ja joulun alla varmaan dvd joulun taikaa...
kari tapio, Paalupaikka cd ilmestyy 23.11 2005
23
904
Vastaukset
- toukka
toi dvd ilmestyy samana päivänä kuin toi levy
- Kari fani
Mistä tiedät että cd ilmestyy tuolloin kun Kari sanoi mulle Riutanharjulla että ilmestyy lokakuussa cd? Tuo takaraja on tuo 23.11 varmaan
koska cd ilmestyy kun Kari lähtee 60v kiertueellensa lokakuussa. - tietäjä 2
tietoo,kato sieltä
- ---V---
Näyttäs et Karilta tulee myös kaksois DVD Bella capri ja Juna kulkee konserteista vuoden 2006 alussa.
- lähtöruudukko
Tuli oltua Karin keikalla Mäntsälässä 3.9.05. Siellä Kari lauloi, ainakin meikäläiselle ensiesityksenä, laulun Paalupaikka. Samalla Kari ilmoitti, että se tulee ulos tämän kuun lopulla. Tiedä sitten, tarkoittiko sigleä vai koko cd:tä...
Oli muuten upea keikka, solisti loistotuulella, tyylikkäänä puvussaan, mahtavasta lauluäänestä puhumattakaan. Taas tuli koettua ihanaa musiikin hurmaa ja huomata miten kantava voima sillä on... ainakin tältä laulajalta saatuna...Yes!- strangerinthecrowd
varmaankin singleä. Levyn on kaiketi tarkoitus ilmestyä myöhemmin syksyllä. Esim. iskelmäradion sivuilla oli asiasta jonkinmoista infoa.
- KARI FANI
UPEETA KUULLA ETTÄ KARI OLI MUKAVALLA TUULELLA.
MILLANEN KAPPALE PAALUPAIKKA OLI ???
LAULAOIVATKO PAULAN KANSSA DUETTONA MITÄÄN???
JOO SINGLE VARMAAN TULEE ULOS MUTTA CD TULEE VASTA LOKA-MARRASKUUSSA TUO PAALUPAIKKA
OTITKO VALOKUVII SIELLÄ LÄHTÖRUUDUKKO???
LAITA TÄNNE JOS OTIT KUVII JOOKO??? - ghjk
KARI FANI kirjoitti:
JOO SINGLE VARMAAN TULEE ULOS MUTTA CD TULEE VASTA LOKA-MARRASKUUSSA TUO PAALUPAIKKA
LAITA TÄNNE JOS OTIT KUVII JOOKO???Älä huuda!
- lähtöruudukko
KARI FANI kirjoitti:
LAITA TÄNNE JOS OTIT KUVII JOOKO???Paalupaikka-laulussa on Hectorin todella koskettavat sanat, mykistyin ja moni muukin yleisössä. Teksti on kai vähän kuin Karin elämästä"...oisin tyytynyt vähempääkin..."jotain sinnepäin. Kari lauloi duettona Missisipin Paulan kanssa ja Sinun silmiesi tähden. En ottanut kuvia, kamerasta filmi loppu ja niitä fotoja on ennestään jo melkoinen määrä. Flunssasta toipilaana en ihan ehdoin tahdoin mennyt pidemmäksi aikaa Karin juttusille,nimmarin hain ja halaamssa varovasti poikkesin..Karilla oli liituraita puku yllään, tosi näyttävä. Yleisöä oli paikalla varmaan toista tuhatta ja kaikilla muillakin kuin minulla ja aviosiipallani oli mahtava ilta...meillä lie jo kuinka mones kymmenes...ei vielä sadas...
- Kari fani
lähtöruudukko kirjoitti:
Paalupaikka-laulussa on Hectorin todella koskettavat sanat, mykistyin ja moni muukin yleisössä. Teksti on kai vähän kuin Karin elämästä"...oisin tyytynyt vähempääkin..."jotain sinnepäin. Kari lauloi duettona Missisipin Paulan kanssa ja Sinun silmiesi tähden. En ottanut kuvia, kamerasta filmi loppu ja niitä fotoja on ennestään jo melkoinen määrä. Flunssasta toipilaana en ihan ehdoin tahdoin mennyt pidemmäksi aikaa Karin juttusille,nimmarin hain ja halaamssa varovasti poikkesin..Karilla oli liituraita puku yllään, tosi näyttävä. Yleisöä oli paikalla varmaan toista tuhatta ja kaikilla muillakin kuin minulla ja aviosiipallani oli mahtava ilta...meillä lie jo kuinka mones kymmenes...ei vielä sadas...
Kari on paljon laulanut noita Hectorin kappaleita
kuinka voit edes väittää ym ym ja tuo paalupaikka on sitten kans Hectorin kappaleita vai???
Oli varmasti upeeta kun Kari ja Paula lauloivat yhdessä noita kappaleita.
Oletko käynyt monella keikalla kuuntelemassa Karia?
