Tästä linkistä voi ilmaiseksi kuunnella pieniä pätkiä T. Kansan v.2002 ilmestyneeltä joululevyltä.
HUOM! Laulut nro. 3 ja 16 laulaa Tapsan poika Edvard ja laulut nro. 5 ja 12 Tapsa tyttö Madeleine.
http://musiikki.iltasanomat.fi/Magellan/pages/main.jsp?storeId=11751&pageId=collectionDisplay&viewId=873065
Joulun tunnelmaa
19
764
Vastaukset
- Cinderella
Numero 11 ( Joulun tunnelmaa) oli se toinen Tapsan tyttären laulama laulu.
Kyllä tuolla Tapsalla lauluääntä riittää. Komeesti vetäsee tuon Sylvian joululaulunkin.
Tapsan muksuilla on myös ihan kaunis ääni. - OK.
No eipä voi ainakaan moittia. Aikasmoisen uljaasti Tapsa laulaa. Paitsi että joissakin biiseissä huutaa ehkä hieman liikaa(mm.Varpunen jouluaamuna).
Tapsan tytär ja poika laulaa ihan hyvin, mutta ei mielestäni mitenkään kovin erikoisesti... Sellasta tavallista lasten laulua. - Arvostelija suomesta
pojalla on paljon miehekkäämpi ääni kuin isällään?
- rita
No,en tuosta Tapsan laulamisesta pidä muutenkaan niin ei huvita kuunnella.Mut ihan mielenkiinnosta kuuntelin noita sen lapsia.Tavallista lapsen laulua ei sen kummempaa,huomattavasti paremmin laulaa Juulia,jolla on ihan oma levy nimeltään Enkelten kellot.Kaunista.
- Ansku
Mun mielestä noista Tapsan lapsista tuo tyttö on se joka enemmän haaveilee laulajaksi. Poika on jossain lehdessä sanonut ,ettei halua laulajaksi. Johtunee ehkä siitä ,että poika on todella ujon oloinen tyttö on rohkeampi.
Kyllä sun Rita kannattais kans vaan kuunnella. On meinaan mahtavan kuulosta kun Tapsa laulaa tuon Oi jouluyön, Jouluyö juhlayön, Sylvian joululaulun, En Etsi Valtaa loistoa ja Adeste Fidelesin... ne on mun mielestä parhaat tuolla levyllä.
Koen uudelleen entisen joulun, Joulun tunnelmaa ja Välitunti joulurauhaa on Tapsan itsensä tekemiä biisejä, joista en niinkään välitä. Nuo perinteiset joululaulut on tutumpia.
Madeleine ja Edvard laulaa mun mielestä ihan nätisti. Kyllä kuulee ,että ne on musikaalisia.
Oon mä kuullut myös yhden Juulian laulaman joululaulun ja kauniisti se kyllä kans laulaa. Minkäköhän ikäinen hän on ?- rita
Justiinax kirjoitti:
Kyllä sun Rita kannattais kans vaan kuunnella. On meinaan mahtavan kuulosta kun Tapsa laulaa tuon Oi jouluyön, Jouluyö juhlayön, Sylvian joululaulun, En Etsi Valtaa loistoa ja Adeste Fidelesin... ne on mun mielestä parhaat tuolla levyllä.
Koen uudelleen entisen joulun, Joulun tunnelmaa ja Välitunti joulurauhaa on Tapsan itsensä tekemiä biisejä, joista en niinkään välitä. Nuo perinteiset joululaulut on tutumpia.
Madeleine ja Edvard laulaa mun mielestä ihan nätisti. Kyllä kuulee ,että ne on musikaalisia.
Oon mä kuullut myös yhden Juulian laulaman joululaulun ja kauniisti se kyllä kans laulaa. Minkäköhän ikäinen hän on ?Sori vaan mut en todellakaan halua kuunnella Tapsaa.Kuuntelen kyllä kappaleita Oi jouluyö,Jouluyö,juhlayö jne. mutta muiden esittämänä.Kun en pidä niin en...on paljon muita joista pidän,se vaan on niin.Nauti sä kaikin mokomin Tapsan musiikista.
Juulia Haverinen on säveltäjäkapellimestari Pertti Haverisen 11v.tytär.Infoa löytyy
www.edel.fi/album rita kirjoitti:
Sori vaan mut en todellakaan halua kuunnella Tapsaa.Kuuntelen kyllä kappaleita Oi jouluyö,Jouluyö,juhlayö jne. mutta muiden esittämänä.Kun en pidä niin en...on paljon muita joista pidän,se vaan on niin.Nauti sä kaikin mokomin Tapsan musiikista.
Juulia Haverinen on säveltäjäkapellimestari Pertti Haverisen 11v.tytär.Infoa löytyy
www.edel.fi/albumEi mitään sori, kun jos ei tykkää niin ei tykkää. Eipä sitä kaikki voi samoista tykätä.
- Tuhatkasvo
Justiinax kirjoitti:
Ei mitään sori, kun jos ei tykkää niin ei tykkää. Eipä sitä kaikki voi samoista tykätä.
mikään Tapsan suuri "ystävä" ole, mutta kuulin tänään kipaleen - Salaisuudessain ja ihan o.k. kipale oli.
