina ei sitä sulata vaan on tuotava ilmi tälle ihmispololle, että - muista, T. Kansa on parempi joka suhteessa?

Hölmöläisen touhua.

Mä en viitsi teidän kanssa nyt enää tapella tästä aiheesta ainakaan tässä keskustelussa enää enempää.
        Sen vaansanon ,että alunperin vaan kommentoin ,että onneksi mun ei ole pakko katsella eikä kuunnella Sillanpäätä telkkarissa. Siitähän se "riemu" taas repesi.

• ---------

MITÄÄÄ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      210
      5917
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1681
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1507
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      69
      1048
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      98
      959
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      897
    7. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      857
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      828
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      779
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      98
      773
    Aihe