Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aika karun näköinen ukko. Se laulaa jotenkin oudosti mun mielestä. Vähän sillee, kuin jotkut vanhat mummot.
23.09.2005 16:58
Jeps! On se sellanen vekkuli velikulta :D
22.09.2005 17:49
Jeps!:D Eipä tuota voi osuvammin todeta . HYVÄ! :)
22.09.2005 17:34
Mä en kans oikein tiedä, että kuinka kauan se Toni Lund on Iskelmässä ollut juontamassa, kun en Iskelmää niin paljon kuuntele, mutta mun mielestä hän juotaa aina sillai iltapäivisin.
22.09.2005 17:18
Kyllä Tapsa Kansakin kätteli esim. viimesyksynä yhdellä tanssikeikallaan siinä lavanedessä olevia ihmisiä. Ja saattaa sillointällöin mennä sinne yleisönjoukkoonkin lauleskelemaan (konserteissa).
Muutenki Tapsan esiintymienn on mielestäni luontevaa ja rentoa. Se on kuin kotonaan siellä lavalla. Ei pökötä paikaallaan kuin tatti, mutta ei sitten taas mitään ylettömästi riehukkaan.
Riippuu biisistä ,että sopiiko sitä laulaessa kauheesti hyppelehtiä siellä lavalla vai ei.
22.09.2005 17:03
No en ole haastamassa mitään riitaa kenenkään kanssa. Timo Virkkulasta saa kukin pitää ihan vapaasti, mutta mua hänen höpötyksensä ärsyttää.
Sensijaan se Toni Lund, jonka joku tuossa mainitsikin on kyllä hyvä. Paras niistä juontajista mielestäni. Se ei turhia hösää eikä häslää.
22.09.2005 16:50
Kyllähän Sillanpään Jari ainakin aika paljon siinä lavalla kekkoloi ja niitä piruettejaan pyörähtelee.
Sensijaan esim.Eino Grön, Saska Helmikallio, Reijo Taipale,Antti Huovila ja Kari Tapio ovat sellaista paikallaan pököttävämpää sorttia.
Eino Grönistä etenkin vois sanoa ,että kun sitä oikein tarkkaan katsoo, niin välillä saattaa jopa näyttää siltä ,että ihan kuin se olis HIUKAN liikahtanut.
Naisartisteissa ei kai yhtään ihan täysin liikkumatta pököttävää artistia olekkaan.
22.09.2005 16:45
Reijo Taipale olisi muuten ihan jees valinta, mutta kun siltä ei ilmesty tänävuonna levyä. Eiks nimittäin noi Emma-gaalassa palkitut artistit valita aina vaan niistä, joilta on kuluneena vuonna ilmestynyt levy?
22.09.2005 16:37
Kyllä mä huumoria ymmärrän ,muttaen tuota Virkkulaa. Se on vaan niin Ä-R-S-Y-T-T-Ä-V-Ä ,kun se maiskuttaa sitä suutaan ja ne sen ajatelmat jota se aina aamuisin kertoo saa mut näkemään punaista, kun se yrittää olla hauska olematta sitä oikeesti.
Silloin se on ainoastaan hauska, kun ei yritä olla sitä, eli kun vahingossa möläyttää jotain hassua. Esim yks päivä se sanoi Mamban laulusolistia Tero Vaaraa vahingossa Tero Mambaksi :)
22.09.2005 16:33
SÖPÖ??? Ärsyttävän näköinen pallinaama.
22.09.2005 16:29
Tsekatkaa "KUUKAUDEN LEVY"- listaa viimevuoden lokakuulta :)
http://www.hitit.fi/page.php?p=hitit&s=kklevy
21.09.2005 20:03
Kyllä Katri-Helenalla on ihan hyvä ääni nykyisinkin ,mutta ei se ole ihan niin heleä ,kuin silloin joskus nuorena.
Se on ihan totta mitä Leasta sanoit.
20.09.2005 00:46
Kuinkakohan moni heistä ,jotka väittävät ,että Tapsa on ärsyttävä ovat olleet hänen keikallaan ja kuulleet ja nähneet häntä livenä ? Tapsa ei ole yhtään ärsyttävä minun mielestäni ainakaan.Ainakin yleisöään kohtaan hän on yleensä hyvinkin ystävällinen ja huomaavainen.Hassuttelee ja hulluttelee ja laulaa komeesti.
Bändilleen joskus kyllä on aika kenkkumainen, kun mollaa niitä ,mutta on nyt kyllä viimeaikoina (viimesyksystä lähtien) petrannut otettaan siinäkin suhteessa ,eli ei ole enää juuri ollenkaan äyskinyt soittajille siinä lavalla ainakaan.Päinvastoin ,on kehunutkin heitä.
20.09.2005 00:42
No niinhän se olikin. SORRY! Taitaa väsymys jo painaa, kun ei järki enää luista meikäläisellä. Hyvä että korjasit sen bändin nimen oikein.
20.09.2005 00:25
Oleppa hyvä vain ! :)
19.09.2005 23:58
Se on Hevi´s Turo Geen biisi.
19.09.2005 23:46
Juu, mä luulen kans ,että toi on ihan tuulesta temmattu juttu.
19.09.2005 22:58
Joo sä olet varmasti oikeassa. Mä en ole oikein perillä siitä koska Kari Tapio ekan levynsä levytti.ajattelin vaan ,että se olis levyttänyt aikasemmin ,kuin Tapsa, kun on Tapsaa vähän vanhempi.
19.09.2005 22:51
Voipi olla ,ettei se sinne saarelle ehtisi tulla... Ehkä mä siinä tapauksessa ottaisin Tomi Markkolan, Janne Tulkin ja Anita Hirvosen.
19.09.2005 22:47
Niin ja toisin ,kuin Katri-Helenalla ja Paula Koivuniemellä Lea Lavenin lauluääni on säilynyt hienona!
19.09.2005 22:43
164 / 198