Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No en kyllä ole niistä pinssiläisistä yhtään mitään mieltä. Se on ihan sama mitä hottentotteja siellä tanssilattialla hyppii. Ei niihin niin suurta huomioo kiinnitä.
05.09.2005 21:37
Joo, kukaan ei voi pakottaa lukemaan mitään sellaista joka ei itseä kiinnosta. Joten se siitä.
Ei tästä nyt taas kehitellä mitään kinaa.
05.09.2005 21:33
Voisiko asiaa enää kauniimmin ilmaista? Ihan tässä herkistyy.
05.09.2005 21:23
No ei se ulkonäkö minuakaan välttämättä miellytä, mutta hyvä ääni Kujulla on ja on myös huumorintajuisen ja symppiksen oloinen tyyppi.
05.09.2005 21:19
Ei mun tartte painua mihinkään kun yx täälä jo uhkaili ,että joku Paula Koivuniemen sukulainen tulee ja sitten mulle käy köpelösti... Että sillee.
Muistakaa mua sitten aina, kun Tapsa laulaa.
05.09.2005 21:16
Kiitos tuosta tunnustuksesta :) Kukapa sitä aina jaksaisi päätään paukuttaa... Ainakaan jos ei ole syytä.
05.09.2005 20:35
Niin on ! Hieno, vahva ääni. Myös mukavan oloinen heppu.
05.09.2005 20:32
Tulipa vähän epäselvästi ilmaistua tuo loppu...Siis Karin ääni on ihan jees, mutta muuten en häntä välttämättä joka-asiassa ihannoi.
Silleen mun piti kirjoittaa.
05.09.2005 20:07
Kyllä "Kari Tapanikin" olis ollut ihan myyvä nimi.
Olen mä kaupassasitä kirjaa vähän selannut ,mutten mä ole sitä vielä ainakaan ostanut. Ehkä sen vois kirjastosta joskus lainata.
Juu, ei Kari Tapio huonoäänisempiä miesartisteja ole. Muuten vaan mä en siitä ihan jokasuhteessa ihannoi.
05.09.2005 20:03
Onko sulla " tyttö navetasta" sen nimisiä sikoja siellä plantaasillas , kuin : Jartsi, Kartsa ja Reiska ?
05.09.2005 19:43
Pyynnöstä huolimatta kommentoin tähän ,että miksi se Kari Tapani Jalkanen on muuttanut nimessään sen TAPANIN Tapioksi ?
05.09.2005 19:38
Kyllä! Tuolta niitä levyjä voi näemmä tilata :)
05.09.2005 19:31
Valitettavasti mä en ole tuota Riikkaa koskaan vielä livenä kuullut, mutta kaunisääniseltä hän kyllä kuulostaa.
05.09.2005 19:30
Mikä mulle voi tulla ? Noutaja vai ? Vai paskat housuun ? Antaa tulla vaan... Kyllä mä sen kestän.
Mun mielestä se Koivuniemi on miehenkipee kähisijä. Ei yhtäkään haastattelua etteikö se poraisi jonkun romanssin perään. Tulee ihan joku Hannele Lauri siitä mieleen.
05.09.2005 19:28
Joo kannattaa yrittää löytää tuo levy jostain. Riikka ja Tapsa laulaa kauniisti sen laulun dueottona.
Tuo Riikka on tosi hyvä sopraano ( on laulanut mm. myös Placido Domingon kanssa yhdessä), eikä Tapsakan häviä oopperalaulajille. Tuossa laulussa hänen äänensä pääsee hyvin oikeuksiinsa.( vaikkakaan Tapsan englanninkieli ei ehkä ole parasta mahdollista)
05.09.2005 18:38
Se laulu on ainakin levyllä nimeltä : " Songs Finland sings".
Se on sellanen kokoelma CD, jossa useampi eri laulaja laulaa jonkun ENGLANNIKSI käännetyn tunnetun suomalaisen laulun ( esim.Jari Sillanpää laulaa "Satumaan/Fairyland", Kai Hyttinen "Sinisen unen", Tapsa Kansa " Minä laulun sun iltasi tähtihin" ja yhdessä Riika Hakolan kanssa tuon " Onnelliset/Happines".
Levy on 2002 vuonna julkaistu. Sitä ei varmaan myydä marketeissa, mutta jostain musaliikkeista tai kirjastosta sen voi saada.
Mä ite tilasin tuon levyn siltä naiselta (Barbara Helsingius), joka oli kääntänyt ne laulut englanniksi, kun niitä pystyi silloin netin kautta tilaamaan.
05.09.2005 18:28
Tapsa on laulanut ainakin Arja Korisevan kanssa sellaisen laulun, kuin " Se on rakkautta oikeaa".
(Arjan kanssa Tapsa teki yhtenä vuonna sellaisen kokonaisen levynkin " Yö on hellä", jossa he laulavat useampia lauluja duettona, mutta mä en oikei ntykännyt niistä lauluista. Ne oli liian erikoisia ainakin mun makuuni).
Anu Hälvän kanssa tapsa on laulanut laulun nimeltä: " Yläilmoihin". Ja oopperalaulaja sopraano Riikka Hakolan kanssa on laulanut "Onnelliset".
05.09.2005 18:06
A)Jep.
B)Tapani Kansan (jos joku ei vielä tiedä ;))
C)Aina sopivan tilaisuuden tullen. N. 1-3 kertaa vuodessa. (Tietysti useamminkin jos tässä lähiseuduilla esiintyy).
D) Liput on just sopivan hintaiset. Kyllä hyvästä mielellään maksaa.
E)Sillointällöin. Joka kerta en hae nimmaria enkä ota kuvia.
Fanitukseen kuuluu idolinsa puolustaminen ilkkujia vastaan, tämän levyjen osto, joskus voi antaa kukkasen ja merkkipäivinä ja jouluna voi lähettää esim. kortin. Jotkut kerää leikekirjaakin idolistaan kirjoitetuista lehtijutuista, mutta mä en ole siihen puuhaan jaksanut ryhtyä.
05.09.2005 17:55
Joo. Noita kappaleet sopiikin Paulalle hyvin, kun se on kuin noita-akka ;)
05.09.2005 17:45
Puhu itestäs vaan. Mähän just luin tuon Kari Tapionkin haastattelun Iltalehdestä ( ja katsoin telkkaristaki nsen haastattelun).
Sä et varmaan pahemmin muista artisteista esim. haastatteluja lue, kuin Karin vaan.
05.09.2005 17:42
170 / 198