- Lorelai
rita kirjoitti:
Sori vaan mut en todellakaan halua kuunnella Tapsaa.Kuuntelen kyllä kappaleita Oi jouluyö,Jouluyö,juhlayö jne. mutta muiden esittämänä.Kun en pidä niin en...on paljon muita joista pidän,se vaan on niin.Nauti sä kaikin mokomin Tapsan musiikista.
www.edel.fi/albumMiksköhän muuten just aika usein Jari Sillanpää-fanit eivät pidä Kansasta ja T.Kansa-fanit ei pidä Sillanpäästä ? Toki on paljon niitäkin, jotka diggaavat molemmista, mutta kuitenkin...
Molemmat kuitenkin osaavat mielestäni laulaa ja esiintyäkkin hyvin. Joten pääosin sen täytyy johtua niiden erillaisesta persoonasta. Jarilla on sellanen kiltinpojan symppis-imago, jota taas Tapsalla ei niinkään ole. - Kari fani
Justiinax kirjoitti:
Ei mitään sori, kun jos ei tykkää niin ei tykkää. Eipä sitä kaikki voi samoista tykätä.
Kyllä Karin joulumusiikkia kuuntelen mieluimmin
JOULUYÖ, JUHLAYÖ YM YM.... - Lorelai
Kari fani kirjoitti:
Kyllä Karin joulumusiikkia kuuntelen mieluimmin
JOULUYÖ, JUHLAYÖ YM YM....Tuosta Kari Tapion ko. joululevystä on muuten myös kuunneltavissa lyhyitä katkelmia tuolla Iltasanomien musiikkisivuilla. Komean kuuloista on Karinkin laulamana Jouluyö,juhlayö yms.
- rita
Lorelai kirjoitti:
Miksköhän muuten just aika usein Jari Sillanpää-fanit eivät pidä Kansasta ja T.Kansa-fanit ei pidä Sillanpäästä ? Toki on paljon niitäkin, jotka diggaavat molemmista, mutta kuitenkin...
Molemmat kuitenkin osaavat mielestäni laulaa ja esiintyäkkin hyvin. Joten pääosin sen täytyy johtua niiden erillaisesta persoonasta. Jarilla on sellanen kiltinpojan symppis-imago, jota taas Tapsalla ei niinkään ole.Toisaalta,mä kylläkin diggaan Kari Tapiota jota nyt ei ehkä voi pitää"kilttinä poikana"tai ainakin Karin elämässä on tapahtunut kaikenlaista...Mut varmaan tuo persoona ratkaisee.Ja kun ylistetään sen lauluääntä niin mun korvissa se ei todellakaan kuulosta hyvältä tai komeelta.Toivottavasti tää taas ei kuulosta jonkun korvissa haukkumiselta koska se ei ole siksi tarkoitettu.
- Lorelai
Tuhatkasvo kirjoitti:
mikään Tapsan suuri "ystävä" ole, mutta kuulin tänään kipaleen - Salaisuudessain ja ihan o.k. kipale oli.
Ju. Tykkään myös tuosta " Salaisuudessain" biisistä, vaikka sen sanat ei ehkä ihan ekalla kuuntelukerralla täysin aukeakkaan, mutta Tapsan tulkinta on hieno.
- Lorelai
rita kirjoitti:
Toisaalta,mä kylläkin diggaan Kari Tapiota jota nyt ei ehkä voi pitää"kilttinä poikana"tai ainakin Karin elämässä on tapahtunut kaikenlaista...Mut varmaan tuo persoona ratkaisee.Ja kun ylistetään sen lauluääntä niin mun korvissa se ei todellakaan kuulosta hyvältä tai komeelta.Toivottavasti tää taas ei kuulosta jonkun korvissa haukkumiselta koska se ei ole siksi tarkoitettu.
Ei tuota minään haukkumisena voi pitää. Se on just se, että kuka mistäkin tykkää, minkätyyppisestä äänestä, esiintymis-ja laulutyylistä ja persoonasta.
Sen takiahan suomessakin on just niin erityylisiä laulajia ,etä jokaiselle olisi jotain. - Tuhatkasvo
Lorelai kirjoitti:
Ju. Tykkään myös tuosta " Salaisuudessain" biisistä, vaikka sen sanat ei ehkä ihan ekalla kuuntelukerralla täysin aukeakkaan, mutta Tapsan tulkinta on hieno.
Salaisuudessain biisi käännöskipale?
- Amppari
Tuhatkasvo kirjoitti:
Salaisuudessain biisi käännöskipale?
Se on muistaakseni alunperin Leonard Cohenin biisi : "In my Secret life ".
- Tuhatkasvo
Amppari kirjoitti:
Se on muistaakseni alunperin Leonard Cohenin biisi : "In my Secret life ".
Kuulostikin tuo melodia ja sovitus jotenkin tutulta.
- Lorelai
Hienosti laulaa. Mielestäni Tapsa ei ainakaan joululauluja laulaessaan kuulosta juurikaan iskelmälaulajalta, vaan voisi luulla ,että kyseessä on joku klassisenmusiikin artisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2105917- 1691681
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661507- 691048
- 98959
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6897Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124857Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy195828En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66779- 98773