Kyllä Kari on vaan upee ääninen laulaja kun laulaa
esim. Mun sydämeni tänne jää niin siinä on tunnetta ja kaikki muutkin kappaleet. Kari fani kirjoitti:
Kari on paljon laulanut noita Hectorin kappaleita
kuinka voit edes väittää ym ym ja tuo paalupaikka on sitten kans Hectorin kappaleita vai???
Oli varmasti upeeta kun Kari ja Paula lauloivat yhdessä noita kappaleita.
Oletko käynyt monella keikalla kuuntelemassa Karia?
Kyllä Kari on vaan upee ääninen laulaja kun laulaa
esim. Mun sydämeni tänne jää niin siinä on tunnetta ja kaikki muutkin kappaleet.Joo. Noita kappaleet sopiikin Paulalle hyvin, kun se on kuin noita-akka ;)
- Elli
Justiinax kirjoitti:
Joo. Noita kappaleet sopiikin Paulalle hyvin, kun se on kuin noita-akka ;)
Ja Karin kanssa edustava pari );
- voi jee
Justiinax kirjoitti:
Justiina taitaa olla kateellinen??Varo Justiina mitä suustas lauot mä nimittäin tunnen Paulan sukulaisen ja sulle voi tulla.....
- tiedän
Elli kirjoitti:
Ja Karin kanssa edustava pari );
Paula ja Kari ovat molemmat tosi fiksuja ihmisiä.
Taitaa Justiinax olla jotenkin kateellinen huomaan. voi jee kirjoitti:
Justiina taitaa olla kateellinen??Varo Justiina mitä suustas lauot mä nimittäin tunnen Paulan sukulaisen ja sulle voi tulla.....
Mikä mulle voi tulla ? Noutaja vai ? Vai paskat housuun ? Antaa tulla vaan... Kyllä mä sen kestän.
Mun mielestä se Koivuniemi on miehenkipee kähisijä. Ei yhtäkään haastattelua etteikö se poraisi jonkun romanssin perään. Tulee ihan joku Hannele Lauri siitä mieleen.- anna.h
Justiinax kirjoitti:
Ihailen Paulaa, hän on mahtava laulaja ja persoona. Tyylikäs nainen!
- Kari fani
anna.h kirjoitti:
Ihailen Paulaa, hän on mahtava laulaja ja persoona. Tyylikäs nainen!
Niin on anna.h Paula on mahtava laulaja ja mahtava persoona. Justiina on vain kateellinen huomaan vai mitä?
- kovenee
voi jee kirjoitti:
Oot siis melkein julkkis isekkin?
Mä oon seissyt samassa sateessa Kirkan serkun naapurin lastenhoitajan tuttavan kanssa, joten mulle ei kannata vittuilla!!!
- ässäkunkku
Vaikka en niin järin Paulan ihalijoihin lukeudukaan, niin ihan hyvin esittivät Karin kanssa duettonsa Mäntsälässä lauantaina. Ammattitaitoa löytyy sen verran kummaltakin, että ihailla täytyy...ottavat yleisönsä niin yhdessä kuin erikseenkin...yksityiselämään en sitten puutukaan, se ei kuulu meikäläiselle...! On ilo katsoa ja kuunnella ihmistä, joka osaa laulaa hyvin ja tekee sen, kuten toinen näistä:sydämestään...
- raumagiel
Uskotaan jo, HraNaagel, ettet pidä Karista - ihan yhelläkin kirjoituksellasi. MInäkään en ole ostanut Klbbisella yhtään kaljaa, ei hänkään mulle ja silti olen aikamoinen punanenä...juomaa menee päivätolkulla jos jonkinlaista ja olo välillä kurja. Kaverit ei kuuntele laulamistani vaan laittavat korvatulpa! Ei oo kivaa, mutta hällä väliä. Karin lauluja ( ja laulamista ) olen aina rakastanut ja tulen aina rakastamaan. Arvostelenkin joskus itsekseni häntä, mutta en viitsi sellasta sensuurikriittistä tekstiä laittaa tänne...ei muutkaan...eletään ja annetaan toistenkin elää...ja radiota ei ole pakko kuunnella eikä toisten kirjottamisia lukea...
- keskirivi
Taltioikohan joku tv-kanava tuon Karin Hartwall Areenan juhlakonsertin...?Ei ole ainakaan ilmoitettu missään...
- ei fani
Kyllä niitä Kari Tapion konsertteja on p..kele taltioitu jo ihan tarpeeksi. Enää niitä ei tarvitsisi telkkarista pakkosyöttää.
- Kari fani
ei fani kirjoitti:
Kyllä niitä Kari Tapion konsertteja on p..kele taltioitu jo ihan tarpeeksi. Enää niitä ei tarvitsisi telkkarista pakkosyöttää.
Kuule ei fani jos et ole huomannut niin yleensä tvssä on nappi josta voit sulkea vai riittääkö sulla äly siihen???
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1571972
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131906- 1191333
- 971322
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4301183- 62899
- 50856
- 49851
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä221731Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa336698