Kolme artistia ja autio saari ja sinä

Sinun valintasi

ketkä ottaisit sinne mukaan?

21

1966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saarityttö

Ottaisin varmaankin mukaan Mikko Mäkeläisen,Tomi Markkolan ja Taikakuun Sampan:)

• Minä vaan

Kari Tapion,Marita Taavitsaisen ja Janne Raappanan tai Sillanpään Jarin

• vain

yhden mutta en kerro kenet:)
      Sensuuri on joskus ihan ok juttu jopa sivuille kirjoittajilta...ei ainoastaan sivujen sensuroijilta.

• minä

Janne Raappanan, Mikko Mäkeläisen ja Simo Silmun!!

• raapustelisin mielelläni

myös Raappanan Jannee. Se on söpö.

• Tapani Kansa, Anita Hirvosen ja Arja Korisevan.

Heidän seurassaan ei takuula pääsisi pitkästymään. Mm.hauskoja juttuja ja tempauksia riittäisi kahmalokaupalla...

• hepokatti 44

kun se on jo varattu muihin hommiin ,kuten keikalle

• hepokatti 44 kirjoitti:

kun se on jo varattu muihin hommiin ,kuten keikalle

Voipi olla ,ettei se sinne saarelle ehtisi tulla... Ehkä mä siinä tapauksessa ottaisin Tomi Markkolan, Janne Tulkin ja Anita Hirvosen.

• Saapas

Eihän saari enää ole autio, jos siellä lappaa väkeä kuin meren hiekkaa!

Vaan josko joutuisin entiselle autiolle saarelle, niin mukaan ottaisin Janne Tulkin, Tomi Markkolan ja Mikko Mäkeläisen. Mutta jos ei olisi miehiä mukana, niin sitten Mattilan sisarukset ja Liisa Tuhkasen. Näitten kaikkien artistien kanssa viihtyy ja juttua tulee. Elikkä hauskaa piisasisi, niin ettei pois kaipaisikaan!

• Valo vain

Ottaisin Mikko Mäkeläisen, Janne Raappanan ja Jani Wickholmin autiolle saarelle kanssani.

• jäbä

Etusijalla artistit, jotka omistavat veneen.

• autiolle saarelle

tomi markkolan, charles plogman ja saska helmikallion....

• Meikäläinen

Ottaisin tietty sellaiset artistit, joiden poismeno ei aiheuttaisi Suomen iskelmämusiikissa tappiota, siltä varalta nääs, ettei meitä sieltä pelastettaisi. Ensimmäisenä mukaan lähtis Saija Tuupanen, sitten Janne Tulkki ja Mikko Kilkkinen. Kukaan ei jäisi noiden musiikkia kaipaamaan. Tosin joutuisin ehkä tekemään itsemurhan jo matkalla tossa seurassa...

• juupas

No tietty Annen, Annelin ja Anniinan!!! sukunimiä ei tartte varmaan kertoo :)

• minä

mukaan saarelle tietenki Tommi soidinmäen,Mikko Mäkeläisin ja ehdottomasti Janne Tulkin!!!Kaikki kolme ovat älyttömän hyviä artisteja laulamaan ja erittäin komeita.

• Rhanna

Minun matkaani lähtisi mukaan Arja Koriseva, Jukka Ruusumaa ja Janne Hurme. Kaikki aivan loistavia tyyppejä joiden seurassa ei aika tulisi pitkäksi :)

• Kirsikka

Minä ottaisin mukaan ihan ehdottomasti Miikka Törmälän - on sen verran hauska kaveri, että taatusti ei tulisi aika pitkäksi!!!
      Kaksi muuta voisivat olla sitten vaikkapa Markkolan Tomi ja Soidinmäen Tommi (myös Charles Plogman kävisi).

• neljäs

taskuun eli Souvatit joko mennään???? vai onko lomaa vielä jäljellä.?

• vitsi

tietysti siinä piti lukea S O U V A R I T ...

• minä itte

Ottaisin saarelle tietenkin mieskomeutta: Mikko Mäkeläinen on ehdoton ykkösvalinta, sitten mukaan voisivat lähteä Unelmavävyt :)

• tytöt

Ottaisin mukaan the mäyriksen pojat.. hyviä biisejä soittaa.. ja tosi hyvän näköisiä jätkiä. Ihania miehiä!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2527
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2126
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1809
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      97
      1803
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1547
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      139
      1140
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1085
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1031
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      21
      1022
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      987
    Aihe