Eli samalla myös suosituimmat.
Täällä käytävää ikuisuus-sotaan Kari Tapio vs. T. Kansa tuo lista antaa jonkinlaista osviittaa.
Jälkikirjoitus:
Älkää ryhtykö taas sotimaan.
http://www.teosto.fi/teosto/webpages.nsf/d0e3e200735863a3c22565400032e5cf/e5d052fdfc894a85c22570340036d8ec!OpenDocument
Soitetuimmat 2004
15
789
Vastaukset
- Kikka
No niimpä, mutta katsokaassitten vuoden 2004 myydyimpien levyjen listaa :
http://www.ifpi.fi/tilastot/2004myydyimmatkotimaiset.html- juupas...
mielestäni tuosta listasta voi todeta helpostikin että Anne Mattila on kyllä näiden kummankin kiistan kapulan yläpuolella :)
- orange
et sattunut katsomaan totaalisia myyntilukuja kyseisistä tuotoksista :)
- A.S.
orange kirjoitti:
et sattunut katsomaan totaalisia myyntilukuja kyseisistä tuotoksista :)
Mitä tarkoittaa totaaliset myyntiluvut ????
- OK.
A.S. kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä ,että kaikkia Tapsan saavutuksia täytyy jonkun yrittää vähätellä.
Tapsan Rautavaara-levy on myynyt hienosti. Se oli viimesyksynä ainakin 12 viikkoa ( eli n.3kk) Top40 myyntilistoilla, josta ajasta 10 viikkoa kymmenen parhaan joukossa ( parhaimmillaan useamman viikon sijoilla 5-6).
Upea levy (Tapsan paras tähän mennessä). Ei ihme ,että se on myynyt hyvin. - juupas
A.S. kirjoitti:
total tarkoittaa tuossa et kari tapion levystä on tehty lisäpainos 2005 vuoden puolella ja se näkyy jo tuossa mutta esim. Annen ja tapsan levyistä ei joko ole tehty tai sitten ne eivät viellä näy siinä listassa. Nuo luvut eivät ole todellisia myynti lukuja vaan tukkumyyjän lukuja, levythän voivat todellisuudessa olla vielä myymättä siellä mistä me ne hankitaan eli kauppojen hyllyllä.
- .......
Mites vuosi 2005 ja ketä käydään keikoilla kuuntelemassa eniten jne......????
Tsekatkaa "KUUKAUDEN LEVY"- listaa viimevuoden lokakuulta :)
http://www.hitit.fi/page.php?p=hitit&s=kklevy- juupas
katsokaa mielummin tuolta justiinaxin linkistä "tätä suomi tanssii" listaa....kukahan se komeilee ykkösenä!!!!!
- Katinka
juupas kirjoitti:
katsokaa mielummin tuolta justiinaxin linkistä "tätä suomi tanssii" listaa....kukahan se komeilee ykkösenä!!!!!
Anne Mattilahan se ! :)
- Tilastox
näyttää?
http://www.ifpi.fi/tilastot/myydyimmatkotimaiset.html- Tappis
T.Kansa löyty sijalta 294
- juupas
Tuossa joutuu vertaa sitä, et minä vuonna kyseinen albumi on julkaistu. Jos joku levy on myynyt vuodesta 1977 alkaen vaikka 50000 kpl:tta ja joku on myynyt saman jo parissa vuodessa niin kumpi on paremmin menestynyt???
- Saapas
juupas kirjoitti:
Tuossa joutuu vertaa sitä, et minä vuonna kyseinen albumi on julkaistu. Jos joku levy on myynyt vuodesta 1977 alkaen vaikka 50000 kpl:tta ja joku on myynyt saman jo parissa vuodessa niin kumpi on paremmin menestynyt???
Tietenkin se kumpi! Totta kait jos toinen myy parissa vuodessa sen minkä toinen monessa kymmenessä vuodessa joutuu toteamaan, että kumpi on parempi!
- Aknepop
juupas kirjoitti:
on silloin menestynyt yhtähyvin.
Lopputulos ratkaisee, niin kuin kaikessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881